Halla-aholaiset varkaissa

Antivandaalirasisti

5

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööööö

kauniisti itsensä ja perheensä elättävää yrittäjää kiitetään.Luepa Halla-Ahon tuotantoa,hän ei vastusta näitä mamuja jotka täällä elättää itse työllään itsensä.Ja elää täällä niiden arvojen mukaan jotka täällä on käytössä ja jättävät lähtömaansa tavat,jotka ei kuulu länsimaisiin tapoihin.

• Antivandaalirasisti

"Voin siis edelleen äänekkäästi tunnustaa pyrkiväni synnyttämään, ylläpitämään ja lisäämään paitsi maahanmuutto- myös maahanmuuttajavastaisia asenteita.” (Jussi Halla-aho 9.5.2007)

Suoraan sanoen kuvottaa tuo teidän valehtelunne joka tuntuu uppoavan suurimpaan osaan kansaa.

No, jahka Halla-aho tuomitaan kiihottamisesta kansanryhmää vastaan, niin loppuu tuo rasistien jatkuva molotus: ei Jussi ole rasisti, mutta sitä ja tätä ja blaa blaa

Rikollisille uusnatseille on vain yksi ainut oikea paikka ja se on vankila, aivan kuten kaikille muillekin rikollisille.

• kiihkovasemmistolainen
        Antivandaalirasisti kirjoitti:

"Voin siis edelleen äänekkäästi tunnustaa pyrkiväni synnyttämään, ylläpitämään ja lisäämään paitsi maahanmuutto- myös maahanmuuttajavastaisia asenteita.” (Jussi Halla-aho 9.5.2007)

Suoraan sanoen kuvottaa tuo teidän valehtelunne joka tuntuu uppoavan suurimpaan osaan kansaa.

No, jahka Halla-aho tuomitaan kiihottamisesta kansanryhmää vastaan, niin loppuu tuo rasistien jatkuva molotus: ei Jussi ole rasisti, mutta sitä ja tätä ja blaa blaa

Rikollisille uusnatseille on vain yksi ainut oikea paikka ja se on vankila, aivan kuten kaikille muillekin rikollisille.

vai kuinka,mutta vihreätkin ovat lähellä,haluatko olla maailmanparantaja,huuhaa humanisti,no menisit hankkimaan vähän kokemuksia monkultista kadulla niin voisit oppia jotain.

• öööööö
        Antivandaalirasisti kirjoitti:

en ole Halla-ahon kannattja.Olen mielenkiinnosta ja kohun takia tutustunut tuotantoonsa.Nämä oikeudenkäynnit pitää minunkin mielestä panna äkkiä käyntiin.Siinä selviää raja,saako suomessa ajatella asioita ja miten saa ajatella.Saako kukanenkin olla asioista mitä mieltä lystää vai pitääkö ajatella niinkuin hyvät ja korrektit tavat vaatii.Rikoksen tunnusmerkit ei täyty näissä halla-ahon kirjoituksissa,siitä rikkooko kirjoitukset lain henkeä, täytyy odotella oikeusasteiden tulkintaa.Ennakkotapausta ei vielä ole.Toisaalta ,jos lain avulla ryhddytään ohjaamaan ihmisen ajattelua,se rikkoo Suomen perustuslakia.Siinä täyttyy rikoksen tunnusmerkistö.Eli tämä on aika vaikea tapaus ,koko halla-aho.Tuosta vankilasta oikeana paikkana kenellekkään, olen henkilökohtaisista syistä eri mieltä.

• Antivandaalirasisti
        öööööö kirjoitti:

en ole Halla-ahon kannattja.Olen mielenkiinnosta ja kohun takia tutustunut tuotantoonsa.Nämä oikeudenkäynnit pitää minunkin mielestä panna äkkiä käyntiin.Siinä selviää raja,saako suomessa ajatella asioita ja miten saa ajatella.Saako kukanenkin olla asioista mitä mieltä lystää vai pitääkö ajatella niinkuin hyvät ja korrektit tavat vaatii.Rikoksen tunnusmerkit ei täyty näissä halla-ahon kirjoituksissa,siitä rikkooko kirjoitukset lain henkeä, täytyy odotella oikeusasteiden tulkintaa.Ennakkotapausta ei vielä ole.Toisaalta ,jos lain avulla ryhddytään ohjaamaan ihmisen ajattelua,se rikkoo Suomen perustuslakia.Siinä täyttyy rikoksen tunnusmerkistö.Eli tämä on aika vaikea tapaus ,koko halla-aho.Tuosta vankilasta oikeana paikkana kenellekkään, olen henkilökohtaisista syistä eri mieltä.

Jos et ymmärrä itse, niin minä kerron. Halla-aho tunnustaa ylläolevassa lainauksessaan harjoittavansa blogissaan rasismia ja kiihottamista kansanryhmää vastaan. Ne ovat Suomen lain mukaan kiellettyjä. Halla-aholle itselleen, kannattajilleen ja sinulle tuntuu olevan hieman epäselvää mitä tarkoittaa "ajatteleminen". Ajatteleminen ei nimittäin ole sitä, että kirjoittaa 5000 lukijalle vuorokaudessa laittomuuksia. Siksi naukuminen sananvapaudesta ja ajatusrikoksista on typerin puolustus mitä Suomen historiassa on rikollisilta kuultu.

Kuule, voin tulla vastaan vankila-asiassa yleisellä tasolla. Sen sijaan siinä, onko räjähdysmäisesti lisääntyneen rasismin takana se ettei juuri ketään lakia rikkovaa rangaista, ei ole mitään epäselvää. Seppo Lehdolle ja Halla-aholle langetettavat rangaistukset tulevat vuosia myöhässä, mutta ne ovat valtaosalle suomalaisista enemmän kuin tervetulleita. Nettianarkia on saatava loppumaan tai se heikentää koko kansan moraalia ratkaisevasti. Aivan samoin natsien propaganda tiedotusvälineissä 30-luvulla tasoitti tietä historin suurimmille ihmisoikeusrikoksille maailman historiassa. Enemmistö suomalaisista ei aio katsoa loppuun asti uusnatsien demokratian peruspilareina nähtyjen ihmisoikeuksien ja sananvapauden romuttamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      17
      11123
    2. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      80
      10241
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      49
      4304
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4007
    5. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      10
      3988
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      35
      3786
    7. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      57
      3679
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      41
      3523
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      53
      3213
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      2935
    Aihe