Sain juuri vastauksen kanteluun..

Tietosuojavaltuuten toimistosta, jossa todetaan kantelu hieman vääräksi. Tämä päättely on mahdollista, kun ei käsitellä tietosuojaan liittyvää asiaa kantelussa, vaan siitä poikeavaa osaa.

Kanteluiden tekeminen on asiantuntijoiden hommaa, sen tietää myös ko. toimisto, joka etsii kantelusta mahdollisuuden kiertää itse asiaa. Jos haluatte kiertämättömän vastauksen hallinnolta, tarvitsette oikeusavustajaa, mutta sitä ei saa ko. asian hoitamiseen jos ei itse maksa. Oikeus on siis kiinni rahasta, jopa kantelutasolla.

Jätän tämän tietysti tähän, kysehän oli ainoastaan terveystietojeni vuotamisesta asiaan kuulumattomille eli kaupungin johtajalle. Sain kuitenin sen jota halusin, argumetaation hallinnon toiminnasta.

Väitteeni ja käsitykseni siitä, että meitä vastaan vehkeillään meidän maksamilla rahoilla (veroilla) pitää täysin paikkansa. Ei vain Hovioikeuksien osalta vaan myös muun, meitä mukamas suojelemaan luodun hallinnon osalta, kuten nyt tämän Tietosuojavaltuutetun..

Elämme siis luokkayhteiskunnassa,joka vehkeilee meitä vastaan!

20

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rajanvartija

Siinä olen kyllä kanssasi samaa mieltä, että virkamiehissä ja muissa päättävissä olevissa on mätiä omenoita. Valitettavasti.
      Aina löytyy kanavia, joiden kautta pystyy asioita järjestelemään mieleisekseen jos sen osaa ja on tarpeeksi härski.
      Jos on kohdannut väärinkäytöksiä, niin oikeuskanslerille voi kyllä valittaa, ja ilmaiseksi.

Mutta oikeuslaitoksen epärehellisyyteen en välttämättä usko. Oikeus perustuu kuitenkin aina näyttöihin. Jos on rikoksesta kysymys, niin poliisi hankkii näytöt. Riita- asiat ovat tietysti erikseen. Jos on asiastaan varma, niin asianajaja hommiin vain jos omat kyvyt ei riitä.
      Poilitiikkaa ja oikeutta ei kyllä pitäisi sotkea.

• kiinni

Politiikka on pitänyt huolen siitä, että köyhän ei kannata valittaa vaikka olisi oikeassa. Ei ainakaan silloin kun oikeudessa voittaessaankin saa vähemmän korvauksia kuin oikeudenkäyntikulut.

Onhan tässä kuultu ja nähty kuinka neitimäiset herrat nostaa kunnianloukkausoikeudenkäyntejä. Niin ei tee yksikään pienipalkkainen. Tulee liian kalliiksi se kunnia.

• okei ...

Tee jutusta julkinen. Kerro nimet ja kaikki. Niin tämä kaupungin johtaja saa selitellä mitä helvettiä hän urkkii sinun terveystietojasi.

• Sosiaali ja terveyspalveluista vastaa Sosiaali- ja terveystoimen apulaiskaupunginjohtaja Paula Kokkonen.

Tiedot hänelle toimitti Hammaslääkäri terveyskeskuksesta. Kumpikaan ei pidä asiaa tietosuojan rikkomuksena, kuten ei siis Tietosuojavaltuutettu Reijo Aarnio ja Ylitarkastaja Leila Hanhela.

Minä pidän, tietosuojan murtamien on tosiasia, mutta kantelua pidemmälle en nyt mene, sillä olen aina saanut kaikkin kanteluihin ja valituksiin kieltävän vastausken Oikeuskanslerilta. En siis pidä mahdollisena mitään muuta nytkään.

En myöskään jaksa joka asiassa yksin tapella tuulimyllyjä vastaan, varsinkaan omassa asiassani. Riittää, kun teen sitä yleisemmällä tasolla, työväenluokan asiassa. Johonka voin liittää monet omat asiani pitäviksi argumenteiksi.

Toivon, että monet kuitenkin jaksavat ja ottavat oppia kokemuksistani, joita voin myös jakaa sähköpostitse suoraan [email protected]

• hannu_rainesto kirjoitti:

Sosiaali ja terveyspalveluista vastaa Sosiaali- ja terveystoimen apulaiskaupunginjohtaja Paula Kokkonen.

Tiedot hänelle toimitti Hammaslääkäri terveyskeskuksesta. Kumpikaan ei pidä asiaa tietosuojan rikkomuksena, kuten ei siis Tietosuojavaltuutettu Reijo Aarnio ja Ylitarkastaja Leila Hanhela.

Minä pidän, tietosuojan murtamien on tosiasia, mutta kantelua pidemmälle en nyt mene, sillä olen aina saanut kaikkin kanteluihin ja valituksiin kieltävän vastausken Oikeuskanslerilta. En siis pidä mahdollisena mitään muuta nytkään.

En myöskään jaksa joka asiassa yksin tapella tuulimyllyjä vastaan, varsinkaan omassa asiassani. Riittää, kun teen sitä yleisemmällä tasolla, työväenluokan asiassa. Johonka voin liittää monet omat asiani pitäviksi argumenteiksi.

Toivon, että monet kuitenkin jaksavat ja ottavat oppia kokemuksistani, joita voin myös jakaa sähköpostitse suoraan [email protected]

saada aikaan silta kun tässä maassa ihmisillä on oikeus valittaa ja valittaa valitusten ja valittamisten päälle. aivan tolkutonta; päätöksistä valittaminen pitää olla kansalaisen perusoikeus mutta joku roti ja järki pitäisi asioihin saada. karkasin aiheesta mutta kun minulla nyt on katkennut - tai en oikeastaan ole siitä kiinni saanutkaan - tälläinen juonen kannattava lanka. annas kun kokoon nyt tiedonpalaset yhteen; siis hammaslääkärisi on lähettänyt purukalustosi tekniset tiedot kaupungille? onko oikein tähän asti? ja tästä suivaantuneena olet tehnyt valituksen asiasta? aivan oikein vieläkin; meinaavatko ne museoida sinut ja katsoa hampaistasi, että kelpaatko fossiilinäytteeksi helsingin luonnontieteelliseen museoon? mutta muuten minä olen niinkuin missannut koko pointin. miten hampaasi ja niiden kuntotiedot kaupunginkansliassa liittyvät yhtään mihinkään? edes suomen kommunistiseen puolueeseen? ei pidä suuttua; minä vaan ihmettelen...

• TSV
        hannu_rainesto kirjoitti:

Sosiaali ja terveyspalveluista vastaa Sosiaali- ja terveystoimen apulaiskaupunginjohtaja Paula Kokkonen.

Monet suomalaiset ovat katkeria ja valittavat kun oikeus tms. ei ratkaise juttua edukseensa.
        Jos taas ko. henkilö "voittaa", niin "Suomi on oikeusvaltio" jne. Mitenkäs Sinun tapauksessa?

Toisaalta, voidaan olla tyytyväisiä, että täällä "riistokapitalistisessa" valtiossa ei tuomita ketään näytösoikeudessa tai pelkästä erimielisyydestä keskelle korpea jonnekin vankileirille. Näitähän tehtiin "työkansan paratiisissa"...

• avarakatsanto kirjoitti:

saada aikaan silta kun tässä maassa ihmisillä on oikeus valittaa ja valittaa valitusten ja valittamisten päälle. aivan tolkutonta; päätöksistä valittaminen pitää olla kansalaisen perusoikeus mutta joku roti ja järki pitäisi asioihin saada. karkasin aiheesta mutta kun minulla nyt on katkennut - tai en oikeastaan ole siitä kiinni saanutkaan - tälläinen juonen kannattava lanka. annas kun kokoon nyt tiedonpalaset yhteen; siis hammaslääkärisi on lähettänyt purukalustosi tekniset tiedot kaupungille? onko oikein tähän asti? ja tästä suivaantuneena olet tehnyt valituksen asiasta? aivan oikein vieläkin; meinaavatko ne museoida sinut ja katsoa hampaistasi, että kelpaatko fossiilinäytteeksi helsingin luonnontieteelliseen museoon? mutta muuten minä olen niinkuin missannut koko pointin. miten hampaasi ja niiden kuntotiedot kaupunginkansliassa liittyvät yhtään mihinkään? edes suomen kommunistiseen puolueeseen? ei pidä suuttua; minä vaan ihmettelen...

Kanteluissa on siis vaarana, että terveystietomme vuotaa sinne tänne. Eikä tämä tietosuojavaltuuten mielestä ole oikein, mutta siihen ei pidä puuttua, kun pitää puuttua siihen, onko kantelussa jokin muu seikka, johon voi puuttua.

Että silleen näitä todisteita kasaantuu totalitarismiamme vastaan...
        Pian pitää mennä vissiin pommisuojaan piiloon..

• mutta...

Kanteluissa on siis vaarana, että terveystietomme vuotaa sinne tänne. Eikä tämä tietosuojavaltuuten mielestä ole oikein, mutta siihen ei pidä puuttua, kun pitää puuttua siihen, onko kantelussa jokin muu seikka, johon voi puuttua.

Että silleen näitä todisteita kasaantuu totalitarismiamme vastaan...
        Pian pitää mennä vissiin pommisuojaan piiloon..

mitä helvettiä sinun purukalustosi kuuluu jollekin Paula Kokkoselle?

Ei kertakaikkiaan yhtään mitään. Taitaa olla utelias ämmä.

• tuomitaan
        TSV kirjoitti:

Monet suomalaiset ovat katkeria ja valittavat kun oikeus tms. ei ratkaise juttua edukseensa.
        Jos taas ko. henkilö "voittaa", niin "Suomi on oikeusvaltio" jne. Mitenkäs Sinun tapauksessa?

Toisaalta, voidaan olla tyytyväisiä, että täällä "riistokapitalistisessa" valtiossa ei tuomita ketään näytösoikeudessa tai pelkästä erimielisyydestä keskelle korpea jonnekin vankileirille. Näitähän tehtiin "työkansan paratiisissa"...

Kuule mitä tarkoittaa se, että lääkäri sanoo, että ei ne eläkehakemukset ensimmäisellä kerralla juuri koskaan mene läpi? Se tarkoittaa sitä, että joku eläkelaitoksen pilkunnussija sanoo, että ette ole tarpeeksi kipeä.

Se on hylkäys. Se on tuomio. Ihminen joka on tehnyt laatottajan hommia ja polvet on mennyt paskaksi sille sanotaan, että ette ole tarpeeksi kipiä saadaksenne eläkettä. Litanja jatkuu sanoilla: Voitte tehdä hommianne.

Niinpä niin. Onhan se selvästi sanottu. Joku pelle lakimies sanoo näin niin Kelassa kun muuallakin. Se on lakitekstiä. Siinä on vain yksi paha puute: Se ei tee laatoittajan polvia ehjiksi, mutta sillä evätään eläkkeen saaminen.

• tuomitaan kirjoitti:

Kuule mitä tarkoittaa se, että lääkäri sanoo, että ei ne eläkehakemukset ensimmäisellä kerralla juuri koskaan mene läpi? Se tarkoittaa sitä, että joku eläkelaitoksen pilkunnussija sanoo, että ette ole tarpeeksi kipeä.

Se on hylkäys. Se on tuomio. Ihminen joka on tehnyt laatottajan hommia ja polvet on mennyt paskaksi sille sanotaan, että ette ole tarpeeksi kipiä saadaksenne eläkettä. Litanja jatkuu sanoilla: Voitte tehdä hommianne.

Niinpä niin. Onhan se selvästi sanottu. Joku pelle lakimies sanoo näin niin Kelassa kun muuallakin. Se on lakitekstiä. Siinä on vain yksi paha puute: Se ei tee laatoittajan polvia ehjiksi, mutta sillä evätään eläkkeen saaminen.

tulee aina vastata valituksin ja etsiä nimekäs avustaja siihen, joka myös allekirjoittaa avustajana valituksen.

Tulee olla seikkaperäinen, tulee kuvata tarkasti työ mitä on tehnyt ja miten sairaus estää muun työn tekemisen. Tulee pyyttää kaikki tiedot asian käsittelijöistä ja ne on valittajalle annettava. Niistä näkyy, että asiaasi käsittelee tuomarit ja agronomit ja sattumalta joku lääkäri.

Jos työeläkelaitos suostuu eläkkeeseen, suostuu myös Kela ja päinvastoin.

Työeläkeyhtiöt säätää voittojaan myönnettyjen eläkkeiden määrällä, joten ne eivät välitä oikeudenmuaisuudesta mitään, vaan omasta voittomarginaalistaan.

Silti pitää jaksaa taistella ja käyttä siksi avustajia, jotta voimat riittää.
        Jos olemmme terveitä, tuskin kannataa työtä vaihtaa pieneen eläkkeeseen, mutta kun emme ole...

• mutta... kirjoitti:

mitä helvettiä sinun purukalustosi kuuluu jollekin Paula Kokkoselle?

Ei kertakaikkiaan yhtään mitään. Taitaa olla utelias ämmä.

koska ei halunnut uskoa sitä suoraan.

Yritys oli asiallinen,mutta hänelle ei olisi saanut kertoa terveystietojani.

Tietosuojavaltuutetun kiertely taasen kuvaa hallinnon luotettavuutta, joten johtopäätöksiä voimme tehdä, koska näitä hallinon surkeita tapauksia on jo minun kohdalla käsittämätön määrä.

Minulla on edeleen monia kanteluja ja valituksi eri hallinnonalolta, ja odotus on samansuuntainen, että ei korppi korpin silmää noki.

Lähetän kanteluita edelleen, mutta tuskin viitsin niihin perusteluja joka kerta väsätä, ei niitä kuitenkaan huomioida. On paljon terveempää valmistatua vastatoimiin, kun valta joskus vaihtuu. Nukkumista en kannata, se on suoraan vallan pussiin pelaamista!

tulee aina vastata valituksin ja etsiä nimekäs avustaja siihen, joka myös allekirjoittaa avustajana valituksen.

Tulee olla seikkaperäinen, tulee kuvata tarkasti työ mitä on tehnyt ja miten sairaus estää muun työn tekemisen. Tulee pyyttää kaikki tiedot asian käsittelijöistä ja ne on valittajalle annettava. Niistä näkyy, että asiaasi käsittelee tuomarit ja agronomit ja sattumalta joku lääkäri.

Työeläkeyhtiöt säätää voittojaan myönnettyjen eläkkeiden määrällä, joten ne eivät välitä oikeudenmuaisuudesta mitään, vaan omasta voittomarginaalistaan.

Jos olemmme terveitä, tuskin kannataa työtä vaihtaa pieneen eläkkeeseen, mutta kun emme ole...

Olet hakenut eläkettä vetoamalla sairauden aiheuttamaan työkyvyttömyyteen. Olet kuitenkin suivaantunut koska tiedot sairauksistasi ovat tulleet julki eläkelaitoksille ja siitä syystä valittanut jolloin asiaan on myös liittynyt joku kaupunginjohtaja joka näin on saanut selville tietoja jotka mielestäsi kuuluisivat intimiteettisuojasi taakse.

Aika outo valitus, jos haet eläkettä työkyvyttömyyden vuoksi pitää eläkelaitoksilla olla tiedot siitä mikä on terveydentilasi kokonaisuudessaan. Anomalla eläkettä tuollaisella parusteella asetut alttiiksi tietojen julkisuudelle niiden henkilöiden osalta jotka käsittelevät asiaa sen jossain vaiheessa. Jos taas valitat jostain asiasta niin kaikkien asiaa käsittelevien tietoon tulevat kaikki asiaan liittyvät tiedot. Jos haluaa olla huomaamaton pitää olla hys hys hiljaa.

Tuskin niitä IS:n tai IL:n sivuille oli painettu. Mistä oikein valitit sekään ei minulle selvinnyt, siitäkö, etteivät työeläkeyhtiöt luottaneet sanaasi vaan halusivat todelliset tiedot, vai?

Hammastiedot voivat olla oleellisia tietyissä vaivoissa koska huonosti hoidetut hampaat voivat toimia tulehduksen levittäjinä ja siten pahentaa yleistä terveydentilaa. Hampaiden hoito lienee kuitenkin jokaisen omalla vastuulla, joten sen laiminlyönnistä mahdollisesti johtuva sairaus ei kuulune yhteisvastuun piiriin eikä siten myöskään olle syy eläkkeen ennen aikaisen maksamiseen. Minulla ei kuitenkaan ole tietoa omiesi tai tekareittesi kunnosta joten ei se tieto ole kovinkaan laajalle levinnyt. Arvelen kuitenkin tämän kirjoittelun johdosta sinulla olevan hammasongelmia jotka olisi pitänyt hoitaa.

Kun puhut työeläkeyhtiöiden voitoista niin mitä itseasiassa mahdat tarkoittaa? Jos voittoa tulee niin sehän sijoitetaan tuleviin eläkkeisiin joten voitto on hyväksi meille eläkeläisille ja tuleville eikä siinä ole moitittavaa.

On kuitenkin oltava tarkkana siitä miten niitä eläkkeitä myönnetään, niissä pitää olla tiukka linja koska turhiakin hakemuksia löytyy, kokeillaan joska tärppäisi. Perusteiden pitää olla kiistämättömät ja aukottomat kun yhteisitä varoista on kyse. Ikä on kuitenkin peruste jota ei meillä nykyisen väestörekisterijärjestelmän puitteissa pysty kiistämään ja niinpä minä pääsin heti kun hain ilman tietosuojan loukkauksia.

• tuomitaan kirjoitti:

vaikka siirtymästä pakettiautonkuljettajaksi? tai johonkin muuhun työhön jossa ei tarvita kovin suurta ammattitaitoa mutta ei tehdä polvillaan. Yövahti tai varastomieskin voisivat sopia. Miksi aina pitäisi juuri jatkaa samaa hommaa joka on ne paikat rikkonut? Järkikin sanoo, ettei se ole ko. henkilölle sopiva homma.

• Työeläkeläinen kirjoitti:

Olet hakenut eläkettä vetoamalla sairauden aiheuttamaan työkyvyttömyyteen. Olet kuitenkin suivaantunut koska tiedot sairauksistasi ovat tulleet julki eläkelaitoksille ja siitä syystä valittanut jolloin asiaan on myös liittynyt joku kaupunginjohtaja joka näin on saanut selville tietoja jotka mielestäsi kuuluisivat intimiteettisuojasi taakse.

Aika outo valitus, jos haet eläkettä työkyvyttömyyden vuoksi pitää eläkelaitoksilla olla tiedot siitä mikä on terveydentilasi kokonaisuudessaan. Anomalla eläkettä tuollaisella parusteella asetut alttiiksi tietojen julkisuudelle niiden henkilöiden osalta jotka käsittelevät asiaa sen jossain vaiheessa. Jos taas valitat jostain asiasta niin kaikkien asiaa käsittelevien tietoon tulevat kaikki asiaan liittyvät tiedot. Jos haluaa olla huomaamaton pitää olla hys hys hiljaa.

Tuskin niitä IS:n tai IL:n sivuille oli painettu. Mistä oikein valitit sekään ei minulle selvinnyt, siitäkö, etteivät työeläkeyhtiöt luottaneet sanaasi vaan halusivat todelliset tiedot, vai?

Hammastiedot voivat olla oleellisia tietyissä vaivoissa koska huonosti hoidetut hampaat voivat toimia tulehduksen levittäjinä ja siten pahentaa yleistä terveydentilaa. Hampaiden hoito lienee kuitenkin jokaisen omalla vastuulla, joten sen laiminlyönnistä mahdollisesti johtuva sairaus ei kuulune yhteisvastuun piiriin eikä siten myöskään olle syy eläkkeen ennen aikaisen maksamiseen. Minulla ei kuitenkaan ole tietoa omiesi tai tekareittesi kunnosta joten ei se tieto ole kovinkaan laajalle levinnyt. Arvelen kuitenkin tämän kirjoittelun johdosta sinulla olevan hammasongelmia jotka olisi pitänyt hoitaa.

Kun puhut työeläkeyhtiöiden voitoista niin mitä itseasiassa mahdat tarkoittaa? Jos voittoa tulee niin sehän sijoitetaan tuleviin eläkkeisiin joten voitto on hyväksi meille eläkeläisille ja tuleville eikä siinä ole moitittavaa.

On kuitenkin oltava tarkkana siitä miten niitä eläkkeitä myönnetään, niissä pitää olla tiukka linja koska turhiakin hakemuksia löytyy, kokeillaan joska tärppäisi. Perusteiden pitää olla kiistämättömät ja aukottomat kun yhteisitä varoista on kyse. Ikä on kuitenkin peruste jota ei meillä nykyisen väestörekisterijärjestelmän puitteissa pysty kiistämään ja niinpä minä pääsin heti kun hain ilman tietosuojan loukkauksia.

että et yritä kehitelle minulle mitään tarinaa, josta voit joutua vastaamaan!

• Työeläkeläinen kirjoitti:

vaikka siirtymästä pakettiautonkuljettajaksi? tai johonkin muuhun työhön jossa ei tarvita kovin suurta ammattitaitoa mutta ei tehdä polvillaan. Yövahti tai varastomieskin voisivat sopia. Miksi aina pitäisi juuri jatkaa samaa hommaa joka on ne paikat rikkonut? Järkikin sanoo, ettei se ole ko. henkilölle sopiva homma.

asiakseen. Neuvo häntä, mutta älä rakenna hänen elämäntarinaansa, ei se sinulle kuulu.

Voit lukea mitä laki sanoo työnlaadusta, jos on estänyt tekemästä normaalia työtään..

asiakseen. Neuvo häntä, mutta älä rakenna hänen elämäntarinaansa, ei se sinulle kuulu.

Voit lukea mitä laki sanoo työnlaadusta, jos on estänyt tekemästä normaalia työtään..

muutakin mitä siihen asti on tehnyt. Nuo mainitsemani työtehtävät kuuluvat aivan normaalin piiriin. Olet aika kaaho jos et ymmärrä astua jäältä kun se alkaa murtumaan, juuri sama on tuon laatoittajasi tilanne, polvet ei kestä konttaamista mutta muutoin voi tehdä normaalia tavallista työtä. Eli töihin vaan kunnes tulee vanhuuseläkeikään! Ei täällä vapaamatkustajia tarvita.

että et yritä kehitelle minulle mitään tarinaa, josta voit joutua vastaamaan!

vastaamaan jos sinäkään et joudu. On nuo sinun tarinasi niin kummia ja jos niitä saa vapaasti jaella niin saa sitä oppositiotakin kutsua vaikka millä vertauksella.

Sinäkö se laittaisit jonkun vastaamaan jostakin? Salli mun nauraa kun et saa edes omia asioitasi kuntoon, taidat ollakin sohlari.

On turhaa tulla tänne asioitaan riipimään jos niitä ei voi perusteellisesti käsitellä. Niin se vaan on!

• syntynyt?
        Työeläkeläinen kirjoitti:

muutakin mitä siihen asti on tehnyt. Nuo mainitsemani työtehtävät kuuluvat aivan normaalin piiriin. Olet aika kaaho jos et ymmärrä astua jäältä kun se alkaa murtumaan, juuri sama on tuon laatoittajasi tilanne, polvet ei kestä konttaamista mutta muutoin voi tehdä normaalia tavallista työtä. Eli töihin vaan kunnes tulee vanhuuseläkeikään! Ei täällä vapaamatkustajia tarvita.

Kuule on sitä yli 60 vuotista ukkoakin pidetty terveenä eikä annettu eläkettä kolmen sydänkohtauksen jälkeen. Kukaan työnantaja ei toki palkannut ukkoa. Niillä oli sentään järkeä päässä.

Kuka konttaamisesta puhui? Polvet on paskana. Entinen laatottaja kävelee keppien avulla.

Minä en ymmärrä sinun höpinääsi. Sinä haluaisit laittaa sairaat ihmiset töihin! Olisihan se mahdollista, jos kyseiset henkilöt hitusen ennen vanhuuseläkettä menisivät uudelleenkoulutukseen. En vaan ymmärrä mitä järkeä siinä olisi.

• eläkettä

Sairailla taas ei ole muuta vaihtoehtoa. Eräälle eläkkeenhakijalle Kela väitti, että hän oli työkunnossa ollessaan leikkauksessa pää auki. Ymmärrän tietenkin, että Kela oli ihan varmasti oikeassa. Harva se päivä tässä tulee nähtyä ihmisiä töissään pää avoinna ja nukutuksessa. Etkös sinäkin ole nähnyt, Hannu? Ihan perin jokapäiväinen ilmiöhän se on.

Työeläkelaitos taasen oli toivonut, että potilas olisi saanut toisenkin aivoverenvuodon (ja kuollut!). Työeläkelaitos oli kirjoittanut sen ihan paperille.

Minua kyllä huolestuttaa Kelan ja työeläkefirmojen asiantuntijoiden mielenterveys. Onko ne ihan terveitä? Meinaan kun ne kirjoittaa ihan täyttä paskaa.

• T Urpo

Että miten tämä Raineston henkilökohtainen
      dilemma liippaa kommunismia ja politiikkaa?

Jos täällä kirjoittaa vaikka itä-autoista ja
      ottaa niihin kantaa, lähtee kirjoitus välittömästi.

Tässä olisi sheriffillä mielestäni tekemätön
      homma!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      4002
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1471
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe