Tänään naisten Super G ja parina esim
Vonn ker. 1.45 ja Franchini ker. 2.55
Katselin Fis tulosssivuja ja Franchini on ollut ainakin 3 viimeisessä super G.ssä parempi kuin Vonn.
Mistä mahtaa johtua tällainen kerroinasettelu ???
Kysymys alppihiihdosta/Paf
7
230
Vastaukset
- Esbjerg
Alppihiihto mikä lienee on aivan paskalaji ja sitä ei seuraa kukaan muu kuin sinä tunari. Super G-piste löydätkö sen sun miespimperosta?
- zsaa
finninaama turpa kiinni.
- LauriZ
Taisi olla liian monimutkainen kysymys rullalautanaperolle,sillä tuli heti pääkipeeksi.
- zzzzzxa
samanlaiset kertoimet parissa P
Pärson-lindeell vikarby ja siinäkin Vikarby on ollut parempi ja edellä kokonaiscupissakin.
Ihmeelliset kertoimet elim kai tässä pitää pelata paria Franchini-Vikarrby molemmilla n. 2,5 kerroin...
Kertois nyt joku jos on jotain mitä en tässä hiffaa.
Finninaama pitää turpansa kiinni ja keskittyy kiillottaamaan skedelautaa ja puristelemaan finnejään.- Täs tulee
Olet homorunkkari joka katsoo alppihiihtoa ;)
Opettele sinä finninaama kirjoittaa ja sitten voit yrittää etsiä ihan itse tiedot googlettamalla, niin ja löysitkö G-pisteen? - dfsfs
Täs tulee kirjoitti:
Opettele sinä finninaama kirjoittaa ja sitten voit yrittää etsiä ihan itse tiedot googlettamalla, niin ja löysitkö G-pisteen?mitäas tietoa mun piti löytää sanoin katsoneeni fis tilastoja jo.
Onko pikkupippelillä luetun ymmärtämisessäkin vaikeuksia. - klode
Täs tulee kirjoitti:
Opettele sinä finninaama kirjoittaa ja sitten voit yrittää etsiä ihan itse tiedot googlettamalla, niin ja löysitkö G-pisteen?siinä on oikea uusavuton pikkupieru vittu googlettamalla.Aikuiset osaa ajtella itsekin eikä heti Googlata mutta mitä muuta kaltaiseltasi finninaamaiselta skedepelleltä voi olettaakaan,googlaa mitä tämä tarkoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078