kreationismin saavutukset

Kreationismi, ID ja YEC, discovery instituutti ja lukemattomat kreationistit tekevät valtavia määriä työtä asiansa eteen. Eiks näin? Mitä he ovat saavuttaneet? Mitkä aihepiirit ovat nyt työnalla? Mitä todisteita on olemassa vaikkap maan tomusta luomisen puolesta? Eli mitenkä voidaan valmistaa noinvain elottomasta aineesta monimutkainen eläin? Millainen luomisprosessi oli toisilla eläimillä? Tehtiinkö kaikkien lajien urokset maan tomusta ja naaraat kylkiluusta? Mitenkäs nuoden kotiloiden ja kaikenlaisten selkärangattomien kanssa meneteltiin?

Millaisia ennustetia uskontieteiliät ovat tehneet? Millätavoin luomistutkioiden työtä arvioidaan? Miten kriittinen vertaisarviointi on suoritettu? Entäs kokeellinen todistaminen?

6

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÖHKÖ-MÖNKIÄINEN

TÄÄLLÄ ET HEITÄ TAVOITA - RAVENLORED.

• onko teillä

....Eli mitenkä voidaan valmistaa noinvain elottomasta aineesta monimutkainen eläin?.....

evouskovilla kysymykseesi jonkunlainen vastaus. Eikös teidänkin oppinne mukaan ole alkuun ollut vain elotonta ainetta, josta sitten sattuma on tehnyt elävää? Vai miten se meni, muistatko enää itsekään? Onko sattumalle jotenkin helpompaa valmistaa elämää kuin Älykkäälle Toimijalle?

• on mysteeri

Miten alkuaineista syntyi orgaanista materiaalia, ja miten siitä muodostui muodostui aitotumallinen solu? Missävaiheessa orgaaninen materiaali muuttui eläväksi? Sinänsä kyllä hyviä kysymyksiä, jotka eivät kylläkään kuulu evoluutioteorian piiriin. Outsider-maailman tapahtumista ei tosin ole tietoa kuin suurella outsider profeetalla.

Mutta miten maan tomusta voi tulla yhtäkkiä vaikkapa ihmisapinoiden heimoon kuuluva elukka? Taikka vaikkapa nisäkkäisiin kuuluva, muniva eläin?

• Elovuution kriitinen analis...

kretkujen parafiini-teoria ennustaa että heinäkasvit ja valaat ovat samasta parafiinistä tehtyjä. Läheisiä sukulaisia siis

• H.Evonen

Evoluutio ei edellytä teoriaa evoluutiosta.
      Itseasiassa evoluutioteorian kannatuksella ei ole mitään yhteyttä itse evoluutioon.
      Evoluutioteoria on arvailujen perusteella arvailua.

• itse huomioon

missävaiheessa avauksessa oltiin muodostamassa vastakkainasettelua evoluution ja kreationismin välillä?

Minun mielestäni siinä tiedusteltiin kreationismin oma-aloitteisesta työstä ja sisällön yksityiskohdista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      8230
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4654
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      35
      4046
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3338
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2892
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      29
      2807
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      55
      2663
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2290
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      402
      2211
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2149
    Aihe