eksyttäjä?! No, miten ajattelit hoitaa sotilasmestarin päiviltä? Et mitenkään, jos et käytä laittomia otteita. Voisin kyllä itsekin mennä Teuvon luo rähisee, mutta entä sitten? Teuvo ottais "parapellumin" ja sanois, että häivy s: n sikiö sinne mihin kuulutkin. Ei, minä menenkin viekkaudella ja oveluudella, ja ennen kaikkea rauhan evankeliumilla . Minullakin on totuus mukanani, mitä Teuvo ei voi vastustaa. Siis, ei voi vastustaa. Kaikella on aikansa ja määrähetkensä auringon alla.
Suni...
11
347
Vastaukset
- "Yhden henkilön
Saarn. 3:8
aika rakastaa ja aika vihata, aika on sodalla ja aikansa rauhalla.- Ved.2
jollakin ollut aika vihata? Se on hyvin inhimillistä. Saat sen anteeksi. Minä en ole Teuvoa koskaan vihannut. Mutta välittänyt olen hyvin paljon. Mutta nuolemiseen en ole langennut. Mutta väitän, että minulla on jotain sanottavaa tässäkin asiassa. Tulenko miekka kädessä vai rajulla rakkaudella. Riippuu tilanteesta. Teuvossa on jotain puolustettavaa. Mutta en yhdy niihin puolustajiin, mitkä tällä palstalla sanovat, että profeetta on puhunut. Käsitän ilmiön aivan eri näkökulmasta. Hän on kaiketi aika yksin totuuksineen. Mutta niin olen minäkin. Tunnen jotain sielun veljeyttä, vaikken olekaan samaa mieltä. Tietty ristiriita on kuvaavaa molemmissa. Se ei kylläkään ole tämän palstan kysymys. Keskustelkaa ihan rauhassa Raamattuaiheeesta, se kuuluu tähän teemaan. Yksi esimerkki on Diana. Käykää viisaudella hänenkinn kanssa vuoropuhelua.
- ro v
Ved.2 kirjoitti:
jollakin ollut aika vihata? Se on hyvin inhimillistä. Saat sen anteeksi. Minä en ole Teuvoa koskaan vihannut. Mutta välittänyt olen hyvin paljon. Mutta nuolemiseen en ole langennut. Mutta väitän, että minulla on jotain sanottavaa tässäkin asiassa. Tulenko miekka kädessä vai rajulla rakkaudella. Riippuu tilanteesta. Teuvossa on jotain puolustettavaa. Mutta en yhdy niihin puolustajiin, mitkä tällä palstalla sanovat, että profeetta on puhunut. Käsitän ilmiön aivan eri näkökulmasta. Hän on kaiketi aika yksin totuuksineen. Mutta niin olen minäkin. Tunnen jotain sielun veljeyttä, vaikken olekaan samaa mieltä. Tietty ristiriita on kuvaavaa molemmissa. Se ei kylläkään ole tämän palstan kysymys. Keskustelkaa ihan rauhassa Raamattuaiheeesta, se kuuluu tähän teemaan. Yksi esimerkki on Diana. Käykää viisaudella hänenkinn kanssa vuoropuhelua.
Jos TS,n eteen laitetaan Jeesuksen Kristuksen kuva, TS, tuhoaa sen.
- ved.2
ro v kirjoitti:
Jos TS,n eteen laitetaan Jeesuksen Kristuksen kuva, TS, tuhoaa sen.
että keskustelu tältä osin tiivistyy. Täytyy kokeilla tuota keinoa. Olen nöyrin palvelijanne. Jos Teuvo ottaa minut vastaan, niin käyn tuon "tempun" tekemässä. Mutta vetoaisin kuitenkin aikaisempiin kokemuksiin, mitä hän itse on kokenut? Niitä kun kuuntelen nöyrästi, niin hänpä sen takuulla mulle kertoo kasvokkain. Jos en pysty häntä pehmittämään, niin palaan nöyränä tappion myöntäneenä. Vähän omaakin uhoa tässä on, mutta minulla on jokin tuntuma syvimpään olemukseen. En kuvittele, että Teuvolta sinänsä mitään myönnytyksiä tulisi. Mutta jotain uutta voisimmme ehkä avata.
- Trubaduuri
Entäs sinä itse, ateisti kun olet, oletko sinä muuta kuin vihaa täynnä oleva yksioikoinen kahju, jolle kyvyttömyys ihmisenä on suurin taakka?
- nuori mies tai nainen
Sinä olet niitä lääkemääräyksiäs jo ihan tarpeeksi jaellut. Voit loukata niitä, jotka tosissaan tarvitsevat lääkkeitä elääkseen ja tervehtyäkseen. Et ole tietysti ainoa alatyylin vijelijä täällä, mutta jätä lääkemääräykset alan ihmisille ja opettele käyttäytymään sivistyneellä tavalla. Kukaan ei ole sinua mielestäni loukannut, joten koita hillitä itsesi. Syy käyttäytymiseesi saattaa johtua siitä ettet ole uudestisyntynyt ja nyt sekotat ateistit Jumalaan uskovat ja sitteen vielä uskovatkin. Sinussa itsessäsi asuu vihaa. Lääkemääräyksesi onkin projisointia omasta tilastasi. Lue mieluummin uutta testamenttia, esim.joh.3:7. Äläkä turhaan provosoidu muiden kirjoituksista, varsinkaan, kun ne eivät kohdistu sinuun!
- Trubaduuri
nuori mies tai nainen kirjoitti:
Sinä olet niitä lääkemääräyksiäs jo ihan tarpeeksi jaellut. Voit loukata niitä, jotka tosissaan tarvitsevat lääkkeitä elääkseen ja tervehtyäkseen. Et ole tietysti ainoa alatyylin vijelijä täällä, mutta jätä lääkemääräykset alan ihmisille ja opettele käyttäytymään sivistyneellä tavalla. Kukaan ei ole sinua mielestäni loukannut, joten koita hillitä itsesi. Syy käyttäytymiseesi saattaa johtua siitä ettet ole uudestisyntynyt ja nyt sekotat ateistit Jumalaan uskovat ja sitteen vielä uskovatkin. Sinussa itsessäsi asuu vihaa. Lääkemääräyksesi onkin projisointia omasta tilastasi. Lue mieluummin uutta testamenttia, esim.joh.3:7. Äläkä turhaan provosoidu muiden kirjoituksista, varsinkaan, kun ne eivät kohdistu sinuun!
Niin kuin sinä vai, sinä mielisairas ihminen joka esiinnyt täällä jopa jumala muille, vaikka olet ilmiselvä Luojamme, taivaallisen Isän julkikieltäjä, tehden heidän uskostaan pilkkaa. Ja sitten sen päälle tulet vielä rienamaan nuilla typerillä ja lapsellisilla valheillasi minua.
Ohjeeksi.
Mene sinä sinne ateisti palstalla vaan leikkimään kaltaisiesi patologisten valehtelijoiden kanssa
suurta "tietäjää", joka käännettynä arkikieleen
tarkoittaakin vain ihmistä, joka luulee itsestään liikoja.
Sinun puolestasi pitää lukea suomen lakia, jonka mukaan ihmisellä on vielä täysi oikeus harjoittaa omaa uskoaan ja/tai omaa vakaumustaan rauhassa.
Ihmisoikeuksia rikkova rikollinen sinä olet, et paljon siis muuta. - Lääk.
Trubaduuri kirjoitti:
Niin kuin sinä vai, sinä mielisairas ihminen joka esiinnyt täällä jopa jumala muille, vaikka olet ilmiselvä Luojamme, taivaallisen Isän julkikieltäjä, tehden heidän uskostaan pilkkaa. Ja sitten sen päälle tulet vielä rienamaan nuilla typerillä ja lapsellisilla valheillasi minua.
Ohjeeksi.
Mene sinä sinne ateisti palstalla vaan leikkimään kaltaisiesi patologisten valehtelijoiden kanssa
suurta "tietäjää", joka käännettynä arkikieleen
tarkoittaakin vain ihmistä, joka luulee itsestään liikoja.
Sinun puolestasi pitää lukea suomen lakia, jonka mukaan ihmisellä on vielä täysi oikeus harjoittaa omaa uskoaan ja/tai omaa vakaumustaan rauhassa.
Ihmisoikeuksia rikkova rikollinen sinä olet, et paljon siis muuta.hyvä trubaduuri olevan melkoisissa siteissä ja muutenkin todellisessa avun tarpeessa!Sillä apua todellakin tarvitset! Olen nimittäin uskova ja kaiken lisäksi sen alan ammattilainen että olen todella huolissani tilanteestasi. Mitä apua olet hakenut/saanut?
- Ved.2
Lääk. kirjoitti:
hyvä trubaduuri olevan melkoisissa siteissä ja muutenkin todellisessa avun tarpeessa!Sillä apua todellakin tarvitset! Olen nimittäin uskova ja kaiken lisäksi sen alan ammattilainen että olen todella huolissani tilanteestasi. Mitä apua olet hakenut/saanut?
Trubaduuri. Kiitän sinua asiantuntevista Raamatunaiheisista kommenteista. Ymmärrän suuttumustasi. Ja toivon, että jatkat Raamatuntutkistelua ja voin itsekin siitä rikastua. Suni-väittelyt on aivan luku sinänsä. Itse olenkin järjestänyt tälle palstalle oman satiirisen "palstaraamiksen", mikä on tarkoitettu hyväntahtoiseksi kevennykseksi tähän ykstotiseen raamisväittelyyn. Jos se muita helpottaa, niin yritän vaikka itseni tehdä mahd. huvittavaksi. Olin muuten itsekin juuri hoitoalalla töissä ja lääkkeiden kanssa tekemisissä. Siunausta Truballe ja ed. lääk. kommentoijalle.
- kas kummaa!!!
Lääk. kirjoitti:
hyvä trubaduuri olevan melkoisissa siteissä ja muutenkin todellisessa avun tarpeessa!Sillä apua todellakin tarvitset! Olen nimittäin uskova ja kaiken lisäksi sen alan ammattilainen että olen todella huolissani tilanteestasi. Mitä apua olet hakenut/saanut?
Oikein uskon ammattilainen!? Ammattiuskovainen?? Melkein kuin palstan profeetta???
- Ved.2
kas kummaa!!! kirjoitti:
Oikein uskon ammattilainen!? Ammattiuskovainen?? Melkein kuin palstan profeetta???
Herra sen tietää. On hyvä, että olet tullut come down. Siitä se lähtee. Joka itsensä ylentää, se alennetaan. Joka itsensä alentaa, se ylennetään. Aatella, Jumala toi rauhan evankeliumin meille. Eräs vanha kokenut uskova tervehti tavatessamme toisemme:"JUMALAN RAUHAA..." rakas veljeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 885516
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113047Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv892958Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232584Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328