Mikrosirujen maailma

ylifariseus_1

Sain uuden mikrosirukortin käyttööni ja aion nostaa sillä rahaa Otto-automaatista.
Helpolta näyttää, kumarrun vain automaatin eteen ja asetan kortin aukkoon ja salainen tunnuslukuni tunnistaa viivakoodi järjestelmässä oikeuden nostaa rahaa, ja kaikki on OK.

Mitä ovat keskeiset tekijät tapahtumassa? Asettaessasi kortin aukkoon on sinun kumarrettava järjestelmää, ja sen ylläpitäjää kansainvälisessä pankki verkossa, jota luottokunta valvoo.

Hyväksyttyäsi tapahtuma painat OK-painiketta ja silloin hyväksyt viiva-koodi järjestelmässä luvun 666, joka on pedon luku.
Jumalan luku on 777 se on täydellisyyden luku, mutta onko automaatissa tätä viiva-koodi järjestelmän aukkoa. Ei ole sillä peto saa kaikki suuret ja pienet kumartamaan itseään, sitä jonka miekanhaava paranee ja hänen lukunsa on 666.

Jos tämä sirukortti on pedon merkki, niin mikä on Jumalan merkki, joka on vastakkainen pedon merkille?
Raamatussa Jumala sanoo: Pitäkää minun sapattini, sillä se on "MERKKINÄ" minun ja teidän välillänne, että tietäisitte, että minä olen se joka teidät pyhitän.

Peto sanoo: Sununtai on katolisen vallan tunnus merkki.
"UUSI MAAILMAN JÄRJESTYS" tulee seuraamaan sunnuntaita katolisen kirkon vallan "Merkkinä" vastakohtana Jumalan "MERKILLE", joka on "SAPATTI".

Ei ole olemassa vain yhtä pedon merkkiä, sillä peto hallitsee kaikkia elämän muotoja kaikissa olosuhteissa.
Pedon merkkeinä on pidetty sunnuntaita, televisiota, työmarkkina järjestöjä joiden säädökset vahvistetaan Roomassa. Lisäksi pedon merkkeinä pidetään mikrosiruja, ja muita valvonta välineitä, joilla peto hallitsee maailmaa.

Pidän kaikkia näitä pedon merkkejä saman herran kumarrettavaksi tarkoitettuna, ja siitä tulee huolehtimaan "UUSI MAAILMAN JÄRJESTYS". Näitä juuri pohditaan Valkoisessa talossa.

14

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks-tämmönen

5 Moos. 11:16
      Varokaa, ettei teidän sydämenne antaudu vieteltäväksi, niin että poikkeatte pois ja palvelette muita jumalia ja niitä kumarratte;

5 Moos. 11:17
      muutoin Herran viha syttyy teitä kohtaan, ja hän sulkee taivaan, niin ettei tule sadetta eikä maa anna satoansa, ja te häviätte pian siitä hyvästä maasta, jonka Herra teille antaa.

5 Moos. 11:18
      ja opettakaa ne lapsillenne, niin että puhut niistä kotona istuessasi ja tietä käydessäsi, maata pannessasi ja ylös noustessasi.

5 Moos. 11:18
      Painakaa siis nämä minun sanani sydämeenne ja mieleenne ja sitokaa ne merkiksi käteenne, ja ne olkoot muistolauseena otsallanne;

• Eilen tuli mielenkiintoinen ohjelma TV1:ssä Prisma: Ihminen V2.0
      "Raymond Kurzweilin mukaan vuonna 2030 keinoäly ohittaa ihmisälyn ja johtaa valtavaan tekniseen muutokseen. Voidaanko ihmisen tajunta siirtää tuolloin tietokoneen kovalevylle?"

Ohjelmassa kerrottiin, kuinka yrittävät yhdistää elollisen aivot tietokoneeksi, joka itse alkaa ajattelemaan. 15 vuoden sisällä tämä projekti suurinpiirtein onnistuu. Joten ihminen itse luo itse pedon(ihmiskoneen) joka hallitsee ja jota tulee kumartaa. Peto(luotu pääkone) joka pääsee jokaisen ihmisen aivoihin otetun sirun(pedonmerkin) kautta, jotain tämmöistä ehkä tulossa.. seurataan kehitystä..

• jo opetti.

Ylifariseusta tuossa alempana (alex-kasin)sapatti-keskustelu) lukekaa sieltä niin ei tarvitse uudestaan lämmittää tätä keskustelua. Kilvoituksessa opetti sen erittäin seikka-peräisesti.

• juupas, eipäs keskusteluista, niihin ei ylifariseuksella ole mielenkiintoa, sillä parempaakin faktatietoa löytyy älykkäimmistä lähteistä.
        Sensijaan Utulilalla on parempi lähtökohta aiheeseen, ja olen hänen kanssaan samaa mieltä tulevasta kehityksen kulusta.
        Kysymys on myöskin maailman hallinnasta, jossa ei ole paljon varaa juupas, eipäs väittelyille joihin vastauksia löytyy muualtakin, kuin uskonveljien väittelykohteista, jotka selviäävät ilman väittelyitäkin.

Adventismi ja helluntailaisuus tuovat käsitteitään esiin omien suuntauksiensa mukaisesti.
        Tässä kilvoituksessa ei voittajaa tule löytymään, sillä kummassakin seurakunnassa on mittavia puutteita ymmärtää koko totuus aukottomasti.

• sapatti keskustelussa

on niin paljon vastauksia (130) että ei niitä kukaan jaksa kaikkia lukea uudestaan.

Oli hyvä, että ylifariseus laittoi uuden aloituksen eri aiheesta (MIKROSIRUT).

Mummeli.

• Kilvoituksessa
        ylifariseus_1 kirjoitti:

juupas, eipäs keskusteluista, niihin ei ylifariseuksella ole mielenkiintoa, sillä parempaakin faktatietoa löytyy älykkäimmistä lähteistä.
        Sensijaan Utulilalla on parempi lähtökohta aiheeseen, ja olen hänen kanssaan samaa mieltä tulevasta kehityksen kulusta.
        Kysymys on myöskin maailman hallinnasta, jossa ei ole paljon varaa juupas, eipäs väittelyille joihin vastauksia löytyy muualtakin, kuin uskonveljien väittelykohteista, jotka selviäävät ilman väittelyitäkin.

Adventismi ja helluntailaisuus tuovat käsitteitään esiin omien suuntauksiensa mukaisesti.
        Tässä kilvoituksessa ei voittajaa tule löytymään, sillä kummassakin seurakunnassa on mittavia puutteita ymmärtää koko totuus aukottomasti.

huomaan FARISEUKSEN yhtä farisealaiseksi kuin HE OLIVAT Jeesuksen aikanakin. En ole vähääkään kiinnostunut JUUPAS-EIPÄSISTÄ kuten sinä näyt olevan. Koska et ole mitään REPÄISEVÄÄ ESITTÄNYT väitteidesi tueksi, jäät omaan farisealaiseen arvoosi.

Kovin olet muutenkin pintapuolisesti asioihin perehtynyt, ellet tajunnut noita tekstejäni tosiksi. JOKA SANAA! Ja jos luulet sen voittajaksi, joka viimeisen sanan sanoo, olet edelleen alkeissa. Hyödyttömiä 'kinasteluita' ei kauan viitsi järkevä ihminen jatkaa, joten hän lopettaa ensin. Jää sinä vaan tänne varjonyrkkeilemään, minä olen asiani jo puhunut - lukekaa niistä, jos tahdotte TIETÄÄ SITÄ, MITÄ ETTE VIELÄ OLE TIENNEET.
        Sat sapienti.

• Kilvoituksessa suhtautuu
        Kilvoituksessa kirjoitti:

huomaan FARISEUKSEN yhtä farisealaiseksi kuin HE OLIVAT Jeesuksen aikanakin. En ole vähääkään kiinnostunut JUUPAS-EIPÄSISTÄ kuten sinä näyt olevan. Koska et ole mitään REPÄISEVÄÄ ESITTÄNYT väitteidesi tueksi, jäät omaan farisealaiseen arvoosi.

Kovin olet muutenkin pintapuolisesti asioihin perehtynyt, ellet tajunnut noita tekstejäni tosiksi. JOKA SANAA! Ja jos luulet sen voittajaksi, joka viimeisen sanan sanoo, olet edelleen alkeissa. Hyödyttömiä 'kinasteluita' ei kauan viitsi järkevä ihminen jatkaa, joten hän lopettaa ensin. Jää sinä vaan tänne varjonyrkkeilemään, minä olen asiani jo puhunut - lukekaa niistä, jos tahdotte TIETÄÄ SITÄ, MITÄ ETTE VIELÄ OLE TIENNEET.
        Sat sapienti.

Näihin harhaoppeihin.
        1. Sunnuntai muutettiin viikon seitsemänneksi päiväksi v.1973 mitä mieltä?
        2. Jeesuksen salaisen tulemisen oppiin?
        3. Naispappeuteen?
        4. Miten armo kuuluu kumotun lain yhteyteen?
        5. Kuinka toinen kuolema voi olla ikuinen elämä tulijärvessä?
        6. Kumpi tulee ensin Kristus, vai antikristus?
        7. Onko sielu kuolematon?
        8. Kuuluuko terveyslait seremonialakaihin?
        9. Raamatun kohta 7-vuotisesta vaivan-ajasta?
        10. Tuhatvuotinen rauhankausi poltetussa ja hävitetyssä maassa?
        11. Säkkipukuiset todistajat Elia, Mooses vaiko vanha ja uusitestamentti?
        12. Käskyt kumottu vai täytetty?

Mummeli.

• Teknologia ei ole syntiä sinänsä.

Toki sitä voidaan valjastaa sopimattomaan käyttöön.
      Ei sellaista nyt tapahdu.

Siunausta
      jari laurila

• oli jopa asiaa

jos sen ottaa hieman karrikoituna asiasta kirjoituksena. sillä totuus on tarua ihmeellisempi.. tänään maailman todella on ensimmäistä kertaa sen historiassa yhden ja saman taloudellisen järjestelmän alla ja siksi taluodellisten lamojen niinkuin noususuhdanteidenkin vaikutuksetkin ovat tästä lähtien maailman laajuisia.
      Mitä tulee maailman uskontoihin on juuret yhä syvällä omissa uskoissa ympäri maailman, kuinka nopeasti maailmanlaajuinen ekumenia toteutuu on yhä epä selvää mutta etä olemme menossa siihen suuntaan näyttää ainakin tänään todennäköiseltä.

• Yks-tämmönen

että ruuastakin tulee vielä pula johtuen geenimuunnelluista siemenistä ja muista geenimuunnelluista elintarpeista. Nämähän pyritään aina patentoimaan. Ja kun patentin omistajalla on yksinoikeus ruokaan sen jälkeen kun tavanomaisella tavalla kasvatettu ruoka häviää, on mahdollista kiristää ihmisiä myös ruualla.
        Joitakin aikoja sitten tuli telkkarista ohjelma, jossa kerrottiin amerikkalaisten viljelijöiden vaikeuksista saada enää perinteistä kylvösiementä. Kylvösiementä tuottavat yhtiöt ovat geenimuuntelun turvin patentoineet kylvösimenet itselleen ja niin he voivat kiristää viljeliöitä.

• monessa maalman kolkassa
        Yks-tämmönen kirjoitti:

että ruuastakin tulee vielä pula johtuen geenimuunnelluista siemenistä ja muista geenimuunnelluista elintarpeista. Nämähän pyritään aina patentoimaan. Ja kun patentin omistajalla on yksinoikeus ruokaan sen jälkeen kun tavanomaisella tavalla kasvatettu ruoka häviää, on mahdollista kiristää ihmisiä myös ruualla.
        Joitakin aikoja sitten tuli telkkarista ohjelma, jossa kerrottiin amerikkalaisten viljelijöiden vaikeuksista saada enää perinteistä kylvösiementä. Kylvösiementä tuottavat yhtiöt ovat geenimuuntelun turvin patentoineet kylvösimenet itselleen ja niin he voivat kiristää viljeliöitä.

esimerkiksi on lapsikuolevaisuus köyhissä maissa erittäin suuri voidaan laskea että joka minuutti maailmassa kuolee useita lapsia ruuan puutteeseen.

rikkaissa maissa taas kuolee arviolta noin 40/50 miljoonaa lasta tahallisten raskauksien keskeytyksien vuoksi.

• pedosta ovat

kyllä teknolokia vie meidät pedon syliin. Varokaa pankkikortteja ja kaikkea siruja. Älkää ottako.ylifariseus on oikeassa. Pankikortille pitää kumartaa ja sielä on kamera kuvaamassa kortin käyttäjää. tiesittekö? kamera on.

luulen, että otetaan kortista sormenjäljetkin että tiedetään missä kortin käyttäjä menee.

olen itse katkaissut kaikki kortit ja niin kannattaa tehdä. sapattina jos käyttää korttia niin on synti vielä suurempi. peto seuraa sapattina erityisesti.

tästä pitäisi kirkossa puhua ja papit kertoa pankkikortin siru pedosta kansalle.

• Paholainen lukee omaksensa kaikki kansat, niihin kuuluu myöskin kaikki kirkot. Voimme elää maailmassa, mutta ei maailmasta ja joudumme tekemään monenlaisia valintoja lopun aikana.

Peto opettaa meitä kulkemaan omia teitään, ja tien varsilla näemme suuren ABC-ketjun, joka huoltaa kulkumme hänen valitsemillaan teillä.

Kaikki loistaa ja kiiltää ja tilat ovat avarat, mutta seuraa äkkipysähdys ja on alettava miettimään mitä ketjua sitten seurataan, sillä sekin on yksi pedon merkeistä.

Aapisesta alku alkaa A:sta ja jatkuu B:stä C:hen ja seuraava kirjain onkin D-johon huoltoasemat eivät ole vielä ehtineet, sillä D-voi tarkoittaa loppua sanalle Destroi, eli tuho.

Maailman laajuisesti olemme pysähtyneessä tilassa ja ketjut katkeavat ja pedon on tehtävä uusi suunnitelma, jolle annetaan nimeksi "Uusi Maailman Järjestys".

Yöllisessä näyssäni näin, ennen Kemijärven tehtaiden pysähtymistä pitkän tien, joka oli loputtomasti täynnä uusia kiiltäviä ajoneuvoja, ja kaikenlaisia työkoneita.
        Tie päättyi metsän reunaan, ja ihmettelin miksi tie pysähtyi metsän reunaan ja lähdin tutkimaan asiaa.
        Keskeytyneen tien päässä näin metsään menevän polun, jota kohti lähdin kävelemään ja näin etäällä pienen hirsimökin, jonka pihalla koira heilutti häntäänsä.
        Aioin pistäytyä mökissä, mutta näin kauempana suon reunassa vanhan miehen, ja menin hänen luokseen ja kysyin: Miten sinulla menee, mies katsoo minua kummastuneena ja ottaa kädessään olevasta kuokasta otteen ja lyö sen turpeeseen.

Ei siinä pidempiä puheita tarvittu, eikä tarvita kun ajattelee tämän päivän menoa.

Valittavana on tie mikrosiruineen, tai Jussin on otettava kuokka kouraan ja palattava vanhoille jäljilleen ilman mikrosiruja rakentamaan maaseutua uudestaan kristilliseltä elämän pohjalta, joka ei kumartele petoja, eikä hänen merkkejään.
        Onko siru lopullinen pedon merkki, ja mitkä ovat sen yhteydet Jumalan merkkiin, joka on sapatti?

• IDENEB

Vasta pedon ajassa. Siksi yhdistetään, ettei
      kukaan voisi ostaa tai myydö ilman pedon
      tunnustamista. Raha poistuu vasta sitten, vaikka
      rahajärjestelmän poistamiesta jo puhutaan.
      Todellisuudessahan raha on pelkkää numerologiaa
      digitaalisessa intervetsysteemissä.
      Siirrämme varojamme tietokoneen välityksellä jo nyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5000
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1570
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1129
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1063
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      947
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      56
      751
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe