Moro!
Satuin tossa näkemään netissä tuommoisen AK-47 muotoisen viinapullon (Vodka Kalashnikov). Onkohan tätä mahdollista tilata mistään? :o
En ainakaa ite löytäny mistään esim. viron nettikaupoista. Oon kuullu että tuotetta on tuotu Pietarista, mutta eikö sitä sais mistään tilattua. En meinaa lähe Pietariin asti sen takia : D
Vodka Kalashnikov AK-47
sfasfa
3
7396
Vastaukset
- Ystävällinen neuvo
Rynnäkkökiväärin mallista Kalashnikov vodka -pakkauksia on ostettavissa TALLINNAsta Liviko AlkoStoresta
http://www.alcostore.ee/index.php?lng=&pro=2785
Hinta 153,51 € / pakkaus
Myös muita Kalashnikov vodka(pulloja) on saatavissa ko paikasta (0,5 l)
SuperAlkosta saa myös Vodka Kalashnikov -pulloja (0,7 l)
PS.
Huomatkaa nimierot
-Rynnäkkökiväärin mallinen "pullo" = Kalashnikov -vodka
-Pyöreät pullot = Vodka Kalashnikov - Anonyymi
Vittu mitä myrkkyä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 46745
- 40731
- 39698