Tunnustautuuko Jeesus

tässä ihmiseksi?

Matteus 22
41 Ja fariseusten ollessa koolla Jeesus kysyi heiltä
42 sanoen: "Mitä arvelette Kristuksesta? Kenen poika hän on?" He sanoivat hänelle: "Daavidin".
43 Hän sanoi heille: "Kuinka sitten Daavid Hengessä kutsuu häntä Herraksi, sanoen:
44 'Herra sanoi minun Herralleni: Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi alle'.
45 Jos siis Daavid kutsuu häntä Herraksi, kuinka hän on hänen poikansa?"
46 Ja kukaan ei voinut vastata hänelle sanaakaan; eikä siitä päivästä lähtien yksikään enää rohjennut kysyä häneltä mitään.

9

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnustaudu.

Tuo osoittaa eittämättä Jeesuksen olevan Jumala.

• tässä ihmiseksi?

" Ei totisesti : Tuo osoittaa eittämättä Jeesuksen olevan Jumala.    "

Varo sanojasi, nimimerkki : tunnustaudu.

tai kirjoita ainakin oikein!

• to..

siis kukaan oppineista ei osannut hepreaa, ei tiennyt nimen JHWH ja sanan "adoni" eroa ja sekoitti sanan adoni sanaan adonai, eikä ollut kuullut että kuninkaat olivat tradition mukaan JHWH:n poikia, voideltuja.

• tarinoita.

Daavid kumarsi omaa Herraansa, jonka Herra oli hänelle ilmoittanut. Daavid tiesi, että hänen siemensä saa valtavan siunauksen, eli hänen siemenstään syntyvät molemmat, Joosef ja Maria ja nämä tulevat olemaan ylistettyjä iankaikkisesti, sillä heidän oli ottaminen vastaan Jumalan Poika ja heidän oli eläminen tämän Pojan kanssa ja opittava tältä Pojalta elämän tie.
        Daavidin siemen oli siunattu siemen ja Mariasta sanotaan, että sinä olet siunattu vaimojen joukosta.
        Aabraham sai LUPAUKSEN Jumalalta ja siinä lupauksessa Jumala kertoi, että Aabrahamin siemen tulee siunatuksi ja tämä lupaus saavutti Daavidin, joka oli Aabrahamin siementä ja tästä lupauksesta saivat kaikki kansat osansa, sillä jokainen uskovainen on Jumalan lupauksen mukaan Israelin perijä.
        Koko vanhan liiton ajan Jumala kuljetti tätä lupausta tuoden sen uuteen liittoon, jossa ihmsiet saavat syntyä Jumalan Sanasta ja Pyhästä Hengestä uudeksi ja entiset synnit annetaan anteeksi.
        Muistathan, että Jaakobin kohdalla tämä lupaus sai jo täyteyden, eli Jaakobista tehtiin Israel ja näin Jumala kuljetti LUPAUSTA eteenpäin siunaten sen tuoden koko matkan ajan ja antaen todistusta uskollisuudestaan.

Marian kiitos Jumalalle:

Luukas 1
        46 Ja Maria sanoi: "Minun sieluni suuresti ylistää Herraa,
        47 ja minun henkeni riemuitsee Jumalasta, vapahtajastani;
        48 sillä hän on katsonut palvelijattarensa alhaisuuteen. Katso, tästedes kaikki sukupolvet ylistävät minua autuaaksi.
        49 Sillä Voimallinen on tehnyt minulle suuria, ja hänen nimensä on pyhä,
        50 ja hänen laupeutensa pysyy polvesta polveen niille, jotka häntä pelkäävät.
        51 Hän on osoittanut voimansa käsivarrellaan; hän on hajottanut ne, joilla oli ylpeät ajatukset sydämessään.
        52 Hän on kukistanut valtiaat valtaistuimilta ja korottanut alhaiset.
        53 Nälkäiset hän on täyttänyt hyvyyksillä, ja rikkaat hän on lähettänyt tyhjinä pois.
        54 Hän on ottanut huomaansa palvelijansa Israelin, muistaaksensa laupeuttaan
        55 Aabrahamia ja hänen siementänsä kohtaan iankaikkisesti, niinkuin hän on meidän isillemme puhunut."

• VOIMALLISEN
        tarinoita. kirjoitti:

Daavid kumarsi omaa Herraansa, jonka Herra oli hänelle ilmoittanut. Daavid tiesi, että hänen siemensä saa valtavan siunauksen, eli hänen siemenstään syntyvät molemmat, Joosef ja Maria ja nämä tulevat olemaan ylistettyjä iankaikkisesti, sillä heidän oli ottaminen vastaan Jumalan Poika ja heidän oli eläminen tämän Pojan kanssa ja opittava tältä Pojalta elämän tie.
        Daavidin siemen oli siunattu siemen ja Mariasta sanotaan, että sinä olet siunattu vaimojen joukosta.
        Aabraham sai LUPAUKSEN Jumalalta ja siinä lupauksessa Jumala kertoi, että Aabrahamin siemen tulee siunatuksi ja tämä lupaus saavutti Daavidin, joka oli Aabrahamin siementä ja tästä lupauksesta saivat kaikki kansat osansa, sillä jokainen uskovainen on Jumalan lupauksen mukaan Israelin perijä.
        Koko vanhan liiton ajan Jumala kuljetti tätä lupausta tuoden sen uuteen liittoon, jossa ihmsiet saavat syntyä Jumalan Sanasta ja Pyhästä Hengestä uudeksi ja entiset synnit annetaan anteeksi.
        Muistathan, että Jaakobin kohdalla tämä lupaus sai jo täyteyden, eli Jaakobista tehtiin Israel ja näin Jumala kuljetti LUPAUSTA eteenpäin siunaten sen tuoden koko matkan ajan ja antaen todistusta uskollisuudestaan.

Marian kiitos Jumalalle:

Luukas 1
        48 sillä hän on katsonut palvelijattarensa alhaisuuteen. Katso, tästedes kaikki sukupolvet ylistävät minua autuaaksi.
        51 Hän on osoittanut voimansa käsivarrellaan; hän on hajottanut ne, joilla oli ylpeät ajatukset sydämessään.
        53 Nälkäiset hän on täyttänyt hyvyyksillä, ja rikkaat hän on lähettänyt tyhjinä pois.
        55 Aabrahamia ja hänen siementänsä kohtaan iankaikkisesti, niinkuin hän on meidän isillemme puhunut."

tehneen hänelle suuria ja Maria kiittää Jumalastaan, Vapahtajastaan, joka oli syntyvä hänen kauttaan.

Mari kutsuu Isää VOIMALLISKEKSI ja Jeesusta Jumalakseen, Vapahtajakseen.

• to..
        tarinoita. kirjoitti:

Marian kiitos Jumalalle:

Luukas 1

Israelin kansan heimoaikaan elänyt mies ei vielä tiennyt messiaasta mitään, koska alkutekijöissään ollut Israelin uskonto ei ollut kehittänyt tätä ajatusta,eikä Jeesus edes ollut Daavidin jälkeläinen, juurihan täälläkin on osoitettu että Jeesuksella ei ollut maallista isää - eikä edes äitiäkään uudemman mohisteologian mukaan.
        Jos on olemassa Jumala jolla on poika, tämä poika ei mitenkään voikaan olla kenenkään maallisen miehen jälkeläinen, edes myyttisiin sfääreihin nostetun halitsijan jolla kyllä aikanaan oli rikollisen suuri kiinnostus naisiin, mutta silti.

• Jumalan Sanasta
        to.. kirjoitti:

Israelin kansan heimoaikaan elänyt mies ei vielä tiennyt messiaasta mitään, koska alkutekijöissään ollut Israelin uskonto ei ollut kehittänyt tätä ajatusta,eikä Jeesus edes ollut Daavidin jälkeläinen, juurihan täälläkin on osoitettu että Jeesuksella ei ollut maallista isää - eikä edes äitiäkään uudemman mohisteologian mukaan.
        Jos on olemassa Jumala jolla on poika, tämä poika ei mitenkään voikaan olla kenenkään maallisen miehen jälkeläinen, edes myyttisiin sfääreihin nostetun halitsijan jolla kyllä aikanaan oli rikollisen suuri kiinnostus naisiin, mutta silti.

Jeesus oli Daavidin sukukuntaa, vaikka Hän ei totisesti syntynyt miehen siemenestä, vaan JUMALAN LUPAUKSESTA ihmiseksi.

Sanoppas miten tämän kansan saisi ymmärtämään, että sana on merkittävämmässä asemassa, kuin kukaan kykenee näköjään sitä ymmärtämään. Ihmisen sana on tunnustusta ja jos ihminen puhuu pahaa ja tunnustaa pahaa, on hänellä paha olla, sillä hän juo pahan alkulähteistä.

Ihminen, joka tunnustaa hyvää, eli sitä mitä Jumalan Sana opettaa saa elää vapaudessa, sillä Sana todistaa Itsensä ja ihminen saa juoda elävän veden lähteestä ja näin hänen sisällään viraa elävän veden virrat.

Jumalan lupasi Sanallaan Poikansa syntyvän tänne Daavidin huoneen kautta ja tämän LUPAUKSEN Hän toteutti Jeesuksessa.

Kaikki on syntynyt Sanan kautta, eli Jeesus on Jumalan Sana, eli alkulähde kaikelle hyvälle, mutta kaikki eivät tunnusta Häntä Luoja Jumalaksi, vaikka Sana sanoo, että Hän on Jumalan Sana ja Jumala, joka tuli kansan keskuuteen kirkkaana valona häikäisten monet niin, että he eivät sydämen asenteen pimeyteen suuntautumuksen tähden kyenneet Häntä näkemään, eivätkä suullaan tunnustamaan ja näin eivät ottaneet Häntä vastaan.

Jeesus syntyi LUPAUKSESTA ja se lupaus on toteutunut ja siitä Jumalan omaisuuskansa jaksaa kertoa.

• todistaa, ettei ole ihmisestä, vaan Jumalasta, koska Daavidkin kumartaa Häntä.
      * Fariseuksetkin vakeni pelosta, kun hoksasivat Jeesuksen jumaluuden, että Hän ei ollut mikä Poika tahansa, vaan Jumalan Poika, ja joka sanoi israelissa, että on Jumalan Poika on ihan sama jos sanoo olevansa Jumala, ja siitä tässä juuri on kykysmys. Jeesus salaisesti ilmoitti kuka on, Hän ei koskaa pitänyt suurta ääntä jumaluudestaan, koska alistui Isän tahtoon, olla Ihmisen Poika!Koska ei katsonut saaliikseen olla Jumalan kaltainen, vaikka olis voinut, niin halutessaan!

• tahallasi Jeesuksesta valehtelijan, vai etkö sitä tiennyt, että Jeesus todisti päinvastoin kuin sin, Mohikaani?; "EN MINÄ ITSESTÄNI VOI .."

Johannes 5
        30 "En minä itsestäni voi mitään tehdä. Niinkuin minä kuulen, niin minä tuomitsen; ja minun tuomioni on oikea, sillä minä en kysy omaa tahtoani, vaan hänen tahtoaan, joka on minut lähettänyt".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6064
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3045
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe