soita mulle
Puh.000-1234567
19
704
Vastaukset
- Vilma.
piti mennä tonne sinkkjen mnimiin----vähän noloo
mää neen pois hassu)))
- Vilma.
myönnän-----antakaa armoo
- p_dude
joku ladimir puutini,onko sun oikee nimi ladimir vai oliko se sun miäs :))
- Vilma.
menit sitten ja soitit puuttinille---mm
JA TAASKO HUUDAT SIINÄ-----ei tässä mitään puhelimia tarvita kyllä se kuuluu muutenkin - p_dude
Vilma. kirjoitti:
menit sitten ja soitit puuttinille---mm
JA TAASKO HUUDAT SIINÄ-----ei tässä mitään puhelimia tarvita kyllä se kuuluu muutenkinettä kuuluu kun eikös se pudiini asu aika kaukana,haa,mä tiiän,se onkin sun iskä ja laitoit vahinkos sen numeron
- Vilma.
p_dude kirjoitti:
että kuuluu kun eikös se pudiini asu aika kaukana,haa,mä tiiän,se onkin sun iskä ja laitoit vahinkos sen numeron
sää oot auvervaara---ja sullon vihkossa naisten nimet ja numerot menit sekasin ja niiden miehet vastaa puselimeen----Hei mä en oo kato tyttö sellainen----mua ei vedetä nenästä
- p_dude
Vilma. kirjoitti:
sää oot auvervaara---ja sullon vihkossa naisten nimet ja numerot menit sekasin ja niiden miehet vastaa puselimeen----Hei mä en oo kato tyttö sellainen----mua ei vedetä nenästä
vihkoo,eikä podinin numeroo,sähän sen laitoit omasta vihkostas mis on noi valtionpäämiesten numerot ku ne tykkää kuitenki soitella ladyille :)
- Vilma.
p_dude kirjoitti:
vihkoo,eikä podinin numeroo,sähän sen laitoit omasta vihkostas mis on noi valtionpäämiesten numerot ku ne tykkää kuitenki soitella ladyille :)
sulla ei oo selkärankaa-----et uskolla tunnustaa
ja tottakai ne tykkää soitella ladylle,kuka ny ei tykkäis----ei niitä joka oksalla kasva - p_dude
Vilma. kirjoitti:
sulla ei oo selkärankaa-----et uskolla tunnustaa
ja tottakai ne tykkää soitella ladylle,kuka ny ei tykkäis----ei niitä joka oksalla kasvanii veltto olo,luulin et se johtuu maanantaista,noh,jospa se ranka jostai ilmaantuis
- pujottelija
ja tarkistakaa numeronne
- Vilma.
paska---se valehtelee
- Vilma.
moon vilma
- Alien-8
Vilma. kirjoitti:
moon vilma
en oo oolusta,enkä pelekee polliisia;))
- Vilma.
Alien-8 kirjoitti:
en oo oolusta,enkä pelekee polliisia;))
ja kuka ny oululainen oliskaan
nollat hämäystä, kerroit jollekkin mitkä numerot laitatte lottonumeroiksi, *mua ette hämää...*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107662
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1165318Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1193547Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366