Minun kohdallani ne on ainakin tehneet kolmea vuoroa. Olen tuhonnut elämääni teini-ikäisestä saakka kaikin mahdollisin keinoin. Kaikki, mikä menee kurkusta alas ja sekoittaa pään on kelvannut. Lukemattomia kertoja olen nykäissyt purkillisen pameja ja vetänyt änkyräkännin päälle - ja herännyt hengissä, vaikkakin krapulaisena. Olen ajanut autoa niin sekaisin että todellakin se enkeli on estänyt minua tappamasta paitsi itseäni, myös ketään viatonta.
Lopulta otin tosissani Jumalan kutsun. Annoin elämäni Jeesukselle ja kaikki mieliteot päihteisiin loppuivat siihen.
Minä elän täällä jatkoajalla. Muistan erään lääkärin sanoneen niin, kun taas kerran heräsin myrkytyksestä keskussairaalan teholla.
Jumalalle kiitos enkeleistä! Olen nelikymppinen nainen, opiskelin sairaanhoitajaksi ja nyt autan omalta osaltani päihteiden kanssa kamppailevia ihmisiä. Uskon, että Jumalalla on minulle varattuna jokin tehtävä, siksi hän pelasti minut elämälle. Sitä odotellessa - siunausta teille kaikille.
Suojelus-
9
648
Vastaukset
- Väsynyt jo...
Itse olen riippuvainen rauhoittavista, tosin jouduin niitä syömään vuosia ihan syystäkin, koen että niiden avulla jaksoin elää tähän asti vaikeimman ajan elämästäni, sairastin 4 todella paljon, melkein itseni hengiltä.
Voi miten olen rukoillut että vieroitusoireet poistuisivat, ja voisin elää normaalia elämää, olen jo väsynyt tähän, toisaalta ilman noita lääkkeitä en varmaan jaksaisi.- metsäm.
kanssa. Rukoilen puolestasi. Olen rinnallakulkijasi
- Esirukousta kaipaava.
metsäm. kirjoitti:
kanssa. Rukoilen puolestasi. Olen rinnallakulkijasi
Haluan vilpittömästi päästä eroon tuosta riippuvuudesta, riippuvuus minulla on kahteen lääkkeeseen, jos ja kun yritän itseäni niistä vieroittaa, elimistö menee niin huonoon kuntoon etten voisi sitoa edes työsopimusta.
Ehkä tarvitsen niitä edelleen, mutta olen valmis siihen etten enää tarvitsisi.
Sairastin valmiiksi ennen tuota home asuntoa paniikkihäiriötä, persoonallisuushäiriötä, yleistä ahdistuneisuutta sekä sosiaalistentilanteiden pelkoa.
Asunnossamme mieheni ja lapseni kanssa sairastin 5 vuotta 4:n eri homeen nujertamana, lisäksi terveyttämme veivät seuraavat..
Homeet ja hiivat 240000/10000, uskomattoman korkeiden kokonaisbakteerien seassa (130000000/100000) , lisäksi terveyttämme veivät sädesienet joiden kohdalla lukemat olivat vaarallisen korkeita (7000000/500).
Perheemme kärsii oireista edelleen, tämä uusi asuntomme on ollut myös asumiskiellossa home/kosteusvaurion takia, meille ei vain haluta antaa tervettä asuntoa, jossa voisimme palautua terveeksi. Poikamme sairastuu aina vain enemmän, ja apua emme saa viranomaisilta, Herra meitä voi auttaa.
Olisin kiitollinen jos muistaisitte perhettäni rukouksissa, että pääsisimme terveelliseen asuntoon ja riippuvuudet katkeaisi, ettei enää tarvitsisi lääkkeitä että jaksaa elää päivän eteenpäin.
Olen huolissani poikamme terveydestä, me vanhemmat tiedämme ettei kaikki ole kunnossa, mutta emme saa apua tilanteeseen koska kyse on homealtistuksesta.
Tämä tuli varmaan väärälle palstalle, mutta tuntui että tämä viesti oli tarkoitus jättää tänne.
Siunauta kaikille teille ystäville.
- rakas ystävä
Jumalan runsasta siunausta.Kaikkea hyvää elämääsi sekä jaksamista työssäsi.
Ne jotka ovat olleet alhaalla ja toivottomia, he osaavat ymmärtää ja auttaa niitä jotka nyt apua tarvitsevat.
Myös minä olen sen kokenut.- Metsäm.
maagikko kirjoitti:
Ne jotka ovat olleet alhaalla ja toivottomia, he osaavat ymmärtää ja auttaa niitä jotka nyt apua tarvitsevat.
Myös minä olen sen kokenut.olen ollut ja moni muukin. Mutta lahjaksi olen saanut nähdä taivaallista ilmoitusta, jota en vaihtaisi tämän maailman herkkuihin. Sairastumisia ym. syrjintää...Noh, on minulla, Luojan kiitos vielä jotain jäljellä. Mutta emme elä itsellemme rakkaat sisaret ja veljet. Ajattelen, että miten voisin senkin antaa kärsivällle lähimmälle pahoinnvoivalle, pilkkaajallekin, koska silläkin on pohjimmiltaan paha olla. Ei elämä ole helppoa, kellekään loppujen lopuksi. Kaikkille sattuu kaikkea- joskus. Mutta muista Luojaasi ajoissa, ettei jää mmyöhäiseksi. Joskus enkelit ovat käyneet tästä kertomassa. Toivo ei saata meitä häpeäään.
- jenny.
Metsäm. kirjoitti:
olen ollut ja moni muukin. Mutta lahjaksi olen saanut nähdä taivaallista ilmoitusta, jota en vaihtaisi tämän maailman herkkuihin. Sairastumisia ym. syrjintää...Noh, on minulla, Luojan kiitos vielä jotain jäljellä. Mutta emme elä itsellemme rakkaat sisaret ja veljet. Ajattelen, että miten voisin senkin antaa kärsivällle lähimmälle pahoinnvoivalle, pilkkaajallekin, koska silläkin on pohjimmiltaan paha olla. Ei elämä ole helppoa, kellekään loppujen lopuksi. Kaikkille sattuu kaikkea- joskus. Mutta muista Luojaasi ajoissa, ettei jää mmyöhäiseksi. Joskus enkelit ovat käyneet tästä kertomassa. Toivo ei saata meitä häpeäään.
"Mutta emme elä itsellemme rakkaat sisaret ja veljet. Ajattelen, että miten voisin senkin antaa kärsivällle lähimmälle pahoinnvoivalle, pilkkaajallekin, koska silläkin on pohjimmiltaan paha olla. Ei elämä ole helppoa, kellekään loppujen lopuksi. Kaikkille sattuu kaikkea- joskus."
Hyvin sanottu. - mennen.
jenny. kirjoitti:
"Mutta emme elä itsellemme rakkaat sisaret ja veljet. Ajattelen, että miten voisin senkin antaa kärsivällle lähimmälle pahoinnvoivalle, pilkkaajallekin, koska silläkin on pohjimmiltaan paha olla. Ei elämä ole helppoa, kellekään loppujen lopuksi. Kaikkille sattuu kaikkea- joskus."
Hyvin sanottu.Ihan perusasia kristinuskossa, mutta jota ei tunnuta tietävän.
- Metsäm.
mennen. kirjoitti:
Ihan perusasia kristinuskossa, mutta jota ei tunnuta tietävän.
autta vähän. On raskasta kantaa tätä uskon puolustusihanuutta. Meinasin sanoa, taakkaa. Mutta tiedän että ilo on joskus sitäkin makeampi. Mutta odottaisin uskovilta yhteistyötä ja tukea. Aina melkein joutuu yksin taistelee maailman epäuskoa vastaan, ja vastahenkeä ja vainoa vastaan. En ole kylläkään kokenut monen uskovan rtnnalla kullkevan. Kiitos niistä harvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328