Torstaista voidaan todeta: Maailmanloppu tulee aina torstaina. (Lue esim. Linnunradan käsikirja liftareille) Lukemattomien kokeiden kautta on todettu, että maailmanlopulle on fyysisesti mahdotonta tapahtua minään muuna päivänä kuin torstaina. Kaikki yritykset lopettaa maailma esim. maanantaina ovat epäonnistuneet.
Knoppitietoa
* Torstai on toivoa täynnä.
* Torstai on hernekeittopäivä. Jos olet ollut kiltti, saatat saada myös pannukakkua.
* Torstaisin käyvät yökerhoissa vain opiskelijat, epätoivoiset luuserit ja yksinhuoltajat. ;o)))))))))))))...
Hikipediaa...tietenkin:o)...
Torstai....
30
508
Vastaukset
- Simon Templar
luistaa hyvin niin miksei silloin voi käydä yökerhossa, jotta saa poikkeuksen aikaan?
- MuisQuuuuuu
,,ottaen silloin riskin leimautua...Hmm...vaikka luuseriksi..Hei...En mä voi sille mitään et torstai on..hmm...torstai;o)...
- MuisQuuuuuu
sammakko17 kirjoitti:
täynnä,sananlaskut toimii tässäkin tapauksessa,ja hernekeittoa ja pannari
mitä seuraa hernesopasta;o)...
MuisQuuuuuu kirjoitti:
mitä seuraa hernesopasta;o)...
mutta sehän on hyvä joku tapa,pitää ihmisellä olla hih mut ei ihmisten nähden kun sivistynyt oon,ja ton kirjankin oon lukennu
- Simon Templar
MuisQuuuuuu kirjoitti:
,,ottaen silloin riskin leimautua...Hmm...vaikka luuseriksi..Hei...En mä voi sille mitään et torstai on..hmm...torstai;o)...
luulisi olevan halvempi sisäänpääsy. Ja jos menee torstaina niin vättyy siltä että ei ole krapulaa lauantaina niin ei mene viikonloppu pilalle ja ehtii käydä vaikka kalassa.
- MuisQuuuuuu
Simon Templar kirjoitti:
luulisi olevan halvempi sisäänpääsy. Ja jos menee torstaina niin vättyy siltä että ei ole krapulaa lauantaina niin ei mene viikonloppu pilalle ja ehtii käydä vaikka kalassa.
jopa joutua sisäänvedetyksi menomestaan...asiakaspulan vuoksi..;o)...
Hyvä pointtio muuten..tuo välttyä lauantaikrapulalta;o)... - MuisQuuuuuu
sammakko17 kirjoitti:
mutta sehän on hyvä joku tapa,pitää ihmisellä olla hih mut ei ihmisten nähden kun sivistynyt oon,ja ton kirjankin oon lukennu
...sen haista...;o)...
Hyvä kirja..eikö??..;o)... MuisQuuuuuu kirjoitti:
...sen haista...;o)...
Hyvä kirja..eikö??..;o)...kun kummiskin mmmherneet ja tuore leipä mm.....((( mutta kirja ol hyvä luen sen kertaallen taasen,keväääll'
- MuisQuuuuuu
sammakko17 kirjoitti:
kun kummiskin mmmherneet ja tuore leipä mm.....((( mutta kirja ol hyvä luen sen kertaallen taasen,keväääll'
takuuvarmasti lopputuloksen;o)..
Hienoa, et luet..Lukeminen kannattaa aina:o)... - Simon Templar
MuisQuuuuuu kirjoitti:
jopa joutua sisäänvedetyksi menomestaan...asiakaspulan vuoksi..;o)...
Hyvä pointtio muuten..tuo välttyä lauantaikrapulalta;o)...kokemmuksia mulla ei ole, mutta se ei tarkoita etteikö se voi olla totta. Monestihan kerhojen edessä on ikään kuin ohjaimet kuin katiskassa, jotta saalis ui sisälle. Se on niin kuin nainen haarat levällään.
- MuisQuuuuuu
Simon Templar kirjoitti:
kokemmuksia mulla ei ole, mutta se ei tarkoita etteikö se voi olla totta. Monestihan kerhojen edessä on ikään kuin ohjaimet kuin katiskassa, jotta saalis ui sisälle. Se on niin kuin nainen haarat levällään.
...naista;o)...
No ilimankos nuo rysät ei oelkkaan saaneet mua "nalkkiin"...;o)... - Simon Templar
MuisQuuuuuu kirjoitti:
...naista;o)...
No ilimankos nuo rysät ei oelkkaan saaneet mua "nalkkiin"...;o)...mennä vaihteeksi klubiin jossa soitettaisiin näin
http://www.youtube.com/watch?v=bR3K5uB-wMA
ja olisi solmiot. - MuisQuuuuuu
Simon Templar kirjoitti:
mennä vaihteeksi klubiin jossa soitettaisiin näin
http://www.youtube.com/watch?v=bR3K5uB-wMA
ja olisi solmiot.eduskuntatalon vieressä on hyvä mesta..Siellä voi törmätä tälläisiin, mutta ei kuitenkaan aitoon Glenn Milleriin;o)...
Tykkäisin..niin paljon minäkin:o)... - Simon Templar
MuisQuuuuuu kirjoitti:
eduskuntatalon vieressä on hyvä mesta..Siellä voi törmätä tälläisiin, mutta ei kuitenkaan aitoon Glenn Milleriin;o)...
Tykkäisin..niin paljon minäkin:o)...käymään, jos muutan Suomeen tuossa kesällä... ja aloitan oikean työn.
- MuisQuuuuuu
Simon Templar kirjoitti:
käymään, jos muutan Suomeen tuossa kesällä... ja aloitan oikean työn.
Siellä on ihanan rento fiilis..Hauskoja keskusteluja..ja ennenkaikkea se ihana JAZZ:o)...
- onko hyvä päivä tänään
ihan hyvä päivä, olen aina tykännyt torstaista.
Napakka nimikin, TORSTAI!- MuisQuuuuuu
joka ei edes ole päivä..ei ainakaan, jos vertaa sitä muihin viikonpäiviin..Ei lopu taihin;o)...
- Alien-8
kuulemma myös aika "tiukka"päivä joillekin... http://www.alexstubb.com/fi/blog/1260/
- MuisQuuuuuu
Torstaista, kun selvää, on perjantaista selviäminen lesten leikkiä;o)...
- Alien-8
MuisQuuuuuu kirjoitti:
Torstaista, kun selvää, on perjantaista selviäminen lesten leikkiä;o)...
selvitä,vaan päinvastoin;))Suurin osa rakkaista kanssaeläjistämme vetää silloin nuppinsa turvoksiin:)
- MuisQuuuuuu
Alien-8 kirjoitti:
selvitä,vaan päinvastoin;))Suurin osa rakkaista kanssaeläjistämme vetää silloin nuppinsa turvoksiin:)
Näin se vain on..Perjantaita moni manaa lauantaina...tai jopa sunnuntaina;o))...
- Alien-8
MuisQuuuuuu kirjoitti:
Näin se vain on..Perjantaita moni manaa lauantaina...tai jopa sunnuntaina;o))...
jotkut menevät kirkkoon,ja jotkut toiset taas makaavat sängynpohjalla paikat täristen ja oksentaen:)Tähän kai sopii parhaiten sanonta;niin makaa,kuin petaakin:)
Inhottavaa mennä krapulassa töihin.. - MuisQuuuuuu
Alien-8 kirjoitti:
jotkut menevät kirkkoon,ja jotkut toiset taas makaavat sängynpohjalla paikat täristen ja oksentaen:)Tähän kai sopii parhaiten sanonta;niin makaa,kuin petaakin:)
Inhottavaa mennä krapulassa töihin..Jopa minullekkin on käynyt krapulaisena töihin lankeaminen..Aamulla seiskaksi duuniin...Potilaat kummeksivat, kun niin aikaisin tulin...Minä äimänä, ettenhän koskaan myöhästy...No..totuus valkeni pian..Olinkin mennyt duuniin kuudeksi..Kyllä silloin otti pannuun...Yhdeksän tunnin duunipäivä krapulassa oli kamalaa...No..siitäpähän sain...syntisäkki;o)...
- Alien-8
MuisQuuuuuu kirjoitti:
Jopa minullekkin on käynyt krapulaisena töihin lankeaminen..Aamulla seiskaksi duuniin...Potilaat kummeksivat, kun niin aikaisin tulin...Minä äimänä, ettenhän koskaan myöhästy...No..totuus valkeni pian..Olinkin mennyt duuniin kuudeksi..Kyllä silloin otti pannuun...Yhdeksän tunnin duunipäivä krapulassa oli kamalaa...No..siitäpähän sain...syntisäkki;o)...
Älä välitä..et ole likikään ainoa..mä kerran kesäaikana menin hommiin iltaseitsemältä,vaikka aamulla piti mennä.Ihmettelin aikani,kun firman auto ei tullutkaan ottamaan kyytiin.Soitin sinne,ja nolasin itseni perusteellisesti..:)
- MuisQuuuuuu
Alien-8 kirjoitti:
Älä välitä..et ole likikään ainoa..mä kerran kesäaikana menin hommiin iltaseitsemältä,vaikka aamulla piti mennä.Ihmettelin aikani,kun firman auto ei tullutkaan ottamaan kyytiin.Soitin sinne,ja nolasin itseni perusteellisesti..:)
on vain elämän suola...Nyttemmin mua naurattaa koko juttu...Silloin ei, kun oli niin kehno olo;o)...
- impi-lempi
Oikein mukavaa torstai -illan jatkoa sinulle :)
Hikipedia on hauska paikka ;O))- MuisQuuuuuu
Hikipedia on viihdyttänyt mua niin monina iltoina..Masu kippuralla olen saanut nauraa, kuin aikoinaan huulla;o)...
- impi-lempi
MuisQuuuuuu kirjoitti:
Hikipedia on viihdyttänyt mua niin monina iltoina..Masu kippuralla olen saanut nauraa, kuin aikoinaan huulla;o)...
Aika entinen ei koskaan enää palaa :)Valitettavasti...Mutta ehkä joskus, uusin ystävin :)
- MuisQuuuuuu
impi-lempi kirjoitti:
Aika entinen ei koskaan enää palaa :)Valitettavasti...Mutta ehkä joskus, uusin ystävin :)
On tämä hetki tässä ja nyt...Niin edetään...Kirjoitellaan fiilispohjalta...niin eiköhän se siitä;o)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251058Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82972Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54883- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22753