Toivon NETTILÄÄKÄRIÄ näille uskontopalstoille, sillä moni tarvitsee pikaisesti lääkärin apua!
Nettilääkäri uskontopalstoille!
12
657
Vastaukset
- jo kaikenlaisen
avun olevan myöhässä monessa tapauksessa.Näin on tekstien sisällöistä pääteltävissä,aivan vakavasti sanoen.
- taalta tullaan!
http://www.youtube.com/watch?v=t9Tg9kn9hZ0
http://www.youtube.com/watch?v=2koek3lydAM&NR=1
S-o-ssu tarvitsee erikoisosaajia aanestajilleen!- <<ei hataa!>>
Mitä tuo oli olevinaan? Pahojen henkien karkottamista mies-parasta, vai???
Tuoko olisi kuva 'nettilääkäristä'?? Huh, huh!
- kuka viimeksi
nauraa!! Sinun naurusi ja pilkkasi loppuvat, kun lakkaat hengittämästä. Totiset paikat ovat edessäsi.
Kohtaat itse pilkkaajia kuumuudessa ilman vettä, alasti. Pois pääsyä sieltä ei ole.
Ainoa poispääsy on kääntymyksessä täällä ajassa. Jos onnellinen ikuisuus kiinnostaa.
Olen varoittanut. Omapa on syysi.- eikos videot ole juuri musl...
pilkkaako muslimien tekema video muslimeja?
Esiintyjat seka kuvaajat vidoilla ovat muslimeja.
Samoin ne, joka panivat videot nettiin!
..odotelen suvaistevaista vastausta..
ULOS! - antoiko saatana sinulle val...
jos pidat itsesi suurempana kuin Eliyah, niin kiinnnostun asiastasi.
1 kun.18 luku
Taas minua koskien en nauraisi sinulle edes sinun kidutuksestasi.
Se kuuluu demoneille.
Ja niita on pian suomi taynna.
- pakiset
Kun lukee ateistien kirjoituksia niin ateismi- kuin uskonnollisillakin palstoilla, tulee vääjäämättä todistettua, että nämä kirjoittajat tarvitsisivat psykiatrin apua ja pikaisesti. Esimerkkinä vaikka ateismipalsta, jossa sääntöjen mukaan keskustellaan ateismista. Mutta kuinka ollakaan, yli 95% kirjoittajista on ateisteja ja kaikki kirjoitukset ovat nimenomaan uskontoon liittyviä sisällöltään!!! Osa kirjoittajista käsittelee sellaista kristinuskoa, jollaista ei ole olemassakaan. Osa jopa feikkaa uskovaista ja selittää omia harhaisia ajatuksiaan muka uskonnollisina totuuksina.
Eikö tällaiset harhaiset "ajattelijat" juuri hoitoa tarvitsekin?
Ap. kirjoittajan ajatus on siis loistava ja kertoo loistavasta itsekritiikistä ja huolesta ateistien mielenterveyden tilasta.- Kun katson
Kun katson muutamia mielenilmaisuja, niin johan olin oikeassa ainakin tässä asiassa: 'LÄÄKÄRIÄ TARVITAAN'. Mutta totean myös saman kuin joku edellä, että tokkopa se enää oikein auttaisi. En maininut enkä nimennyt erityisesti mitään palstaosiota, mutta joka palstaa saisi siivota yksinomaan valheellisista tiedoista.
- minäkin,,,
Kun katson kirjoitti:
Kun katson muutamia mielenilmaisuja, niin johan olin oikeassa ainakin tässä asiassa: 'LÄÄKÄRIÄ TARVITAAN'. Mutta totean myös saman kuin joku edellä, että tokkopa se enää oikein auttaisi. En maininut enkä nimennyt erityisesti mitään palstaosiota, mutta joka palstaa saisi siivota yksinomaan valheellisista tiedoista.
että lähes joka palstalla juuri atehihhulit tarvitsisivat psykiatria tai psykologia nyt ainakin. selvitän lyhyesti vielä kerran syynkin. Niin moni muodostaa täällä oman kuuppansa täyteen kovin harhaisen kuvan uskonnoista ja niihin liittyvään krääsään ja sitten arvostelee itse muodostamaansa mielikuvaa pilkaten sillä sitten ihan aidosti uskovia ihmisiä, jotka useimmiten ovat toimivan yhteiskuntamme selkäranka ja sivuraiteille pudonneiden ainoa avustajajoukko. Ateistia kun ei juurikaan näy tuolla teillä ja aitovieruilla nukkavieruja lähimmäisiämme tukemassa. Se ateistijoukko on saanut lääppärinsä, jota illat läpeensä näppäilevät ja pilkkaavat oman kuuppansa kuvitelmilla juuri niitä, jotka avun tuovat lähimmäiselle.
- minäkin jatkoksi,
minäkin,,, kirjoitti:
että lähes joka palstalla juuri atehihhulit tarvitsisivat psykiatria tai psykologia nyt ainakin. selvitän lyhyesti vielä kerran syynkin. Niin moni muodostaa täällä oman kuuppansa täyteen kovin harhaisen kuvan uskonnoista ja niihin liittyvään krääsään ja sitten arvostelee itse muodostamaansa mielikuvaa pilkaten sillä sitten ihan aidosti uskovia ihmisiä, jotka useimmiten ovat toimivan yhteiskuntamme selkäranka ja sivuraiteille pudonneiden ainoa avustajajoukko. Ateistia kun ei juurikaan näy tuolla teillä ja aitovieruilla nukkavieruja lähimmäisiämme tukemassa. Se ateistijoukko on saanut lääppärinsä, jota illat läpeensä näppäilevät ja pilkkaavat oman kuuppansa kuvitelmilla juuri niitä, jotka avun tuovat lähimmäiselle.
että juuri palasin kaupungilta. Meillä oli pieni avustusprojekti ja saimme erään nuoren hengen säästettyä. Tosin oli aika tipalla! Huomenna projekti jatkuu. Että tervetuloa ihan oikeesti arkipäivään ja auttamaan irvailujen sijaan. Yhteiskunta sossuineen ja verkostoineen ei ehdi joka paikkaan ainakaan virka-ajan ulkopuolella. Ei avun antajien joukossa juurikaan ateisteja näy. Eikö taida kiinnostaa maailman hätä vai eikö ole tarjota hädän keskellä kärsivälle ihan oikeesti apua, tukea ja rinnalla kulkemista. Ei taida näppiksen näpyttelyltä jäädä aikaa sellaiseen "harrastukseen".
minäkin,,, kirjoitti:
Näyttää olevan paljon vähemmän ateisteja riehumassa näillä uskovaisten palstoilla kuin uskovaisia ateistipalstalla.
Osaatteko sanoa, mistä se johtuu?- eiu
UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:
Näyttää olevan paljon vähemmän ateisteja riehumassa näillä uskovaisten palstoilla kuin uskovaisia ateistipalstalla.
Osaatteko sanoa, mistä se johtuu?mielenvikaisia olette kaikki hihhuli uskovaiset samanlaisia kuin saatanan palvojat ym muut allahit hävetkää ja menkää töihin te epäsikiöt!! t:normaali (ei uskovainen) ihminen. ps. uskon itseeni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931