Hei vaan kaikille. Olen uusi nimimerkki täällä. Tuo nikki viittaa sitten Tauno Paloon.
Äitini kehui minua Tauno Palon näköiseksi
6
203
Vastaukset
- Äitisi
Olit vain vauvana punainen kuin paloauto syntyessäsi, ja huusit samalla lailla.
Tauno tulee taas siitä kun olit sitten isompana aivan tauno sen pakkoruotsisi kanssa.
Nyt olet sitten peräkammarinpoika joka ei pysty solmimaan ihmiskontakteja.- Tauno Paloauto
'Olit vain vauvana punainen kuin paloauto syntyessäsi'
Lapsi ei voi olla paloauton punainen. - Äitisi
Tauno Paloauto kirjoitti:
Lapsi ei voi olla paloauton punainen.Lääkäri sanoikin että nyt on fennomaani teille syntynyt, mutta lain mukaan sitä ei saa jälkiabortoida.
- Tauno Paloauto
Äitisi kirjoitti:
Lääkäri sanoikin että nyt on fennomaani teille syntynyt, mutta lain mukaan sitä ei saa jälkiabortoida.
'Lääkäri sanoikin että nyt on fennomaani teille syntynyt, mutta lain mukaan sitä ei saa jälkiabortoida.'
Ei lääkäri voi tietää lapsesta onko hän tulevaisuudessa fennomaani vai ei. - Äitisi
'Lääkäri sanoikin että nyt on fennomaani teille syntynyt, mutta lain mukaan sitä ei saa jälkiabortoida.'
Ei lääkäri voi tietää lapsesta onko hän tulevaisuudessa fennomaani vai ei.Sinulla oli tosi erikoinen naama, ja on vieläkin.
- Ansa Ikonen
Lapsi ei voi olla paloauton punainen.Muita väitteitä et sitten kiistänytkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt344301Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492283Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471395- 851220
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381178Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251146Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501090Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955- 59891
Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175889