Oletko ihastunut/rakastunut?

+++nainen+++

Millaiseen ihmiseen?
Minä olen ihastunut, ihanaan pitkään ja tummahiuksiseen mieheen.

65

6861

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naispuolinen

Ihastunut/rakastunut vaaleahko,sinisilmäinen,söpö hymy.Aivan ihana.

• nainenpa...

mielessäni, kaljupäinen sellainen.

• naiseen

jo parikymmentä vuotta.

• ihastunut nainen

raamikas mies on joo... Täytys varmaan vaan unohtaa moinen. Itseäni kiusaan.

• tarkemmin
        ihastunut nainen kirjoitti:

raamikas mies on joo... Täytys varmaan vaan unohtaa moinen. Itseäni kiusaan.

minkä ikäinen. Mulla voi olla sama mielessä...

• todella
        tarkemmin kirjoitti:

minkä ikäinen. Mulla voi olla sama mielessä...

todella todella ihastunut siihen idols tyttöön. aivan ihana ihminen. kumpa voisin tutustua häneen paremmin.

• Kurulaiset
        todella kirjoitti:

todella todella ihastunut siihen idols tyttöön. aivan ihana ihminen. kumpa voisin tutustua häneen paremmin.

naiset ovatkin todella kivoja ja mukavia ihmisiä.
        Ovat aivan oma rotunsa.

• olikkin
        Kurulaiset kirjoitti:

naiset ovatkin todella kivoja ja mukavia ihmisiä.
        Ovat aivan oma rotunsa.

autonsa kanssa ongelmia tossa jokunen päivä sitten kylällä :) satuin ajaan ohi mitä lie oliko bensa loppunu vai mitä mutta siinä oli auto tiensivussa. kyllä siihen joku tulikin kai auttaan. jeejee

• harhailee

Mistä johtuu? Kerron sen nyt.Minun rakkauden kohde on vaaleahiuksinen silmälaseilla varustettu ihanista ihanin nainen.

• ole hän

niin suukkonen sinulle silmälasipäiseltä naiselta, ilmaiset tunteesi niin aidosti, että siitä outokin tulee hyvälle tuulelle!

• ihanimmalle.
        ole hän kirjoitti:

niin suukkonen sinulle silmälasipäiseltä naiselta, ilmaiset tunteesi niin aidosti, että siitä outokin tulee hyvälle tuulelle!

Aito asia ei ole leikkiä. Voi kun saisin sinut tänään syliini sykkivään.

• vaalea nainen
        ihanimmalle. kirjoitti:

Harmi kun minulla ei ole silmälaseja, joten ei kyse voi olla minusta. Ihanasti kirjoittettu. =)

• tänään
        ihanimmalle. kirjoitti:

niin varmasti pian, "koska siniseksi kaikki käy, muuta silmiini ei näy.
        Hullu, syvälle ken niin
        hukkui silmiin sinisiin......."
        Elina Vaara

• terveiset
        ole hän kirjoitti:

Suukkostasi ja läheisyydestäsi haaveilen. Haaveistani toki teet ajoittain totta. Tosin tosin ihan liian harvoin.
        Jaksamista toivotan kuitenkin rankkaan työviikkoosi ja pitkiin työpäiviisi.

• edelliseen
        terveiset kirjoitti:

Suukkostasi ja läheisyydestäsi haaveilen. Haaveistani toki teet ajoittain totta. Tosin tosin ihan liian harvoin.
        Jaksamista toivotan kuitenkin rankkaan työviikkoosi ja pitkiin työpäiviisi.

Voi kun on sinua ikävä juuri nyt. Miksi en voi olla luonasi? Ehkä viikonloppu saa sinut antamaan aikaa myös itsellesi ja siinä samassa minullekin. Sillä tahtoisin maistemalla tuntea sinut jokaisella solullani itseäni vasten.

• vaalea nainen
        edelliseen kirjoitti:

Voi kun on sinua ikävä juuri nyt. Miksi en voi olla luonasi? Ehkä viikonloppu saa sinut antamaan aikaa myös itsellesi ja siinä samassa minullekin. Sillä tahtoisin maistemalla tuntea sinut jokaisella solullani itseäni vasten.

oikeasti jotain suhdettakin jo? Tosi hyvin osaat kirjoittaa tunteesi ainakin. Toivottavasti saatte olla yhdessä viikonloppuna. =)

• on mukavaa toteuttaa
        vaalea nainen kirjoitti:

oikeasti jotain suhdettakin jo? Tosi hyvin osaat kirjoittaa tunteesi ainakin. Toivottavasti saatte olla yhdessä viikonloppuna. =)

Sitä samaa on mukavaa toivoa ja yhdessäolosta haaveilla. Tämä kiireinen elämisen rytmi vaan ei aina anna siihen mahdollisuutta.

• kannattaa odottaa
        vaalea nainen kirjoitti:

Voiko mies täydellisemmästä illasta haaveilla kun se ,että saa kahden rakkaansa kanssa nauttia hyvää viiniä sekä nauttia hänen loihtimiaan voileipiä ym pientä sievää... tosi sievää.

• pieni runo

Kaipaus lähellesi repii minut palasiksi sisältä käsin, kuin näkymätön käsi olisi puristanut sydäntäni.

Rakkaudesta kuoletin kipuni ja yritin olla ilonen kuitenkin siinä onnistumatta.

Tänään kuoletin kipuni kuitenkin täysin siinä onnistumatta. Niimpä tuskallinen kaipuu jatkui.

Anna minulle anteeksi, että rakastan sinua liikaa.

• pyytää
        pieni runo kirjoitti:

Kaipaus lähellesi repii minut palasiksi sisältä käsin, kuin näkymätön käsi olisi puristanut sydäntäni.

Tänään kuoletin kipuni kuitenkin täysin siinä onnistumatta. Niimpä tuskallinen kaipuu jatkui.

anteeksi rakkauttaan:

"Miten mieletön voi olla ihmissydän-
        että silloinkin kun olemme yhdessä
        on ikävä sinua!"

Täyttymyksessä voi olla enemmän tuskaa kuin odotuksessa koskaan.

• _naispuolinen_
        pieni runo kirjoitti:

kun itsekin olen toivottomasti rakastunut. Kaipuu tuntuu oikeasti puristavana tunteena sydämessä... Elämä on välillä epäreilua. Kun tietää kuuluvansa yhteen jonkun kanssa, eikä sitä kuitenkaan voi tehdä. Vaikkakin molemmat osapuolet kaipaavat toisiaan.

• olen kevät
        pieni runo kirjoitti:

ja sinä olet syksy, niin odota minua rakkaani.
        "Vaalea nainen" Pentti Saarikoskea mukaellen.

• on kevät
        olen kevät kirjoitti:

ja sinä olet syksy, niin odota minua rakkaani.
        "Vaalea nainen" Pentti Saarikoskea mukaellen.

Sinä olet kuin kevät, siitä ei ole epäilystäkään.
        Kevät on vuodenajoista parhain, siitä ei ole epäilystäkään. Keväällä kaikki herää eloon ja kukoistaan, siitä ei ole epäilystäkään. Keväällä luonto on kauneimmillaan niin kuin sinäkin, eikä siitä ole epäilystäkään.

Toivotaan, että kevät tulisi luokseni pian, eikä siitäkään ole epäilystä.
        toivoo syksy

• vaalea nainen
        on kevät kirjoitti:

Kevät on vuodenajoista parhain, siitä ei ole epäilystäkään. Keväällä kaikki herää eloon ja kukoistaan, siitä ei ole epäilystäkään. Keväällä luonto on kauneimmillaan niin kuin sinäkin, eikä siitä ole epäilystäkään.

toivoo syksy

jos joku oikeasti välittäisi niin paljon, että runoilisi minulle. =)

• nimerkille Syksy
        on kevät kirjoitti:

toivoo syksy

On tullut takatalvi. Ei kai sitten sille voi mitään. On kait se niin todettava.

• odottaa
        nimerkille Syksy kirjoitti:

On tullut takatalvi. Ei kai sitten sille voi mitään. On kait se niin todettava.

Älä sure sillä nätti tyttö tahallaan väliin makaa mahallaan ja sitä rataa.

• viestimestä
        odottaa kirjoitti:

tämä keskustelu on tarkoitettu romantikoille!

• vaalea nainen
        odottaa kirjoitti:

kovinkaan naisten suosiossa noilla riimittelytaidoilla. =)

• kanssakin
        _naispuolinen_ kirjoitti:

kun itsekin olen toivottomasti rakastunut. Kaipuu tuntuu oikeasti puristavana tunteena sydämessä... Elämä on välillä epäreilua. Kun tietää kuuluvansa yhteen jonkun kanssa, eikä sitä kuitenkaan voi tehdä. Vaikkakin molemmat osapuolet kaipaavat toisiaan.

kannattaa olla varovainen, ettei ota niitä kuolemanvakavasti ja uhraa läheisiään jonkin mielikuviin perustavan tunteen takia. Vaimo oli kanssa joku vuosi sitten lääpällään erääseen mieheen, jonka piti olla unelmien prinssi. Mies kuitenkin jätti exäni jonkun kk perästä kun oli löytänyt uuden höynäytettävän. Akka yritti tulla takaisin,ei onnannut enää!

• saapuu
        vaalea nainen kirjoitti:

kovinkaan naisten suosiossa noilla riimittelytaidoilla. =)

Tässä viestiä sille ihan ihanalle vaalealle naiselle joka pitää romantikoista näin pienen pätkän saattelemana.
        Sinä olet eläni aurinko tiedän sen.
        Sinulla on omia kiireitäsi tiedän sen.
        Et aina jaksaisi kuunnella juttujani tiedän sen.
        Olen joskus rasittavakin tiedän sen.
        Tietoisuus tästä lisää tuskaa tiedän senkin.
        Mutta tiedätkö sen että kaipaan vierellesi...

• sentään..
        saapuu kirjoitti:

Tässä viestiä sille ihan ihanalle vaalealle naiselle joka pitää romantikoista näin pienen pätkän saattelemana.

ruuneberi!

• vaalea nainen *kehrää*
        saapuu kirjoitti:

Ihanaa on kevään saapuminen. Itsekin tässä kaipailen..

• varamiespalv.
        kanssakin kirjoitti:

kannattaa olla varovainen, ettei ota niitä kuolemanvakavasti ja uhraa läheisiään jonkin mielikuviin perustavan tunteen takia. Vaimo oli kanssa joku vuosi sitten lääpällään erääseen mieheen, jonka piti olla unelmien prinssi. Mies kuitenkin jätti exäni jonkun kk perästä kun oli löytänyt uuden höynäytettävän. Akka yritti tulla takaisin,ei onnannut enää!

oon montaa naista "lainannu",ja aina ne on takas kelvannu ;)

• SIDOTTU "saima"
        saapuu kirjoitti:

Ei rakkaus voi koskaan olla vapaa.
        Se yksin sidottujen aarre on!

"ja yöt ovat tähän aikaan pitkiä,
        lyhyen ajan"

• nainen, puoliso, rakastettu...
        kanssakin kirjoitti:

että takaisin yrittii (jos edes yritti). Parempi pienikin hetki taivaassa jonkun välittävän kanssa kun loppuelämä helvetissä! Naisesi edes uskalsi etsiä parempaa elämää kuin sinun kanssa. Luultavasti löytääkin. Ja toivottavasti olet löytänyt oman tasoisesi "akan". Kukaan naisia kunnioittava mies ei nimittäin naista edes akaksi kutsu.Yksin parempi kuin tuollaisen "ukon" kanssa.

• luonasi
        SIDOTTU "saima" kirjoitti:

Ei rakkaus voi koskaan olla vapaa.
        Se yksin sidottujen aarre on!

"ja yöt ovat tähän aikaan pitkiä,
        lyhyen ajan"

Haaveissa vainko olet minun.
        Tiedän sen olevan myös ajatuksesi sinun.

Yö kanssasi on haaveissamme ihanissa.
        Ehkä se kiireistä huolimatta on toteutettavissa.

Odottaminen on yhtä tuskaa.
        Helpottaako se koskaan.

Jos kohtaloa määrätä voisin.
        Toteuttaisin tämän iltaisenkin toisin.

Tiedä vaikka luonasi viipyisin hetken.
        Saisin viettää kanssasi pienen lemmenretken?

• sivusta nähnyt
        nainen, puoliso, rakastettu... kirjoitti:

että takaisin yrittii (jos edes yritti). Parempi pienikin hetki taivaassa jonkun välittävän kanssa kun loppuelämä helvetissä! Naisesi edes uskalsi etsiä parempaa elämää kuin sinun kanssa. Luultavasti löytääkin. Ja toivottavasti olet löytänyt oman tasoisesi "akan". Kukaan naisia kunnioittava mies ei nimittäin naista edes akaksi kutsu.Yksin parempi kuin tuollaisen "ukon" kanssa.

näyttänyt pitkään kelpaavan tuon aikaisemmin kirjoittavan muija rakastajalleen! Näitä liikkuu aina, jotka kyttäävät turhautuneita naisia ja juonisti puhuttamalla luikertelevat seuraan. Sitten kun on peuhattu jonkin aikaa onkin uuden naisen metsästyksen vuoro.

• elämää nähnyt
        sivusta nähnyt kirjoitti:

näyttänyt pitkään kelpaavan tuon aikaisemmin kirjoittavan muija rakastajalleen! Näitä liikkuu aina, jotka kyttäävät turhautuneita naisia ja juonisti puhuttamalla luikertelevat seuraan. Sitten kun on peuhattu jonkin aikaa onkin uuden naisen metsästyksen vuoro.

Hanki silmäklasit tai ala elää omaa elämääsi. Ei kai kaikki halua viittäkytä vuotta toisen kanssa homehtua vaan nähdä muutakin elämää. Myös lyhyet suhteet joskus ihan hyviä. Ei siinä ketään lempata jos kumpikaan ei ole papin pakeille menemässäkään.

• on kyllä
        elämää nähnyt kirjoitti:

Hanki silmäklasit tai ala elää omaa elämääsi. Ei kai kaikki halua viittäkytä vuotta toisen kanssa homehtua vaan nähdä muutakin elämää. Myös lyhyet suhteet joskus ihan hyviä. Ei siinä ketään lempata jos kumpikaan ei ole papin pakeille menemässäkään.

tuntematon käsite pettäjä tyypeille, eipä ihme ole suuri avioerojen ja yleensäkin holtiton asenne elämään. Kyllähän suhteita olla saa, mutta silloin on peli oltava selvä sen edellisen kumppanin kanssa.

• kummastus
        on kyllä kirjoitti:

tuntematon käsite pettäjä tyypeille, eipä ihme ole suuri avioerojen ja yleensäkin holtiton asenne elämään. Kyllähän suhteita olla saa, mutta silloin on peli oltava selvä sen edellisen kumppanin kanssa.

jaaha moralisti on vihdoin herännyt täälläkin.

• tyhjän
        luonasi kirjoitti:

Haaveissa vainko olet minun.
        Tiedän sen olevan myös ajatuksesi sinun.

Yö kanssasi on haaveissamme ihanissa.
        Ehkä se kiireistä huolimatta on toteutettavissa.

Odottaminen on yhtä tuskaa.
        Helpottaako se koskaan.

Jos kohtaloa määrätä voisin.
        Toteuttaisin tämän iltaisenkin toisin.

Tiedä vaikka luonasi viipyisin hetken.
        Saisin viettää kanssasi pienen lemmenretken?

höpöttämisen sijaan kannattaa tuon runonikkarin kysyä suoraan, että lohkeeko lovea vai ei.

• vaalea nainen
        tyhjän kirjoitti:

höpöttämisen sijaan kannattaa tuon runonikkarin kysyä suoraan, että lohkeeko lovea vai ei.

Ehkä jollakin kunnon miehellä on mielessä muutakin kuin vaan se "loven lohkeaminen". Kiitos edelliselle ihanasta runosta ja mielen piristämisestä. Et todellakaan höpötä tyhjää vaan olet vallan ihana! =)

• on hyvä herkistyä
        vaalea nainen kirjoitti:

Ehkä jollakin kunnon miehellä on mielessä muutakin kuin vaan se "loven lohkeaminen". Kiitos edelliselle ihanasta runosta ja mielen piristämisestä. Et todellakaan höpötä tyhjää vaan olet vallan ihana! =)

Siksi me kaikki tarvitsemme joskus ainakin kolmea perusasiaa ollaksemme onnellisia.
        Ensinnäkin pitää olla jotain mielekästä tekemistä,toiseksi ihastus/rakkaus antaa voimia moneen asiaan ja kolmanneksi haaveita pitää aina olla unelmien lisäksi.

• iloisena
        on hyvä herkistyä kirjoitti:

Siksi me kaikki tarvitsemme joskus ainakin kolmea perusasiaa ollaksemme onnellisia.
        Ensinnäkin pitää olla jotain mielekästä tekemistä,toiseksi ihastus/rakkaus antaa voimia moneen asiaan ja kolmanneksi haaveita pitää aina olla unelmien lisäksi.

seurannut kun eräs kanssakulkija on uskaltautunut kirjoittamaan kauniisti ja herkästi omista tunteistaan. Kädenojennus romantiikalle ja aidoille tunteille tekee hyvää, silloinkin kun siitä pääsee osalliseksi lukemalla. Menestystä sinulle, toivottavasti et koskaan kadota herkkyyttäsi tuntea.

• jottei totuus....
        vaalea nainen kirjoitti:

siinä runo poikineen ja aika rimmaaviakin. Se on asia erikseen minkälainen tyyppi todellisuudessa on. Auervaara ja hänen kaltaisensa naisten uunottajat olivat myös tätä samaa tyyppiä. Kaverihan runoili yhteistä yöstä, joten eiköhän se kohdekin ole jokaiselle selvä? Vai ajattelitkö yöllistä runomatineaa makuukamarissa, vain käsi kädessä istuen?

• _naispuolinen_
        jottei totuus.... kirjoitti:

siinä runo poikineen ja aika rimmaaviakin. Se on asia erikseen minkälainen tyyppi todellisuudessa on. Auervaara ja hänen kaltaisensa naisten uunottajat olivat myös tätä samaa tyyppiä. Kaverihan runoili yhteistä yöstä, joten eiköhän se kohdekin ole jokaiselle selvä? Vai ajattelitkö yöllistä runomatineaa makuukamarissa, vain käsi kädessä istuen?

ajatella kuin sata vuotta sitten, että sen yhden ja saman kanssa voi vaan olla elämänsä loppuun saakka? Mitäs jos rakastuukin johonkin toiseen? Miten kukaan voi olla niin itsekäs, että omahyväisyydessä rypien luulee olevansa toiselle se ainoa ja oikea ja pakottaa toisen jäämään vaikka toinen ei olisi onnellinen? Jospa joku toinen onkin se kuin toiselle luotu? Miksi ajattelet noin, ettei puhdasta rakkautta olekaan? Kaikki miehet sinusta vaan on auervaaroja ja haluaa naiselta "lovea". Mitä jos tuo runoilija rakastaakin jotakin naista oikeasti? Sinun runosi olisi varmaan seuraavanlainen: "voi Sanna, anna nyt mun jo panna!" ja todella tarkoittaisit sitä. Ihmeellisen kyyninen elämänasenne sinulla vaikuttaa olevan, kukaan ei pidä kenestäkään kuin hyötymismielessä. Toivottavasti oot sinkkuihminen, sillä jos et oo... Surku vaimoasi.

• usein

ajatella kuin sata vuotta sitten, että sen yhden ja saman kanssa voi vaan olla elämänsä loppuun saakka? Mitäs jos rakastuukin johonkin toiseen? Miten kukaan voi olla niin itsekäs, että omahyväisyydessä rypien luulee olevansa toiselle se ainoa ja oikea ja pakottaa toisen jäämään vaikka toinen ei olisi onnellinen? Jospa joku toinen onkin se kuin toiselle luotu? Miksi ajattelet noin, ettei puhdasta rakkautta olekaan? Kaikki miehet sinusta vaan on auervaaroja ja haluaa naiselta "lovea". Mitä jos tuo runoilija rakastaakin jotakin naista oikeasti? Sinun runosi olisi varmaan seuraavanlainen: "voi Sanna, anna nyt mun jo panna!" ja todella tarkoittaisit sitä. Ihmeellisen kyyninen elämänasenne sinulla vaikuttaa olevan, kukaan ei pidä kenestäkään kuin hyötymismielessä. Toivottavasti oot sinkkuihminen, sillä jos et oo... Surku vaimoasi.

on niin että ihana,hurmaava mies joka pitää kaikesta samasta kuin sinä ja joka todella tuntuu unelmien mieheltä...on aviossa tai avoliitossa eikä ole aikomassakaan luopua liitostaan.Toisen saa rakastumaan ja kaipaamaan ja totuus on aika karvasta nieltävää.Kun on kovin kiireinen,eikä voi koskaan kiireiden takia kutsua kotiinsa ja aina nähdään jossain muualla pikaisesti niin kannattaa miettiä miksi näin on.
        Aivan ihan asia on jos TODELLA on löytänyt sielunkumppanin ja toinen on tosissaan.Jos toisesta todella pitää ja toista rakastaa niin aikaa kyllä löytyy aina toiselle myös omassa kotona.

• nykyään

pakosta kukaan kenenkään kanssa ole. Avioeron ottaminen on yhtä helppoa kuin maitotölkin ostaminen kaupasta ja sen näkee avioero tilastoista puolet eroaa 10 vuoden sisällä avioliiton solmimisesta! Nykyään on vain se trendi, että kun arki alkaa, niin sitä ei kestetä, vaan halutaan palata rakkauden huumaan takaisin esim pettämällä kumppania. Yksi ryhmä on sellainen, joka voi käydä 3-5 liittoa avo sellaiset päälle läpi ja on aina tyytymätön. Ainoita päteviä syitä eroon on perheväkivalta fyysinen yhtäkuin psyykkinenkin, sekä puolison tolkuton alkoholin käyttö. Kyllästyminen sen sijaan on outo syy eroon tai pettämiseen, sellaista tunteva voisi itsekin vilkaista peiliin josko syyllinen on siellä.

• ei satuja
        jottei totuus.... kirjoitti:

on pakko sanoa, ettei tuollainen runoilu juuri sykähdytä. Liikaa siirappia ei hyvä. Muutenkin kyllä se mitä mies on tehnyt tai tekee ratkaisee enemmän kuin puheet ja lemmenlorut.

• ihanaisena
        ei satuja kirjoitti:

on pakko sanoa, ettei tuollainen runoilu juuri sykähdytä. Liikaa siirappia ei hyvä. Muutenkin kyllä se mitä mies on tehnyt tai tekee ratkaisee enemmän kuin puheet ja lemmenlorut.

Oikeassa olet nainen ehkä satumainen.
        Sinulla on periaate syvä ja se on hyvä.
        Jos lauseissa noissa on sinusta liikaa siirappia.
        Voidaan tietenkin heittää herkkiin ajatuksiin tuhkaa. Ei kuitenkaan tehdä niin.

• vaalea nainen
        ei satuja kirjoitti:

nähdä myös mitä liikkuu miehen pään sisällä. Noin kauniit runot kertovat myös kauniista sisimmästä ja sehän on tärkeintä niin miehissä kuin meissä naisissakin.

• työpäivä takana
        vaalea nainen kirjoitti:

nähdä myös mitä liikkuu miehen pään sisällä. Noin kauniit runot kertovat myös kauniista sisimmästä ja sehän on tärkeintä niin miehissä kuin meissä naisissakin.

On tosi väsynyt olo juuri nyt.
        Kuitenkin hienoa ajattelen sinua muru.
        Voisko olla ihanampaa kuin olla oikeesti sinun.
        Tuskallinen kaipuu viiltää rintaa. Ajatus kuitenkin sinusta antaa voimia ja virkistää. Olet huumetta! Tuttu tunne eikä olenkaan vastemmielinen, joten on tosi onni elää ja haluta sinua kiireinen enkelini.

• riemua tulvillaan
        työpäivä takana kirjoitti:

Tuskallinen kaipuu viiltää rintaa. Ajatus kuitenkin sinusta antaa voimia ja virkistää. Olet huumetta! Tuttu tunne eikä olenkaan vastemmielinen, joten on tosi onni elää ja haluta sinua kiireinen enkelini.

Kun kiitän hymyillen
        myös nauran iloiten
        kun kiitän kyynelin
        on suru omani
        ja kuitenkin sain sen,
        mitä niin halusin
        -siis mitä vielä odotankaan-
        Kaipaat minua
        kaipaan sinua
        Ei rakkaani huumetta, ei lumetta.
        "Välillämme päivä ja työ....kiire ja niukat sanat, kuin varkain lausutut"
        Ja juuri siksikin kannattaa elää

• mnbvcx
        riemua tulvillaan kirjoitti:

Kun kiitän hymyillen
        myös nauran iloiten
        kun kiitän kyynelin
        on suru omani
        ja kuitenkin sain sen,
        mitä niin halusin
        Kaipaat minua
        kaipaan sinua

tuollaisia tunteita tietysti sillointällöin tulee jotakuta ihmistä kohtaan,mutta yleensä ajan kuluessa into laantuu,eikä joka ihastuksen kanssa pidäkään pelata varsinkin varatun sellaisen tulee vain harmia. Itse olen ihastunut erääseen naiseen,mutta olen aviossa ja perheellinen,joten asia jääkin ihastumisen asteelle, tuleehan näitä aina väliin elämän varrella.

• vaalea nainen
        työpäivä takana kirjoitti:

Sinun silmäsi.
        Yhtä siniset,
        kuin taivas.
        Kuin maailman
        sinisimmät veet.
        Sinun silmäsi.
        Kuin kirkkaat kristallit.
        Kuin talven jäät.
        Sinun silmäsi.
        Niihin kerran kiinni jäin.
        Ne vangitsi minut
        sinisellä kirkkaudellaan.
        Niiden katse totinen
        ja salaperäinen.
        Sinun silmäsi.
        Niissä on jotain,
        joka saa minut välillä pelkäämään,
        mutta kumminkin jäämään aina luoksesi.
        Sinun silmäsi.
        Tahdon nähdä läpi.
        Yhä syvemmälle sisimpääsi.

(löysin tämän runon netistä eli ei ole oma tekemäni, laitoin vain kun sanat ovat niin hyvin osuvat)

• tällä kertaa
        riemua tulvillaan kirjoitti:

Kun kiitän hymyillen
        myös nauran iloiten
        kun kiitän kyynelin
        on suru omani
        ja kuitenkin sain sen,
        mitä niin halusin
        Kaipaat minua
        kaipaan sinua

Sinä olet minulle parasta huumetta.
        Niin joskus luulen että minulla on kuumetta.
        Mutta ei se on kaunista kaipuuta luoksesi sinun.
        Se voima maaginen onneksi on turvana minun.
        Se voimansa ihanasti aina tarvittaessa näyttää.
        Siksi sitä on positiivisesti hyvä hyödyksi käyttää.

Nytkin nukkumaan mennessä on mukavaa ajatella sinua ja meitä yhdessä.
        Siinä unohtuu monet murheet maalliset.

• oletkos
        vaalea nainen kirjoitti:

Sinun silmäsi.
        Yhtä siniset,
        kuin taivas.
        Kuin maailman
        sinisimmät veet.
        Sinun silmäsi.
        Kuin kirkkaat kristallit.
        Kuin talven jäät.
        Sinun silmäsi.
        Niihin kerran kiinni jäin.
        Ne vangitsi minut
        sinisellä kirkkaudellaan.
        Niiden katse totinen
        ja salaperäinen.
        Sinun silmäsi.
        Niissä on jotain,
        joka saa minut välillä pelkäämään,
        mutta kumminkin jäämään aina luoksesi.
        Sinun silmäsi.
        Tahdon nähdä läpi.
        Yhä syvemmälle sisimpääsi.

(löysin tämän runon netistä eli ei ole oma tekemäni, laitoin vain kun sanat ovat niin hyvin osuvat)

sinkku vai aviossa/avoliitossa?

• vähän salaa katsellut

tänään kymmenen aikaan oli kaunis tumma nainen,johon voisi vaikka ihastua,ellei peräti........

• Rainerii

irti Hilimasta!!

• Romantikon vikaa

Mitä se sinulle kuuluu, palstakyynikko, jos joku/jotkut kirjoittavat täällä tunteistaan? Rakastuminen ja ihastuminen on ihania tunteita, mutta kaltaisesi marmattajat kaipaavat tänne vaan jotain valitusketjuja. Annetaan noiden kauniiden sanakukkien kukkia, vaikka omaa mieltä jäytäisikin katkeruus ja pimeys.. Onhan edes joillakin muilla iloa elämässään. Seuraan sivusta kiinnostuneena noiden kirjoittajien lemmenkeskusteluja.

• muistat

kun Emma Salokoski lauloi kuin meille
      niinkuin kaksi mannerta joita meri erottaa
      katselemme toisiamme horisontin taa

kaukaa näen piirteesi ja saatan aavistaa
      kuinka sarastuksen aikaan hehkuu graniitti
      ja kuinka sama tuli sisällämme leimuaa.

• romantikkokin

koska näit viimeksi ihastuksesi?

• ponaparta
        romantikkokin kirjoitti:

...äsken ku vilikasin peiliin. Siinonn sitte komia poika.. kukahan on taas se onnellinen joka mu vierestä aamulla herrää posket punasina??

• näin hänet
        romantikkokin kirjoitti:

eilen. Mutta rakastuksen eli vaimon jatkuvasti ja se on hyvä,näin olkoon.

• nainen, vaaleakin
        romantikkokin kirjoitti:

torstaina viimeksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6536
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4171
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3499
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2881
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      625
      1491
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      908
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      883
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      869
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      858
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      839
    Aihe