Kadotuksen asetus = sunnuntai

pedonmerkki

Paholaisen oma lepopäivä on sunnuntai ja se on hänen seuraajiensa merkkinä siitä että he palvovat herraansa!

15

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pedon merkki

Jotkut vaan pyrkii vesittämään, että, ei vielä, ei vielä. Sellaista harhaa ei tule kenenkään uskoa.

• e.k-i

On näköjään tehnyt neljä viimeistä aloitusta pikatahtiin. Mikä ottaa noin koville.

• räsyli
        e.k-i kirjoitti:

On näköjään tehnyt neljä viimeistä aloitusta pikatahtiin. Mikä ottaa noin koville.

MASSAPOSTITUKSEN TARVE. TYHJÄT TYNNYRIT KOLISEE

• Yks-tämmönen

mutta minä en oikein ymmärrä. Jos sunnuntai on pedon merkki, niin miten se sunnuntai sitten otetaan oikeaan käteen tai otsaan.
        Minä en halua kiusata, haluan vain ymmärtää.
        Vastaisiko joku.

• selvitysmiäs
        Yks-tämmönen kirjoitti:

mutta minä en oikein ymmärrä. Jos sunnuntai on pedon merkki, niin miten se sunnuntai sitten otetaan oikeaan käteen tai otsaan.
        Minä en halua kiusata, haluan vain ymmärtää.
        Vastaisiko joku.

Käsi = teot, otsa = ymmärrys. Nyt teidät sinäkin mitä Raamattu tarkoittaa noilla vertauskuvallisilla ilmaisuilla.

• Yks-tämmönen
        selvitysmiäs kirjoitti:

Käsi = teot, otsa = ymmärrys. Nyt teidät sinäkin mitä Raamattu tarkoittaa noilla vertauskuvallisilla ilmaisuilla.

otetaan joko ymmärrykseen tai tekoihin

• vai etkö edes halua sitä tietää ja tiedostaa, että sunnuntai on viikon ensimmäinen päivä, virallisen kalenterin mukaan. Ja koska se on viikon ensimmäinen päivä, niin se on arkipäivä muitten arkipäivien mukana..

Mikä siitä viikon ensimmäisestä arkipäivästä, sunnuntaista, tekee Kadotuksen asetuksen?

Teetkö sinä adventistina viikon ensimmäisestä arkipäivästä, sunnuntaista, Kadotuksen asetuksen, koska Raamatun sanan Totuus ei sitä tee?

• merkki: Tämä Petovalta kerskuu sunnuntain olevan Jumalan antaman Merkin vasta kohta. Näet sapatti on merkki Jumalan ja hänen kansansa välillä oleva merkki.

Samoin on sunnuntai myös Pedon ja pedon valla tunnustajien merkki. Tämä Peto sanoo itse tunnuskirjoissaan Sunnuntain olevan hänen valtansa merkki. Ja hän itse Peto on Jumalan pojan viransijainen maan päällä. Ja hän itse on ylpeä sunnuntausta valtansa merkistä. Hän on erittäin ylpeä siitä, että hän on omalla voimallaan muuttanut Jumalan sapatin arkipäiväksi ja hän on antanut sapatille nimen Juutalaisten sapatti.

Hän on omalla voimallaan muuttanut aikoja ja vuoden aikoja ja ne on annettu hänen käteensä. Tämä Peto kertoo, että hän voi tehdä lakeja ja lailla säätää lakeja, Ja hän voi vapauttaa jopa Kristuksenkin käskyistä. Vakuudeksi hän on jo vapauttanut ihmiset Kristuksen käskyistä. Siis kuka onkaan Pedon veroinen ja kuka voikaan sotia häntä vastaan. Lainaukset kirjasta catekismus of Doctorine!

• Una-Fortuna2 kirjoitti:

merkki: Tämä Petovalta kerskuu sunnuntain olevan Jumalan antaman Merkin vasta kohta. Näet sapatti on merkki Jumalan ja hänen kansansa välillä oleva merkki.

Samoin on sunnuntai myös Pedon ja pedon valla tunnustajien merkki. Tämä Peto sanoo itse tunnuskirjoissaan Sunnuntain olevan hänen valtansa merkki. Ja hän itse Peto on Jumalan pojan viransijainen maan päällä. Ja hän itse on ylpeä sunnuntausta valtansa merkistä. Hän on erittäin ylpeä siitä, että hän on omalla voimallaan muuttanut Jumalan sapatin arkipäiväksi ja hän on antanut sapatille nimen Juutalaisten sapatti.

Hän on omalla voimallaan muuttanut aikoja ja vuoden aikoja ja ne on annettu hänen käteensä. Tämä Peto kertoo, että hän voi tehdä lakeja ja lailla säätää lakeja, Ja hän voi vapauttaa jopa Kristuksenkin käskyistä. Vakuudeksi hän on jo vapauttanut ihmiset Kristuksen käskyistä. Siis kuka onkaan Pedon veroinen ja kuka voikaan sotia häntä vastaan. Lainaukset kirjasta catekismus of Doctorine!

sanankohdassa puhuta mitään sunnuntaista, niin että mitä höpiset pedon tunnuskirjasta?

Tunnetko sinä siis pedon tunnuskirjan sisällön paremmin kuin Raamatun, koskapa kerskut sillä..

• olisi juutalaisten
        Una-Fortuna2 kirjoitti:

merkki: Tämä Petovalta kerskuu sunnuntain olevan Jumalan antaman Merkin vasta kohta. Näet sapatti on merkki Jumalan ja hänen kansansa välillä oleva merkki.

sapatinpäivä? Olen itse usemman kerran ollut juutalaisten sapattihna eli lauantaina heidän synagoogajumalanpalveluksessaan. Yhtään adventistia siellä ei tosin ole näkynyt etkä sinäkään tainnut paikalla olla.

• stefanus kirjoitti:

sanankohdassa puhuta mitään sunnuntaista, niin että mitä höpiset pedon tunnuskirjasta?

Tunnetko sinä siis pedon tunnuskirjan sisällön paremmin kuin Raamatun, koskapa kerskut sillä..

Niin kauvan kuin alkuperäiset apostolit elivät, niin kauvan pysyi seurakunnassa valkoinen väri.
        Väri vaihtui ajan kanssa. Seurakunta maallistui.

Tottakai sinun tulisi tietää Paavalin antama ennustus. Eihän Paavali ihan turhia puhunut. 2 Tess.2:4. Tämä on avain sana seurakuntaan tulevasta vallasta. Vuonna 321 7. Maaliskuuta Tämä Paavalin antama ennustus tapahtui. Keisari Konstantin oli ensimmäinen Jumalan pojan viransijainen. Tämä Viran sijaisuushan on perintötavaraa. Eikä sinun tarvitse paljoakaan kirkkohistoriaa lukea kun hieman vähemmälle valaisulle jääneet asiat valkenevat. Tämä valta, joka otti sunnuntain ottolapsekseen. Tämä samainen valta sanoo sunnuntain olevan heidän valtansa merkki. Onhan Jumalallakin oma merkkinsä.

• Una-Fortuna2 kirjoitti:

Niin kauvan kuin alkuperäiset apostolit elivät, niin kauvan pysyi seurakunnassa valkoinen väri.
        Väri vaihtui ajan kanssa. Seurakunta maallistui.

Tottakai sinun tulisi tietää Paavalin antama ennustus. Eihän Paavali ihan turhia puhunut. 2 Tess.2:4. Tämä on avain sana seurakuntaan tulevasta vallasta. Vuonna 321 7. Maaliskuuta Tämä Paavalin antama ennustus tapahtui. Keisari Konstantin oli ensimmäinen Jumalan pojan viransijainen. Tämä Viran sijaisuushan on perintötavaraa. Eikä sinun tarvitse paljoakaan kirkkohistoriaa lukea kun hieman vähemmälle valaisulle jääneet asiat valkenevat. Tämä valta, joka otti sunnuntain ottolapsekseen. Tämä samainen valta sanoo sunnuntain olevan heidän valtansa merkki. Onhan Jumalallakin oma merkkinsä.

ei vaan ole Raamattuun kirjoitettu ja kirkoissa kuulutettu..

Kirkkohistoria on mitä on ja kaikilla kirkkokunnilla kuulostaa olevan k-historialle se oma selityksensä..

• Aikoinaan tunnettu sananjulistaja Folke Thorell kirjoitti aikoinaan näin osuvasti adventistien opista:

""Adventistien oppi ontuu melko arvelluttavasti. Eivät millään hyväksyttävällä syyllä he voi todistaa, että sunnuntain pyhittäminen olisi "pedonmerkki". Sunnuntai on niin kaukana pedon merkistä, että sitä nimitetään Herran päiväksi, Ilm.1:10, sillä sinä päivänä Kristus nousi kuolleista, sinä päivänä hän myöskin ilmestyi omilleen elävänä, samana päivänä vuodatettiin pyhä Henki, silloin myöskin kokoontuivat ensimmäiset kristityt Herran ehtoolliselle jne.
      Mahdettiinkohan tämä kaikki tehdä pedon merkin suojissa vai tapahtuiko kenties kuolleista nousseen Vapahtajan nimessä ylösnousemuselämän ihanissa merkeissä?
      Adventtisaarnaajat eivät varmaankaan saata olla tietämättömiä tämän oppinsa järjettömyydessä.""

• IDENEB

Ja sitten näkee vaikka mitä kangastuksia.
        Una-Fortunatm ylifariseukset, jarlaut yms.
        näkee harhoja varmaankin siksi, että heikottaa.
        Geenimanipuloitu soija on liian yksipuolista ..

• Käynpä silloin

tällöin adventtikirkossakin lauantaina... Kjeh, kjeh, kjeh, kjeh...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      56
      4234
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      289
      4127
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      163
      3645
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      92
      3545
    5. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      84
      3101
    6. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      31
      2467
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      36
      1875
    8. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1773
    9. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      16
      1763
    10. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1680
    Aihe