http://www.iltalehti.fi/uutiset/200902069035065_uu.shtml
Spermanluovutus,
Tuota pitää miettiä tarkemmin...
Talkoot.
18
368
Vastaukset
- ei ole töitä
niin mälliä purkkiin.
- PeteSmart
Lisää pikkupakolaisia purkisssa?
Ei kiitos.
Kyse taitaa olla ihan SUOMALAISISTA minun mielestäni. Sorry että olen rasisti. - sisään vaan
Ei siinä mitää purkkeja tarvi kun somali siementää.
Tuskin lupiakaan? - PeteSmart
sisään vaan kirjoitti:
Ei siinä mitää purkkeja tarvi kun somali siementää.
Tuskin lupiakaan?En ole lukenut lehtiä vielä.
Onko tässä joku uutinen taustalla, tai in-side-joke?
Vai vittuiletteko muuten vaan :) - lupo-loco
PeteSmart kirjoitti:
Lisää pikkupakolaisia purkisssa?
Ei kiitos.
Kyse taitaa olla ihan SUOMALAISISTA minun mielestäni. Sorry että olen rasisti.lähettää "ankkurilapsia" tänne. Varmasti alaikäisiä äidittömia. Pieniä purkkeja lentorahtina, sitten myöhemmin vaan perheenyhdistämisprosessi käyntiin. Tietyt heimot leviäisivät kuin tauti koko eurooppaan ;o)
- SITTEN
Ja sitten on HIV tai AIDS kaikille - no tietty "näytteet" tutkitaan ensin.
- voisi
ehdottaa pakolaiskeskuksissa
- URPO VAI?
Miks vitussa?
- PeteSmart
URPO VAI? kirjoitti:
Miks vitussa?
En uskalla sanoa todellista mielipidettäni koska se tietäisi vähintään kuukauden bannia.
- suomalaista
PeteSmart kirjoitti:
En uskalla sanoa todellista mielipidettäni koska se tietäisi vähintään kuukauden bannia.
miestä sorretaan ja varmaan moniosaajien sperman laatukin on parempi saa suoraan neloset.
- saada neloset
suomalaista kirjoitti:
miestä sorretaan ja varmaan moniosaajien sperman laatukin on parempi saa suoraan neloset.
meinaa huutavan työvoimapulan edessä.
- PeteSmart
Tämä oli tarkoitettu SUOMALAISILLE.
Ei mitään pakolaisjuttua enää kiitos...- jo tankkiautollisen
mätitahnaa kohta lähden viemään lastia markkinoille.
- NAURUN
jo tankkiautollisen kirjoitti:
mätitahnaa kohta lähden viemään lastia markkinoille.
Mikä naurun asia tämä nyt on ja pakolaiset vedetty kehiin. On paljon vanhempia, jotka eivät voi saada lapsia - oli sitten syy miehessä tai naisessa - asia on vanhemille tärkeä jos lapsia haluavat. Tiedät erään ystäväni, joka on luovuttanut munasoluja ja se on todella vähän vaikeampi juttu, kun sperman heitto. MIETTIKÄÄN NYT VÄHÄN. Suomalaiset suomalaisia - siitä olen kyllä samaa mieltä. Olkoon sitten "tummat" spermat erikseen jos joku tumman lapsen haluaa!!
- Kustantakoot
Suomalaisille lapsia haluaville kiertoajeluita
vaikka nytten somaliaan - että luovuttaja
saattaa joutua maksamaan elatusmaksuja?
- se onkin,
ja siksi luovuttajista pula onkin.
- nyt kaikki
YT-neuvotteluissa olevat ilotytöt sanokaa miehille,että annatte ilmaiseksi karvalompsaa spermapankissa niin avot ovella on jonoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261