JOS KAIKKI LAITATTE NIMEN SAADAAN PALLUKKA
ONKO TÄÄLLÄ KETÄÄN
15
488
Vastaukset
- pujottelija
§§§§§§§§§§§§§
- lumi-kuningatars
täällä ollaan.
- täällä ja
haluun tuollaisen pallukan; http://www.youtube.com/watch?v=-fYHJKWMAfU&feature=related
Fireball - ex-er1
minä tääl sermin takaa kurkin aina välillä=)
- ex-er1
sammakko17 kirjoitti:
saunasta tulleena))))
Mä täs mietin mitä tekis aikansakuluks, lähtiskö kaljalle kun on torstaihin asti vapaapa=) Aikaa ois parannella krapulaansa;)
ex-er1 kirjoitti:
Mä täs mietin mitä tekis aikansakuluks, lähtiskö kaljalle kun on torstaihin asti vapaapa=) Aikaa ois parannella krapulaansa;)
tai tottakai jos tykkää karaokebaari kääk mua ei kyllä iskis,mut ulkona kiva ilma kävelylle////
- ex-er1
sammakko17 kirjoitti:
tai tottakai jos tykkää karaokebaari kääk mua ei kyllä iskis,mut ulkona kiva ilma kävelylle////
sanoin piruuttani, todellakaan mua ei kippolat vedä eikä viehätä=) Mielummin istun sit kotona hyvän kirjan parissa tai vaikka huonommankin;)
ex-er1 kirjoitti:
sanoin piruuttani, todellakaan mua ei kippolat vedä eikä viehätä=) Mielummin istun sit kotona hyvän kirjan parissa tai vaikka huonommankin;)
että,tottakosä puhuit mut mieluummin hyvä kirja tai leffa niin ilta kuluu rattosasti tai jonkun ystävän kuttuu kylään tai on huuhaaalla
- ex-er1
sammakko17 kirjoitti:
että,tottakosä puhuit mut mieluummin hyvä kirja tai leffa niin ilta kuluu rattosasti tai jonkun ystävän kuttuu kylään tai on huuhaaalla
mä oon sellanen erakkoluonne pikemminkin;) Mites se menikään että kaikki vieraat tuo iloa, toiset tullessa ja toiset lähtiessään=)
- impi-lempi
Olen paikalla
Saaks enää nykyään sitä pallukkaa?
is is is...olen olen mä täällä....
- toinennimetön
ja nimetön ilmoitteleee kanssa itsensä nimenhuutoon....
toinennimetön kirjoitti:
ja nimetön ilmoitteleee kanssa itsensä nimenhuutoon....
alma ja nimetönki niin kyllä brunekin sitten...pus pus.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2934497Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1104050Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1942425Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar891941Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351707Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv11249- 181244
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71189Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii471163entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä141940