kertokaa naiset onko se teistä epämielyttävää, ja mitä sanotte siitä että otetaan samalla suihin ja laitetaan sormet miehen anaalin/ esim tekopenis...
naiset nuolee miehen peppua
13
11177
Vastaukset
- persikka
Nykyään harrastetaan valitettavasti aina oudompaa ja oudompaa seksiä. Oikea romanttisuus ja rakastelu taitaa olla nykyään vanhanaikaista. Vai onko? Joka tapauksessa me ainakin mieheni kanssa (N24 ja M25) nuollaan ja suukotellaan välillä myöskin peppua, se tuntuu mukavalta ja olen niin rakastelun kuin myös suihinoton aikana laittanut sekä sormia, että anuskuulia mieheni pyllyyn. Harva mies tunnustaa nauttivansa siitä touhuusta, mutta ei kai siitä mitään haittaa oo. Anaaliseksi on sit jo eri juttu en ole sitä vielä uskaltanut ku pelkään et sattuu, mieheni kyllä haluaisi paljon.
- paul
kiitos kun kerroit, annan vaimoni lukea tän, ettei se luule että olen ainoa kuka, haluaa sisäänsä jotain, onhan se aika outoa mutta tuntuu hyvälle...
- evian
paul kirjoitti:
kiitos kun kerroit, annan vaimoni lukea tän, ettei se luule että olen ainoa kuka, haluaa sisäänsä jotain, onhan se aika outoa mutta tuntuu hyvälle...
on outoa, että mies haluaa tuntea mielihyvää aivan kuten nainenkin???!! Mielestäni on vaan hyvä, jos mies uskaltaa puhua toiveistaan ja etteivät ne rajoitu vain esim. lähetyssaarnaajaan tai suihinottoon.
Meillä ainakin kumpikin tykätään kielestä ja sormista pepussa :) Minä myös isommasta ;) Miehelle ei ollakaan vielä sormia isompaa koitettukaan, ehkäpä vaikka tänään... - Mies22
evian kirjoitti:
on outoa, että mies haluaa tuntea mielihyvää aivan kuten nainenkin???!! Mielestäni on vaan hyvä, jos mies uskaltaa puhua toiveistaan ja etteivät ne rajoitu vain esim. lähetyssaarnaajaan tai suihinottoon.
Meillä ainakin kumpikin tykätään kielestä ja sormista pepussa :) Minä myös isommasta ;) Miehelle ei ollakaan vielä sormia isompaa koitettukaan, ehkäpä vaikka tänään...Juuh, kaikenlaista on tyttökaverin kaa koitettu kummankin peppuun.. ja on tykätty. Minä ehkä enemmänkin kun tyttöni.. :)
Se on tuntuu kyllä sairaan hyvältä saada samalla eturauhas hierontaa pepun kautta sormella kun tyttö ottaa suihin..!
Hemmetti soikoon.. sitä kun nyt saiskin.. !!
- aaaa
Täysin normaalia on työnnellä sormia milloin minnekin. Aivan kulloinkin sen hetkisten mielijohteideni mukaan toimin. Kun kullasta on ihanaa nämä sormien työntelyt, tuntuu kuulema valtavan hyvältä. Ihana tuottaa rakkaalleen mitä suurempia nautintoja ideakkaasti.
- peppuun
mulla vaimo tekee sitä joko dildolla tai sormella, toinen asento on se kun vaimo käy pälle istumaan selin minusta katsottuna ja touhu samalla peppuni kanssa, mutta henk kohtaisesti pidän eniten siitä asennosta kun käyn kontalleni ja panee mua sauvalla ja runkkaa mua samalla.
- Mima
Mä ainakin kiihotun itse siitä kun työnnän mun poikakaverin peppuun sormia tai kun nuolen sen reikää.Se on ihanaa ja on mahtavaa nähdä kuinka paljon mun poikakaveri tykkää siitä.Tällainen sopii siis meille,ei tietenkään kaikille...
- ihanaa
mina kerro laitatko sun poikakaverin peppuun muutakin kuin sormet?
- M25
ihanaa kirjoitti:
mina kerro laitatko sun poikakaverin peppuun muutakin kuin sormet?
Kerran on yks mimmi työnnelly sormia ja nuollu persettä oikeen antaumuksella, kaks kertaa irtos lasti nopeesti ja tuntu aivan uskomattomalta! Harmi vaan et kukaan muu ei oo suostunut vastaavaan...
- Mies´72
teillä tuntuu olevan niin ihanan avomieliset kumppanit.. Itsekin haluaisin kokeilla mielelläni vaikka tuota että naiseni laittaisi sormen/tapin sisälleni samalla kun ottaisi vaikka suihin mutta tiedän että hän ei sitä suostuisi tekemään :( Ehkäpä vaan pitää kysyä suoraan että miten olis... Hieman olen ennenkin yrittänyt antaa vinkkiä että olisin halukas sitä kokeilemaan.. Miten te muut saitte naisenne siihen suostumaan?
- angelbaby
EI suinkaan,
mä teen sitä hyvin mielelläni ihan vapaaehtoisesti. Mieheni pitää siitä kun nuolen hänen peppuaan samalla kun hän runkkaa. Joskus työnnän dildon tai sormeni hänen peppuunsa ja siitäkös mies villiintyy, varsinkin jos otan samalla suihin. Ei tarvitse kauaa imeä kun mieheni jo saa ja tietenkin hän saa laueta suuhuni joa hän haluaa.. ainoa ehto tässä kaikessa on että hän nuolee ja imee dildon puhtaaksi ja hän tekee sen vielä mielellään.- mies
angelbaby, sun mies on varmasti onnellinen, tekisin mitä vain jos saisin olla hänen asemassaan.....
- angelbaby
mies kirjoitti:
angelbaby, sun mies on varmasti onnellinen, tekisin mitä vain jos saisin olla hänen asemassaan.....
Voihan se olla. Mitäpä mä en tekis jos rakkaani vain ymmärtäisi aina pyytää. Mun mielestä seksissäkin pitää muistaa se, että jos ei osaa sanoa mitä haluaa, ei pidä valittaa. Ja jos ei arastele sanoa mistä pitää niin se vapauttaa muutakin elämää huomattavasti eikä tarvitse padota asioita sisälleen niin kauan että ahdistuu ja lähtee ehkä muuten hyvästä suhteesta etsimään uutta.. jolle ei myöskään uskalla sanoa mistä pitää.. noidankehä? Kyllä vain..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4613927Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181672- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991398Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 521286
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441069
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331057