Haluaisin tietää millä oikeudella yhteistäkunta kurjistaa niin suuren osan kansasta?
Käsittääkseni yheiskunta on velvollinen järjästämään ihmismäisen tulotason kaikille kansalaisille, joka ei todellakaan toteudu.
Jos yhteiskunta ei voi järjästää tätä asiaa niin onko näin, että kyseinen väistönosa on oikeutettu hankkimaan toimeentulon keinolla millä hyvänsä piittaamatta mikä on laillista tai ei.
Koska ei voi olla laillista kurjistaminenkaan.
Asiahan on niin, että yheiskunnan tulis järjästää ensinnäkin kaikille työmahdollisuus normaalipalkkaisissa töissä ja ellei pysty siihen niin korvatta tämä ansionmenetys täysimääräisenä. Tietysti työnvastanottovelvollisuus. Ja vasta jos kieltäytyy työstä ilman mitään pätevää syytä voidaan ajatella näitä nykyisiä toimeentulorajoja.
Itse olen sitä mieltä, että näillä tukitasoilla ihmiset ajetaan yhteiskunnan ulkopuolelle, jolloin heidän ainut keino näyttää olevan anarkian tyyppinen toiminta turvatakseen oman elämän ylläpitämiseksi.
Kurjista tule itse kurjistetuksi. Silmä silmästä, hammas hampaasta.
Kurjistaminen
ei voi
2
117
Vastaukset
- kauan tämä jatkuu
ennen kuin senä on vastassa? Olen samaa mieltä, että josain vaiheessa jonkinmoiset "tomaatit" lentelee. Kaatoivathan ne katiloiden paukuttjat Islannissakin halitusen.
- ellei...
tapahdu nopeaa muutosta hallituksen toimissa; tosin tämä kurjistaminen alkoi jo aikaisemmin, mutta nyt se on jo siinä pisteessä, ettei kansa kauan katsele ketunnaamoja.
Sosiaalityöryhmän ehdotukset pitää panna heti toimeen, eikä pitkittää niitä monellle vuodelle.
Rahat on otettava sieltä mihin ne on kerätty ahneuden vuosina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760