Seuraatko aikaasi Obaman jäljiltä?

ylifariseus_1

Kuka on Obama Barack, USA:n Presidentti ja mihin hän pyrkii?
Monet pitävät häntä USA:n ja maailman rauhan ja talouden perustajana.
Allah Ackbar on kaikkivaltias ja se löytyy sanasta Barack muutettuna sanajärjestyksenä Ackbar.

Obama Barack pyrkii luomaan uuden maailman järjestyksen, jonka takana on katolinen kirkko.

Barack Obama on työskennellyt läheisessä yhteistyössä katoliseen kirkkoon useita vuosia. Hän on saanut vaikutuksia katoliselta kirkolta suunnitelmissaan uudesta maailman järjestyksestä, ja on valinnut varapresidentiksi Joe Bidenin, joka on katolinen.

Paavin vierailu Israelin Gnessetissä osoittaa mitä tietä Obaman on kuljettava tiellä uuteen maailman järjestykseen ja rahoittajana on myös Rotchild Rockefeller multimiljonääri.

Vatikaani, EU ja USA viitoittavat tietä uuteen talous ja raha järjestelmään, jossa maailman uskonnot kohtaavat toisensa yhden herran alaisuudessa.
Ellemme osaa tulkita aikoja joudumme jesuiittojen verkkoon, eikä siitä ehdi paeta tuuliin, eikä pilviin.

Kaikkina aikoina Jumalan pyhät ovat katsoneet, mihin ja millaiseen aikaan heissä oleva Jumalan Henki viittaa.
Elämme aikoja jolloin antikristus yrittää käännyttää Israelin kansaa luopumaan sapatistaan, ja seuraamaan uutta maailman järjestystä.

Kirja "Suuri Taistelu" avaa silmämme näkemään mitä kohti ajassamme olemme menossa.
Ellen G. White oli oikea profeetta, paitsi eksyttäjille väärä.

7

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alex-kasi

tarkoita salamaa - Israelissa oli muistaakseni pääministeri jonka nimi on Barack.

Tuli vain mieleeni.

Mitä tulee maailman tilanteeseen niin minun mielipiteeni on vahvasti se, että ei siihen auta vaikka kuka olisi amerikan presidentti - on kysymys aivan muista "pinnan alla" olevista voimista maailmassa jotka vievät tätä maailmaa kohti sen määränpäätä ja siihen "peliin" ei Obamalla tai kenelläkään muullakaan yksityisellä ihmisellä ole paljoakaan vaikutusvaltaa. Ratas pyörii juuri niin kuin Jumala sen näki ennalta pyörivän kun ihminen katsoi halvaksi Luojansa neuvot ja otti oman tiensä. Se alkoi pienestä ja on kohta loppuvaiheessaan - ihmisen tie..

Jokainen joka ei viihdy tässä systeemissä, voi hakeutua toiseen ja siihen Jumalan osoittamaan.

Tänään ollaan vielä parhaassa tapauksessa kuin kuin keitaita erämaassa, mutta lupauksen mukaan kaikki pahuus kerran on muisto vain - jos edes sitäkään. Kun kaikki entrinen on mennyt..

Ei tarvitse lukea muuta kuin Raamattua ja katsella ympärilleen ..

alex :)

• Barack Obaman tapauksessa nimellä on suuri merkitys, sillä USA:ssa häntä pidetään jopa messiaana, joka pelastaa maailman suuresta taantumuksesta johon talouselämä on joutunut. Hänen suhteensa katoliseen kirkkoon on kiistaton ja häntä pidetään tien avaajana uuteen aikakauteen, ja uuteen talous ja rahajärjestelmään, jossa vapaamuurareilla ja jesuiitoilla on keskeinen asema.

BAR- sana tuo mieleen Barabbaan, joka vapautettiin ja Jeesus joutui ristille hänen puolestaan.
        ABBA- sana tarkoittaa isää, eli Barabbas on isän poika.
        Katolisten yliopistojen kasvattamat kansalaiset ovat korkeimmilla johtavilla paikoilla Amerikkalaisessa yhteiskunnassa, ja he ovat olleet pitkään paavin sotilaita Amerikan käännyttämiseksi katolisuuteen.

Näitä ajan merkkejä ei ole huomattu ajoissa ja mustan Presidentin valinta luo yhdys-siteen Muslimi maailman kannattajiin, jossa Obama johdattelee yhteiseen klobaaliseen uskonto muotoon, jota Obama on rakentelemassa yhdessä katolisen kirkon kanssa.

ABBA-puolestaan tarkoittaa isää

• alex-kasi
        ylifariseus_1 kirjoitti:

Barack Obaman tapauksessa nimellä on suuri merkitys, sillä USA:ssa häntä pidetään jopa messiaana, joka pelastaa maailman suuresta taantumuksesta johon talouselämä on joutunut. Hänen suhteensa katoliseen kirkkoon on kiistaton ja häntä pidetään tien avaajana uuteen aikakauteen, ja uuteen talous ja rahajärjestelmään, jossa vapaamuurareilla ja jesuiitoilla on keskeinen asema.

BAR- sana tuo mieleen Barabbaan, joka vapautettiin ja Jeesus joutui ristille hänen puolestaan.
        ABBA- sana tarkoittaa isää, eli Barabbas on isän poika.
        Katolisten yliopistojen kasvattamat kansalaiset ovat korkeimmilla johtavilla paikoilla Amerikkalaisessa yhteiskunnassa, ja he ovat olleet pitkään paavin sotilaita Amerikan käännyttämiseksi katolisuuteen.

Näitä ajan merkkejä ei ole huomattu ajoissa ja mustan Presidentin valinta luo yhdys-siteen Muslimi maailman kannattajiin, jossa Obama johdattelee yhteiseen klobaaliseen uskonto muotoon, jota Obama on rakentelemassa yhdessä katolisen kirkon kanssa.

ABBA-puolestaan tarkoittaa isää

minä en todellakaan ajattele, että nimellä olisi mitään merkitystä - päin vastoin kuten sanoin on käsitykseni että tämä ihmisen "tie" on nyt loppuvaiheessaan ja siihen ei vaikuta paljoakaan yksityiset henkilöt. Maailma on suurelta osin raastettu ja myrkytetty ja se johtuu systeemistä joka tätä nykyä on maailman laajuinen.
        Ja valitettavasti - ovat ihmiset lähes pakotettuja pakotettuja osallistumaan tähän tämän maailman menoon jo elantonsakin kannalta.

• Minä olen suurin fariseus

Koetatko kilpailla kanssani kirkkaimmasta
      tekopyhyyden kruunusta, kun varastat nikkini?

• Ette näy pysyvän aloitukseni asiassa.

Myöskin MC.Cain Obaman vastustaja Presidentin vaaleissa oli myönteinen katolisuuteen ja Uuteen Maailman järjestykseen.

Katoliset Yliopistot ovat avanneet tien mielenhallintaan hypnoottisilla keinoilla toistamalla ajatusta samoin kuin Hitler aikoinaan.

Tähän on kehitetty Neuro Linguistic ohjelma, N.L.B. ja se on ollut Obamankin menestyksen taika.

Tavallisilta Paavaleilta menee ainakin 7 vuotta päästäkseen ylifariseukseksi, sillä se kysyy niin paljon nöyryyttä, että ei muilla pokka kestä.

Anttikristus on kai suurimpia nöyryyden tavoittelijoita ja pukeutuu lammasten vaatteisiin, mutta kyllä se tunnistetaan jalan jäljistä.

• IDENEB

Filipp. 3.

5 joka olen ympärileikattu kahdeksanpäiväisenä ja olen Israelin kansaa, Benjaminin sukukuntaa, hebrealainen hebrealaisista syntynyt, ollut lakiin nähden fariseus,

6 intoon nähden seurakunnan vainooja, lain vanhurskauteen nähden nuhteeton.

7 Mutta mikä minulle oli voitto, sen minä olen Kristuksen tähden lukenut tappioksi.

8 Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana - että voittaisin omakseni Kristuksen.

Veli Paavali

• nyt sitten

veljeksi muotui, Paavaliksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      233
      3961
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      122
      2291
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1439
    5. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      919
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      900
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      787
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      746
    Aihe