pääsenkö taivaaseen? Nimim; epätietoinen.
Join kahvia
5
150
Vastaukset
- otit asian puheeksi.
Minullakin on vielä iltakahvi vielä juomatta, joten aika tehdä asian auttamiseksi jotain. Lähdenkin tästä keittiöön...
- viestiin..
Jumala itse on portinvartijana, että pääsetkö taivaaseen, eli ei tässä kukaan ole toisten kämmenenleveyksiä katselemassa.
Mutta näin iltajuonti voi viedä yöunet, että parempi kysästä, että join kahveet, pääsenköhän nukkumaan?
Aamulla jos heräät, tiedät, että täällä vielä olet ja sen, että nukuttiko hyvin. Kahvissa on paljon yhdisteitä jotka eivät ihmislle kuulu.
Minä menen myös kahville, mutta olen harkinnut kyllä ottaa takaisin entisen yrttiteelinjan.
Ihan terveyskeskuksen erässää esitteessä luki että kahvi masentaa.
En itse tiedä yhtään terveellistä ainetta josta saisi vatsan kipeäksi, eilen piti käydä apteekissa kahvin jälkeen.
Kahvi vanhentaa ja kellastuttaa ihoa.
Kirkossa aon annhettu terveyskasvatusta, ei verratti eri ruoka-aineiden suhteita taivaaseen menoon tai annettu ruokamäöäräyksiä.
You know, terveyskasvatusta on työväenopistoissa ja kouluissa, alan laitoksissa, miksi ei kirkoissa jotka muutenkin hulolehtivat ihmisistä?
Jo 1800 luvun viisaus profetiamn valossa antoi yllätys yllätys sellaiset suositukset jotka vastataavat tämän päivän terveystohtoreiden suosituksia.
Huuhaatako?
Tarkoitus 1800 luvulla oli alkaa valmistamaan ravintottumuksia jotka olivat eduksi lopun aikana jolloin eläinsairaudet lisääntyvät ja kalatkin ovat jo melko lailla myrkyissä ja Suomessakin annetaan suosituksia määristä joita on turvallista syödä.
Kokonaisen kansan tottumuksia ei hetkessä muuteta.
Myrkkyjä ei kai ole koskaan turvallista syödä, osa jää elimistöön ja osa poistuu.
Minusta tuli semivegetaristi jo vähitellen alkaen 20 vuotta sitten aivan muista kuin uskonnollisista syistä ja kirkosta tiennyt mitään silloin.
Olen viime aikana hiukan poikennut tavoistani, ja väitän ettei terveydestään niin hyvin huolehtivaa miestä ole koskaan ollutkaan kuin minä olin, ja palailen entisiin hyviin tapoihini.
Voin toki koska rahansa sairastua kuten kaikki muutkin ihmiset.
Eräs tuntemasni noin 50 vee nainen sairastui kolmeen vakavaan sairauteen ja olisi kuollut.
Paransi itsensä syömällä, eli elävää ravintoa ja heiniä piisasi ikkunoilla kasvamassa.
Kuoli vanhuuteen ja näin noin 85 vuotiaana ja panin merkille että iho oli kirkas kuin rippikoulutytöllä.
Me sairastumme sen mukaan mitä kurkusta alas kaadamme.
Omatunto on näissä kuten kaikissa muissakin asioissa Herran edessä se rarjaiseva.
Adventikirkossa ei tuomita ketään helvettiin.
Lisää:
http://www.netikka.net/jarinraamattuhotelli
Osasto: "Terveys ja raittius"
Jumalan siunausta
jari laurila- elänyt satavuotiaaksi
läskiä ja voita syöden ellei olisi jäänyt nuorena auton alle?
elänyt satavuotiaaksi kirjoitti:
läskiä ja voita syöden ellei olisi jäänyt nuorena auton alle?
Niin, toki poikkeuksia on, vaikka olisi tupakoinut 95 vuotiaaksi.
"Karjala" projekti kertoi jo omaa kieltään, ja muutti suomalaisten miesten ruokailutottumuksia rehu- ja heinäystävällisempään suuntaan.
Läskiä lotinaa ja peuran persettä ihanaa, on käristetty vatsahan varistettu juu....
hevosilla heiniä...
Siunausta
jari laurila
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895685
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113067Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p242677Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321533
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191476- 1851328