Lauran vankeus

huomio...

kaltereissa on aukko josta Laura mahtuisi ryömimään ulos vankilastaan.

Lakanoista voisi tehdä köyden jos maahan on liikaa pudotusta.

19

1407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahtuu...

      aukosta helposti joten yhtä kapoinen Laurakin mahtuisi.

    • hutera...

      naisenkin voimin yhden laudan repisi irti ja pakenisi aukosta.

    • vaan...

      tarvittavat juonenkäänteet.Julia koiralle on oltava aukko kaltereissa ja Lauran pakomahdollisuutta samasta aukosta ei vain ole kirjoitettu juoneen.

    • vaikka

      sillähän on kynttilöitä siellä, pistäis sen puuoven palamaan,sais äkkiä potkittua sen hajalle. surkeesti kuvattu =) laura on ollu monta päivää vankina, missä on sen vessa? ja hiukset näyttää puhtailta jne.. ihan suolesta

      • asiaa...

        Noita olen pähkäillyt minäkin.
        Toisaalta eipä sitä mielellään vauva mahassa ala riehumaan ja ovia särkemään. Riski jäädä kiinni kaltereiden väliin kun massu pömpöttää.
        No, eiköhän se prinssi uljas kohta saavu ja pelasta prinsessan :)


    • Dinacaliente

      Alexander pelastaa Lauran jaksossa 309,Helen sytyttää tulipalon sinne kun selviää että Helen on kaappaaja,Laura pökertyy huutaessaan apia ja Alexander juoksee sinne saa avattuu lukon ja pelastaa Lauran.Helen muuten uhkailee Gregoria aseella.

      • Dinacaliente

        Otsikko:D


      • tuhkimotarina1997

        miks se uhkailee sitä


      • satuja

        Ei Helen sitä tulta sytytä. Koko juttus on satuilua.


      • Dinacaliente

      • Dinacaliente

      • satuja

    • tuhkimotarina1997

      koska siin on semmonen iso aukko mut onneks laura pääsee pian vapaaks

      • saavu jo!

        Tapahtuisipa jo pian kun tuota kaltereissa roikkumista ja vinkumista on nyt nähty tarpeeksi. Aika saada juonta eteenpäin..


      • harmistunut
        saavu jo! kirjoitti:

        Tapahtuisipa jo pian kun tuota kaltereissa roikkumista ja vinkumista on nyt nähty tarpeeksi. Aika saada juonta eteenpäin..

        En pidä Laurasta, se on tosi laskelmoiva tyyppi. Yrittää aina liehitellä niitä joista hänelle olisi eniten hyötyä. Aleksander on kuin durasil-pupu. Tuntuu myös omituiselta, että Barbara voi tehdä mitä lystää kenenkään estämättä. Ei kai se porukka niin tyhmää ole, että eivät huomaa mitä tapahtuu. Alkaa olla liikaa "uskomattomia" käänteitä.Huvittaa Lauran roikkuminen morsiuspuvussaan kaltereiden takana.


    • ole mitään järkeä

      mukamas linnanraunioissa sähköt ja kaikki. Hihattomissa hepenissä maanpinnan alapuolella (kellarissa). Ei ole Lauralla edes puuceetä, eikä pottaa sängyn alla. Taitaa Helen kuljettaa jätökset pois käsilaukussaan. Hah hah haaaa.

      • summia"

        Pienet on Fürstenhofin metsiköt.. Laura pääsee pakoon mutta kas, törmääkin juuri silloin Heleniin. Ja myös Alexander sattuu harhailemaan metsikössä juuri samaan aikaan samassa paikassa.


    • uyfdj

      no eí se siit mahu ryömii ja sehän pääs jo vapaaks ku se rynkytti sitä ovee mut helen sai sen kiinni !:(

      • danke schön

        No saatiinhan se eukko sieltä raunioista vihdoinkin pois.. Saksassa on muuten erikoiset tulet kun eivät leviä lainkaan. Nyt uusia juonenkäänteitä kehiin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1645
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1203
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      773
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      773
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      762
    Aihe