ehdotus työvoimapulan ehkäisyyn!

Tomppak

Hyvät työnantajat, teillä on huutava työvoimapula, miten olis, ottaisitteko minut töihin?
Olen ollut nyt 9 vuotta työttömänä ja osaan tehdä melkein mitä vain.
Olen maalannut autoja näyttelykuntoon, olen tehnyt verhoilut myös,kone remontit ja autojen viritykset on myös tuttua.
Olen siivonnut, ollut portsarina, olen ollut taksikuskina, apukuskina postiautossa, ollut raksalla apparina, myllärinä, sekä remontoinut asuntoja, maalannut seiniä, kattoja, pattereita. Ravintolatyöntekijänä useissa ravintoloissa, portsarina sellaisessa paikassa vuoden, missä kukaan muu ei ole ollut viikkoa kauemmin:).
Kunpa edes muistaisi missä kaikkialla on oltu ja tehty vaikka mitä, ai niin tietokoneista sen verran, että perusedellytykset löytyy myös ATK hommissa vaikka mihin, esim photoshop ja macromedia dreamweaver käyttö luonnistuu hyvin ja myös musiikinteko ohjelmat kaikki tuttuja.
Osaan järjestelmien ylläpitoa, linux ja macosx ovat jokseenkin myös tuttuja ympäristöjä.
Olen pitänyt myös omaa palvelinta/palvelua, joten tiedän mistä on kysymys.
Mitään papereita ei ole, ei edes peruskoulun päättötodistusta, mutta osaan varmasti tehdä mitä haluan.
Jos ei minulle löydy töitä niin vika ei ole minussa vaan työnantajissa!????

7

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meillä on just

nyt kaikki paikat täytetty,mutta voidaan tarjota teille koulutusta kelpaisko pingispallon sisäkumin paikkaajan pesti.

• koko ajan

Vittu mikä mikä rikollisluuseri olet.... kukaan ei tule koskaan ottamaan sinua mihinkään....

• Tomppak

Eikö luuseri ole sellainen joka ei pysty mihinkään?

• osannut

päättää mikä susta tulee isona ????vai onko "jokapaikanhöylä/kiertopalkinto" ammatti nykyään???

• HÖPÖ HÖPÖ

Työvoimatoimistot laittavat kursseille kurssin perään jos et lähde joudut karenssiin. Eli kursille tai karenssiin kumman valitset jos olet työtön kysyn vaan? Tällä pelillä työllistetään vain kurssittajia ja työvoimtoimistoja.

• Tomppak

Miten iso musta pitää tulla että pääsee töihin?
        Kyse on vaan siitä ettei kukaan huoli töihin.
        työkkäri ei ole pystynyt tarjoamaan mitään töitä 9 vuoteen, ainoastaan olen käynyt erilaisilla kursseilla, kuten atk ja suunta eteenpäin ja sen sellaista:)
        Kysyisin vaan että onko syy minussa vai työnantajissajos haluan töihin mutta minua ei vain oteta?
        Nytkin kävin 10 päivän perehdytyksen Amieduun ja odottelen miten käy kun 148:sta hakijasta otetaan 15-18 hakijaa.
        Kyllä töitä on, olet oikeassa, mutta miksi heille ei kelpaa työntekijä joka tekee hyvin hommat kun maksetaan hyvin!

• vahvempileikkuri

edgfdsrg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      127
      3426
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1209
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      94
      979
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe