suloinen mies Pohjois-Pojanmaalta, lähtisitkö kanssani treffeille. t. Sinuun ihastunut tumma nainen
ps. Oletkohan varattu? Minä olen vapaa.
Hei !
24
2402
Vastaukset
- hei!
Jos olet se tumma nainen johon minä olen ihastunut niin lähen treffeille..ja olen vapaa
- tämän tumman
naisen olet tavannut, ettei vain työpaikalla?
- se olisi
tämän tumman kirjoitti:
naisen olet tavannut, ettei vain työpaikalla?
Kenties tapahtunut Oulussa??? Koska tapaan töissäni usein tummaveriköitä,ja usein he häkeltyvät " jostain syystä" niin valitettavasti en voi olla varma,josko sinä kenties kuuluisit siihen joukkoon.
- Sitten me
lähdemme, odotan sitä hetkeä, että näen sinut komistus! :)
- kohtaammeko kenties??
Sitten me kirjoitti:
lähdemme, odotan sitä hetkeä, että näen sinut komistus! :)
Viikonloppuna voisi pienin järjestelyin onnnistua,kenties kohtaaminen keskustan ravintolassa??
- pe vai la?
kohtaammeko kenties?? kirjoitti:
Viikonloppuna voisi pienin järjestelyin onnnistua,kenties kohtaaminen keskustan ravintolassa??
Minulle käy kumpi vain.
- voisimme kohdata!
pe vai la? kirjoitti:
Minulle käy kumpi vain.
tänään perjantaina.Kenties klo 21.Ehdota paikka!
- käyny tiemme
voisimme kohdata! kirjoitti:
tänään perjantaina.Kenties klo 21.Ehdota paikka!
yhteen??? Mutta päivä se on huomennaki.
- voisi kenties onnistua
Kertoisitko vähän tarkemmin missä olet törmännyt minuun?
- päiväseltään
olen törmännyt.
- viginki
olen vapaa mikä ettei missä ja milloin tavataan
- Minäkö komea?
minäkin olen vapaa ja aina kun kohtaan erään tumman naisen täällä Pohjois-Pohjanmaalla menee kompassi aivan sekaisin meillä molemmilla (ainakin mulla) ja sen huomaa selvästi, näkisitpä vain itsesi juuri sillä hetkellä, se puna mikä sun poskille nousee joka ikinen kerta kun nähdään. Mitään ei kuitenkaan näytä tapahtuvan, paitsi että ei tiiä miten päin oikein olis ja mitä tekis, jotain pitäis tehä, mutta mitään ei saa tehdyksi.
- tavannut tämän
tumman häkeltyvän naisen, tiedätkö nimen?
Laita viestiä tai soita...Eihän sitä tiedä vaikka osuis kohdalle:) t.Tumma nainen - viginki
tavannut tämän kirjoitti:
Laita viestiä tai soita...Eihän sitä tiedä vaikka osuis kohdalle:) t.Tumma nainenjos sun nimi alkaa ETUNIMI ALKAA R:LLÄ VOIN VAIKKA LAITTAA VIESTIN
- ala sillä
viginki kirjoitti:
jos sun nimi alkaa ETUNIMI ALKAA R:LLÄ VOIN VAIKKA LAITTAA VIESTIN
kirjaimella.
- viginki
ala sillä kirjoitti:
kirjaimella.
no kerro sit millä kirjaimella se alkaa
- viginki
ala sillä kirjoitti:
kirjaimella.
Kyllä se on kuule pohjois-pohjanmaa
melko laaja käsite et voiskohan saada vähän tarkennusta asiaan niin vois ruveta polttaa
edes vähän niin vois olla hajulla susta
KIITOS - alkukirjain
tavannut tämän kirjoitti:
Laita viestiä tai soita...Eihän sitä tiedä vaikka osuis kohdalle:) t.Tumma nainen...niin tiedän oletko se sinä...T:tumma komea mies
- päin kompassi
menee sekaisin, olisipa kiva tietää? Minulla ja eräällä mies henkilöllä menee aina kompassi sekaisin, kun näemme.
- ja tosi suloinen
Minut tapaa päivisin aina, olen iloinen ja tosi suloinen. Minulla on partaa ja lyhyet hiukset. Ihan selvästi minut tahdot viedä ulos. Mennään vaan, olen vapaa. Olen "asiakaspalvelutyössä " jos näin voisi sanoa..
- mutta mihinä sun
mukulat on silloon?
- pppppppppppppppppppppp
,,,nähdäänkö me rajakylässä päivittäin?
- tootakai
ihan milloin vain,,vapaa olen.
- viginki
sun nimi täytyy alkaa sit A:LLA JA päättyy A:HAN EIKS NIIN TAPASIN SUT VASTA KATSOIT MUA JA MÄ SUA SILMIIN KUTSUVASTI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261