Jumala On YKSI.
Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme.
Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Johannes todisti hänestä ja huusi: "Hän on se, josta sanoin: Minun jälkeeni tuleva kulkee edelläni, sillä hän on ollut ennen minua." Hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, armoa armon lisäksi.
Lain välitti Mooses, armon ja totuuden toi Jeesus Kristus.
JUMALAA EI KUKAA OLE KOSKAAN NÄHNYT.
Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan HÄNET.
Jumala ja Jumalan poika.
21
223
Vastaukset
- Diana-ad-rem
ennen Jeesusta ja se annettiin juutalaisille, sanoohan Paavalikin.
- iankaikkisesti
Hebrealaiskirje:
1:1 Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille
profeettain kautta,
1:2 on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille
POJAN KAUTTA, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta
hän myös on maailman luonut
1:3 ja joka, ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja
kantaen kaikki voimansa sanalla, on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä,
istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa,
- - - -
1:7 Ja enkeleistä hän sanoo: "Hän tekee enkelinsä tuuliksi ja palvelijansa
tulen liekiksi";
1:8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti,
ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka." - Irmeli.
iankaikkisesti kirjoitti:
Hebrealaiskirje:
1:1 Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille
profeettain kautta,
1:2 on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille
POJAN KAUTTA, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta
hän myös on maailman luonut
1:3 ja joka, ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja
kantaen kaikki voimansa sanalla, on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä,
istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa,
- - - -
1:7 Ja enkeleistä hän sanoo: "Hän tekee enkelinsä tuuliksi ja palvelijansa
tulen liekiksi";
1:8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti,
ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka."Kunnes tulee HÄN jonka kaikki on.
1. Korinttolaiskirje 15
27 Sillä "Jumala on alistanut hänen jalkojensa alle kaiken". Kun sanotaan, että kaikki on alistettu hänelle, tämän ulkopuolelle jää tietysti Jumala, joka itse on kaiken alistanut Kristuksen valtaan. [Ps. 8:7; Ef. 1:22; Hepr. 2:8]
28 Sitten kun kaikki on saatettu hänen valtaansa, silloin hän itse, Poika, alistuu sen valtaan, joka on saattanut kaiken hänen valtaansa, ja niin Jumala hallitsee täydellisesti kaikkea. [
Kristuksen pää on JUMALA.
1. Kor. 11:3
Teidän tulee kuitenkin tietää, että jokaisen miehen pää on Kristus, naisen pää on mies ja Kristuksen pää on Jumala.
KUN NAISEN PÄÄ ON MIES,
niin he ovat kuitenkin 2 eri ihmistä,
mutta heillä on sama henki,
näin on myös Kritus ja Jumala. - Irmeli.
Irmeli. kirjoitti:
Kunnes tulee HÄN jonka kaikki on.
1. Korinttolaiskirje 15
27 Sillä "Jumala on alistanut hänen jalkojensa alle kaiken". Kun sanotaan, että kaikki on alistettu hänelle, tämän ulkopuolelle jää tietysti Jumala, joka itse on kaiken alistanut Kristuksen valtaan. [Ps. 8:7; Ef. 1:22; Hepr. 2:8]
28 Sitten kun kaikki on saatettu hänen valtaansa, silloin hän itse, Poika, alistuu sen valtaan, joka on saattanut kaiken hänen valtaansa, ja niin Jumala hallitsee täydellisesti kaikkea. [
Teidän tulee kuitenkin tietää, että jokaisen miehen pää on Kristus, naisen pää on mies ja Kristuksen pää on Jumala.
KUN NAISEN PÄÄ ON MIES,
näin on myös Kritus ja Jumala.Kunnes tulee HÄN jonka kaikki on.
1. Korinttolaiskirje 15
KUN NAISEN PÄÄ ON MIES,
näin on myös Kristus ja Jumala. - Diana-ad-rem
kukaan ihminen ei ole pelkästään hyvä tai paha, Paavali oli omituisella tavalla kiero/mielistelijä... kuten hän itsekin sanoo; Olen ollut kaikille kaikkea.
Jokaisella on tietysti oma totuutensa, mutta voiko se olla perimmäinen totuus, että ollaan kaikille kaikkea.
Jos minä olisin tällä palstalla kristillistä ja vaikkapa juutalaispalstalla juutalaista, niin millaisen kuvan se minusta antaisi. Olisinko mielestäsi luotettava?
Kuten Paavali sanoo: - Raamatullista
Ymmärrät sinä asian tai et, NIIN juuri niin kävi. SANA TULI LIHAKSI.
Kyllä Jumalan Sana annettiin ihmisille jo ennen Jeesusta, ei Jumala ole tahtoaan salannut koskaan, mutta nyt tuli "Sana lhaksi".
Sinun ymmärtämättömyytesi (sokeutesi) muistuttaa eräänlaista pakkomieltä ja epätoivoiset yrityksesi todistaa asiaasi osoittavat vain että et puhu edes samasta asiasta.
Hyvää päivää - kirvesvartta. ??
Kirjoitinko minä että Sana ei ollut ennen Jeesusta? Jumalan Sana on iankaikkinen, se on aina ollut ja tulee aina olemaan.. Kun se annettiin ihmiselle - EI SITÄ SILLOIN KEKSITTY - jos nyt niin luulit. Sana on ikuinen.
Alusa Sana oli Jumalan luona ja Sana oli Jumala.
Sana on Jumalan tahto.
Minä kirjoitin (siteerasin Raamattua) Sana tuli lihaksi - ja me saimme katsella mitä se tarkoittaa, mikä Jumalan tahto on - Jeesus ilmoitti sen meille.
Kun Jeesus tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, hän puhkesi itkuun sen tähden ja sanoi:
"Kunpa sinäkin TÄNÄ PÄIVÄNÄ ymmärtäisit, missä turvasi on!
Mutta nyt se on sinun silmiltäsi kätketty. Vielä tulet näkemään ajan, jolloin viholliset rakentavat ympärillesi vallin, saartavat sinut ja käyvät kimppuusi joka puolelta. He murskaavat maan tasalle sinut ja sinun asukkaasi. Sinuun ei jätetä kiveä kiven päälle, KOSKA ET TAJUNNUT ETSIKKOAIKAASI."
Raamatun Jumala on AINOA Jumala ja siksi JOKAISEN Jumala. Se että Israel on esikoinen kansojen joukossa ei muuta asiaa. - Diana-ad-rem
Raamatullista kirjoitti:
Kyllä Jumalan Sana annettiin ihmisille jo ennen Jeesusta, ei Jumala ole tahtoaan salannut koskaan, mutta nyt tuli "Sana lhaksi".
Sinun ymmärtämättömyytesi (sokeutesi) muistuttaa eräänlaista pakkomieltä ja epätoivoiset yrityksesi todistaa asiaasi osoittavat vain että et puhu edes samasta asiasta.
Kirjoitinko minä että Sana ei ollut ennen Jeesusta? Jumalan Sana on iankaikkinen, se on aina ollut ja tulee aina olemaan.. Kun se annettiin ihmiselle - EI SITÄ SILLOIN KEKSITTY - jos nyt niin luulit. Sana on ikuinen.
Sana on Jumalan tahto.
Minä kirjoitin (siteerasin Raamattua) Sana tuli lihaksi - ja me saimme katsella mitä se tarkoittaa, mikä Jumalan tahto on - Jeesus ilmoitti sen meille.
Kun Jeesus tuli lähemmäksi ja näki kaupungin, hän puhkesi itkuun sen tähden ja sanoi:
Mutta nyt se on sinun silmiltäsi kätketty. Vielä tulet näkemään ajan, jolloin viholliset rakentavat ympärillesi vallin, saartavat sinut ja käyvät kimppuusi joka puolelta. He murskaavat maan tasalle sinut ja sinun asukkaasi. Sinuun ei jätetä kiveä kiven päälle, KOSKA ET TAJUNNUT ETSIKKOAIKAASI."
Raamatun Jumala on AINOA Jumala ja siksi JOKAISEN Jumala. Se että Israel on esikoinen kansojen joukossa ei muuta asiaa.ja temppelin hävityksestä, joka tapahtui 70 j.a.a.
Evankeliumit kirjoitettiin vasta sen jälkeen, joten olihan siitä helppo kirjoittaa.
Tuosta hävityksestä ovat kirjoittaneet myös usemmatkin profeetat, joten se oli luettavissa niin Jeesuksella kuin muillakin.
Se ei ole siis jeesuksen keksimä ennustus. - Diana-ad-rem
Raamatullista kirjoitti:
Sana on Jumalan tahto.
Raamatun Jumala on AINOA Jumala ja siksi JOKAISEN Jumala. Se että Israel on esikoinen kansojen joukossa ei muuta asiaa.Sanoohan vanha laulukin:
- Diana-ad-rem
Raamatullista kirjoitti:
Sana on Jumalan tahto.
Raamatun Jumala on AINOA Jumala ja siksi JOKAISEN Jumala. Se että Israel on esikoinen kansojen joukossa ei muuta asiaa.Kaikkeuden Luoja on kaikkien Jumala, en minä ole muuta väittänyt.
Enkä ymmärrä sitä kristittyjen pelkoa, että Jumala on kansallinen Jumala, eli Israelin/juutalaisten yksityisomaisuutta.
Mistä tällainen ajatus on saanut alkunsa. - Diana-ad-rem
Irmeli. kirjoitti:
Kunnes tulee HÄN jonka kaikki on.
1. Korinttolaiskirje 15
KUN NAISEN PÄÄ ON MIES,
näin on myös Kritus ja Jumala.Kuinka sinun kanssasi keskustelee, jos ei sinulla ole edes oma Pää.
Ensin mies on sinun pää, seuraavaksi sinun pitää ottaa Jeesus elämääsi, jolloin hän vie sinua.
Jos hiukan lasketaan leikkiä, niin saavatko nämä kaksi miehenpäätä sinussa koskaan mustasukkaisuuskohtauksia, niillähän on yleensä taipumus siihen.
Ja lisäksi, oletko itse ikäänkuin tahdoton nukke, kun kaksi miehenpäätä vie sinua suuntaan jos toiseenkin. Ajatella, jos sattuu vielä niin, että näillä kahdella päällä on mielessä eri suunta, sinä voit hajota, niin fyysisesti kuin henkisestikin.
Liian monimutkaista minulle. - Raamatullista
Diana-ad-rem kirjoitti:
ja temppelin hävityksestä, joka tapahtui 70 j.a.a.
Evankeliumit kirjoitettiin vasta sen jälkeen, joten olihan siitä helppo kirjoittaa.
Tuosta hävityksestä ovat kirjoittaneet myös usemmatkin profeetat, joten se oli luettavissa niin Jeesuksella kuin muillakin.
Se ei ole siis jeesuksen keksimä ennustus.Ei se että Jeesus varoitti omiaan Jerusalemin tuhosta ole mikään "todistus" että hän olisi ollut se mikä hän oli..
Ainoa todistus mitä tarvitaan on, että kaikessa mitä Jeesus teki on Jumalan oikeudenmukaisuus ja rakkaus läsnä. Siitä hänen omansa tuntevat hänet.
Usein haetaan ihmisen pahuutta todistukseksi Jumalaa vastaan. Näin oli vanhantestamentin Israelissa ja näin on koko maailmassa.
Israel ei tuntenut Messiastaan kun hän tuli ja niin on ollut ja tänäänkin koko maailmassa - monet ovat ne jotka eivät tänäänkään tunne häntä, monet kirkot, lahkot, kiihkot, sokeat HUUTAJAT ja muut. Historia vain toistaa itseään - Ristiretket, noitavainot, kaikki sodat ja kaikki pahuus .. Ihmisen heikkous on aina ollut että he syyttävät Jumalaa omista heikkouksistaan, niin tehtiin Israelissa ja aivan samoin se ohjaa tätä maailmaakin - ja myös seuraukset ovat samat. Uskonnot ovat täynnä taikauskoa, spiritismiä, luulemista, helvetinpelkoa ja niin edelleen ja siksi he eivät Jumalan tahtoa tunnekaan.
Mikään ei kuitenkaan tee toiseksi sitä tosiasiaan että Jeesus on Jumalan poika - lihaan tullut Kristus (Messias).. - Raamatullista
Diana-ad-rem kirjoitti:
Kaikkeuden Luoja on kaikkien Jumala, en minä ole muuta väittänyt.
Enkä ymmärrä sitä kristittyjen pelkoa, että Jumala on kansallinen Jumala, eli Israelin/juutalaisten yksityisomaisuutta.
Mistä tällainen ajatus on saanut alkunsa.Jumala on todella vain YKSI ja se tarkoittaa että Jumala On täydellinen elämä. Kaikki muu elämä mikä on täydellistä (ikuista) on Jumalan yhteydessä (yhtä Jumalan kanssa) näin myöskin Jumalan Poika Jeesus kristus.
Jumalan tahto ihmiselle ilmnee Sanassa ja Jeesus on lihaan tullut Jumalan Sana, siksi kun katsot häneen näet Jumalan tahdon toteutuneena hänessä. - vai sanoi Paavali
Diana-ad-rem kirjoitti:
kukaan ihminen ei ole pelkästään hyvä tai paha, Paavali oli omituisella tavalla kiero/mielistelijä... kuten hän itsekin sanoo; Olen ollut kaikille kaikkea.
Jokaisella on tietysti oma totuutensa, mutta voiko se olla perimmäinen totuus, että ollaan kaikille kaikkea.
Jos minä olisin tällä palstalla kristillistä ja vaikkapa juutalaispalstalla juutalaista, niin millaisen kuvan se minusta antaisi. Olisinko mielestäsi luotettava?
Kuten Paavali sanoo:MUKA että "olen kiero mielistelijä"..
On sinulla tulkinnat :)))) - Irmeli.
Diana-ad-rem kirjoitti:
Kuinka sinun kanssasi keskustelee, jos ei sinulla ole edes oma Pää.
Ensin mies on sinun pää, seuraavaksi sinun pitää ottaa Jeesus elämääsi, jolloin hän vie sinua.
Jos hiukan lasketaan leikkiä, niin saavatko nämä kaksi miehenpäätä sinussa koskaan mustasukkaisuuskohtauksia, niillähän on yleensä taipumus siihen.
Ja lisäksi, oletko itse ikäänkuin tahdoton nukke, kun kaksi miehenpäätä vie sinua suuntaan jos toiseenkin. Ajatella, jos sattuu vielä niin, että näillä kahdella päällä on mielessä eri suunta, sinä voit hajota, niin fyysisesti kuin henkisestikin.
Liian monimutkaista minulle.Unohdatko RAKKAUDEN. ?
- Diana-ad-rem
Irmeli. kirjoitti:
Unohdatko RAKKAUDEN. ?
oikeudenmukaisuudesta, oikeamielisyydestä, rehellisyydestä.
RAKKAUS on iso sana; se pitää sisällään kunnioitusta, yritystä ymmärtää, vastuun kantamista, anteeksiantamista ja paljon muutakin.
Ei pelkkää tuulikanteleen hentoa helinää, joka synnyttää tunnelman, mutta voi kuljettaa minne tahansa utuisiin unilinnoihin, josta tullaan ryminällä alas. - Diana-ad-rem
Raamatullista kirjoitti:
Ei se että Jeesus varoitti omiaan Jerusalemin tuhosta ole mikään "todistus" että hän olisi ollut se mikä hän oli..
Ainoa todistus mitä tarvitaan on, että kaikessa mitä Jeesus teki on Jumalan oikeudenmukaisuus ja rakkaus läsnä. Siitä hänen omansa tuntevat hänet.
Usein haetaan ihmisen pahuutta todistukseksi Jumalaa vastaan. Näin oli vanhantestamentin Israelissa ja näin on koko maailmassa.
Israel ei tuntenut Messiastaan kun hän tuli ja niin on ollut ja tänäänkin koko maailmassa - monet ovat ne jotka eivät tänäänkään tunne häntä, monet kirkot, lahkot, kiihkot, sokeat HUUTAJAT ja muut. Historia vain toistaa itseään - Ristiretket, noitavainot, kaikki sodat ja kaikki pahuus .. Ihmisen heikkous on aina ollut että he syyttävät Jumalaa omista heikkouksistaan, niin tehtiin Israelissa ja aivan samoin se ohjaa tätä maailmaakin - ja myös seuraukset ovat samat. Uskonnot ovat täynnä taikauskoa, spiritismiä, luulemista, helvetinpelkoa ja niin edelleen ja siksi he eivät Jumalan tahtoa tunnekaan.
Mikään ei kuitenkaan tee toiseksi sitä tosiasiaan että Jeesus on Jumalan poika - lihaan tullut Kristus (Messias)..poikaa, jota pitää palvoa. Hän on itsessään kaikki/kaikkeus, Kaikkivaltias.
Minulle Jeesus on se langennut enkeli, Kointähti,
hän itsekin sanoo olevansa Kointähti. Lusifer.
Saahan sitä uskoa mitä vain, jos Jumala ei riitä.
Minä vain ihmettelen miksi ei riitä, minulle riittää aivan hyvin. - Irmeli.
Diana-ad-rem kirjoitti:
oikeudenmukaisuudesta, oikeamielisyydestä, rehellisyydestä.
RAKKAUS on iso sana; se pitää sisällään kunnioitusta, yritystä ymmärtää, vastuun kantamista, anteeksiantamista ja paljon muutakin.
Ei pelkkää tuulikanteleen hentoa helinää, joka synnyttää tunnelman, mutta voi kuljettaa minne tahansa utuisiin unilinnoihin, josta tullaan ryminällä alas.Taidat olla sinkku.
1. Korinttolaiskirje 7
1. Korinttolaiskirje 8
Avioliitto ja naimattomuus
1 Otan nyt puheeksi asian, josta kirjoititte. Miehen on kyllä hyvä olla koskematta naiseen,
2 mutta haureuden välttämiseksi tulee kunkin miehen elää oman vaimonsa ja kunkin naisen oman miehensä kanssa.
3 Mies täyttäköön aviovelvollisuutensa vaimoaan kohtaan, samoin vaimo miestään kohtaan.
4 Vaimon ruumis ei ole hänen omassa vallassaan vaan miehen, samoin ei miehen ruumis ole hänen omassa vallassaan vaan vaimon.
5 Älkää keskeyttäkö yhdyselämäänne, paitsi ehkä yhteisestä sopimuksesta joksikin aikaa, jotta voitte keskittyä rukoukseen; palatkaa sitten taas yhteen. Muutenhan Saatana pääsee kiusaamaan teitä, kun ette kuitenkaan pysty hillitsemään itseänne.
6 Sanon tämän myönnytyksenä enkä käskynä.
7 Soisin kaikkien elävän niin kuin itse elän. Jokaisella on kuitenkin oma Jumalalta saatu armolahjansa, yhdellä yksi, toisella toinen. [Matt. 19:11] - Diana-ad-rem
Irmeli. kirjoitti:
Taidat olla sinkku.
1. Korinttolaiskirje 7
1. Korinttolaiskirje 8
Avioliitto ja naimattomuus
1 Otan nyt puheeksi asian, josta kirjoititte. Miehen on kyllä hyvä olla koskematta naiseen,
2 mutta haureuden välttämiseksi tulee kunkin miehen elää oman vaimonsa ja kunkin naisen oman miehensä kanssa.
3 Mies täyttäköön aviovelvollisuutensa vaimoaan kohtaan, samoin vaimo miestään kohtaan.
4 Vaimon ruumis ei ole hänen omassa vallassaan vaan miehen, samoin ei miehen ruumis ole hänen omassa vallassaan vaan vaimon.
5 Älkää keskeyttäkö yhdyselämäänne, paitsi ehkä yhteisestä sopimuksesta joksikin aikaa, jotta voitte keskittyä rukoukseen; palatkaa sitten taas yhteen. Muutenhan Saatana pääsee kiusaamaan teitä, kun ette kuitenkaan pysty hillitsemään itseänne.
6 Sanon tämän myönnytyksenä enkä käskynä.
7 Soisin kaikkien elävän niin kuin itse elän. Jokaisella on kuitenkin oma Jumalalta saatu armolahjansa, yhdellä yksi, toisella toinen. [Matt. 19:11]odotettiin sitä maailmanloppua, jota te vieläkin odotatte.
Ahdistuksen aikaa ja Jeesuksen paluuta, jota ei tullut. Paavali sanoo siellä myös, että nekin joilla vaimo on, olkoot niinkuin heillä ei olisikaan.
Toisessa kohden hän sanoo: - Irmeli.
Diana-ad-rem kirjoitti:
odotettiin sitä maailmanloppua, jota te vieläkin odotatte.
Ahdistuksen aikaa ja Jeesuksen paluuta, jota ei tullut. Paavali sanoo siellä myös, että nekin joilla vaimo on, olkoot niinkuin heillä ei olisikaan.
Toisessa kohden hän sanoo:Kyllä on, ja ne on ohjeita meille,
sillä paisuneita naisia on,
ja ne Paavalin kirjeet on Jumalan sanaa.
On naisia jotka on väkivaltaisia ja pitää miestään tossun alla,
on myös miehiäkin sellaisia,
Olen ollut sovittelijana ja saanut tuntea monenlaisia ihmisiä.
Jokaiselle ihmiselle tulee "maailmanloppu" kun kuolema vie, ja se on ihmisen omatahto mihin sen jäkeen joutuu,mihin on toivonsa kiinnittänyt eläissään, kuinka toivoisinkaan että ikuiseen elämään moni pääsisi. - niinkö tarkoitat..???
Diana-ad-rem kirjoitti:
poikaa, jota pitää palvoa. Hän on itsessään kaikki/kaikkeus, Kaikkivaltias.
Minulle Jeesus on se langennut enkeli, Kointähti,
hän itsekin sanoo olevansa Kointähti. Lusifer.
Saahan sitä uskoa mitä vain, jos Jumala ei riitä.
Minä vain ihmettelen miksi ei riitä, minulle riittää aivan hyvin.olet todella pihalla näissä uskon asioissa.
on kysymys oikeudenmukaisuudesta ja rakkaudesta, toisin sanoen JUMALAN TAHDON TEKEMISESTÄ.
Jumalan palvonta on oikeuden tekemistä ja rakkaus kuuluu oikeuteen osana sitä. Jeesus ei halua itseään palvottavan vaan Jumalaa samoin kuin hän itsekin tekee.
etkö TODELLA ymmärrä tuon enempää? voiko se olla mahdollista? sillä Vt:n Jumala on juuri sama Jumala ja kuinka ihhmeessä palvelet Häntä?? jhos et elämälläsi oikeudenmukasuudessa ja rakkaudessa. - vaan pahuuden loppua.
Diana-ad-rem kirjoitti:
odotettiin sitä maailmanloppua, jota te vieläkin odotatte.
Toisessa kohden hän sanoo:kyllä sinula Diana on sitten PALJON oppimista.
Onko kaikki juutalaiset yhtä "suppeita!" uskossaan ja kieltävät Jumalan pojan sen tähden?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1424664Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513320
- 533188
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322620Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232246
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755