uusi pikavippi

vippiäääää

Nyt löyty uus vippi paikka eli www.hetivippi.webs.com mää sain ainaki heti 50€!!

10

3645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauaa

      Poliisi oli erittäin kiinnostunut tästä.
      Rekisteriseloste, Y-tunnus yms. pakolliset tiedot puuttuivat. Sivustot ovat ilmaisella palvelimella ja haku maksaa 5 euroa. Lisäksi sivu on höystetty kymmenillä kirjoitusvirheillä joten eivät ole teinit oppineet koulussa mitään. Tässä suora lainaus sivuilta josta ei kirjoitusvirheitä puutu:
      Sinun täytyy vain lähettää tekstivesti TXT5 HV50 numeroon 17211 5€/viesti. Teemme muut tarvittavat tarkastukset suomenasiakastieto oy:stä. HUOM! ensimmäinen myönnettävä laina on kaikkille 50€.

      • vippiukko

        tai sitte se on joitteki ulkomaalaisten pitämä jotka ei osaa kunnolla suomen kieltä.


      • kokeiltu tätäkin

        Kielteinen vastaus tuli ennenkuin viesti ehti kunnolla perille eli se tarkistuksista.. 5€ menee aivan hukkaan. Tyhmästä päästä.. jne. Tiedot Asiakastiedossa on kyllä "puhtaat".


      • Insinööri

        Ennenkuin lähettää viestejä tuohon 17211 numeroon, kannattaa käydä tutustumassa Fortumo.fi palveluun, jota kautta voi perustaa oman SMS-palvelun.

        Avaaminen on hyvin helppoa: Määrität vain palvelun hinnan, avainsanan ja viestin, joka lähetetään asiakkaalle, esim "Lainahakemus hylätty".


      • hyhty
        kokeiltu tätäkin kirjoitti:

        Kielteinen vastaus tuli ennenkuin viesti ehti kunnolla perille eli se tarkistuksista.. 5€ menee aivan hukkaan. Tyhmästä päästä.. jne. Tiedot Asiakastiedossa on kyllä "puhtaat".

        tässä kaikki luotettavat
        http://lainaa-heti.blogspot.com/


      • 12we12
        kokeiltu tätäkin kirjoitti:

        Kielteinen vastaus tuli ennenkuin viesti ehti kunnolla perille eli se tarkistuksista.. 5€ menee aivan hukkaan. Tyhmästä päästä.. jne. Tiedot Asiakastiedossa on kyllä "puhtaat".

        ...jos kaipaat oikeasti lainaa myöntäviä pikavippiyrityksiä: http://pika-vippi.webs.com/


    • RATA

      Oletko perustanut vippifirman? Ja nyt kehut kun sait itseltäsi 50€. Älä tule tänne sitä mainostamaan!

    • jk

      Kannattaa varoa! Minä en ole lainannut sieltä mitään, mutta silti sieltä tulee viestejä minulle, missä minua pyydetään siirtämään eräpäivää koska laina on erääntynyt. Ei tarvis muuta ku lähettää viesti siihen numeroon. Joo joo! Seki maksaa pari euroa. Sieltä on tullut muitakin viestejä missä pyydetään vastaamaan, ja aina samaan numeroon. Sillä ne rahaa sit tekee ku joku tyhmä menee vastaamaan. Sähköpostilla kyllä olen nyt pistänyt heille pientä palautetta ;-)

    • kirjotusvihreet

      johtuvat siitä, että tää on europankin kanss samaa ja siellä niitä löytyy kans pilvinpimein, kirjotusvihreitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe