Tiedän,että se on kova pala,mutta uskokaa etes tässä mua Hannu on tunnustanut ja samoin se toinen on laulanut.Joten mitä Te heitä suojelette?Tehkää rikosilmoitus tapahtuneesta ja tällä Te itse nopeutatte koko prosessia hirveästi jopa tämän vuoden aikaan voisi saada kaikki kasaan siis miksi viivyttää poliisiasemalla ei mene kauvoa ja Teitä taatusti kohdellaan kun ihmisiä yleensä.Vaan rikosilmoitukse teolla helpotat omaa asemaasi ja myöskin muiden.Poliisien sivut eivät valehtele.
eikä se ole kuulopuhetta se on taasenneriasia vaadittoko Teitä sponssanneen vaginkorvauksia sitä ei ole pakko tehä,mutta jos tuntuu siltä niin tehkää.Kummiski Teitä tullaan kuulemaan ja minun käsitykseni mukaan poliisi silloin suhtautuunee asiaan erillalailla.Minäkin teen rikosilmoituksen ja tosi laajan en tosin WinCapitasta vaan näistä jotka ovat sotkeneet mun elämän.
WinCapitaan sijoittaneille
20
2228
Vastaukset
- AdaFlink
... hirveesti mua alko pelottamaan.
Teetkö sen samanlaisen rikosilmoituksen (mulla on copsy siitä), jonka teit muutama vuosi sitten? Siis sellaisen mitä palloteltiin KRP:n ja Helsingin poliisin kesken. Muistaakseni siihen vielä sotkettiin Roinkin poliisi.
Ja mitaan ette voi...- Cluso627.
Sinä juuri olet julkisesti solvannut minua todella pitkän ajan..Sen aijemman rikosilmoituksen vedin pois,koska siinä olisi ollut sana vastaan sana kun ei ollut mulla tuolloin puhelinta_/nauhuria millä oisin saanut äänitettyä j-a puhelut.Katotaan nyt niin kotivakuutus ei korvaa tappiota käsittääkseni ja heillä on kattoraja siihen kummiski.jospa ne nyt kuuntelis sua siellä poliisialla paremmin.
Tämän teen ja lähen stressilomalleb sittten te saatte asianajajani kanssa vääntää kättä sitä en tiedä puuttuuko peliin myös KRP? - AdaFlink
Cluso627. kirjoitti:
Sinä juuri olet julkisesti solvannut minua todella pitkän ajan..Sen aijemman rikosilmoituksen vedin pois,koska siinä olisi ollut sana vastaan sana kun ei ollut mulla tuolloin puhelinta_/nauhuria millä oisin saanut äänitettyä j-a puhelut.Katotaan nyt niin kotivakuutus ei korvaa tappiota käsittääkseni ja heillä on kattoraja siihen kummiski.jospa ne nyt kuuntelis sua siellä poliisialla paremmin.
Tämän teen ja lähen stressilomalleb sittten te saatte asianajajani kanssa vääntää kättä sitä en tiedä puuttuuko peliin myös KRP?...sentäs, jotta mitä seikkailuja mulle on tulevaisuudessa tulossakaan.
Ja mitaan ette voi... - toi cluso
AdaFlink kirjoitti:
...sentäs, jotta mitä seikkailuja mulle on tulevaisuudessa tulossakaan.
Ja mitaan ette voi...voi oikeasti olla vapaalla? Onko ollut nyt lähiaikoina pitempään hoidettavana ja jos ei niin nyt olisi hänen itsensäkin syytä harkita.
Alkaa olla jo niin lennokkaita nuo jutut, että tähän capita kuvioon kohta varmaan on puuttumassa jo kgb:kin. Ainiin FBI cluson mukaan Hannua etsikin, niin ja tietysti cluso itsekin, mutta eipäs nyt kumma kyllä löytänyt. Voi kun tuo hullu saataisiin pois täältä söhäämästä. Ei cluson juttuja jaksa enää millään lueskellakaan, kun tarvii Suomi-Cluso-Suomi sanakirjan. - Cluso627.
toi cluso kirjoitti:
voi oikeasti olla vapaalla? Onko ollut nyt lähiaikoina pitempään hoidettavana ja jos ei niin nyt olisi hänen itsensäkin syytä harkita.
Alkaa olla jo niin lennokkaita nuo jutut, että tähän capita kuvioon kohta varmaan on puuttumassa jo kgb:kin. Ainiin FBI cluson mukaan Hannua etsikin, niin ja tietysti cluso itsekin, mutta eipäs nyt kumma kyllä löytänyt. Voi kun tuo hullu saataisiin pois täältä söhäämästä. Ei cluson juttuja jaksa enää millään lueskellakaan, kun tarvii Suomi-Cluso-Suomi sanakirjan.Minun linkki hommillaan jotka on laillisia ne tarkasti eräs Interpolin kanssa tekevä poliisi jos Hannu olis punkannut jossain hotellissa niin heti kiinni tai maailmanlaajuisesti vuoraavien kämppienki kannsa olin tekemissä eli ei jäänyt paljon poliisille vaihtoehtoa mummonmökki ilmnan kuumaa vettä sun muuta muutoin hän olisi löytynyt taatusti.Ja tekisin saman Riston puolesta,muttako hänestä ei ole Interpolin sivuilla kuvaa sun muuta tietoa,mutta muistakaa minähän sanoin nopeasti kiinni.Akhmed naureskili sille,mutta mites kävikään
ja ne Hannu putsaamat rahat(todennäköisesti)on löysetty?????? - Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
Minun linkki hommillaan jotka on laillisia ne tarkasti eräs Interpolin kanssa tekevä poliisi jos Hannu olis punkannut jossain hotellissa niin heti kiinni tai maailmanlaajuisesti vuoraavien kämppienki kannsa olin tekemissä eli ei jäänyt paljon poliisille vaihtoehtoa mummonmökki ilmnan kuumaa vettä sun muuta muutoin hän olisi löytynyt taatusti.Ja tekisin saman Riston puolesta,muttako hänestä ei ole Interpolin sivuilla kuvaa sun muuta tietoa,mutta muistakaa minähän sanoin nopeasti kiinni.Akhmed naureskili sille,mutta mites kävikään
ja ne Hannu putsaamat rahat(todennäköisesti)on löysetty??????Eräs kamu Copenhaminan toimistosta joka on lähin lähetin myös hänelle tiedot.Mursiskin on nähnyt tämän F.B.I n kirjeen hän silloin hakkui movea ja se nimi rave tuli siitä.Kyllä mä tiedän kuka on murs....s
- Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
Eräs kamu Copenhaminan toimistosta joka on lähin lähetin myös hänelle tiedot.Mursiskin on nähnyt tämän F.B.I n kirjeen hän silloin hakkui movea ja se nimi rave tuli siitä.Kyllä mä tiedän kuka on murs....s
poliisilaitokselle niin ei sitä tarvi hävetä ei ilku teitä päin vastaan mitä nopeammin he saavat homman kasaan niin voitte ehkä saada rahannne takas
Cluso nääs kävi Panamassa mutkan:))no sikkään ei ole enää asaa mulla eikä Intiaan kun pysäytin kusetuksen joka oli tulossa Suomeenki nyt se on kaput!Pitää osata soluttautua...FFX kaatuu seuraaksi
poliisilla on jo Suomen päätekijoiden nimet/kuvat.
ollut jo ajat sitten mitä jos näiden henkilöiden puhelia on kuunneltu(tolppalupana)nyt kaikki on myöhästä heti kun ffx lösähtää poliisi hakee nää.
ja on tässä maailmanlaajuisesti kaverini Roberton kanssa jo aikoja sitten toimittu(älkää laittako rahojanne FFX;n ollenkaan)Nää torjutaan nykysin suoraan ja oottakaapas kun KRP pääsee vauhtiin:)
Sovitaan,vaikka näin,ertä menette tekeen rikosilmoituksen ja sanotte,että minä kehotin siihen julkisella palstalla tekemään.Toivon,että nopealla toiminnalla saatte rahanne etes osan takasin(NYT ON SEN AIKA)
Ikävä kyllä minä en voi paljastaa mitä tiedän,mutta tehkää rikosilmoitus. - tyyppi...
Cluso627. kirjoitti:
poliisilaitokselle niin ei sitä tarvi hävetä ei ilku teitä päin vastaan mitä nopeammin he saavat homman kasaan niin voitte ehkä saada rahannne takas
Cluso nääs kävi Panamassa mutkan:))no sikkään ei ole enää asaa mulla eikä Intiaan kun pysäytin kusetuksen joka oli tulossa Suomeenki nyt se on kaput!Pitää osata soluttautua...FFX kaatuu seuraaksi
poliisilla on jo Suomen päätekijoiden nimet/kuvat.
ollut jo ajat sitten mitä jos näiden henkilöiden puhelia on kuunneltu(tolppalupana)nyt kaikki on myöhästä heti kun ffx lösähtää poliisi hakee nää.
ja on tässä maailmanlaajuisesti kaverini Roberton kanssa jo aikoja sitten toimittu(älkää laittako rahojanne FFX;n ollenkaan)Nää torjutaan nykysin suoraan ja oottakaapas kun KRP pääsee vauhtiin:)
Sovitaan,vaikka näin,ertä menette tekeen rikosilmoituksen ja sanotte,että minä kehotin siihen julkisella palstalla tekemään.Toivon,että nopealla toiminnalla saatte rahanne etes osan takasin(NYT ON SEN AIKA)
Ikävä kyllä minä en voi paljastaa mitä tiedän,mutta tehkää rikosilmoitus...mihin ihmisiä yllytät!
Pojulla on vielä paljon oppimista.... - Antti Suhonen
tyyppi... kirjoitti:
..mihin ihmisiä yllytät!
Pojulla on vielä paljon oppimista....hei kaikille jotka oletta sijoittaneet Winclub/Wincapita nimiseen yhtiöön pyydän teitä
tekemään asiasta rikosilmoituksen oli sitten kyseessä häviö(/tai tappio Te yksin määräätte nyt kuinka nopeastitämä hoidetaan.Soittakakaa vaikka paikallispoliisiinne ja kertokaa mistä on kyse ja varaatte ajan.Käytte siellä jos jotain rahansiirtoon juttuja on niin kopiokaa ne poliisille
näin nopeutatte tutkintaa.Jos että halua sponsoriltanne yhtän mitään Teitä kuullaan ja se kirjataan rikosilmoitukseen.Mutta tällä kaikeilla Te huomattavasti nopeutatte WinCapita toimintaa
jos kaikki tekis näin se minis tässä vuodessa läpi.Ja valehdella ei kannate vaan kertoo mitenkä on asiat näin helpotat omaa aseemaasi huomattavasti.Näinhän on tehnyt Hannukin tunnustanut huijauksen ja se toinen.Hannun nyt laahaa omaa tulevaa tuomitaan lyhemmäksi ei se muuten olis tunnustanut hän pelaa omaan napaansa peliään.Tehkää siitä loppu.!Ei poliist Teitä kohtele kaltoin minäkin sen voin luvata kerrotte vaan rehellisesti miten homma sai alkuunsa mitään siihen lisäämättä tai poistamatta.Tämäkö tettä olette tehnyt voitavanne ja poliisi hoitaa lopun kyllä. - AdaFlink
Antti Suhonen kirjoitti:
hei kaikille jotka oletta sijoittaneet Winclub/Wincapita nimiseen yhtiöön pyydän teitä
tekemään asiasta rikosilmoituksen oli sitten kyseessä häviö(/tai tappio Te yksin määräätte nyt kuinka nopeastitämä hoidetaan.Soittakakaa vaikka paikallispoliisiinne ja kertokaa mistä on kyse ja varaatte ajan.Käytte siellä jos jotain rahansiirtoon juttuja on niin kopiokaa ne poliisille
näin nopeutatte tutkintaa.Jos että halua sponsoriltanne yhtän mitään Teitä kuullaan ja se kirjataan rikosilmoitukseen.Mutta tällä kaikeilla Te huomattavasti nopeutatte WinCapita toimintaa
jos kaikki tekis näin se minis tässä vuodessa läpi.Ja valehdella ei kannate vaan kertoo mitenkä on asiat näin helpotat omaa aseemaasi huomattavasti.Näinhän on tehnyt Hannukin tunnustanut huijauksen ja se toinen.Hannun nyt laahaa omaa tulevaa tuomitaan lyhemmäksi ei se muuten olis tunnustanut hän pelaa omaan napaansa peliään.Tehkää siitä loppu.!Ei poliist Teitä kohtele kaltoin minäkin sen voin luvata kerrotte vaan rehellisesti miten homma sai alkuunsa mitään siihen lisäämättä tai poistamatta.Tämäkö tettä olette tehnyt voitavanne ja poliisi hoitaa lopun kyllä.... paskanjauhantaa.
Jos menee kertomaan poliisille, niin poliisi ei voi luvata, että saa pienemmän sanktion siitä, että on kertonut asioista/tai ollut auttavainen poliisille.
Tässäpä tosiasia. Mun eräs tuttavani sortui tuossa (pitkän aikaa sitten) sellaseen pirtun ja tupakan salakuljettamiseen tuolta Itä-naapurista. Aikaa on jo sen verta, etten usko kertomastani olevan mitään haittaa kellekään.
Sen asiakas (ostaja) jäi kiinni ja poliisi kertoi sille ostajalle, että se saa mahdollisesti pienemmän tuomion, jos laulaa kaiken poliisille. No laulohan se silleen, kuin kevättirppa konsanaan. Ei muuten saanu pienempää tuomiota, vaan ihan sama tuomio tuli kaikille.
Eli yhtä rikollista oli ostaa sitä Itä-rajan tavaraa, kuin välittääkin sitä. Ja toisekseen poliisi ei voi sanoa, että tuomio lievenee, jos visertää. Vasta oikeusistuin sen harkitsee sitten, kun aika on.
Ja mitaan ette voi... - Antti Suhonen
AdaFlink kirjoitti:
... paskanjauhantaa.
Jos menee kertomaan poliisille, niin poliisi ei voi luvata, että saa pienemmän sanktion siitä, että on kertonut asioista/tai ollut auttavainen poliisille.
Tässäpä tosiasia. Mun eräs tuttavani sortui tuossa (pitkän aikaa sitten) sellaseen pirtun ja tupakan salakuljettamiseen tuolta Itä-naapurista. Aikaa on jo sen verta, etten usko kertomastani olevan mitään haittaa kellekään.
Sen asiakas (ostaja) jäi kiinni ja poliisi kertoi sille ostajalle, että se saa mahdollisesti pienemmän tuomion, jos laulaa kaiken poliisille. No laulohan se silleen, kuin kevättirppa konsanaan. Ei muuten saanu pienempää tuomiota, vaan ihan sama tuomio tuli kaikille.
Eli yhtä rikollista oli ostaa sitä Itä-rajan tavaraa, kuin välittääkin sitä. Ja toisekseen poliisi ei voi sanoa, että tuomio lievenee, jos visertää. Vasta oikeusistuin sen harkitsee sitten, kun aika on.
Ja mitaan ette voi...vaikeuttaa tutkintaa lähetänki siitä mailin KRP;n
kyllä jos puhuu poliisille rehellisesti niin vältttyy pahimmilta sanktioilta.Heillä on kummiski jäsenrekisteri sun muuta Te että ikinä arvaaa mitä siellä on.Tehkää rikosilmoitus sanokaa,vaikka että minä pyysin tekemään.Anti Suhonen.Kyllä ne siellä mut tuntee mutta nyt on viimeinen aika saada rahat takas.Kuka halausi rahansa takasin?Jos ei halua niin älkää tehkö rikosilmoitusta ihmeessä.Luottakaa sponsoriinnne sehän tietää enempi kuin KRP:) - AdaFlink
Antti Suhonen kirjoitti:
vaikeuttaa tutkintaa lähetänki siitä mailin KRP;n
kyllä jos puhuu poliisille rehellisesti niin vältttyy pahimmilta sanktioilta.Heillä on kummiski jäsenrekisteri sun muuta Te että ikinä arvaaa mitä siellä on.Tehkää rikosilmoitus sanokaa,vaikka että minä pyysin tekemään.Anti Suhonen.Kyllä ne siellä mut tuntee mutta nyt on viimeinen aika saada rahat takas.Kuka halausi rahansa takasin?Jos ei halua niin älkää tehkö rikosilmoitusta ihmeessä.Luottakaa sponsoriinnne sehän tietää enempi kuin KRP:)... meet Pataselle itkemään.
Ja mitaan ette voi... - Cluso627.
AdaFlink kirjoitti:
... meet Pataselle itkemään.
Ja mitaan ette voi...mITÄHÄN SULLA ON TÄÄSÄ OJASSA?IHMESET TEKEE NIINKÖ NE TEKEE SITÄ EN TOSIN TIEDÄ OLITKO WINCAPITASSA MUKANA?KOVIN OLET HANNUN PUOLTA....VITTU MÄ VOISIN TÄHÄN PAISKATA SELLAISIA TIEDOSTOA ETTÄ ALTA POIS!MUTTA EN TEE NIIN KOSKA KRP HOITAA HOMMIA nkä halua sekottaa heidän tutkimuksiaan tosin ku sä
meikä kohta lähtee stressilomalle enkä muuten maksa mitään se on teidän ansioista kuka hullu tämöstä soopaa jaksaa vääntää yötä päivää eikukaan uu mä! - Viänänen.
Antti Suhonen kirjoitti:
vaikeuttaa tutkintaa lähetänki siitä mailin KRP;n
kyllä jos puhuu poliisille rehellisesti niin vältttyy pahimmilta sanktioilta.Heillä on kummiski jäsenrekisteri sun muuta Te että ikinä arvaaa mitä siellä on.Tehkää rikosilmoitus sanokaa,vaikka että minä pyysin tekemään.Anti Suhonen.Kyllä ne siellä mut tuntee mutta nyt on viimeinen aika saada rahat takas.Kuka halausi rahansa takasin?Jos ei halua niin älkää tehkö rikosilmoitusta ihmeessä.Luottakaa sponsoriinnne sehän tietää enempi kuin KRP:)Mikä vitun anti suhonen....ei helevata...=) REPS.
Montako burgeria ne sulle muka maksaa tolla postailulla??
Kyllähän se asia nyt on vaan niin että sen ilmoituksen tekoon on piiiiiiiiiiitkän aikaa.... About 5v!!!!!!!!
Eihän kyse ole kuin nimien keruusta,katsos kun siellä ei nyt ihan kaikkia vielä ole....
Ja vääntämällä yritetään saada tunnustamaan että TIEDÄT kyseessä olleen kusetus,vaikka vilpittömästi mukana olisitkin... - Akhmed......
Cluso627. kirjoitti:
mITÄHÄN SULLA ON TÄÄSÄ OJASSA?IHMESET TEKEE NIINKÖ NE TEKEE SITÄ EN TOSIN TIEDÄ OLITKO WINCAPITASSA MUKANA?KOVIN OLET HANNUN PUOLTA....VITTU MÄ VOISIN TÄHÄN PAISKATA SELLAISIA TIEDOSTOA ETTÄ ALTA POIS!MUTTA EN TEE NIIN KOSKA KRP HOITAA HOMMIA nkä halua sekottaa heidän tutkimuksiaan tosin ku sä
meikä kohta lähtee stressilomalle enkä muuten maksa mitään se on teidän ansioista kuka hullu tämöstä soopaa jaksaa vääntää yötä päivää eikukaan uu mä!Läskipallo yksikin vakuuttava todiste??
Älä kuitenkaan mitään mediasta poimittua.....? - Cluso627.
Viänänen. kirjoitti:
Mikä vitun anti suhonen....ei helevata...=) REPS.
Montako burgeria ne sulle muka maksaa tolla postailulla??
Kyllähän se asia nyt on vaan niin että sen ilmoituksen tekoon on piiiiiiiiiiitkän aikaa.... About 5v!!!!!!!!
Eihän kyse ole kuin nimien keruusta,katsos kun siellä ei nyt ihan kaikkia vielä ole....
Ja vääntämällä yritetään saada tunnustamaan että TIEDÄT kyseessä olleen kusetus,vaikka vilpittömästi mukana olisitkin...Sinut kyllä j tiedetään uhkailit minua laittomasti moottoripyörä-kerkolla no kummiskaan heillä EI ole mitään mua vastaan eivät etes tiedä kuka vitun Cluso
säähän osaat nää valehtelut hyvin taas kiinni!
Tehkää hyvät ihmiset rikosilmotus capitasta voin taata että häviä siinä mitään. - Akhmed......
Cluso627. kirjoitti:
Sinut kyllä j tiedetään uhkailit minua laittomasti moottoripyörä-kerkolla no kummiskaan heillä EI ole mitään mua vastaan eivät etes tiedä kuka vitun Cluso
säähän osaat nää valehtelut hyvin taas kiinni!
Tehkää hyvät ihmiset rikosilmotus capitasta voin taata että häviä siinä mitään.Muistelepas tarkemmin.........
- Cluso627.
Akhmed...... kirjoitti:
Muistelepas tarkemmin.........
ei ole moottopyöräjengeillä(mitään)mua vastaan sä v
- AdaFlink
Cluso627. kirjoitti:
ei ole moottopyöräjengeillä(mitään)mua vastaan sä v
... sitä, että yrität luistaa siitä rikosilmoituksen tekemisestä? Luuserit tekee niin.
Olet luuseri, jos et mene tekemään sitä. Perkele vieköön, että tällänen vanha harppu on odottanu kutsua kuulusteluun jo monta vuotta, mutta ei vaan ole tullut. Joten alapas vaan lampsia sinne poliisiaseman suuntaan heti aamusella. Jos et mene ja mä en saa kutsua kuulusteluun, niin onko sovittu, että voin nimittää sua ihan julkisesti paskanjauhajaksi?
Ja mitaan ette voi... - AdaFlink
Cluso627. kirjoitti:
mITÄHÄN SULLA ON TÄÄSÄ OJASSA?IHMESET TEKEE NIINKÖ NE TEKEE SITÄ EN TOSIN TIEDÄ OLITKO WINCAPITASSA MUKANA?KOVIN OLET HANNUN PUOLTA....VITTU MÄ VOISIN TÄHÄN PAISKATA SELLAISIA TIEDOSTOA ETTÄ ALTA POIS!MUTTA EN TEE NIIN KOSKA KRP HOITAA HOMMIA nkä halua sekottaa heidän tutkimuksiaan tosin ku sä
meikä kohta lähtee stressilomalle enkä muuten maksa mitään se on teidän ansioista kuka hullu tämöstä soopaa jaksaa vääntää yötä päivää eikukaan uu mä!... puolta.
Mä kernaasti näkisin, että kelleen ei makseta yhtikäs mitään ja kaikki tuomittais valtiolle menetetyksi. Se ei todennäköisesti ole kovinkaan realististä. Jos nyt kuitenkin pitää valita puolensa, niin olen sellaisten (pien)sponssien puolella (tietyin edellytyksin), jotka ovat toimineet ennen syksyn 2007 mediamylläkkää. Heillä ei ole ollut toiminnasta sellaista viranomaistietoa, mitä syyskesän 2007 jälkeen liittyjillä on ollut.
Ja mitaan ette voi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857