Niin kuin aina----ko se tuo aurinkokin melkein paistaa
tässä teille ihana biisi
toivon oikeesti että olisitte yhtä onnellisia ko tossa biisissä
http://www.youtube.com/watch?v=F31Hw3mrb7k
ei mulla muuta-----ai nii pusu unohtu---'pus'
YÄK!!!!
Tänään mä oon teille kiltti
36
600
Vastaukset
et mikä nyt on... taidat sä kuitenkin terve olla;)
moh tuttu vilma vauhdissaan,tykkääksää salkkareista````???
- impi-lempi
Sinusta siis löytyy inhimillisiäkin piirteitä, ainakin, kun pystyit kirjoittamaan tuon, että oon teille kiltti ;O))
Ja tuota, musiikin valintasi,niin, mitä siittä nyt sanoisi,erikoinen ! - pujottelija
sä asut?
- p_dude
kuumetta mitannu,on liikkeellä tota lentsua,aattelin vaan
- kilttejä
ei koskaan kiukutella,
http://www.youtube.com/watch?v=fsE9c2BD-ok&feature=related - Vilma.
heti ruvetaan kysymään vointia ko ystävällinen on
saa kai sitä kiltti olla ilman takaajatuksia
miks tuo palomies huutaa aina mulle niin että kitarisat näkyy----eipä se muille- p_dude
paat ne patterit siihe kuulolaitteeseen,oon sanonu jo sata kertaa ettei se toimi aurinkoisella luonteella
- Vilma.
p_dude kirjoitti:
paat ne patterit siihe kuulolaitteeseen,oon sanonu jo sata kertaa ettei se toimi aurinkoisella luonteella
http://www.youtube.com/watch?v=X86VR_C0Cf8&feature=channel_page
- Vilma.
sammakko17 kirjoitti:
elä huuva kuuluu taas tampereelle asti huheijaa-
tää mihinkään kuulu
Vilma. kirjoitti:
tää mihinkään kuulu
mulla nous hiukset pystyy ku palomiehele karjuit< elekee aina kinastelko ,please
- p_dude
Vilma. kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=X86VR_C0Cf8&feature=channel_page
tomppa,helppohan sen on kun on mikrovvoni,mä joudun huutamaan,nih
Sanoinhan viime ehtoolla, että kannattaa sun alkaa kiltiksi, tai ainakin vaikka yrittää. Katos ny, kaikki on ärtyneitä, ko heitteles pusuja ja halittelet...
Jatka samaa rataa, eiköhän rauhallisimmiltakin kohta hermot mene... :•)- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Sanoinhan viime ehtoolla, että kannattaa sun alkaa kiltiksi, tai ainakin vaikka yrittää. Katos ny, kaikki on ärtyneitä, ko heitteles pusuja ja halittelet...
Jatka samaa rataa, eiköhän rauhallisimmiltakin kohta hermot mene... :•)just tein nii ku sanoit---ja mikään ei näköjään riitä-----ei ei ei tää nii syö naista
- Vilma.
p_dude kirjoitti:
tomppa,helppohan sen on kun on mikrovvoni,mä joudun huutamaan,nih
että tomppa laulo mulle----tosson keskisormi
kattele sitä Vilma. kirjoitti:
just tein nii ku sanoit---ja mikään ei näköjään riitä-----ei ei ei tää nii syö naista
Älä vaan heittäydy passiiviseksi, mieluusti joka ketjuun heitä oma kommenttisi, oikeastaan jokaisen viestiin voisit vastailla ja kertoo oman mielipiteesi...
Laita viestiä, vaikkei olis asiaakaan, laita vaikka, että minultako kysyit, vaikkei kukaan kysy mitään. Pusuttele kaikkia yllättävissä käänteissä ja pure korvasta...
On se ihme, jos näillä mörrin ohjeilla ei aleta ottamaan sua vakavasti...
vilma, ei tarvii kiittää ohjeista, onhan kuiteskin Silipa sun paras huono kaveri ja Silipa sun esikuva ladyna... :•)- p_dude
Vilma. kirjoitti:
että tomppa laulo mulle----tosson keskisormi
kattele sitäkeskisormikin kun ei nävy,oot sä lädy,tunnustan
- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Älä vaan heittäydy passiiviseksi, mieluusti joka ketjuun heitä oma kommenttisi, oikeastaan jokaisen viestiin voisit vastailla ja kertoo oman mielipiteesi...
Laita viestiä, vaikkei olis asiaakaan, laita vaikka, että minultako kysyit, vaikkei kukaan kysy mitään. Pusuttele kaikkia yllättävissä käänteissä ja pure korvasta...
On se ihme, jos näillä mörrin ohjeilla ei aleta ottamaan sua vakavasti...
vilma, ei tarvii kiittää ohjeista, onhan kuiteskin Silipa sun paras huono kaveri ja Silipa sun esikuva ladyna... :•)mutten ala ---kerta sanoit silipaa ladyks
Vilma. kirjoitti:
mutten ala ---kerta sanoit silipaa ladyks
kerkesin tänne, kävin apteekissa ostamassa suusuojuksia, *ihan vaan varuiksi...*
Alat sä kuitenkin, älä vänkää siinä...- Vilma.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
kerkesin tänne, kävin apteekissa ostamassa suusuojuksia, *ihan vaan varuiksi...*
Alat sä kuitenkin, älä vänkää siinä...kato ny mitä mäykky sai aikaan----kuuntelin sitä ja tässä on tulos----miten sää oikein pärjäät sen kaa----ai nii saanko tulla väliin nukkuun?
Vilma. kirjoitti:
kato ny mitä mäykky sai aikaan----kuuntelin sitä ja tässä on tulos----miten sää oikein pärjäät sen kaa----ai nii saanko tulla väliin nukkuun?
sullehan aina paikka varattuna rekun ja seinän välissä...
Vilma. kirjoitti:
mutten ala ---kerta sanoit silipaa ladyks
Ota oppia Silipasta, sinustakin voi tulla ihan oikea lady...
Tulee sinusta, mutta se vaatii ekaksi kaksi kenkää, siittä on hyvä jatkaa... :•)- Vilma.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
että teidän väliin ei mahdu---vaikka näin kaponenoo
Silipa-Tuuli kirjoitti:
vilma saa tulla väliin, seinän ja Rekun väliin... Vaihtakoot Rekun kanssa yöllä paikkoja, jos siltä tuntuu...
- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Ota oppia Silipasta, sinustakin voi tulla ihan oikea lady...
Tulee sinusta, mutta se vaatii ekaksi kaksi kenkää, siittä on hyvä jatkaa... :•)mä oon jo lady---joo sano
ei se vaan silipasta mitään puhunu Mörrimöykky11 kirjoitti:
vilma saa tulla väliin, seinän ja Rekun väliin... Vaihtakoot Rekun kanssa yöllä paikkoja, jos siltä tuntuu...
samaa mieltähän me, aina... :)
Vilma. kirjoitti:
että teidän väliin ei mahdu---vaikka näin kaponenoo
möykyllä on viulukotelo, jos siihen sulle peti tehtäis? Siihen viereen kyllä ei Rekku mahdu, ei oo sellokoteloo...
Silipa-Tuuli kirjoitti:
samaa mieltähän me, aina... :)
Kerran oltiin erimieltä, mutta tehtiin niinko sanoit, ensin pääruoka... :•)
Vilma. kirjoitti:
mä oon jo lady---joo sano
ei se vaan silipasta mitään puhunuettä sinun sanallinen ulosantisi alkaa kehittyä. Möykky ei saanu enää siittä mitään selvää...
Usko vilma unelmiis, kyllä sinusta vielä lady tulee, oot jo melkein, ainaskin melkein... :•)- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
että sinun sanallinen ulosantisi alkaa kehittyä. Möykky ei saanu enää siittä mitään selvää...
Usko vilma unelmiis, kyllä sinusta vielä lady tulee, oot jo melkein, ainaskin melkein... :•)ja löi mua sulalla
Vilma. kirjoitti:
ja löi mua sulalla
Sillä väliä, ei möykky viitsi sun kanssa tapella, olethan melkein lady. Eikä möykky muutenkaan, hyvin oon säysee eläväinen. Pian muuten nukkuvainen...
Öitä vilma... Älä kuorsaa, ainaskaan kovasti...Vilma. kirjoitti:
ja löi mua sulalla
ruvennu lepsuilemaan;))..salkkarien katsominen kuulemma aiheuttaa pahoja kognitiivivivivisiä muutoksia korvien välissä;)),,,skarppaa vähän ja pistä sormi pystyyn!
- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Sillä väliä, ei möykky viitsi sun kanssa tapella, olethan melkein lady. Eikä möykky muutenkaan, hyvin oon säysee eläväinen. Pian muuten nukkuvainen...
Öitä vilma... Älä kuorsaa, ainaskaan kovasti...heh
- Vilma.
blackmetal68 kirjoitti:
ruvennu lepsuilemaan;))..salkkarien katsominen kuulemma aiheuttaa pahoja kognitiivivivivisiä muutoksia korvien välissä;)),,,skarppaa vähän ja pistä sormi pystyyn!
en oo lepsu----ko möykky vaan sano että pitää kaikkee kokeilla---ja mää hullu uskoin--kyllä ny kaduttaa
- mikhaildenisov
eikö se oo noilla skottilaisilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069