Tällä palstalla kuten ei koko helluntailaisuudessa kärsitä kuulla totuutta siitä, että he ovat aiheuttaneet lukemattomille ihmisille tarpeettomasti tuskaa ja ahdistusta teoillan ja sanoillaan. Kun joku uskaltaa asiaa paljastaa, niin heti poistetaan tekstit täältä ja hellarit rykönänsä vähättelevät omia tekojaan syyttäen taas vaan muita! Antakaa ihmeessä nyt joskuskin tehdä paljastuksia ja nöytykää Herran edessä ja pyytäkää anteeksi tekojanne!
Totuutta ei kärsitä
7
206
Vastaukset
- Miksi pyydellä?
Miksi pyydellä anteeksi jos tietää olevansa oikeassa?
Jos näet poikkeuksellisen ruman ihmisen niin menetkö hänen luo ja sanot että "Anteeksi, sinä olet poikkeuksellisen ruma". Et mene, vaan olet hiljaa. Näin maailma toimii veliseni.
Siunausta sinulle.- kun pyydät
jeesukselta anteeksi olet väärässä uskossa?
- ...ihminen...
Ei kannata tällä palstalla vaatia helluntailaisia pyytelemään anteeksi tekojaan. Ihan turhaa sellainen.
Huomaathan jo noista parista vastauksesta, mitä sieltä tulee. Ihmiset, jotka eivät näe, eivätkä ymmärrä tekemisiään eivät myöskään koe syyllistyneensä mihinkään. Mitä nämä sokeat ymmärtäisivät anteeksi pyydellä.
Siitä olen varma, että Jumalan Pyhä Henki johdattaa kaikkeen totuuteen, myös ihmissuhteissa. Tosin ... kuinka moni Häntä sitten kuuntelee???
Helluntaiseurakunta julistaa olevansa oikeaoppinen ja Pyhän Hengen johdatuksessa, mutta kyllä se vaan niin on, että teot ja sanat kertovat toista.
Mukana olen ollut ja itse monien kanssa itkenyt sitä mieletöntä kovuutta ja vihan henkeä joka helluntaiseurakunnissa vaikuttaa.- veneessä
lestadiolaisten kanssa. Kai joskus jotain hyvää, mutta sivusta seuraten lahkolaisuus on rankkaakin rankempaa lakihenkisyyttä.
- sivusta seurannut
Lisäksi me mielelämme kerromme totuudesta, joka on Jeesus Kristus. Ota sinäkin vastaan Jeesus, niin ymmärrät kysymäsi asiankin paremmin.
- jeesus vastaan, mutta
miten muuten ihmissuhteet sitten?
- Tästä kohta
jeesus vastaan, mutta kirjoitti:
miten muuten ihmissuhteet sitten?
häippäsen pois, koska nykyisellään täällä on asiallinen kirjoittelu käynyt tosi vähiin, eikä huvita itseäkään. Oma osuutensa asiantilasta on myös seriffin sallivalla linjauksella.
En ole hellari, mutta voin fantasioida vähäsen, että loputkin raitista tekstiä kirjoittavat, myös hellaritkin, alkavat myös hävitä.
Jos niin tapahtuu, sitten kaikki voivat ihastella ilmapiiriä, kun tänne pesiytyneet harhaoppien levittäjät, lahkolaiset ja monenkirjavia ongelmia potevat nettiriippuvaiset saavat rauhassa esitellä maailmoja syleileviä rakastavia oppejaan.
Ei ole enää niitä kärkeviä ja kriittisiä kristittyjä, jotka arvostelullaan saivat ei-kristityt ja jumalattomat ahdistuneiksi, vieläpä arvioimalla Raamatun sanan mukaisella totuudella....
No jaah - se oli vain fantasiaa. Paitsi, että itse kylläkin häivyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1644764Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043954Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513360
- 553301
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332718Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778