Missä viesti Oulun kokouksesta?

alpomurberger

Olihan sitä mainostettu melko hyvin tällä palstalla.

Olisi mukava tietää kuinka monta oli paikan päällä, ja mihin ratkaisuun he pääsivät!
Vai oliko niin, että sielläkin vallitsi, vanhoillislaestadiolaiseen oppiin, niin tyypillinen "hajaannus"?

En ole nähnyt yhtäkään avausta tai asiallista selontekoa ko. kokouksesta.

Jos olit mukana - kerro vaikutelmistasi.

Toivoo Alpo.

36

2061

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • me x-vl:t yritimme

saada Uskontojenuhtientuki ry:n ymmärtämään SRK-mädännäisyyden ja perustelimme kantaamme Raamatulla. Meitä lyötiin vasten vasvoja: Jumalaa ei ole. Siinä koko juttu. Meille tuli paha mieli. Meitä ei ymmärretti sielläkään.

• alpomurberger

...noin oli!

Toisaalta - mitä voimme siitä oppia?

Itse ainakin uskon kaiken luojaan ja Herramme Jeesuksen Kristuksen mittaamattomaan armoon.

On turha lyöttäytyä yhteen jumalankieltäjien sakkiin, koska:

Uskoisin, että useimmat meistä, varsinkin tällä palstalla, omilla nimillään esiintyvät, ovat pohjimmiltaan entisiä "vanhoillislaestadiolaisia", jotka hakevat vain Jumalan Pyhän Sanan totuutta elämäänsä.
        Sitä emme tietenkään löydä "porukasta", joka kieltää Jeesuksen jumalisuuden.

Kehottaisinkin siis kaikkia, jos vastausteksti pitää paikkansa, olematta minkäänlaisessa yhteydessä tällaiseen jumalankieltäjäjärjestöön.

Siis, sinäkin, monessa kiusattu veljeni ja sisareni. Olen ihan samassa asemassa, epäilysteni ja kiusausteni kanssa kamppaileva veljenne.

En muuta neuvoa osaa antaa kuin sen, että:
        "Ole turvatulla mielellä. Herramme Jeesus Kristus ei hylkää meitä, jos vain uskomme Häneen".

Jumalan Rauhaa teille kaikille toivottaen - veljenne Alpo.

• siellä....

ollenkaan.
        Puhut aivan höpöjä.

• harhailijalle

tärkeän ja yksinkertaisen neuvon: Etsikää ensin Jumalan valtakunta.....Ihminen ei saa rauhaa sielulleen muualla...Älkää paaduttako sydäntänne, jos Jumala omassatunnossa kutsuu. Myös tuhlaajapoika puetaan parhaisiin vaatteisiin hänen palatessa kotiin...t.lyyleri

• Kirjoitit ihan puutaheinää!
        Tuskin olit paikalla lainkaan.

Palautetta on Hakomajassa.
        Käy lukemassa sieltä, jos vakaumuksesi antaa myöten!

Samat sanat muillekin.

• aijaaa .

rakastaa

on sullakin murheet

elä ota enää, tai korkeintaan kerta kiellon päälle

terveisiä kotiin

• Keskiyönkin keikkamies
    • sinua ollenkaan

Etsi niin löydät. Kukaan ei ole poistanut.
      Ja tässä ketjussa on viestejä sellaisilta henkilöiltä jotka ei todellakaan olleet edes paikalla siellä, mutta tekeytyvät nnyt asiantuntijoiksi.

• >> En ole nähnyt yhtäkään avausta tai asiallista selontekoa ko. kokouksesta.

• sinuhe....

Onko tuo Jeesustaulu
        Kirjoittanut: esteenä 3.2.2009 klo 12.49

mennä Hakomajaan? Minulla se käytännössä on, koska se kuitenkin viittaa jonkinlaiseen uskonnollisuuteen.

Asiaan.

Kokouksessa oli hyvinkin runsaasti esillä ihmisen suhde Jumalaan. Jopa niin tarpeettoman paljon että esitelmän pitäjän paikalle ilmestyi varsinainen Jumala-expertti, joka toisteli kuluneita vl-fraaseja ja esitti ne hyvinkin kielteisessä valossa. Hän oli jostain omaksunut varsin selkeän opin Jumalan totuuksista (jota ei, kumma kyllä, kukaan ateistinen ryhtynyt kritisoimaan.) Ateistit olivat hiljaa. Esitelmöitsijän vastapuolella oli myös toisinajattelevia, vl-myönteisiä henkilöitä jotka olivat myös jatkuvasti äänessä. Kuulimme siis ihan oikeaa keskustelua uskonasioista, mutta rakentavaa se ei ollut.

Omakohtaiset kertomukset vl-uskonnon tuomista harmeista ja miksei iloistakin jäivät lähes tyystin kuulematta. Ilmassa oli jotensakin "omavanhurskauden" tuntua, jota yritettiin pakkosyöttää tämän (ihmislähtöisen) Jumalan totuuden nimissä. No, kukin otti sen tavallaan, mutta jos sinne mentiin omia kokemuksia vaihtamaan, niin tuo esitelmä ei kuulunut sinne.

Tilaisuus olisi kaivannut ulkopulisen vetäjän.

Kysyt mihin ratkaisuun päädyimme? Missä asiassa? En usko pyrkimyksenä olleen ratkaisujen teko, vaan pikemminkin kokemuksien vaihtaminen ja jonkinlainen alkukokous tämän asian tiimoilta. Jotkut varmaan tapaavat samoissa merkeissä uudelleen.

siunausta
        t.kotirouva

• vauhdissa
        sinuhe.... kirjoitti:

Onko tuo Jeesustaulu
        Kirjoittanut: esteenä 3.2.2009 klo 12.49

mennä Hakomajaan? Minulla se käytännössä on, koska se kuitenkin viittaa jonkinlaiseen uskonnollisuuteen.

Asiaan.

Kokouksessa oli hyvinkin runsaasti esillä ihmisen suhde Jumalaan. Jopa niin tarpeettoman paljon että esitelmän pitäjän paikalle ilmestyi varsinainen Jumala-expertti, joka toisteli kuluneita vl-fraaseja ja esitti ne hyvinkin kielteisessä valossa. Hän oli jostain omaksunut varsin selkeän opin Jumalan totuuksista (jota ei, kumma kyllä, kukaan ateistinen ryhtynyt kritisoimaan.) Ateistit olivat hiljaa. Esitelmöitsijän vastapuolella oli myös toisinajattelevia, vl-myönteisiä henkilöitä jotka olivat myös jatkuvasti äänessä. Kuulimme siis ihan oikeaa keskustelua uskonasioista, mutta rakentavaa se ei ollut.

Omakohtaiset kertomukset vl-uskonnon tuomista harmeista ja miksei iloistakin jäivät lähes tyystin kuulematta. Ilmassa oli jotensakin "omavanhurskauden" tuntua, jota yritettiin pakkosyöttää tämän (ihmislähtöisen) Jumalan totuuden nimissä. No, kukin otti sen tavallaan, mutta jos sinne mentiin omia kokemuksia vaihtamaan, niin tuo esitelmä ei kuulunut sinne.

Kysyt mihin ratkaisuun päädyimme? Missä asiassa? En usko pyrkimyksenä olleen ratkaisujen teko, vaan pikemminkin kokemuksien vaihtaminen ja jonkinlainen alkukokous tämän asian tiimoilta. Jotkut varmaan tapaavat samoissa merkeissä uudelleen.

siunausta
        t.kotirouva

Miksi kopioit viestejäni?

• totuus unohtuisi
        vauhdissa kirjoitti:

Miksi kopioit viestejäni?

oletan että kerroit totuuden

• esteenä

Asiaan.

siunausta
      t.kotirouva

• Toki minäkin olisin halunnut, että tapaaminen olisi ollut osin toisenlainen.

Siunausta Sinullekin!

x-vl

• >> Onko tuo Jeesustaulu
        esteenä 3.2.2009 klo 13.49
           mennä Hakomajaan? Minulla se käytännössä on, koska se kuitenkin viittaa jonkinlaiseen uskonnollisuuteen. > Esitelmöitsijän vastapuolella oli myös toisinajattelevia, vl-myönteisiä henkilöitä jotka olivat myös jatkuvasti äänessä. > Kuulimme siis ihan oikeaa keskustelua uskonasioista, mutta rakentavaa se ei ollut. > Omakohtaiset kertomukset vl-uskonnon tuomista harmeista ja miksei iloistakin jäivät lähes tyystin kuulematta. > toisteli kuluneita vl-fraaseja ja esitti ne hyvinkin kielteisessä valossa.

• Eli uskonto on niin punainen vaate, että se estää sinun menemästä sivulle jossa on Jeesuksen kuva, koska se viittaa uskonnollisuuteen. Lopussa toivotat kuitenkin "siunausta".

Jokainen vetäköön omat johtopäätöksensä viestin todellisesta tarkoituksesta...

• täältä.
        admata kirjoitti:

>> Onko tuo Jeesustaulu
           mennä Hakomajaan? Minulla se käytännössä on, koska se kuitenkin viittaa jonkinlaiseen uskonnollisuuteen. > Esitelmöitsijän vastapuolella oli myös toisinajattelevia, vl-myönteisiä henkilöitä jotka olivat myös jatkuvasti äänessä. > Kuulimme siis ihan oikeaa keskustelua uskonasioista, mutta rakentavaa se ei ollut. > Omakohtaiset kertomukset vl-uskonnon tuomista harmeista ja miksei iloistakin jäivät lähes tyystin kuulematta. > toisteli kuluneita vl-fraaseja ja esitti ne hyvinkin kielteisessä valossa.

Lisäilen ja vastailen:

Kaikki uskonto ei ole kuin punainen vaate minulle, sensijaan sinun kriittinen lestadiolaispalstasi ihmetyttää...mutta ehkä en ole sitten vain tutustunut siihen riittävästi.

>

Noinko se menikin, mulla kun kuitenkin jäi pääasiassa mieleen se tauluesitys ja siitä aiheutunut jutustelu.

>>

Hänen puheaika oli tosiaan ylipitkä - eli sitä puheenjohtajaa olisi kaivattu. Silti hänellä oli täysi oikeus olla siellä ja esittää omia näkemyksiään, kuten kaikilla.

>>

No...kuka milläkin perusteella on tullut paikalle, mutta mollaaminen netissä ei kuulu harrastuksiini, ainakaan ei ole kuulunut tähän asti. Täällä ei ole kukaan sanonut yhtään mitään tuosta tapaamisesta, joten aloitin omalla puheenvuorolla. Toki siellä oli ihan kivaakin, omalla tavallaan.

Totuuksista: Tuossa aiemmin joku jo kyseli onko tämä kertomani totta. Se on totta minun kokemanani, ei kenties kenenkään muun. Sinulla admata on varmaan oma totuutesi. Näillä eväillä mennään eteenpäin.

Siunauksen toivottamisen voit katsoa vitsiksi, mutta sitä tällä palstalla toivottelee monet muutkin >vääräuskoiset

• täältä. kirjoitti:

Lisäilen ja vastailen:

Kaikki uskonto ei ole kuin punainen vaate minulle, sensijaan sinun kriittinen lestadiolaispalstasi ihmetyttää...mutta ehkä en ole sitten vain tutustunut siihen riittävästi.

>

Noinko se menikin, mulla kun kuitenkin jäi pääasiassa mieleen se tauluesitys ja siitä aiheutunut jutustelu.

>>

Hänen puheaika oli tosiaan ylipitkä - eli sitä puheenjohtajaa olisi kaivattu. Silti hänellä oli täysi oikeus olla siellä ja esittää omia näkemyksiään, kuten kaikilla.

>>

No...kuka milläkin perusteella on tullut paikalle, mutta mollaaminen netissä ei kuulu harrastuksiini, ainakaan ei ole kuulunut tähän asti. Täällä ei ole kukaan sanonut yhtään mitään tuosta tapaamisesta, joten aloitin omalla puheenvuorolla. Toki siellä oli ihan kivaakin, omalla tavallaan.

Totuuksista: Tuossa aiemmin joku jo kyseli onko tämä kertomani totta. Se on totta minun kokemanani, ei kenties kenenkään muun. Sinulla admata on varmaan oma totuutesi. Näillä eväillä mennään eteenpäin.

Siunauksen toivottamisen voit katsoa vitsiksi, mutta sitä tällä palstalla toivottelee monet muutkin >vääräuskoiset

...Mutta oliko kommenttisi sellainen?

>>

Kaikki uskonto ei ole kuin punainen vaate minulle, sensijaan sinun kriittinen lestadiolaispalstasi ihmetyttää...mutta ehkä en ole sitten vain tutustunut siihen riittävästi. > Totuuksista: Tuossa aiemmin joku jo kyseli onko tämä kertomani totta. Se on totta minun kokemanani, ei kenties kenenkään muun.

• Reflektio
        admata kirjoitti:

>> Onko tuo Jeesustaulu

Onko tiedossa seuraavaa tapaamista Helsingissä?

• Reflektio kirjoitti:

Onko tiedossa seuraavaa tapaamista Helsingissä?

...On tiedotus ex-vl tapaamisesta ensi lauantaina 7.2.09
        http://hakomaja.net/

Kyseessä on vapaamuotoinen Hakomaja-tapaaminen ravintola Rossossa "Hakomajan hengessä", eli ex-vl:ien näkemyksiä ja kokemuksia sekä erilaisia omakohtaisia vakaumuksia kunnioittaen. Paikkoja on rajoitetusti, joten ilmoittautuminen vaaditaan joko hakomajaan tai suoraan minulle.

Keväämmällä, todennäköisesti joskus huhtikuun tienoilla, on tarkoitus järjestää seuraava UUT-tapaaminen vl-aiheen tiimoilta Helsingissä.

• Reflektio
        admata kirjoitti:

...On tiedotus ex-vl tapaamisesta ensi lauantaina 7.2.09
        http://hakomaja.net/

Kyseessä on vapaamuotoinen Hakomaja-tapaaminen ravintola Rossossa "Hakomajan hengessä", eli ex-vl:ien näkemyksiä ja kokemuksia sekä erilaisia omakohtaisia vakaumuksia kunnioittaen. Paikkoja on rajoitetusti, joten ilmoittautuminen vaaditaan joko hakomajaan tai suoraan minulle.

Keväämmällä, todennäköisesti joskus huhtikuun tienoilla, on tarkoitus järjestää seuraava UUT-tapaaminen vl-aiheen tiimoilta Helsingissä.

Täytyypä hilpaista Hakomajaan.

• osaat olla
        admata kirjoitti:

>>

Kaikki uskonto ei ole kuin punainen vaate minulle, sensijaan sinun kriittinen lestadiolaispalstasi ihmetyttää...mutta ehkä en ole sitten vain tutustunut siihen riittävästi. > Totuuksista: Tuossa aiemmin joku jo kyseli onko tämä kertomani totta. Se on totta minun kokemanani, ei kenties kenenkään muun.

huonokäytöksinen. Naljailet ja haukut muita siellä sun täällä. Opettele ensin itse puhumaan ihmisiksi ja ojenna sitten vasta muita.

• osaat olla kirjoitti:

huonokäytöksinen. Naljailet ja haukut muita siellä sun täällä. Opettele ensin itse puhumaan ihmisiksi ja ojenna sitten vasta muita.

Ilmeisesti joidenkin ex-vl:ien pelko yhteisistä tapaamisista vl-positiivareiden kanssa on siis osoittautunut aiheelliseksi ;(

Vastasit viestiiini:

>>

Tutustu ihmeessä ja kerro miten sivuston voisi rakentaa paremmin. Oikaise ja korjaa jos korjattavaa löydät. Siihen on rakennettu hyvät kanavat Hakomajassa itsessään. Mutta jos jo tutustuminen tökkää Jeesusta esittävään tauluun, niin ainakin suurin osa ymmärtänee, että sellaista ei voi ottaa kovin vakavasti. Todellinen syy asenteeseen löytynee ihan muualta...

>> Totuuksista: Tuossa aiemmin joku jo kyseli onko tämä kertomani totta. Se on totta minun kokemanani, ei kenties kenenkään muun. >"ex-vl:t"

• Haukut väärää puuta.
        admata kirjoitti:

Ilmeisesti joidenkin ex-vl:ien pelko yhteisistä tapaamisista vl-positiivareiden kanssa on siis osoittautunut aiheelliseksi ;(

Vastasit viestiiini:

>>

Tutustu ihmeessä ja kerro miten sivuston voisi rakentaa paremmin. Oikaise ja korjaa jos korjattavaa löydät. Siihen on rakennettu hyvät kanavat Hakomajassa itsessään. Mutta jos jo tutustuminen tökkää Jeesusta esittävään tauluun, niin ainakin suurin osa ymmärtänee, että sellaista ei voi ottaa kovin vakavasti. Todellinen syy asenteeseen löytynee ihan muualta...

>> Totuuksista: Tuossa aiemmin joku jo kyseli onko tämä kertomani totta. Se on totta minun kokemanani, ei kenties kenenkään muun. >"ex-vl:t"

Minä, joka arvostelin käytöstäsi, tein sen ihan sivusta. En siis ole tuo, joka oli Oulun tapaamisessa.
        Minua on vain tympäissyt, kun puhut nykyään usein niin kylmästi ja tahallisen häijysti näillä palstoilla. Ja epäoikeudenmukaisesti. Tässäkin ketjussa vihjailet, että tuolla kirjoittajalla on arveluttavat piilomotiivit, vaikka hän itse sanoi kertoneensa asiat vain niinkuin on ne kokenut. Käyt toisen kirjoittajan henkilöön, mistä asiasta muistat kyllä itse ahkerasti moittia vl:ia.
        Ennen olit asiallisempi. Jos rupeat rakkikoiraksi, menetät arvostuksesi.

Tulehan ulos siitä tynnyristäsi! Olet näkevinäsi joka puolella vl-vihollisrintamaa. Minäkään en ole vl.

P.S. Saanko arvata seuraavan kommenttisi? "Kuka teistä rekisteröitymättömistä puskastahuutelijoista tietää, keitä te olette. Sinäkin olet ihan varmasti SRK:n äänitorvi, vaikka väität ettet ole vl."
        *pari silmäniskua, mikä tarkoittaa, että rauha maassa!*

• Mielestäni
        admata kirjoitti:

Vastasit viestiiini:

>>

tuo kritiikki mitä esitettiin oli varsin asiallista. Admata, kirjoitat useimmiten varsin asiallisesti ja perustellen kantasi hyvin. Nyt sorruit kyllä siihen, mistä syytät usein kanssakeskustelijoitasi. Syytät juttelukummppaniasi asioista, joita hän ei ole sanonut ja etsit jotain kumman piilomotiiveja. Minusta tässä kerrottiin vain rehellisesti miltä tapaaminen tuntui. Piste.

Olen samaa mieltä siitä, että kokoukseen tarvittaisiin jonkinlainen agenda ja puheenjohtaja. Koin itsekin tapaamisen turhan hengelliseksi, mukaan mahtui liikaa hengellistä "opetusta". Ajattelin etukäteen tulevani tapaamaan ihmisíä ja jakamaan kokemuksia ja sitä toki jossain määrin tapahtuikin.

Oli kuitenkin kiva tavata ihmisiä ja vielä kivempi olisi ollut tutustua oikein kunnolla ja kertoilla ja kuulla kokemuksia. Ehkäpä se olisi ollut helpompaa pienissä ryhmissä, jolloin olisi voinut olla useampi henkilö äänessä kerrallaan. Nythän suuri osa ajasta kuunneltiin esitelmää. Lisäksi osa ihmisistä avautuu paljon helpommin pienemmässä porukassa. Iso kokouspöytä suurine ihmisjoukkoineen ei ole kaikkein helpoin paikka puhua aroista asioista.

• enää k.
        admata kirjoitti:

>>

En ole enää vastannut enää kirjoituksiisi.

En myös osoittele sormella ketään kokukseen osallistunutta, uskon että kaikilla oli hyvä syy olla siellä, niin nykyisillä kuin entisilläkin lestadiolaisilla (ja oli siellä muitakin?).

Kävin katsomassa aamulla myös Hakomaan viestejä kokouikseen osallistuneilta, siellä oli myös jotakin kritiikkiä, joten olenko ihan väärässä tai yksin kun sanon etten ollut tyytyväinen niihin tapahtumiin siellä?

• Mielestäni kirjoitti:

tuo kritiikki mitä esitettiin oli varsin asiallista. Admata, kirjoitat useimmiten varsin asiallisesti ja perustellen kantasi hyvin. Nyt sorruit kyllä siihen, mistä syytät usein kanssakeskustelijoitasi. Syytät juttelukummppaniasi asioista, joita hän ei ole sanonut ja etsit jotain kumman piilomotiiveja. Minusta tässä kerrottiin vain rehellisesti miltä tapaaminen tuntui. Piste.

Olen samaa mieltä siitä, että kokoukseen tarvittaisiin jonkinlainen agenda ja puheenjohtaja. Koin itsekin tapaamisen turhan hengelliseksi, mukaan mahtui liikaa hengellistä "opetusta". Ajattelin etukäteen tulevani tapaamaan ihmisíä ja jakamaan kokemuksia ja sitä toki jossain määrin tapahtuikin.

Oli kuitenkin kiva tavata ihmisiä ja vielä kivempi olisi ollut tutustua oikein kunnolla ja kertoilla ja kuulla kokemuksia. Ehkäpä se olisi ollut helpompaa pienissä ryhmissä, jolloin olisi voinut olla useampi henkilö äänessä kerrallaan. Nythän suuri osa ajasta kuunneltiin esitelmää. Lisäksi osa ihmisistä avautuu paljon helpommin pienemmässä porukassa. Iso kokouspöytä suurine ihmisjoukkoineen ei ole kaikkein helpoin paikka puhua aroista asioista.

JOS tapaamme vielä samoissa merkeissä, niin otetaan opiksemme.

Olisin tietysti itsekin muutamissa kohdissa halunnut sanoa 'painavan' sanani ja ohjailla keskustelua toiseen suuntaan. Kuten Sinäkin?

Mutta nyt olimme kai liian varovaisia? Se ei ollut huono puoli, mutta jatkossa voisimme luopua tuosta kuuntelijan roolista ja kantaa vastuumme aktiivisemmin sekä järjestelyissä että itse tilaisuudessa.

• enää k. kirjoitti:

En ole enää vastannut enää kirjoituksiisi.

En myös osoittele sormella ketään kokukseen osallistunutta, uskon että kaikilla oli hyvä syy olla siellä, niin nykyisillä kuin entisilläkin lestadiolaisilla (ja oli siellä muitakin?).

Kävin katsomassa aamulla myös Hakomaan viestejä kokouikseen osallistuneilta, siellä oli myös jotakin kritiikkiä, joten olenko ihan väärässä tai yksin kun sanon etten ollut tyytyväinen niihin tapahtumiin siellä?

...Missä mennään.

>> En ole enää vastannut enää kirjoituksiisi. > Kävin katsomassa aamulla myös Hakomaan viestejä kokouikseen osallistuneilta, siellä oli myös jotakin kritiikkiä, joten olenko ihan väärässä tai yksin kun sanon etten ollut tyytyväinen niihin tapahtumiin siellä?    

• Haukut väärää puuta. kirjoitti:

Minä, joka arvostelin käytöstäsi, tein sen ihan sivusta. En siis ole tuo, joka oli Oulun tapaamisessa.
        Minua on vain tympäissyt, kun puhut nykyään usein niin kylmästi ja tahallisen häijysti näillä palstoilla. Ja epäoikeudenmukaisesti. Tässäkin ketjussa vihjailet, että tuolla kirjoittajalla on arveluttavat piilomotiivit, vaikka hän itse sanoi kertoneensa asiat vain niinkuin on ne kokenut. Käyt toisen kirjoittajan henkilöön, mistä asiasta muistat kyllä itse ahkerasti moittia vl:ia.
        Ennen olit asiallisempi. Jos rupeat rakkikoiraksi, menetät arvostuksesi.

Tulehan ulos siitä tynnyristäsi! Olet näkevinäsi joka puolella vl-vihollisrintamaa. Minäkään en ole vl.

P.S. Saanko arvata seuraavan kommenttisi? "Kuka teistä rekisteröitymättömistä puskastahuutelijoista tietää, keitä te olette. Sinäkin olet ihan varmasti SRK:n äänitorvi, vaikka väität ettet ole vl."
        *pari silmäniskua, mikä tarkoittaa, että rauha maassa!*

Minua tympäisee lukea viestejäsi.

Et ollut kokoontumisessa ja silti tulet selittelemään toisten kirjoituksia.
        Mutta kai luulet tietäväsi enemmän ja olevasi jotenkin fiksumpi kuin me toiset paikalla olleet?

• Haukut väärää puuta.
        x-vl kirjoitti:

Minua tympäisee lukea viestejäsi.

Et ollut kokoontumisessa ja silti tulet selittelemään toisten kirjoituksia.
        Mutta kai luulet tietäväsi enemmän ja olevasi jotenkin fiksumpi kuin me toiset paikalla olleet?

En ole puhunut mitään teidän kokoontumisestanne. Olen puhunut admatan palstakäytöksestä. Katso nyt, millä tavalla hän nytkin vastasi tuolle kokouksessa olleelle, joka on itse kirjoittanut asiallisesti.
        Rakkikoirat vievät palstan tason alas, eikä kukaan voi tietää, milloin saa arvaamatta sellaisen kimppuunsa. Jos he ovat vielä rekisteröityneitä, he vievät alas myös oman maineensa.

• Haukut väärää puuta. kirjoitti:

En ole puhunut mitään teidän kokoontumisestanne. Olen puhunut admatan palstakäytöksestä. Katso nyt, millä tavalla hän nytkin vastasi tuolle kokouksessa olleelle, joka on itse kirjoittanut asiallisesti.
        Rakkikoirat vievät palstan tason alas, eikä kukaan voi tietää, milloin saa arvaamatta sellaisen kimppuunsa. Jos he ovat vielä rekisteröityneitä, he vievät alas myös oman maineensa.

Minä puhuin sinusta.

• x-vl kirjoitti:

Minä puhuin sinusta.

...Kannata alentua edes vastaamaan. Heidän tarkoituksensakin on vain ärsyttää ja kiusata. Eivät he ansaitse muuta kuin lähinnä vain sääliä.

Olen tullut siihen johtopäätökseen, että tämä palsta alkaa olla tiensä päässä. Saakoon jäädä noiden provojen, trollien ja muita kiusaavien vl:ien leikkikentäksi.

• admata kirjoitti:

...Kannata alentua edes vastaamaan. Heidän tarkoituksensakin on vain ärsyttää ja kiusata. Eivät he ansaitse muuta kuin lähinnä vain sääliä.

Olen tullut siihen johtopäätökseen, että tämä palsta alkaa olla tiensä päässä. Saakoon jäädä noiden provojen, trollien ja muita kiusaavien vl:ien leikkikentäksi.

Niinpä näkyy olevan! ;(

Onneksi netti-elämäkään ei ole tämän varassa.

• Reflektio
        admata kirjoitti:

tiensä päässä , kirjoitat Admata.
        Noin vuoden palstaa seuranneena voin kyllä yhtyä käsitykseesi siinä mielessä, että taso on mennyt kovaa kyytiä alaspäin.
        Tyhjänpäiväisiä aloituksia toisensa jälkeen, harvoin aletaan jostakin asiasta OIKEIN KESKUSTELAMAANKIN.

Vika ei ole kuitenkaan sinun.

Tosin epäasiattomuuksia mielestäni löytyy molemmista leireistä.

• minäkään.
        admata kirjoitti:

...Missä mennään.

>> En ole enää vastannut enää kirjoituksiisi. > Kävin katsomassa aamulla myös Hakomaan viestejä kokouikseen osallistuneilta, siellä oli myös jotakin kritiikkiä, joten olenko ihan väärässä tai yksin kun sanon etten ollut tyytyväinen niihin tapahtumiin siellä?    

Missä mennään.

Tuskin edes muistan mitkä jutut on mun kirjoittamia.

Piste koko touhulle.

• Haukut väärää puuta
        admata kirjoitti:

kun Hänen Korkeuttaan uskaltaa moittia toisten kirjoittajien huonosta kohtelusta.
        Lisää huonoa kohtelua, haukkumista ja toisten motivaatoitten vääristelyä!
        No eipähän se kylläkään yllätys ollut.
        On sinun parasta pysytellä vain siellä kennelissäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      187
      3686
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1172
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      149
      1117
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1024
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe