JOS KAIKKI LAITATTE NIMEN SAADAAN PALLUKKA
ONKO TÄÄLLÄ KETÄÄN
15
489
Vastaukset
- pujottelija
§§§§§§§§§§§§§
- lumi-kuningatars
täällä ollaan.
- täällä ja
haluun tuollaisen pallukan; http://www.youtube.com/watch?v=-fYHJKWMAfU&feature=related
Fireball - ex-er1
minä tääl sermin takaa kurkin aina välillä=)
- ex-er1
sammakko17 kirjoitti:
saunasta tulleena))))
Mä täs mietin mitä tekis aikansakuluks, lähtiskö kaljalle kun on torstaihin asti vapaapa=) Aikaa ois parannella krapulaansa;)
ex-er1 kirjoitti:
Mä täs mietin mitä tekis aikansakuluks, lähtiskö kaljalle kun on torstaihin asti vapaapa=) Aikaa ois parannella krapulaansa;)
tai tottakai jos tykkää karaokebaari kääk mua ei kyllä iskis,mut ulkona kiva ilma kävelylle////
- ex-er1
sammakko17 kirjoitti:
tai tottakai jos tykkää karaokebaari kääk mua ei kyllä iskis,mut ulkona kiva ilma kävelylle////
sanoin piruuttani, todellakaan mua ei kippolat vedä eikä viehätä=) Mielummin istun sit kotona hyvän kirjan parissa tai vaikka huonommankin;)
ex-er1 kirjoitti:
sanoin piruuttani, todellakaan mua ei kippolat vedä eikä viehätä=) Mielummin istun sit kotona hyvän kirjan parissa tai vaikka huonommankin;)
että,tottakosä puhuit mut mieluummin hyvä kirja tai leffa niin ilta kuluu rattosasti tai jonkun ystävän kuttuu kylään tai on huuhaaalla
- ex-er1
sammakko17 kirjoitti:
että,tottakosä puhuit mut mieluummin hyvä kirja tai leffa niin ilta kuluu rattosasti tai jonkun ystävän kuttuu kylään tai on huuhaaalla
mä oon sellanen erakkoluonne pikemminkin;) Mites se menikään että kaikki vieraat tuo iloa, toiset tullessa ja toiset lähtiessään=)
- impi-lempi
Olen paikalla
Saaks enää nykyään sitä pallukkaa?
is is is...olen olen mä täällä....
- toinennimetön
ja nimetön ilmoitteleee kanssa itsensä nimenhuutoon....
toinennimetön kirjoitti:
ja nimetön ilmoitteleee kanssa itsensä nimenhuutoon....
alma ja nimetönki niin kyllä brunekin sitten...pus pus.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127