Uusi-Ukki Tietoiskuni 4.2 Aamu.

Uusi-Ukki

Tälläkertaa käsittelen tämän Kepupallstan tilaa,ja sen avuttomuutta mitä asiatietoihin tulee. Tämän palstan Keskustalaiset asiantuntijat ovat Oiva Härkönen ja Sonnimies, Ylivieskasta.

Vastaväittäjinä ovat toimineet, Mielipidepankki, Jorma Korhonen ja Niimpä niin. Näin ollen voiko enää epätasaisempaa koaliitiota ollakaan, mitä asiaituntemukseen tulee. Mitenkä voisikaan kehittyä kunnon Tebattia, koska "älykkyysosamäärä", kirjoittajien kesken on noinkin valtava.

Nythän Mielipidepankki ja myöskin Jomppe ovat tältä saitilta "Vieraantumassa", ja sitä ei tarvitse kyllä ihmetellä koska tällä palstalla ei kertakaikkiaan voi keskustella asiasta, jos puolella sanallakaan loukkaa näitä Kepulaisia ministereitä tai Kansanedustajia, olet heti Punikki tai homo.

Sivistynyt ihminen ei kertakaikkiaan jaksa tuota ainaista paskanjauhantaa kuunnella eikä lukea, Liekkö Mielipidepankki lopen kyllästynyt. Vai olisiko hänkin lähtenyt Jompen tavoin kaukomaille?, en tiedä. Minä kyllä olisin lukenut hänen viisaita ja tietopuolisia avauksiaan.?

Toisaalta en kyllä ihmettele, miksi nämä arvon herrat eivät tänne viitsi enää kirjoitella, koska minäkin Uusi-Ukki Pohjanmaalta, halki poikki ja pinoon teksteineni, katson itseni liika hyväksi Debatoijaksi, tuon Oivan ja Sonnimiehen seurassa, näin on näreet,repikää siitä.????

20

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalle k.

Otsikossa kaikki.

• eikös vain?

Aivan samaa mieltä Uusi-Ukin kanssa kepulaisten kanssa ei kertakaikkian debatointi onnistu ja täytyy ihmetellä sitäkin asiaa, että miten yleensä näiden kepulaisten kanssa yhteistyö on onnistunut ja onnistuu hallituksissamme. Onhan nyt tietysti nähtävissä nyrppeitä naamoja ja kurttuja tässäkin yhteistyössä, kun hallituksemme kokoomuslaiset ministerit vähän väliä päästävät ilmoille sellaisia pierahduksia, että Matti Vanhanen on hermostunut.

• Uusi-Ukki

Kuten lehdistä olemme lukeneet, Vanhanen ylireakoi raskaasti, kun hän muka kutsui, ajatelkaapa hän kutsui tiedotusvälineet Kesärantaan kuulemaan tämän Mattipolon pelontäyteisiä valituksia, koska nyt Kokoomus meinaa jyrätä Jyrki Häkämiehen voimin tämän paimenpoika ollin uran Eu-n ylhäiseen virkaan, tosin tätä virkaa ei ole vielä edes perustettu, mutta sitähän ei Vanhanen ottanut edes huomioon. Muuten silloin taisi olla jo ennen sotia, kun tuli ne Sähköpaimenet maalla käyttöön, niidenkin nimet olivat Olli paimen, onkohan nimi enne, no ainakin Vanhasen mielestä.

No Jumalahan ei ole kieltänyt suuria ajattelemasta, ja Matista sen huomaa.

Hän muka Peruskoonin kanssa on jo sopinut tämän viran täytöstä, niin antoi Vanhanen ymmärtää. Peruskooni on niin viisas mies, että hän ei anna Vanhasen puheille, edes pennin korpun, arvoa.

• älykkäämpäi

Tutkimusten mukaan demarit ovat keskimäärästä tyhmempiä, tästä johtuen älylliseen keskusteluun ei ole hedelmällisiä aineksia, joka on luettavissa pohjanmaalaisen Tebatin avauksesta.

• yrittää käyttää

Sivistyssanoja vaikuttaakseen viisaalta.
      Se on sitten yhtä "tepattia", jolloin jokainen kouluja käynyt huomaa millainen tollakko on asialla.
      No punikit ovat punikkeja , viisaimmat kelpaavat jonkinlaiseen helppoihin rutiinitöihin, pääosa loisii porvareiden rahoilla.

• Ukin kaltaisia

Heikkolahjaisia yksilöitä.
      Siitä johtuu, että viisaammatkin yksilöt ovat pelkkiä ylioppilaita (heinäluoma,Backman jne).
      Naiset ovat vielä heikommin koulutettuja pyykkimuijia ja verkkosukkamissejä.

Nuoriso inhoaa tällaista rupusakkia eikä kukaan halua kuulua tämmöseen poppooseen.

• on tarttunut

oikeaan ongelmaan. Palstan taso on jälleen laskenut parannuttuaan jokunen viikko sitten punapaskurien enemmistön poistuessa saitilta.

Muutamat mulkerot, kuten ernesti eri nikkeineen ja nikittömänä, känä mäntti, pösilöjen äiti sumook ja Ukki itse, ovat jälleen lisänneet tarmoaan joutavassa suunsoitossa saitilla.

Yksi vilkaisu tämänhetkisiin avauksiin kertoo pelin hengen.

Jatkuvaa rakusta ja typeriä valheita. Mitä keskustelemista siinä on.?

Hupaisinta on, että kun nämä tollukat jätetään huomiotta, alkavat he itse vastailemaan nikittöminä itselleen saadakseen muutkin tarttumaan rakutukseensa.

Onko tämä mitään Tebattia.?? Ei ole, eiköstä vain, Ukki.???

• seuranneena

olen tullut siihen tulokseen, että tällä kepupalstalla muutamat harvat kirjoittelijat käyvät edes jonkinlaista järjellistä "tepattia".

Kun taas esim. demaripalstalla, kun joku
      lahjaton tekee mitäänsanomattoman avauksen
      niin heti ryntää toveriosasto ( känä, ernesto
      ja uusi ukki ) kehumaan, että on siinä viisas kirjoittelija.

• seilaa tämän

Ja sossupalstan väliä.
        Molemmissa saa korvilleen.
        Ukko kuvittelee tekevänsä hyviä avauksia, ei ymmärrä ihmisten nauravan hänen houreilleen.
        No sallitaan se tälle vanhalle punikki-ressukalle.

• noiden

mainitsemiensa "älykirjoittajien" joomiehenä, eli rakki koirana olla.
      Sitä ukkeli kaipaa.
      Ollut koko ikänsä peesaamassa jotain toista.
      Selän takaa ukki sitten räksyttää, että hyvä pojat sylkäskää vielä kerran, ja kihertää sitten kädet housuntakussa muniaan puristaen.
      Sitten kun rähäkä alkaa, niin juoksee karkuun mamman helmoihin, ja hokien: en minä mitään tehnyt.
      Ukkeli on niitä pyykkitupapolitiikkoja, joka siellä akoille kehuskelee itseään, ja puhuu paskaa, eli demareiden urotöistä.
      Ihminen on sitten tyhmä, kun se demareita uskoo.
      Kertakaikkiaan tuo puolue ei ole maamme eteen tehnyt mitään hyvää.
      Demareiden vika on, että maamme on näin köyhä kuin se on.
      Suomella ei olisi yhtään valtionvelkaa, jos tuo rosvolauma olisi pysynyt pois politiikasta.
      Ukin kaltaiset tolliskot, sitten noita tyhjänpäiväisiä suunsoittajia äänestää.

Demareita äänestävät vain sellaiset, jotka uskovat vieläkin joulupukkiin.
      He tietävät että ei sitä ole olemassa, mutta varmuden vuoksi kirjoittavat sille, että jospa se kuitenkin on.
      Eli uskovat menninkäisiin, ja pullonhenkiin.

No demareiden johtajat, eli ökyrosvot, kiittävät tyhmyydestä tarjoamalla kupin saludoa, samalla kun nauravat juojien pöljyytä, kun ne luulevat heidän tekevän jotain noiden höynäytettyjen hyväksi.
      Ison rahan puolesta kusettavat ihmisiä omaksi lomsantäytteekseen.
      Demarit on sellaisia, ja saavat tehdä tuota niin kauan, kuin joku uskoo niiden juttuja.

Ukin pitäis jo ymmärtää, että jos keskusta ajaakin maatilallisten ja maaseudun asiaa, niin demarit eivät tee edes sitä.
      Se on harhakäsitys, että demarit olisivat joskus ajaneet työläisten asiaa työläisen parhaaksi.
      Sen homman on hoitaneet, keskusta, kokoomus, ja kommarit.
      Eli kolme kovaa koota.

• Uusi-Ukki

Ei voi tulla muuhun tulokseen, kun sinun katkeroituneen vuodatuksesi lukee. Hullun horinaa joka sana, ainoastaan yksi asia siinä on totuudenmukainen, siis se mainitsemasi Saludo paketti.

Voinkin sinulle ilomielin kertoa, että ainoa tavara mitä minä E-kaupasta ostan on Sludo kahvi, sen kanssa nämä K-ja ja pellervolaiset Osuuskaupat eivät pysty kilpailemaan. Kun Kultakatariinaa vertaa Saludoon, niin ero on kuin Yöllä ja päivällä Saludon hyväksi.

Kuin myöskin Olli Reehnin, ja Aleksanderi Stubbin kohdalla, siis Stubbin eduksi, näinhän se on nähtävä. Ota sinäkin Kusipää kantaa minun aloitteeseeni, äläkä ala minun typeryyttäni aina ja jatkuvasti esilletuomaan, olet sinä tosi raukka mieheksi, vai lienetkö jokin Vittuuntunut maalaismuija, herra sinuakin armahtakoon, en voi muuta sanoa.

• kivenkovaan,
        Uusi-Ukki kirjoitti:

Ei voi tulla muuhun tulokseen, kun sinun katkeroituneen vuodatuksesi lukee. Hullun horinaa joka sana, ainoastaan yksi asia siinä on totuudenmukainen, siis se mainitsemasi Saludo paketti.

Voinkin sinulle ilomielin kertoa, että ainoa tavara mitä minä E-kaupasta ostan on Sludo kahvi, sen kanssa nämä K-ja ja pellervolaiset Osuuskaupat eivät pysty kilpailemaan. Kun Kultakatariinaa vertaa Saludoon, niin ero on kuin Yöllä ja päivällä Saludon hyväksi.

Kuin myöskin Olli Reehnin, ja Aleksanderi Stubbin kohdalla, siis Stubbin eduksi, näinhän se on nähtävä. Ota sinäkin Kusipää kantaa minun aloitteeseeni, äläkä ala minun typeryyttäni aina ja jatkuvasti esilletuomaan, olet sinä tosi raukka mieheksi, vai lienetkö jokin Vittuuntunut maalaismuija, herra sinuakin armahtakoon, en voi muuta sanoa.

ettet ole kyrvänimijäpunikkien joo mies.??

Kyllä sinä enimmäkseen peesailet näitä ernestoja ja muita tallukoita, jotka imetyksiään sonnimiehelle ja muillekkin tarjoilevat.

Se on asiatonta käytöstä jos mikä.???

• oksennusta
        Uusi-Ukki kirjoitti:

Olet todella vajaaälyinen demarireppana. Eikö toverit ole sinua ohjanneet paremmin miten tehdään fiksua politiikkaa. Tämä sinun politiikkasi on ämmämäistä touhua. Saisit varmasti turpiin jos tullaista suoltaisit jätkäsakissa. Olet tosi tumpelorääpäle. Osatko hävetä punikki.

• ja vieläpä
        Uusi-Ukki kirjoitti:

asialista asiaa oli tuossa ukille vastatussa, kuin ukkeliröpön kapikopiossa.
        Ukki varmaankin lukee kapin kirjoituksia samalla hartaudella kuin, Maon punasta kirjaa kiinalaiset, Marxin oppia jotkut venäläiset, ruhnamaa thurkestanit, puoluen ainoaa seinälehteä pohjoiskorealaiset ja demarit puoluejulistusta, jonka ukki on opetellutkin ulkoa, jotta voi keskittyä idolinsa(idoliensa) ja niihin samaistumaan.
        Ukkeli röpönpylly, ei tosiaankaan osaa ajatella omilla aivoillan. Tottunut siihen, että joku puhuu ja johdattaa hänen saadessa vain välillä pitää "hevosta" silläaikaa kun isäntä on paskalla.

Ai sinä ostatkin Pellervolaisista kaupoista paremmat ruuat, vai kusettaako radeka puniikkeja kaupanpidollakin, perimällä ylihintaa mymästään tavarasta, minkä voiton he osin jakavat sitten vaaliavustuksina.
        Onhan sinulla sentäs vähän järkeä, vai Aatun valinnassako käyt.
        Eikö ukkihan on tinkimaijolla, ostaa pottunsa suoraan viljelijältä, jne. sitten se täällä selän takana kapisen ketun tavoin räksyttä, kun ei sa nitä tuotteita ilmaiseksi, vaikka maanviljelijät ovat tuotantonsa saneet tukeakin.
        Just noin sossut toimii ja ajattelee.
        ei millään väliä kuka maksaa, kunhan vain itselle on kaikki ilmaista.
        Ja demaripomothan näin uskottelee käyvän kun he päsevät valtaa. Vielä lupaavat hirveästi rahaakin lyhyestä työajasta, ja pitkistä lomista, ja nuo tolluskat ovat noihin lupauksin uskoneet, ja uskovat edelleenkin, vaikka nytkin juuri niitä sossujen lupauksia köyhät makselee vyötään kiristäen.

Kunnon kommarit ne on työväenaatteen miehiä, joita ikävä kyllä sossut kusettaa senkun kerkeävät, esim, e-kaupalla.

Muista ukkeli nuo kolme kovaa koota, jotka ovat työväestön puolueita.

Seuraavaksi demarit yrittävät niellä vasemmistoliitonkin, jonka jälkeen, jää vain minivasuripuolue, kun kukaan ei halua demujen kanssa olla samassa paskassa, ja muut puolueet lihovat.

• Ukilla
        Uusi-Ukki kirjoitti:

on kullasta valmistettu tekomulkku.

• Uusi-Ukki
        oksennusta kirjoitti:

Olet todella vajaaälyinen demarireppana. Eikö toverit ole sinua ohjanneet paremmin miten tehdään fiksua politiikkaa. Tämä sinun politiikkasi on ämmämäistä touhua. Saisit varmasti turpiin jos tullaista suoltaisit jätkäsakissa. Olet tosi tumpelorääpäle. Osatko hävetä punikki.

sinäkin "piruparka", oikein harrastat, ja minä en ole kuunaan päivänä saanut, eikä ole edes uhattu antaa turpiin, vaikka kuinka olen aina arvostellut ankarasti tuota Kepun sairasta ryöstöpolitiikkaa, jota kepu on koko olemassaolonsa ajan harrastanut.

No et sinä paskiainen osaa edes rivien välistä lukea, jos sinä minun teksteissäni näet ahdistusta, tai Ämmämäisyyttä. Sinun teksteistäsi oikein huokuu se Läskiniskaisen isontalon-isännän perustyhmyys, joka on ominaista tuollaisille ulosanneille, mitä sinä pystyt aikaansaamaan.

Neuvoisin sinua, lopeta edes yrittämästä, tuoda viisauksiasi tällekin tosi typertyvälle Kepupalstalle. Vaikka tänne eivät nykyään järjen jättiläiset kirjoittelekaan, niin sinun tekstisi ja ulosantisi eivät ainakaan palstan tasoa nosta. Kun tämän opit tajuamaan, niin sinunkin on helpompi itsesi kanssa elää, sinä "järjen jättiläinen", voi herra, anna meidän kaikki kestää.??

• pool set

minusta kirjoituksesi eivät ole tietoiskuja vaan mielipideiskuja, yleensä mitenkään perustelemattomia.

saitin tilasta olen samaa mieltä, tosin suomi24 muillakin saiteilla esiintyy asiattomia usein kirjoittajaa solvaavia kirjoituksia. missään muualla keskustelupalstoilla en ole moista havainnut. keskustan palsta on kyllä pohjanoteeraus.

millä perusteella sonnimies ja härkönen ovat keskustalaisia asiantuntijoita? tiedätkö että he ovat puolueen jäseniä? epäilen ettei aktiivijäsenet viitsi edes seurata tätä palstaa.

kirjoitat:

"Toisaalta en kyllä ihmettele, miksi nämä arvon herrat eivät tänne viitsi enää kirjoitella, koska minäkin Uusi-Ukki Pohjanmaalta, halki poikki ja pinoon teksteineni, katson itseni liika hyväksi Debatoijaksi, tuon Oivan ja Sonnimiehen seurassa, näin on näreet,repikää siitä.???? "

halki, poikki ja pinoon?
      esität vain perustelemattomia mielipiteitäsi. mistä tiedät kunkin älykkyysosamäärän?

otat esimerkiksi sonnimiehen, totta ei hänen kanssaan voi asiallisesti debatoida. luulen edelleen , että sonnimies harrastaa pilantekoa,huonoa ja kyllästyttävää kylläkin. ei kukaan tosissan voi kirjoittaa tuollaisia juttuja.

• kaikkinensa

Olet itse syypää palstan ala-arvoiseen kirjoitteluun. Kuka muu nimittelee itsellesi täysin tuntemattomia ihmisiä ties millä nimillä. Olen seurannut muutamn kuukauden ajan viestiesi asiasisältöä ja kevyttä on. Tärkeintä itsellesi on, paljonko saat lukijoita.

Mutta, asian toinen puoli on se, että me lukijat luemme hymyillen tekstejäsi ja miten huteroa ne ovat. Tajuatko itse sitä lainkaan, olet yleinen hilpeyden aihe.

Joten: kohtele läheisiäsi siten kuin haluat itseäsi kohdeltavan. Lupasit jotain uudenvuoden kirjoituksessasi, kun ojensin Sinua vanhusta törkeästä nimittelystäsi. Sinä aloitat ja saat aina vastineet samansisältöisinä.

• pool set
        kaikkinensa kirjoitti:

Olet itse syypää palstan ala-arvoiseen kirjoitteluun. Kuka muu nimittelee itsellesi täysin tuntemattomia ihmisiä ties millä nimillä. Olen seurannut muutamn kuukauden ajan viestiesi asiasisältöä ja kevyttä on. Tärkeintä itsellesi on, paljonko saat lukijoita.

Mutta, asian toinen puoli on se, että me lukijat luemme hymyillen tekstejäsi ja miten huteroa ne ovat. Tajuatko itse sitä lainkaan, olet yleinen hilpeyden aihe.

Joten: kohtele läheisiäsi siten kuin haluat itseäsi kohdeltavan. Lupasit jotain uudenvuoden kirjoituksessasi, kun ojensin Sinua vanhusta törkeästä nimittelystäsi. Sinä aloitat ja saat aina vastineet samansisältöisinä.

uutenavuonna yhtään mitään, taisi mennä vastauksi väärään kohtaan. enkä nimettele ketään

• ed. otsikko
        pool set kirjoitti:

uutenavuonna yhtään mitään, taisi mennä vastauksi väärään kohtaan. enkä nimettele ketään

oli Ukille, kuten siellä lukee. No, sattuuhan sitä, että kiireessä ei kaikkea lue, ei otsikkoakaan.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3878
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      351
      3011
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      11
      1915
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      781
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      769
    Aihe