Osaisiko joku kertoa mielipidettä Hyvinkään tämänhetkisestä päivähoitotarjonnasta? Kaupungin sivuilta ei löydy enään kunnon tietoa ko. asiasta (linkit eivät toimi). Ja jos joku haluaisi kertoa kokemuksiaan Mustanmännistön perhepäivähoitajista niin lukisin mielelläni. Myös yksityinen päivähoito vaihtoehtona kiinnostaa.
Teidän, että kaupungin varhaiskasvatuskeskus vastaa näihin kysymyksiin, mutta nyt haluaisin kuulla nimen omaan vanhempien mielipiteitä. Itse joudun laittamaan lapseni syksyllä päivähoitoon, koska Hyvinkää ei maksa kuntalisää enään lapsen täytettyä kaksi vuotta. Muuten olisin voinut pitää lapset kotihoidossa vielä vuoden, koska KELAhan maksaa kodinhoidontukea kolme vuotiaaksi saakka. Se on taas epäkohta, josta voin keskustella toisen otsikon alla, mutta nyt tosiaan kuulisin mielelläni mielipiteitä päivähoitopaikoista Hyvinkäällä.
Päivähoitoasiaa
2
348
Vastaukset
- tällähetkellä
meillä kahdessa päiväkodissa(kiitos ihanien työaikojen) tyttö ja toiminut ihan hyvin, ainakin meijän kohdalla.
jonoa päivähoitoon varmasti on.
olen kyllä nyt viimeaikoina harkinnut kovin vakavasti, että alkaisin yksityiseksi perhepäivähoitajaksi, saisi oma lapsikin siinä samalla olla kotona. - Lapsukainen hoitoon
Niin se joudun minäkin viemään lapsukaiseni hoitoon, vaikka ei pikkuisella ole ikää vasta kuin reilu vuosi!! Ei siinä paljon auta Kelan onnettomat avustukset, eikä pienen pieni Hyvinkää-lisä. RAHAT ON LOPPU!! Pakko palata töihin. Lapsi onneksi sai yksityisestä päiväkodista paikan.
Kaupungin päiväkotien varaan en sinuna paljon laskisi. Ne on aivan tupaten täynnä. Jonossa oli viime vuoden lopulla noin 70 lasta. Joissain yksityisissä päiväkodeissa on hajapaikkoja, ja varmaan kesällä tulee lisää vapaata, kun eskarilaiset lähtee menemään. Perhepäivähoitohan tietty on kodinomainen paikka. Mutta eipä siinä muuta hyvää olekaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818