salaisuus tai mikä on veemäistä???
mikäs on sinun iloisuuden
24
529
Vastaukset
- MuisQuuuuuu
geeniperimässä. Asenteessa elämään, itseensä ja toisiin ihmisiin.
Veemäistä on katkeruus, ivallisuus , epärehellisyys ja pahansuopuus. Ei kuitenkaan mun vallitsevia ominaisuuksiani:o)...- MuisQuuuuuu
sammakko17 kirjoitti:
geeniperimät juuri)))veemäistä on selän takana puukottajat
Täytyy kuitenkin oppia luottamaan ihmisiin..Ei elämästä mitään tule, jos pelkää niitä selkään taputtelijoita...puukon pelossa...Vainoharhaisuus pilaa emälän:o)))...
MuisQuuuuuu kirjoitti:
Täytyy kuitenkin oppia luottamaan ihmisiin..Ei elämästä mitään tule, jos pelkää niitä selkään taputtelijoita...puukon pelossa...Vainoharhaisuus pilaa emälän:o)))...
tulee kun kohtaa ihmisiä ja huomaa kun elämän kokemusta on((((
- MuisQuuuuuu
sammakko17 kirjoitti:
tulee kun kohtaa ihmisiä ja huomaa kun elämän kokemusta on((((
ilman et on yltiöpäisen naiiiiiviiih...;o)....
MuisQuuuuuu kirjoitti:
ilman et on yltiöpäisen naiiiiiviiih...;o)....
EI liian naivi saa ollaDDDD((((
- MuisQuuuuuu
sammakko17 kirjoitti:
EI liian naivi saa ollaDDDD((((
naiviutta...Vain aimoannos pikkulikkaa..silloin tällöin;o)...
MuisQuuuuuu kirjoitti:
naiviutta...Vain aimoannos pikkulikkaa..silloin tällöin;o)...
karistanut sellaset pölyt ittestäni)))mut hulluttelija ja hassuttelija oon aina
- Vilma.
naamalihaksia vääntämään---on kai tässä muutakin tekemistä----vaikka kattoo pahasti
- Meriläinen
se salaisuus.
Kun on joskus kokenut kovia ja niistä selvinnyt, ei ole syytä olla onneton.
Kaikki hyvin matot ulkona tuulettumassa pitäis pestä lattia ja huomenna ison kaupungin kautta pikkukaupunkiin systerille kylään.
Veemäistä on juoruilijat, mua ei kiinnosta toisten asiat ja myös ihmiset jotka koko ajan näkee kaiken negana.
Ja silloin kun mulla välillä on veemäinen päivä sekään ei oo kivaa.olet hyvin siis levännyt hyvin kun siivoot jo siellä(((arvaas vaan kun on itellä veenäinen päivä ,nih huh ei mikään onnistu
- Meriläinen
sammakko17 kirjoitti:
olet hyvin siis levännyt hyvin kun siivoot jo siellä(((arvaas vaan kun on itellä veenäinen päivä ,nih huh ei mikään onnistu
kun eilen pysyin päivän väkisin hereillä niin nukuin kun tukki viime yön ja nyt on taas tosi ihana olo.
Lauantaina vasta taas töihin, hyvä tässä on ilonen olla kun kohta kotikin tuoksuu puhtaalle. Meriläinen kirjoitti:
kun eilen pysyin päivän väkisin hereillä niin nukuin kun tukki viime yön ja nyt on taas tosi ihana olo.
Lauantaina vasta taas töihin, hyvä tässä on ilonen olla kun kohta kotikin tuoksuu puhtaalle.vuorotyössä kyllä se syö ihmistä,mutta sit aen jälkeen pääsee lepäämään ja oleen taas nauttii(((( mä taas imuroin kun hoitokoirii on paljon niin on kiva kun vähän taas puhdasta,mut sunnuntaina kun koirat lähtee suursiivous eessä((((
- Meriläinen
sammakko17 kirjoitti:
vuorotyössä kyllä se syö ihmistä,mutta sit aen jälkeen pääsee lepäämään ja oleen taas nauttii(((( mä taas imuroin kun hoitokoirii on paljon niin on kiva kun vähän taas puhdasta,mut sunnuntaina kun koirat lähtee suursiivous eessä((((
koirahoitola, vai ihanko vaan tuttujen koiria hoitelet?
Meriläinen kirjoitti:
koirahoitola, vai ihanko vaan tuttujen koiria hoitelet?
lähti matkoilleniin ne jätt pikkuiset koiransa tänne(((((
- Meriläinen
sammakko17 kirjoitti:
lähti matkoilleniin ne jätt pikkuiset koiransa tänne(((((
ihan kivoja jos ne ei hauku, mun yhdellä ystävällä on pieni koira mutta se on kuitenkin hiljainen.
Yleensä pikkukoirat räksyttää koko ajan.
Ite oon kyllä enemmän kissaihminen, koiraa ei mulla ole ollut koskaan.
Jos hommaisin se ois noutaja tai joku samojedi.
Ne on ihania. Meriläinen kirjoitti:
ihan kivoja jos ne ei hauku, mun yhdellä ystävällä on pieni koira mutta se on kuitenkin hiljainen.
Yleensä pikkukoirat räksyttää koko ajan.
Ite oon kyllä enemmän kissaihminen, koiraa ei mulla ole ollut koskaan.
Jos hommaisin se ois noutaja tai joku samojedi.
Ne on ihania.hoidossa ja sit piikunen seropi ja oma hauveli pikkanen sekin ,mut kultainen ja kissa vielä se joten karvasii kakaroita riirrää((((mut hyvää päivänjatkoo)))syömään jotain
- Lumitaiga
varmasti jo vauvana pudonnut noidan positiivisuus pataan, koska se ominaisuus on säilynyt näin kauan eli monessa yrtissä keitetty.Veemäistä on ehkä kaikki vääryys, mitä tapahtuu ihmisille.
susta henkii ihan sellainen asia,mut eiköhän meissä jokaisessa piile sellaista positiivisuutta((((
- roosa
sammakko17 kirjoitti:
susta henkii ihan sellainen asia,mut eiköhän meissä jokaisessa piile sellaista positiivisuutta((((
positiivisuus on elämäsn suola)))
- impi-lempi
Iloisuuden salaisuuskos? Olen onnellinen, elämään positiivisesti suhtautuva,en murehdi tulevaa, se tulee mikä on tullakseen, ei auta etukäteen murehtia tulevaa .
Veemäistäkös? Kaikenlainen vääryys, selkään puukottaminen, juoruilu, toisten asioihin sekaantuminen, kiusanteko, halveksunta....
Antaa kaikkien kukkien kukkia :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069