Johnsonille jatkosopimus ja Niinimaan kanssa neuvotellaan. Joukkue vahvistuu ensi kaudeksi merkittävästi, puheet konkurssista on pelkkää peliä tepsiä vastaan. Jokerit pelkäävät tepsin nousevan dominoimaan liigaa. Kipperillä ja Koivuilla ei rahat lopu, hunajapurkki on aukeamassa.
Kallio ja Hyvönen
12
1167
Vastaukset
- Pooses
Joku esittää turkulaista... tai sitten tämä on tietäjä "mie vaan".
- mää kans
esittää turkulaista ??? siis, jos ei ole ja tunnustaisiko sittenkään ??
- Pooses
mää kans kirjoitti:
esittää turkulaista ??? siis, jos ei ole ja tunnustaisiko sittenkään ??
Sellainen ketä haluaa saada ne näyttämään VIELÄ tyhmemmiltä kuin ovat.
- harrihav
Pooses kirjoitti:
Höntti.
Paljastit itsesi kun aloit "ketättelemään". Turkulainen.
Olipas kyllä hauska keskustelu. - ei voi kun hattua nostaa
Pooses kirjoitti:
.....
- Pooses
harrihav kirjoitti:
Höntti.
Paljastit itsesi kun aloit "ketättelemään". Turkulainen.
Olipas kyllä hauska keskustelu.että en ole turkulainen? Ei varmaan ollut itse aihe ei, mutta muunteleppa sinä porilainen nyt koko jutun aihetta.
Sitäpaitsi tuo ketä/kuka juttu on myös tuttu esim. Raumalta ja pääkaupunkiseudultakin...
Varmaan SE itse asia oli, että joku laittoi vähän liiankin selvän provon. - asti olette kaiken uskoneet
Pooses kirjoitti:
että en ole turkulainen? Ei varmaan ollut itse aihe ei, mutta muunteleppa sinä porilainen nyt koko jutun aihetta.
Sitäpaitsi tuo ketä/kuka juttu on myös tuttu esim. Raumalta ja pääkaupunkiseudultakin...
Varmaan SE itse asia oli, että joku laittoi vähän liiankin selvän provon.paitsi totuuden..menikö usko siihen kun nalle puh hunaja purkkeineen ei tullutkaan tepsiä vahvistamaan, vaikka tieto oli varmasta lähteestä.
- Pooses
asti olette kaiken uskoneet kirjoitti:
paitsi totuuden..menikö usko siihen kun nalle puh hunaja purkkeineen ei tullutkaan tepsiä vahvistamaan, vaikka tieto oli varmasta lähteestä.
"Toivomuslähde"-tyyppi vai? Jos olet, niin todella väsynyttä läppää... Vittu että oot säälittävä!
Tapahtui 1900-luvun alussa: Poriin mitään yliopistoa tarvita, kun sekoittaa koko porilaisen politiikan = kaupunki täynnä työttömiä hitsareita vuonna 2009. - yliopistojuttukin
Pooses kirjoitti:
"Toivomuslähde"-tyyppi vai? Jos olet, niin todella väsynyttä läppää... Vittu että oot säälittävä!
Tapahtui 1900-luvun alussa: Poriin mitään yliopistoa tarvita, kun sekoittaa koko porilaisen politiikan = kaupunki täynnä työttömiä hitsareita vuonna 2009.kuultu varmalta lähteeltä.
- Varma Lähde
ei voi kun hattua nostaa kirjoitti:
.....
TEPSI NOUSEE VIELÄ ...
- sivustaseuraaja
yliopistojuttukin kirjoitti:
kuultu varmalta lähteeltä.
riittää kun käy porissa! :)
- Burilaisella
sivustaseuraaja kirjoitti:
riittää kun käy porissa! :)
:) :) :) :) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760