anonyyminä eli mitä oikeesti ajattelet hänestä kenen kanssa sulla on sutinaa? mitä oikeesti haluat hänestä? ole edes tämän yhden kerran rehellinen, aito itsesi, mikäli sinussa on miestä sen verran. jokainen, joka j-mieheltä näitä tietoja kaipaa, päätelkööt sitten itse sen että oliko vastaus juuri hälle. ja jos j-miehessä vielä miestä riittää sen verran, niin tuntomerkit eivät tietenkää ole pahitteeksi.
haastetta kehiin!
J-mies, etelä-suomi
9
2004
Vastaukset
- j-miehet siellä
e-suomessa ovat reiluja ja rohkeita. Suunsa osaavat pitää kiinni
-mies jostain ylä-suomesta, ja varmaan oisin vastannu - sä oot
hauska :)
- olen hauskempi
kuin yksikään e-suomen j-miehistä, siitä on turha ees kiistellä
- perusteella
Etelä-suomessa asuu vain j:ii miehiä kun kaikki niitä täällä aina kaipailee ja ikävöi ja ihastuu ja vihaa ja jne... Jos laitat vaikka koko nimen ja tarkennat asuin aluetta niin on jonkunverran todennäköisempää että vastais tähän.
- kaikki ei kuitenkaan
halua kaikille avioeroa tms., mutta silti ymmärsin, että tässä kaivataan aviosta/avosta huolimatta tietoa siitä ett miksi pidetään toista
- mutta kenestä on mieheksi
kaikki ei kuitenkaan kirjoitti:
halua kaikille avioeroa tms., mutta silti ymmärsin, että tässä kaivataan aviosta/avosta huolimatta tietoa siitä ett miksi pidetään toista
lopopuksi? "Sinä Minna, olit ihan kiva kaveri ja oli kiva panna sua silloin tällöin, kerroin sulle myös mun kotielämästä, sä hyväksyit sen, halusit panna mua vaikka en jättäisikään vaimoani, tyytyisit siihen mitä vaimoltani jää, -nyt sitten vikiset ja vaikerrat loukattuna, että haluatkin enemmän, mitä et koskaan tule saamaan, Niinkö hölmö ja hyväuskoinen olit? Astridin häävalssi: Juuri tullaisia kuin sinä käytetään, juuri tuollaisia potkitaan, kuole tai menesty. Ja jos joku sinuun viehättyisi, ole siitä onnellinen ja ota se itsellesi, piilota siinä vaiheessa se mitä haluat, sen aika on myöhemmin, mutta sen saat sen kuitenkin, saat mitä haluat, puudät vain.
Kaikki on mahdollista, täytyy vain uskoa ja pyytää ja uskoa pyytämäänsä. - tässä ja nyt
asuu puutarhakaupungiksikin kutsutulla alueella,oikee nimi juhani,niin ku juhani aho,siis etunimi on juhani ja tää paikka on Eteläisessä Suomessa,aviksessa kai,ikä pelkkiä kysymysmerkkejä,duunissa kai,pelkkiä kysymysmerkkejä.
Satu - taitaa olla
tässä ja nyt kirjoitti:
asuu puutarhakaupungiksikin kutsutulla alueella,oikee nimi juhani,niin ku juhani aho,siis etunimi on juhani ja tää paikka on Eteläisessä Suomessa,aviksessa kai,ikä pelkkiä kysymysmerkkejä,duunissa kai,pelkkiä kysymysmerkkejä.
Satupuutarhakaupunki
- se ketä etit
vaan sivusta seuraaja ja asiahan on niin että se jii mies on semmonen pukki että se kun on naimisissa niin hakee vaan aina uusia ja uusia pano patjoja nuorista naisista työ paikallaan. että jos tietäsit miten monen kanssa se on jo kiksauttanu niin säikähtäsit. Yhtäki se vaan pari kertaa vetäs mättääseen kun jo tuli uus. Oli ihan sydäntä särkevää seurata sen edellisen tuskaa. Mut nyt se taitaa haluta yhtä kottaraista vakkaripanoks kun ei oo enää kun yks jota se ei vielä oo saanu. Mut sekin on jo ihan himossaan siihen, seurasin aamulla sen ilmeitä niin kyllä sen näki.Että semmonen jiimies meillä päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2185048Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194111- 583603
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 513440
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest383035Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo372138UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami231972