Tupakoiniti tv:ssä

kiellettty?

40

2564

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Pölli palaa

Historia jää näkemättä monelta nuorelta, jos kielto tulee voimaan. On paljon elokuvia joissa pölli palaa. Kuten Tuntematonsotilas ym. ym. Järki hoi elä jätä.

• Että...

Suomessa on vielä paljon asioita joita ei ole muistettu kieltää. Jos saamme eu:n holhous- ja hyysäysviraston suomeen, voisimme laatia kieltoja tehokkaammin.

• poltellaan

hamppua, joten ei sitä kielletä. Kannabishan on tutkitusti terveellisempää kuin tupakka.

• kotimaiset

elokuvat, pitäisi kieltää, samoin kauniit ja rohkeat, nick polttaa siinä, serranon perhe ym.

• järkee taaskaan
        kotimaiset kirjoitti:

elokuvat, pitäisi kieltää, samoin kauniit ja rohkeat, nick polttaa siinä, serranon perhe ym.

Saisivat nyt vaan laittaa sen kiellon päälle niin ei tarvii kattella mitään saippuasarjoja enää telkkarista. Samalla pitää sitten kieltää myöskin sellaset elokuvat/tv-sarjat missä juodaan , koska nehän saattaa opettaa meidän pikkulapsille juomisen salat.

Perseelleen on menossa.!!! Veikkaan että taas joku nainen asialla.

Miettikääpä huvikseen kuinka moni tv-sarja lähtee pois telkkarista tämän takia? Tai kuinka montaa elokuvaa ei tuon kiellon jälkeen voi ikinä esittää enää?
        Jos tuo menee läpi niin netistä imutus senkun kasvaa.
        En oikein usko että Suomessa olevat levitys-yhtiöt tuota sallii!
        Ne menee kaikki konkkaan.

• -YHTEISKUNTAA

Tämäkin pykälä vain valmistelee kokonaiskäytäntöä kohti seuraavaa askelta.

Henkilökohtaisesti tupakointi on mielestäni inhottava ja epäterveellinen tapa, mutta tässä on nyt kysymys jostakin aivan muusta.

• mää2

Kieltäsivät kaljan mainoksista prkl...kuningas alkoholi jää unhoksiin ton tupakkahumun takia!

• tupakoinnille (STOP)!!!.

Tupakoinnille PITÄÄ laittaa rajut kiellot,koska EI tupakointi muuten vähene!!.Eikä varsinkaan lopu!!.
      Miksi näyttää 10-vuotta vanhemmalta,kun voisi näyttää oman ikäisltää??.
      Tupakointi siis "vanhentaa" ihoa ja "rypistyy" nopeammin!!.
      Tupakoivat näyttävät n.10 vanhemmalta pikku hiljaa!!.Ja sen jo huomaa kun on polttanut 2-5 -vuotta!!.Eikä se tupakka todellakaan tee hyvää keuhkoille,HAMPAILLE,IKENILLE!!.Liikkuminenkin alkaa käydä raskaaksi,kun tupakointi vaikuttaa keuhkojen toimintaan!!.

• tupakka ja

Eiköhän se ole jokaisen oma valinta vetääkö sitä kessua.Kohta varmaan laitetaa tupakkikin huume listalle ja aletaan kertomaan jänniä tarinoita.

HYVÄ HOLHOTKAA VIELÄ ENEMMÄN TÄSSÄ PERSEREIKÄ MAASSA.KIELLETÄÄN RUOKAKIN KOSKA NIISSÄ VOI OLLA BAKTEEREITA-

• sentään
        tupakka ja kirjoitti:

Eiköhän se ole jokaisen oma valinta vetääkö sitä kessua.Kohta varmaan laitetaa tupakkikin huume listalle ja aletaan kertomaan jänniä tarinoita.

HYVÄ HOLHOTKAA VIELÄ ENEMMÄN TÄSSÄ PERSEREIKÄ MAASSA.KIELLETÄÄN RUOKAKIN KOSKA NIISSÄ VOI OLLA BAKTEEREITA-

Miks Suomi kusee aina asian kuin asian. Oi maamme Suomi paska synnyinmaa.

• entinen isänmaallinen
        sentään kirjoitti:

Miks Suomi kusee aina asian kuin asian. Oi maamme Suomi paska synnyinmaa.

Paska valtiohan tämä on. Super holhous yhteiskunta. Kaikkihan meille nauraa!!!

Isänmaallisuus on minulta hävinnyt lähivuosien aikana kokonaan. Kertaamaankaan en enää mene, en ole enää isänmaallinen. Itse valtio sen on toiminnallaan aiheuttanut.

Minulle riitti jokunen vuosi sitten!!!

Suomen lähitulevaisuus on seuraava!

Pian on kaupungit täynnä kameroita jotka vahtivat kiroilemistakin. Sakko tulee automaattisesti postissa.

• herätys!
        tupakka ja kirjoitti:

Sorry vaan,mutta nämä tupakan aiheuttamat ongelmat EIVÄT ole mitään jänniä asioita vaan FAKTAA sen vaaroista!!.

• lakkautettava

...että kaltaisesi surulliset tapaukset saisivat asianmukaista hoitoa.

• yx tupakoija

Kun olet kerran fiksu, niin kerropa miksi näytän ikäistäni nuoremmalta vaikka olen polttanut säännöllisesti 15 vuotiaasta lähtien. Tämän kevään aikana täytän 43 vuotta?

Sinun pitää kertoa tai yrittää keksiä selitys!

• ainakaan vielä

huomaa. Olen 45 v ja kaikki luulevat alle nelikymppiseksi.Usein saan hämmästäleviä kommenteja siitä miten nuorelta näytän ja miten hyvä iho kasvoissani on. Kommentit tulevat naisilta, itse olen mies. Poltan 1,5 -2 askia päivässä. Liikuntaa harrastan tunnin viisi kertaa viikossa ja olen selvästi ikäisiäni ja jopa nuorempiani parempi kuntoinen.
        Miksi tupakoinnista nostetaan tuollainen järjetön meteli muttei huoraamisesta ja juoppottelusta? Nehän aiheuttavat paljon enemmän ongelmia yhteiskunnassa. Ne rikkovat perheitä, aiheuttavat väkivaltaa, terveys-ja mielenterveysongelmia, poissaoloja työstä ja koulusta. Ne ovat ihan oikeita ongelmia joihin ei uskalleta näköjään puuttua eikä kajota. Jos tupakkakeskustelua verrataan kasvihuoneilmiöstä käytävään keskusteluun, niin se on samalla tasolla kuin yrittäisiin syyttää taivaalla loistavaa kuuta kasvihuoneilmiöstä. Suhteellisuuden tajua asioihin.

• koskaan ei ole

liian myöhäistä aloittaa.
        Joitakin vuosia sitten kuoli ranskalainen nainen 123-vuotiaana. Oli röökännyt koko ikänsä ja miltei loppuuun asti eli omin avuin. Myönnetään että lopulta hänen ihonsa oli kuin satavuotiaalla ja eikä jaksanut enää riehua iltapäivätansseissa kuin kasikymppiset.
        Luulen että eräs syy hänen pitkään ikäänsä lienee ollut se ettei ottanut pulttia ihan joka asiasta.
        No poltanhan minä, senhän nyt arvaa. Alkoholia en käytä mutta en ole ikinä yrittänyt saada muita lopettamaan alkoholin käyttöään. Se nimittäin on asia joka ei minulle kuulu, jokainen saa pättää itse.
        Onko tupakoivat ihmiset pahiksia? Onko tupakoimattomat parempia? Siihen en osaa antaa vastausta, voi ettei kysymystä voi vakavasti ottaen edes asettaa. Haluan kuitenkin sekoittaa niiden pakkaa, jotka olisivat ehkä halukkaita esittämään kysymyksiä siinä toivossa että voisivat sitä kautta vetää tupakoitsijoita enemmän lokaan. Kurkataan siis historiaan. Reilu 60 vuotta sitten tällä planeetalla eli ja vaikutti kaksi tunnettua valtion päämiestä. Toinen oli Winston Churchill ja toinen Aadolf Hitler. Winston tuprutteli sikaria joka käänteessä, kun vastaavasti Aatu taisi olla aika suvaitsematon tupakkaa kohtaan. Muistaako kukaan kumpaa noin yleisesti ottaen pidetään enemmän pahiksena? No enhän toki tällä halua tehdä suoraa rinnastusta ihmisten persoonallisuuden piirteisiin sillä perusteella polttaako hän vai ei? Mutta paneehan se vähän miettimään.....?

• tuntematon sotilas

JEE. eipä tarvii sitäkään enää uusintoina katsoa. loppuu sekin. onnellinen

• Tupakoinnin lopettanut

Hienoa!Muuta ei voi sanoa.Seuraavaksi pois myös alkoholi.

• kaikilta

munat pois ja beceliä leivälle! Kaiksita tulee tasarvoisia onnellisia munattomia eunukkimummoja.
        Hus hus, mene poiiiisss!

• kiistämättömät.

Kuitenkin pitää ihmetellä sitä, että tv-sarja voitaisiin kieltää sen perusteella että siinä saattaa esiintyä tupakointia.

Tupakan mainonta tv:ssä on ja tuleekin olla kiellettyä, mutta olisiko vaikkapa Kaurismäen elokuvat kiellettävä? Monissa elokuvissa ja sarjoissa toki on tuotesijoittelua liiaksikin asti, aivan pikkulasten piirrettyjä myöten.

Kuitenkin mikä on se tie, jolle tällä käytännöllä lähdetään? Olisiko kohta tv-ohjelmassa pakko esittää tupakoitsija ongelmaisena, jopa pahana ihmisenä jotta tupakointi tälle tarinan hahmolle sallittaisiin? Entä tehdäänkö seuraavaksi sama ylipainoisille?

• mutta mutta

jos ei saa tupakoida eikä enää näyttää elokuvissa tai sarjoissa tupakointia, niin (en itse polta edes) tasa-arvon nimissä ei sitten ylipainoisiakaan, se aiheuttaa kuitenkin enemmän terveyshaittoja kuin tupakointi.

• saisi näyttää..
        mutta mutta kirjoitti:

jos ei saa tupakoida eikä enää näyttää elokuvissa tai sarjoissa tupakointia, niin (en itse polta edes) tasa-arvon nimissä ei sitten ylipainoisiakaan, se aiheuttaa kuitenkin enemmän terveyshaittoja kuin tupakointi.

juopottelevia ihmisiä.Joten kaikki vanhat suomalaiset elokuvat pitäisi kieltää,niin myös saippuasarjat kuten esim.kauniit ja rohkweat,siinä kun nautiskellaan niitä napseja aika tiuhaan.niin että melkein kaikki elokuvat ja sarjat kieltoon ettei kansa opi pahoille tavoille.Heh...heh...

• potuttaa.

OLen kiinnittänyt huomiota, että espanjassa sitä harrastetaan paljon. Serranon perhe ja Genesis esimerkkeinä. Genesiksen plopputekstien yhteydessä vieläpä iso liuta tuotemorkkien ja firmojen logoja. Serranon perheessä karkkeja syödessä pussi pidetään kädessä niin, että tuotten nimi varmasti näkyy.

• KÖYHÄT KUOLKOON

helepompi on kuolla tukakan haittoihin kun tämä nykyinen systeemi missä ihmiset tapetaan näläkään

• tätä asiaa

Mietittyäni asiaa hieman tarkemmin niin tuo kieltohan tulee vaikuttamaan myös DVD-levyjen myyntiin. Eli jos tupakka kielletään tv-sarjoissa ja elokuvissa niin saako silloin myydä mm:ssa salaisia kansioita,predator,mad men,sinkkuelämää,täydelliset naiset ja jne jne jne !!
        DVD-bokseja??

Minun mielestäni ei saa! koska mitenkä se muka eroaa telkkarissa esittämisestä?

• ust ust
        tätä asiaa kirjoitti:

Mietittyäni asiaa hieman tarkemmin niin tuo kieltohan tulee vaikuttamaan myös DVD-levyjen myyntiin. Eli jos tupakka kielletään tv-sarjoissa ja elokuvissa niin saako silloin myydä mm:ssa salaisia kansioita,predator,mad men,sinkkuelämää,täydelliset naiset ja jne jne jne !!
        DVD-bokseja??

Minun mielestäni ei saa! koska mitenkä se muka eroaa telkkarissa esittämisestä?

etpä voi aku-ankkaakaan ostaa enää siel rosmot polttaa sikaria :)

• touhua!!
        ust ust kirjoitti:

etpä voi aku-ankkaakaan ostaa enää siel rosmot polttaa sikaria :)

Aivan totta!!! Aku ankka joutuu kiellettyjen listalle.

Tässä on muuten hyysärinaisen painajainen.
        Kuvitelkaa 10v lapsi istumassa sohvalla katsomassa salaisia kansioita lakupiippu suussa ja 2,6% siideripullo kädessä millä voi huuhtoa alas grillisipsit :)Tämän jälkeen siirtyy omaan huoneeseen pelamaan supermarioo ja lukeen aku ankkaa.

• kipparikallevaa
        touhua!! kirjoitti:

Aivan totta!!! Aku ankka joutuu kiellettyjen listalle.

Tässä on muuten hyysärinaisen painajainen.
        Kuvitelkaa 10v lapsi istumassa sohvalla katsomassa salaisia kansioita lakupiippu suussa ja 2,6% siideripullo kädessä millä voi huuhtoa alas grillisipsit :)Tämän jälkeen siirtyy omaan huoneeseen pelamaan supermarioo ja lukeen aku ankkaa.

Voimme jättää hyvästit tälle veijarille!!

Itse pienenä katsoin kaikki kipparikalle jaksot ja en vieläkään polta piippua.

• Olen aina ollut isänmaallinen.Kunnes holhous on mennyt yli.pyöräilykypärät ym. Ja nyt tämä. Eikä se tähän lopu.Seuraavaksi tulee liukuesteet kengänpohjiin pakolliseksi.Uskokaa vaan.Itse en muuten tupakoi. Nyt voin sanoa, että isänmaa on täysi paska. Muuttasin pois, mutta kun nuo lapset käy täällä kouluansa ym. No ehkä tulevaisuudessa.

• agrhdt

Minäkin olen suunnitellut muuttoa pois suomesta mutta en tiedä vielä minne kannattaa lähteä.
        Karibia olis todella hieno paikka mutta taitaa siellä olla rasistista porukkaa ja ei katso kauheen hyvällä kun valkonaama muuttaa sinne.
        Toinen vois olla espanja.

Kertokaapa joku että minne kannattaa muuttaa?

• koskaan en oo mitään ottanu

prkle. Tässä tuntee jo ihan moraalista velvoitetta alkaa tupakoida.

• hjyk

Tapakka sanotaan nautintoaineeksi. Jos minä nyt polttaisin yhden tupakan, (olen tupakoimaton), saisinko siitä nautintoa. En! Mutta suu maistuisi paskalle vielä seuraavana päivänäkin.

Tupakan antama natinto perustuu riippuvuuteen. Kun on polttanut tarpeeksi kauan jää koukkuun, syntyy riippuvuus, erityisesti kaiketi nikotiiniriippuvuus.

Kun edellisestä tupakasta on kulunut tietty aika nikotiinipitoisuus elimistössä on laskenut niin alhaiselle tasolle, että vieroitusoireet alkavat. Niistä pääse eroon polttamalla tupakan. Nautinto perustuu siis siihen, että tupakoinnin aiheuttama paha olo, vieroitusoireet, poistetaan tupakoimalla lisää. Tätä voisi verrata krapularyyppyyn. Ikävää on se, että se ei poista ongelmaa, ainoastaa siirtää sitä eteenpäin terveyden kustannuksella.

Tuollainen "nautinto" on aika kyseenalainen. Ensin aiheutetaan itselle paha olo, ja sen poistamista kutsutaan nautinnoksi. En minä ainakaan hakisi nautintoa siitä, että hakkaisin ensin päätäni seinään ja söisin sen jälkeen nautintoaineena särkylääkettä.

Alkoholi oikein käytettynä on mielestäni nautintoaine. Sopiva määrä alkoholia saa aikaan normaalia paremman rennomman olon. Lisäksi se voi olla suuri makunautinto, toisin kuin tupakka. Tupakoija on toki sitä mieltä, että tupakka maistuu hyvältä, mutta se perustuu siihen, että se poistaa vieroitusoireet. Mikä tahansa aine, joka poistaa pahan olon antaa sen maulle positiivisen mielleyhtymän. Tietysti alkoholin käyttö asettaa joitain rajoitteita. Esim. autoa ei kannata ajaa, ei vaikka promillet jäisivätkin alle 0,5.

Sopivalla määrällä alkoholia voi saada olonsa joksikin aikaa normaaliolotilaa paremmaksi, ilman haittavaikutuksia. Tutkimusten mukaan pieni määrä säännöllisesti on jopa hyväksi terveydelle. Alkoholi on siis nautintoaine.

Tupakan polttamalla voi saada normaalia huonomman olonsa, joka johtuu tupakoinnista, sen aiheuttamista vieroitusoireista, joksikin aikaa normaalille tasolle. Siksi en kutsuisi tupakkaa nautintoaineeksi. Se ei anna nautintoa, normaalia parempaa oloa, ainoastaan poistaa pahan olon, jonka se itse on aiheuttanut.

Kertokaapa tupakoijat tietämättömälle miten tupakoija selviää yön yli. Pystyttekö te tulemaan toimeen ilman tapakka koko yön, niin, että nukutte normaalit 8 tunnin yöunet, vai heräättekö tupakoimaan monta kertaa yön aikana. Luulisin, että siinä on paljon yksilöllistä vaihtelua. Voiko tupakoitsijan elimistö tottua sellaiseen rytmiin, että kestää 8 tuntia ilman tupakka yöllä, vaikka päivällä tapakoisi 30-60 minuutin välein.

Lopuksi vielä sanon, että kannatan kaikenlaisen tupakoinnin piilomainonnan tiukkaa karsimista, tupakkaveron korotusta, tupakointirajoituksia, myynnin tiukempaa valvomista, mitä nuorisoon tulee. Juuri kukaan ei aloita tupakoimista täysi-ikäisenä. Sehän todistaa, että tupakointi on lapsellista. Kokeilunhalu ja sosiaalinen eli kaveripiirin paine, kokemattomuus ja kyvyttömyys tehdä rationaalisia, järkiperäisiä päätöksiä. Ylivoimainen enemmistö aikuisista tupakoijista toivoo, ettei olisi nuorena aloittanut ja haluaisi lopettaa tupakanpolton. Siinä vaiheessa on kuitenkin jo vaikeampaa lopettaa, kun vahva riippuvuus on jo muodostunut. Lopettaminen voi olle joillekin vaikeampaa kuin toisille, mutta mahdotonta se ei ole kenellekään. Kyllä se onnistuu. Tsemppiä!

Olen muuten kirjoittanut kaiken edellisen ihan omasta päästä. Ei ole EU eikä kukaan muukaan sanoja suuhuni pistänyt.

• hetki asiaa

Kuules nyt! Se on hyvä että olet oikein valistunut tässä tupakka-asiassa.
        Mä olen ollut polttamatta jo 2 vuotta sitä ennen poltin 14v
        Kysymys tässä on siitä että mukamas jos telkkarissa näkyy joku polttamassa tupakkaa niin se saa meidän pikkuiset pallerotkin polttamaan tupakkaa.

Mä katselin sillon pikkupentuna kipparikallee ja en tähänkään päivään mennessä ole piippua polttanut :)

Huolehtiminen on hyvä asia mutta suomessa ollaan menty vähän liian pitkälle tänkin asian kanssa.
        Ei ole lakupiippuja ja nyt viedään kaikki parhaat sarjatkin ja elokuvatkin pois !
        Limu ei saa olla jossain tietyn näkösessä pullossa ja jne jne ...

ymmärät varmaan mitä tarkoitan?

• Savujoonas

Olen todella niin hullu, että jsokus ihan oikeasti pidän hyvästä piipusta tai sikarista. Annathan minulle anteeksi, kun olen niin saatanan tyhmä? Valtio minua rankaiskoot!

Oletko sitten myös vielä kaiken lisäksi sitä mieltä, että KAIKKI muutkin asiat joiden voidaan kiistatta osoittaa aiheuttavan terveyshaittoja, tulee kieltää? Jos kerran tupakka, niin sitten kaikki muukin. Eikö?

• piittaamattomuus=ONGELMA!!
        hetki asiaa kirjoitti:

Kuules nyt! Se on hyvä että olet oikein valistunut tässä tupakka-asiassa.
        Mä olen ollut polttamatta jo 2 vuotta sitä ennen poltin 14v
        Kysymys tässä on siitä että mukamas jos telkkarissa näkyy joku polttamassa tupakkaa niin se saa meidän pikkuiset pallerotkin polttamaan tupakkaa.

Mä katselin sillon pikkupentuna kipparikallee ja en tähänkään päivään mennessä ole piippua polttanut :)

Huolehtiminen on hyvä asia mutta suomessa ollaan menty vähän liian pitkälle tänkin asian kanssa.
        Ei ole lakupiippuja ja nyt viedään kaikki parhaat sarjatkin ja elokuvatkin pois !
        Limu ei saa olla jossain tietyn näkösessä pullossa ja jne jne ...

ymmärät varmaan mitä tarkoitan?

kannatan sen takia tupakoinnin mainostamista,KOSKA nykyisin yleistä nuorissa ja vähän iäkkäimmillä on tullut yleiseksi "välinpitämättömyys,PIITTAMATTOMUUS" asioihin,joista voi aiheutua vakaviakin ongelmia ja haittoja!!.
        Tupakoinnistakaan ei piitata,että mitä HAITTOJA se tulee saamaan!!.

• narkkari,,,

on vetääkö röökiä vaiko amfetamiinia tai muuta rojua!!! ampua pitäisi kaikki!!!

• Kansalainen!!
      • ÄLÄ NAURATA!!

Tuo sinun adressisi on ihan NAURETTAVA!!.
        Tällaisten terveyshaittojen kanssa EI kannata alkaa leikkimään,kun se on JO aikoja sitten todettu että tupakoinnista on PELKKÄÄ HAITTAA!!.
        En haluaisi keuhkoahtaumaa,erilaisia syöpiä y.m...sairauksia,joita tupakointi aiheuttaa!!.
        HERÄTYS tähän päivään!!!.

• lässyn lässyn
        ÄLÄ NAURATA!! kirjoitti:

Tuo sinun adressisi on ihan NAURETTAVA!!.
        Tällaisten terveyshaittojen kanssa EI kannata alkaa leikkimään,kun se on JO aikoja sitten todettu että tupakoinnista on PELKKÄÄ HAITTAA!!.
        En haluaisi keuhkoahtaumaa,erilaisia syöpiä y.m...sairauksia,joita tupakointi aiheuttaa!!.
        HERÄTYS tähän päivään!!!.

Karkit tekee reikiä hampaisiin. NE ON KIELLETTÄVÄ JA HETI!!!! Vittu teitä kusipäitä!

Antakaa nyt saatana ihmisten itse päättää edes jostakin!!!

"En haluaisi keuhkoahtaumaa,erilaisia syöpiä y.m...sairauksia,joita tupakointi aiheuttaa!!. "

... Sinähän varmaan saat nuo kaikki taudit jos vaikka luet Kippari-Kallea tai katsot Tuntematonbta Sotilasta???

ETTÄ OSAAT OLLA NAAAUURETTTAVAAAA!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      48
      3592
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3555
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3341
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      79
      3154
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2949
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2438
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2215
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      96
      2105
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1979
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1959
    Aihe