Tyyppihän on ihan symppis.
Miksi Hengist Duvalia VIHATAAN?
6
279
Vastaukset
- sellainen...........
lutunen mörökölli....ihanan näköinen kun kuola valuu ja salami riekaleet roikkuvat suunpielistä:))
- vaikuttaa minulle
sarjakuvahahmolta!
Niin se vain on poijjaat.
- tyrvään aasiruhtinas
Ei kukaan vihaa sitä miestä paitsi ehkä tampereen höynähtänyt Seppo, joka onkin oma lukunsa.
Jokainen sirkuksessa käynyt ymmärtää että, sirkuspellen tehtävä on viihdyttää yleisöä.
Tämän on myös Hengist Duval ymmärtänyt. Mutta tätytyy myöntää, että kyllä onkin melkoinen pelle. Ymmärtäisi hakea itselleen valtion palkintoa:)- metsä vastaa,
kun sinne huudetaan. Poloinenhan mies on, mutta varmaan itse on vihamiehensä hommannut!
- Hyljeryhtinen ruputalkkari
Kyllä häntä rakastetaankin. Ainakin ruskeassa talossa useampi kerta päivässä. Minä sen ehkä parhaiten tiedän ja moni pullopese ym. pikkutekijä, kuten nimimerkki "tyrvään aasi", tietää lisää.
- ketään ei raiskaa
eikä loisi toisten rahoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3111210- 568893
- 1375435
- 1443724
- 693628
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403318
- 582641
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak702353- 311882