Hirvas on valepukki ja Jumalan häpäisijä

adventisti.

Hän puhuu kuin saatana väittäessään että käskyjä ei ole. Ei edes julkijumalattomat vajoa niin alas kuin tuollaiset kristityn irvikuvat, yäkk. Hirvas väittää että muut saa tappaa paitsi juutalaiset. Juutalaiset kyllä tappaa kaikista eniten mm. Gazassa.

Minä kristittynä en yhdy hirvaksen hirveyksiin, minä ainakin palvelen Herraa ja pidän hänen käskynsä. Se joka rakastaa Jumalaa pitää hänen käskynsä. siitä me tiedämme rakastavamme Jumalaa että pidämme hänen käskynsä. Näin raamatussa ja me adventistit ainakin uskomme Raamattua, emme hirvaksia!

21

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä

yx advari

• eri mieltä

ex-advari ja meitä on enemmän kun teitä. Heh.

• alex-kasi
        eri mieltä kirjoitti:

??? enemmän kuin teitä ??? - huutoäänestykselläkö Jumalan laki tehdään mitättömäksi ??? heh heh - todella, todella ymmärtämätöntä "tietämistä".

Vaikka en adventisti olekaan niin en todellakaan yhdy kaikkien lain poistajien hössötyksiin.

Hirvas on eksynyt pahan kerran - sanokoot kuka tahansa mitä tahansa - ja niin on jokainen joka kirjoittaa internetissä että "Jumalan käskyt koskevat vain Israelilaisia" Sellaisten valheiden kirjoittajat eivät tunne Jumalaa ja puhuvat sen miukaan.

Minulle oli vaikea uskoa että uskovaksi itseään kutsuvat ihmiset ovat noin sokeita - mutta oppi ja ikä kaikki uskottava se on kun he kerta kerran jälkeen sitä väittävät.

Ei se että yrittää hakea muista vikaa ja jopa keksii heistä ja heidän uskostaan asioita jotka ovat vain huulenheittoa muuta mitään.

Mitäkö tarkoitan? ¨

Vain että ensin syyttää adventisteja että he muka olisivat tulossa autuaaksi omien tekojensa tuloksena (mikä on vain valhe - niin Jumalan kuin ihmisten edessä) oikeuta näihin kirjoituksiin Jumalan lain tai käskyjen poistamiseen.

Jumalan laki on YHTÄ IKUINEN KUIN JUMALA ITSE.

Amen.

• Bushmanni
        alex-kasi kirjoitti:

??? enemmän kuin teitä ??? - huutoäänestykselläkö Jumalan laki tehdään mitättömäksi ??? heh heh - todella, todella ymmärtämätöntä "tietämistä".

Vaikka en adventisti olekaan niin en todellakaan yhdy kaikkien lain poistajien hössötyksiin.

Hirvas on eksynyt pahan kerran - sanokoot kuka tahansa mitä tahansa - ja niin on jokainen joka kirjoittaa internetissä että "Jumalan käskyt koskevat vain Israelilaisia" Sellaisten valheiden kirjoittajat eivät tunne Jumalaa ja puhuvat sen miukaan.

Minulle oli vaikea uskoa että uskovaksi itseään kutsuvat ihmiset ovat noin sokeita - mutta oppi ja ikä kaikki uskottava se on kun he kerta kerran jälkeen sitä väittävät.

Ei se että yrittää hakea muista vikaa ja jopa keksii heistä ja heidän uskostaan asioita jotka ovat vain huulenheittoa muuta mitään.

Mitäkö tarkoitan? ¨

Vain että ensin syyttää adventisteja että he muka olisivat tulossa autuaaksi omien tekojensa tuloksena (mikä on vain valhe - niin Jumalan kuin ihmisten edessä) oikeuta näihin kirjoituksiin Jumalan lain tai käskyjen poistamiseen.

Jumalan laki on YHTÄ IKUINEN KUIN JUMALA ITSE.

Amen.

Sinä se vaan jaksat ruikuttaa rannalta adventistien veneen perään.

Lopeta ruikutus. Ole mies, mene ja kasta itsesi ja ala elää elämääsi niiden höpöoppien mukaan kaikilla mausteilla.

OLE MIES, EDES YHDEN KERRAN ELÄMÄSSÄSI. Älä ruikuta.

• alex-kasi
        Bushmanni kirjoitti:

Sinä se vaan jaksat ruikuttaa rannalta adventistien veneen perään.

Lopeta ruikutus. Ole mies, mene ja kasta itsesi ja ala elää elämääsi niiden höpöoppien mukaan kaikilla mausteilla.

OLE MIES, EDES YHDEN KERRAN ELÄMÄSSÄSI. Älä ruikuta.

Mieskö olet kun alat poistamaan käskyjä Raamatusta? Vitsikö tuo on vai oletko todella noin yksinkertainen?

Ei käskyjen ja Jumalan lain poistaminen tee kenestäkään miestä (ei minusta ainakaan vaan tuntisin itseni todella narutetuksi jos sellaiseen uskoisin). Kaikki tuollaiset puheet missä käydään Raamattua vastaan (ja Jumalaa vastaan) vain että saataisiin mollata adventisteja ovat minulle vain typeryyttä.

Ja minäkö tekisin SINUN tahtosi mukaan !!!! ??? ja olisin SINUN mielestäsi MIES - hah hah - kaikkea sitä kuulee ennekuibn korvat putoo.. todella lapsellista..

• Bushmanni
        alex-kasi kirjoitti:

Mieskö olet kun alat poistamaan käskyjä Raamatusta? Vitsikö tuo on vai oletko todella noin yksinkertainen?

Ei käskyjen ja Jumalan lain poistaminen tee kenestäkään miestä (ei minusta ainakaan vaan tuntisin itseni todella narutetuksi jos sellaiseen uskoisin). Kaikki tuollaiset puheet missä käydään Raamattua vastaan (ja Jumalaa vastaan) vain että saataisiin mollata adventisteja ovat minulle vain typeryyttä.

Ja minäkö tekisin SINUN tahtosi mukaan !!!! ??? ja olisin SINUN mielestäsi MIES - hah hah - kaikkea sitä kuulee ennekuibn korvat putoo.. todella lapsellista..

Et siis uskalla liittyä adventtikulttiin, koska sinunkin mielestä siinä on jotain epämiellyttävää ja väärää.

Sen sijaan uskallat rannalta ruikuttaa (lue:puolustaa) heidän höpöhöpöoppien perään, joissa ei ole kristillisyyttä edes mausteeksi.

Ole mies ja liity siihen kulttiin, jota niin rannalta uskallat puolustaa.

Niin....mutta sinä et uskalla. Pelkuri olet, vaikka leuat louskuu.

• benedi
        eri mieltä kirjoitti:

Kuinka teitä on enemmän, jos lakia noudattavia on kaikki taivaassa, myös enkelit?

Saatanan joukkojahan on vain n. 1/3 osa,...sitten on muistettava miljardit asutut planeetat joissa kaikissa rakastetaan Jumalaa ja pidetään hänen käskynsä!!

Ja sitäpaitsi, määrä ei ratkaise, vaan Voima!
        Ei kait lainrikkojat voita Jumalaa!!

• alex-kasi
        Bushmanni kirjoitti:

Et siis uskalla liittyä adventtikulttiin, koska sinunkin mielestä siinä on jotain epämiellyttävää ja väärää.

Sen sijaan uskallat rannalta ruikuttaa (lue:puolustaa) heidän höpöhöpöoppien perään, joissa ei ole kristillisyyttä edes mausteeksi.

Ole mies ja liity siihen kulttiin, jota niin rannalta uskallat puolustaa.

Niin....mutta sinä et uskalla. Pelkuri olet, vaikka leuat louskuu.

kummallinen käsityksesi on näissä uskon asioissa. Aivan kuin olisi kysymys "puolue politiikasta" eikä sydämen uskosta.

Uskalla ? :) sitä minä juuri - minä uskallan sanoa mitä ajattelen asioista ITSE - esimerkiksi että Jumalan laki on IKUINEN ja minä voin perustella asian Raamatulla.

Minä uskallan sanoa ajatukseni, että ikuisen piinan uskonne on vain HARHAA - ja senkin minä voin perustella Raamatulla.

Minä uskallan sanoa oman uskoni ja miksi uskon siten kuin uskon - sinun uskosi tuntuu olevan sellaista, että jos joku muu saadaan todistetuksi vääräksi - luulet että SE on todistus siitä että Sinä olet oikeassa. MIKÄ EREHDYS

Tutki Raamattua äläkä yritä vain hakea sieltä tukea omiin harhoihisi ja milloin mistkin lahkosta, joihin suutut kun eivät ole kanssasi samaa mieltä..

Argumenttisi "meitä on enemmän" oli lähes huonoin mitä olen palstalla nähnyt - jos ei huonoin.

Hah hah - voi mun päiviäni.. mitäs Raamatusta kerätään ääniä ja äänestetään kuka on oikeassa - niinkö?

• Bushmanni
        alex-kasi kirjoitti:

kummallinen käsityksesi on näissä uskon asioissa. Aivan kuin olisi kysymys "puolue politiikasta" eikä sydämen uskosta.

Uskalla ? :) sitä minä juuri - minä uskallan sanoa mitä ajattelen asioista ITSE - esimerkiksi että Jumalan laki on IKUINEN ja minä voin perustella asian Raamatulla.

Minä uskallan sanoa ajatukseni, että ikuisen piinan uskonne on vain HARHAA - ja senkin minä voin perustella Raamatulla.

Minä uskallan sanoa oman uskoni ja miksi uskon siten kuin uskon - sinun uskosi tuntuu olevan sellaista, että jos joku muu saadaan todistetuksi vääräksi - luulet että SE on todistus siitä että Sinä olet oikeassa. MIKÄ EREHDYS

Tutki Raamattua äläkä yritä vain hakea sieltä tukea omiin harhoihisi ja milloin mistkin lahkosta, joihin suutut kun eivät ole kanssasi samaa mieltä..

Argumenttisi "meitä on enemmän" oli lähes huonoin mitä olen palstalla nähnyt - jos ei huonoin.

Hah hah - voi mun päiviäni.. mitäs Raamatusta kerätään ääniä ja äänestetään kuka on oikeassa - niinkö?

Ei kannata laittaa toisen suuhun mitään ,mitä hän ei ole sanonut. Vai onko tämän päivän lääkkeet menneet sinulla väärään kurkkuun.

Sinä papukaijan tavoin matkit adventtivalheita, joita sinulle on syötetty.

Jos olisit itse joskus raamatun aukaissut, niin tietäisit kyllä, että kaikki lait annettiin israelin kansalle.

Sinä poistelet raamatusta paikkoja jos ne eivät satu olemaan sinulle mieluisia. Ja lisäilet niitä, jotka ovat mieluisia.

Ikuinen piina ei miellytä, niin pistetään niihin kohti raamattua vähän maalarinteippiä päälle, niinkö? Ja ongelma on pois päiväjärjestyksestä.

Sitähän se oikeaoppinen adventismi on. Pois se mikä ei miellytä ja uutta tilalle.

No kohta näet konkreettisesti mitä sillä taktiikalla saa, kun et ole enää kovin nuori.

Kyllä Jumala maksaa sanansa vääristelijöille koko rahalla, luulen ma. Mutta lähettele sitten helvetistä savumerkkejä samoin ajatteleville, niin osaavat vaihtaa mielipidettä ajoissa.

• alex-kasi
        Bushmanni kirjoitti:

Ei kannata laittaa toisen suuhun mitään ,mitä hän ei ole sanonut. Vai onko tämän päivän lääkkeet menneet sinulla väärään kurkkuun.

Sinä papukaijan tavoin matkit adventtivalheita, joita sinulle on syötetty.

Jos olisit itse joskus raamatun aukaissut, niin tietäisit kyllä, että kaikki lait annettiin israelin kansalle.

Sinä poistelet raamatusta paikkoja jos ne eivät satu olemaan sinulle mieluisia. Ja lisäilet niitä, jotka ovat mieluisia.

Ikuinen piina ei miellytä, niin pistetään niihin kohti raamattua vähän maalarinteippiä päälle, niinkö? Ja ongelma on pois päiväjärjestyksestä.

Sitähän se oikeaoppinen adventismi on. Pois se mikä ei miellytä ja uutta tilalle.

No kohta näet konkreettisesti mitä sillä taktiikalla saa, kun et ole enää kovin nuori.

Kyllä Jumala maksaa sanansa vääristelijöille koko rahalla, luulen ma. Mutta lähettele sitten helvetistä savumerkkejä samoin ajatteleville, niin osaavat vaihtaa mielipidettä ajoissa.

kuin olisi kyseessä liinkennesäännöt. Pahastipa olet hairahtanut.

Ei se että Jeesus piti Jumalan antamat käskyt ja Jumalan lain meidän syntisten puolesta tarkoita, että niitä ei enää olisi. :))) Kuinka ihmeessä olet sellaisen johtopäätökseen tullut?

Joka sellaista luulee ei todellakaan ole ymmärtänyt asioista paljoakaan.

Ja sitten selität että on "miesmäistä" uskoa tuollaiseen puppuun.

Muuten kuinka me jotka kirjoitamme omalla nimimerkillä voimme tietää kuka teistä puskajusseista milloinkin kirjoittaa - mene ja rekisteröi itsellesi nimimerkki ja keskustele sen kanssa niin ei tarvitse erehtyä, että kuka sanoo ja mitä ---

Vai etkö USKALLA - :))

• Bushmanni
        alex-kasi kirjoitti:

kuin olisi kyseessä liinkennesäännöt. Pahastipa olet hairahtanut.

Ei se että Jeesus piti Jumalan antamat käskyt ja Jumalan lain meidän syntisten puolesta tarkoita, että niitä ei enää olisi. :))) Kuinka ihmeessä olet sellaisen johtopäätökseen tullut?

Joka sellaista luulee ei todellakaan ole ymmärtänyt asioista paljoakaan.

Ja sitten selität että on "miesmäistä" uskoa tuollaiseen puppuun.

Muuten kuinka me jotka kirjoitamme omalla nimimerkillä voimme tietää kuka teistä puskajusseista milloinkin kirjoittaa - mene ja rekisteröi itsellesi nimimerkki ja keskustele sen kanssa niin ei tarvitse erehtyä, että kuka sanoo ja mitä ---

Vai etkö USKALLA - :))

>Kuinka ihmeessä olet sellaisen johtopäätökseen tullut? <

Se lukee Raamatussa. Sinäkin sen tietäisit, jos sen olisit joskus aukaissut.

Mutta miten se ikuinen piina...käytätkö maalarinteippiä päälle -metodia, vai kuinka väärennät Raamattuasi näiltä osin?

Vai ihan reilusti repäiset sivut pois, jotka eivät itseä miellytä.

Samalla tavoin olet varmaan repinyt ne Mooseksen kirjan kohdat, joissa Jumala sanoo selkeästi, että lait ja käskyt on annettu israelin kansalle.

Siksikö sinä et niitä löydä?

No kohta selviää sinulle konkreettisesti taktiikkasi hyödyt ja haitat.

• alex-kasi
        Bushmanni kirjoitti:

>Kuinka ihmeessä olet sellaisen johtopäätökseen tullut? <

Se lukee Raamatussa. Sinäkin sen tietäisit, jos sen olisit joskus aukaissut.

Mutta miten se ikuinen piina...käytätkö maalarinteippiä päälle -metodia, vai kuinka väärennät Raamattuasi näiltä osin?

Vai ihan reilusti repäiset sivut pois, jotka eivät itseä miellytä.

Samalla tavoin olet varmaan repinyt ne Mooseksen kirjan kohdat, joissa Jumala sanoo selkeästi, että lait ja käskyt on annettu israelin kansalle.

Siksikö sinä et niitä löydä?

No kohta selviää sinulle konkreettisesti taktiikkasi hyödyt ja haitat.

että suusi repeä..

Jos luet mitä olen kirjoittanut niin tiedät mitä olen kirjoittanut (minulla kun on nimerkki) niin sinun ei tarvitse öööitellä.

Näkee todella kuinka uskovainen olet olevnasi :) todellinen kristitty - täynnä oikeudenmukaisuutta ja totuutta ja olet nyt sitten täällä opettamasa muita kuinka heidän tulkisi tehdä elämässäänä?? Hah hah - anna mun taas kaikki kestää..

Uskonto vaikuttaa olevan enemmänkin jonkinlainen "teoria" - sinulle. Pääasia kun saa herjata joitakin jos ei adventisteja niin sitten joitakin muita.

Tässä alla sinulle hieman lukemista: (tiedä vaikka oppisit jotakin)

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000041488131

• Bushmanni
        alex-kasi kirjoitti:

että suusi repeä..

Jos luet mitä olen kirjoittanut niin tiedät mitä olen kirjoittanut (minulla kun on nimerkki) niin sinun ei tarvitse öööitellä.

Näkee todella kuinka uskovainen olet olevnasi :) todellinen kristitty - täynnä oikeudenmukaisuutta ja totuutta ja olet nyt sitten täällä opettamasa muita kuinka heidän tulkisi tehdä elämässäänä?? Hah hah - anna mun taas kaikki kestää..

Uskonto vaikuttaa olevan enemmänkin jonkinlainen "teoria" - sinulle. Pääasia kun saa herjata joitakin jos ei adventisteja niin sitten joitakin muita.

Tässä alla sinulle hieman lukemista: (tiedä vaikka oppisit jotakin)

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000041488131

katsos kun sinun mielipiteesi on hyttysen ininää metsässä, jos sitäkään.

Yksi millä on merkitystä on se, mitä raamatussa lukee.

Miksi et muuten vastaa, että kuinka poistat ikuisen piinan raamatusta - maalarinteipillä vai repimällä?

Toinen asia, jolla on merkitystä on tämä:

http://www.vaestorekisterikeskus.fi/vrk/home.nsf/pages/7DB30905CD412FC8C22571FE0033B947?opendocument

Se tarkoittaa sitä, että Hirvas, uskova_1 ja monet muut tekevät työnsä hyvin, eli kertovat totuuden raamatusta ja se viesti menee perille.

Sen sijaan sinä ja adventistit höpötätte omianne ikuisista piinoista, laeista yms vaikka raamattu puhuu ihan muuta. No onneksi ihmiset eivät ole niin tyhmiä, että uskoisivat satutarinoitanne, vaan he ottavat itse asioista selvää.

Meillä on vaikkapa Jeesuksen kertomuksia, joissa Hän sanoo taivaaseen pääsyn ehdot. Ne ovat hyvin yksinkertaiset: kohtele lähimmäistä kuten itseäsi toivoisit kohdeltavan. Ja rakkaus Jumalaan.

Muuta ei tarvita, vaikka sinä höpötät mitä tahansa tai kirjoittelet pitkiä sekavia viestejä perustellaksesi uskoasi.

Laupias samarialainen
        25 Muuan lainopettaja halusi panna Jeesuksen koetukselle. Hän kysyi: "Opettaja, mitä minun pitää tehdä, jotta saisin omakseni iankaikkisen elämän?"
        26 Jeesus sanoi hänelle: "Mitä laissa sanotaan? Mitä sinä itse sieltä luet?"
        27 Mies vastasi: "Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi ja koko sielustasi, koko voimallasi ja koko ymmärrykselläsi, ja lähimmäistäsi niin kuin itseäsi."
        28 Jeesus sanoi: "Oikein vastasit. Tee näin, niin saat elää."

Kun raamattua lukee, niin asiat ovat siellä sangen yksinkertaisin esimerkein esitettynä. Tuossakaan Jeesus ei puhunut mitään lakien pitämisestä taikka sapatista.

Mutta ihmiset eivät ole tyhmiä, he teitävät jo nykyään mitä raamatussa lukee ja mitä siellä ei lue.

Vaikka sinä ja adventistit yrittävät muuta väittää.

Sinä lähinnä kiertelet ja kaartelet, etkä vastaa kysymyksiin, vaan yrität luikerrella niistä onnettomilla solvauksilla, jotka ovat sangen tökeröitä.

• hirvas

kuuluvat adventtikirkkoon, uskovat sen hössötystä. Mutta silloin he eivät usko Jeesusta, joten eipä sillä ole väliä, mitä he täällä höpöttävät.

Jeesus on totuus.

• aurinkoon....

Adventistit odottavat, että aurinko vihdoinkin laskisi, että he pääsisivät sapatin viettoon :)

• jokaisen sapatin
        aurinkoon.... kirjoitti:

Adventistit odottavat, että aurinko vihdoinkin laskisi, että he pääsisivät sapatin viettoon :)

pyhittäjän kohdalla. Ei kaikki sapatin pyhittäjät aurinkoa tuijottele sapatin alkamisen merkiksi, vaan perjantai on työpäivä ja lauantai on sapatti näkyi aurinkoa tai ei.

• IDENEB

VÄLIAIKAISTA kaikki käskyt on vaan
      Kirjoittanut: IDENEB 5.2.2009 klo 16.36

/// Käskyt ovat ikuiset
      alex-kasi 5.2.2009 klo 14.47 \\\

Gal. 3:19
      Mitä varten sitten on laki? Se on rikkomusten tähden jäljestäpäin lisätty olemaan siihen asti, kunnes oli tuleva se siemen, jolle lupaus oli annettu; ja se säädettiin enkelien kautta, välimiehen kädellä.

Room. 10:4
      Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.

Luuk. 16:16 Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin.

Hallelujah! Uskon kautta, korkeimpaan armonistuimeen vedoten!! Hallelujah!

Riemusta ratkeamaisillaan
      Ideneb

• alex-kasi

Oletko ojentamassa minua laittomaan piinauskoon?

Vain tiedoksesi.
        Ei kukaan joka on oppinut tuntemaan Jumalan totuuden käänny siitä valheeseen. Vain sokeat hyppivät oksalta oksalle ja "tulkkaavat" Raamattua aina sen mukaan mihin poppooseen milloinkin kuuluvat.

Jos sinä tíedät esimerkiksi että 5 5=10 ei 55 niin ei sinua kukaan saa valheeseen uskomaan.

Näin se minun kanssani, minä olen varma omassa uskossani ja tunnen ne asiat joista kirjoitan ja tiedän mitä kirjoitan.

Joten pidähän piinaoppisi ja poista Jumalan lakia ja puhu palturia jos haluat - minä en tee niin. Käskyt ovat Jumalan antamat EI SINUN - sinulla ei asian kanssa nokan koputtamista - Jumalan Laki on ikuisen elämän laki jonka lähde on Jumalan täydellisyys. Se on Jumalan laki jonka Jeesus täytti minun puolestani (EI HÄN POISTANUT SITÄ - VAAN TÄYTTI SEN PUOLESTANI).

Joten EI KIITOS - eksyneiden ojennuksista en todella huoli. Jo keskustelutasosi on alaluokkalaisen tasolla - et puhu asioista vaan vaan ihmisistä - ja luulet olevasi OIKEASSA jos voitat riidan jotain ihmistä vastaan..

Rauhoitu ala aikuistumaan niin EHKÄ keskustelutyylisikin aikuistuu..

• Voiko olematontakin ojentaa??

• Taivaaseen?

" Hirvas on valepukki ja Jumalan häpäisijä
      adventisti. 5.2.2009 klo 14.42
         Hän puhuu kuin saatana "

Joka tuollaista sappea kiehuu uskovaista kohtaan,
      niin onko se ok? Tutkiva tuomio ... leppoisalle hirvakselleko tuomio
      vai tuolle henkien manaajalle?

Apostolien teot:
      8:22 Tee siis parannus ja käänny tästä pahuudestasi ja rukoile Herraa - jos ehkä vielä sinun sydämesi ajatus sinulle anteeksi annetaan.
      8:23 Sillä minä näen sinun olevan täynnä katkeruuden sappea ja kiinni vääryyden siteissä."
      8:24 Niin Simon vastasi ja sanoi: "Rukoilkaa te minun edestäni Herraa, ettei minulle tapahtuisi mitään siitä, mitä te olette sanoneet."

uteljas

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      282
      4150
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2365
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe