Nythän on niin, että muutto uuteen kotiin vanhasta kodosta on hyvä tapa saada ylimääräiset roinat poijes...Ja huoh...myöskin varma tapa hukata tuikitärkeitä tarvekaluja:o/...
Hiirimatto...sitä ei löydy mistään...Perin onnetonta, koska ko hiirimatto on tosi tyylikäs...Kerrassaan IHANA..just mun silmieni värinen;o).. Niin et jos sattuisit jossakin näkemään sellaisen vastustomattoman hiirimaton, niin tuotko sen mamin luo...;o)...
Voihan pahuksen pahus...
17
556
Vastaukset
- mielestä
olisit saanut hukata koko koneen
- MuisQuuuuuu
Yritänkin tuota temppua seuraavassa muutossa;o)...
- varmaan
MuisQuuuuuu kirjoitti:
auttaa moneen vaivaan ja monelle tulee hyvä mieli
MuisQuuuuuu kirjoitti:
wai hiirimatto kateissa ja saman värinen sun simmujen kanssa???nyt eti ja tongi ,muutos onnee uuden kodin johdosta))))
- MuisQuuuuuu
varmaan kirjoitti:
auttaa moneen vaivaan ja monelle tulee hyvä mieli
Kurjaa et Sinulla oli mua noin ikävä...:o)...
- MuisQuuuuuu
sammakko17 kirjoitti:
wai hiirimatto kateissa ja saman värinen sun simmujen kanssa???nyt eti ja tongi ,muutos onnee uuden kodin johdosta))))
Etsin, kunnes löydän sen..en lopettaa voi kuitenkaan...Vai miten se meni;o)...
- Alien-8
se on jossain kirjahyllysi kirjojen joukossa.Mulle ainakin kävi kerran näin.Kyllä se varmasti löytyy,kunhan saat kaikki paikat järjestykseen ja kamat niille kuuluville paikoille:)
- MuisQuuuuuu
Mut pakkasessa, tai jääkaapissa se ei ole...ei tällä kertaa;o)...
- rekkaa
jo nikkis!!!
- MuisQuuuuuu
reccautuuko vai ei;o)...
- willivatukka
hiirimatto karoksissa. Oliko tuota sinisen vai vihreen kirjava, että tietää etsiä? ;-))
- MuisQuuuuuu
sinisen ja vihreen kukertava..Hurjan hyvä ja uskollinen..ööh..enne katoamistaan..siis;o)...
- willivatukka
MuisQuuuuuu kirjoitti:
sinisen ja vihreen kukertava..Hurjan hyvä ja uskollinen..ööh..enne katoamistaan..siis;o)...
Sitten katsella sillä silmällä, jos vaikka leijailisi vastaan;-))))
- MuisQuuuuuu
willivatukka kirjoitti:
Sitten katsella sillä silmällä, jos vaikka leijailisi vastaan;-))))
Ja, jos sattumisin törmäät sellaiseen pieneen pallovasaraan...niin heitätkö senkin tänne..Voi olla et se vasara ja hiirimatto ovat yhdessä karkuteillä..Älä vaan kuitenkaan kysy et miksi..;o)...
- sola"
..mie oon nukkunu tänää kahdet päikkärit... Toiset klo 11-16 ja toisilta heräsin tunti sitte... :DD
Onpas pirtiä olo..harmi kun ootte niin kaukana...voisin muutes tulla hiirimaton metästykseen.. ;)- MuisQuuuuuu
Joo..ja ottaisit mukaan sellaset hiirenloukut, et varmasti saatais se kadonnut kiinni;o)...
No mutta eihän me NIIN kaukana, ettetkö tänne ehtisi:o)...
Ai niin..huomenta vain:o)... - sola"
MuisQuuuuuu kirjoitti:
Joo..ja ottaisit mukaan sellaset hiirenloukut, et varmasti saatais se kadonnut kiinni;o)...
No mutta eihän me NIIN kaukana, ettetkö tänne ehtisi:o)...
Ai niin..huomenta vain:o).....söin..vaimikähäntuo nyt olikaan. Sittarista ostin valkosipulihäränlärvilankkua..suosittelen tooooosi lihansyöjille, kun ei mahtunu pannulle kaks pihviä kerrallaaan... *röyh*
Hitsi..pitää vissii käyä takas nukkuun, kun jäi nii hyvät unoset kesken..ötysii!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862