Nyt löyty uus vippi paikka eli www.hetivippi.webs.com mää sain ainaki heti 50€!!
uusi pikavippi
10
3638
Vastaukset
- kauaa
Poliisi oli erittäin kiinnostunut tästä.
Rekisteriseloste, Y-tunnus yms. pakolliset tiedot puuttuivat. Sivustot ovat ilmaisella palvelimella ja haku maksaa 5 euroa. Lisäksi sivu on höystetty kymmenillä kirjoitusvirheillä joten eivät ole teinit oppineet koulussa mitään. Tässä suora lainaus sivuilta josta ei kirjoitusvirheitä puutu:
Sinun täytyy vain lähettää tekstivesti TXT5 HV50 numeroon 17211 5€/viesti. Teemme muut tarvittavat tarkastukset suomenasiakastieto oy:stä. HUOM! ensimmäinen myönnettävä laina on kaikkille 50€.- vippiukko
tai sitte se on joitteki ulkomaalaisten pitämä jotka ei osaa kunnolla suomen kieltä.
- kokeiltu tätäkin
Kielteinen vastaus tuli ennenkuin viesti ehti kunnolla perille eli se tarkistuksista.. 5€ menee aivan hukkaan. Tyhmästä päästä.. jne. Tiedot Asiakastiedossa on kyllä "puhtaat".
- Insinööri
Ennenkuin lähettää viestejä tuohon 17211 numeroon, kannattaa käydä tutustumassa Fortumo.fi palveluun, jota kautta voi perustaa oman SMS-palvelun.
Avaaminen on hyvin helppoa: Määrität vain palvelun hinnan, avainsanan ja viestin, joka lähetetään asiakkaalle, esim "Lainahakemus hylätty". - hyhty
kokeiltu tätäkin kirjoitti:
Kielteinen vastaus tuli ennenkuin viesti ehti kunnolla perille eli se tarkistuksista.. 5€ menee aivan hukkaan. Tyhmästä päästä.. jne. Tiedot Asiakastiedossa on kyllä "puhtaat".
tässä kaikki luotettavat
http://lainaa-heti.blogspot.com/ - 12we12
kokeiltu tätäkin kirjoitti:
...jos kaipaat oikeasti lainaa myöntäviä pikavippiyrityksiä: http://pika-vippi.webs.com/
- RATA
Oletko perustanut vippifirman? Ja nyt kehut kun sait itseltäsi 50€. Älä tule tänne sitä mainostamaan!
- jk
Kannattaa varoa! Minä en ole lainannut sieltä mitään, mutta silti sieltä tulee viestejä minulle, missä minua pyydetään siirtämään eräpäivää koska laina on erääntynyt. Ei tarvis muuta ku lähettää viesti siihen numeroon. Joo joo! Seki maksaa pari euroa. Sieltä on tullut muitakin viestejä missä pyydetään vastaamaan, ja aina samaan numeroon. Sillä ne rahaa sit tekee ku joku tyhmä menee vastaamaan. Sähköpostilla kyllä olen nyt pistänyt heille pientä palautetta ;-)
- kirjotusvihreet
johtuvat siitä, että tää on europankin kanss samaa ja siellä niitä löytyy kans pilvinpimein, kirjotusvihreitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719847- 786860
- 286506
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1056267Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv436119Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1046017- 635425
- 465166
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604480- 504090