leuka tai nenänpää ovat vadelmahillossa? Minä ainakin ja illanpuolikasta kaikille*
Kuka tunnustaa, että
51
746
Vastaukset
- Kyllä mä
sen myönnän.
- Lumitaiga
joka muodossa hyvää*
Lumitaiga kirjoitti:
joka muodossa hyvää*
hyvää runebergin päivää,ja jokos on terveempi olo???mmm hyviä on
- Tosi on
Lumitaiga kirjoitti:
joka muodossa hyvää*
Sanokaa mun sanoneen
- Lumitaiga
sammakko17 kirjoitti:
hyvää runebergin päivää,ja jokos on terveempi olo???mmm hyviä on
olen tossa pälyillyt pitkin päivää peiton alla, mut ei paljoa kummempi olo, siis parempi. Karseen yskän heitti päällensä.
- Lumitaiga
Tosi on kirjoitti:
Sanokaa mun sanoneen
vesi ja pitää kuin seula, niinhän se menee*
- Musta Ritari
tänään ollenkaan torttua, kun on niin kiire töissä ja tänään menee viissiin puoliyöhön ennenkö ehdin kotiin ja sitten ei ehi muuta kuin ottaa yhden oluen ja mennä nukkumaan.
- Lumitaiga
täällä vaan mässäillään tortuilla, mut ei hätää, mä varasin sulle huomen aamuksi aamukahville yhden, et tulossa on*
- Musta Ritari
Lumitaiga kirjoitti:
täällä vaan mässäillään tortuilla, mut ei hätää, mä varasin sulle huomen aamuksi aamukahville yhden, et tulossa on*
löytyykö huomenna niitä kaupoista alessa.
- Lumitaiga
Musta Ritari kirjoitti:
löytyykö huomenna niitä kaupoista alessa.
uskon, että löytyy. Nehän on kalliita kuin mitkä, mutta itse leipoen tulevat halvoiksi ja etten kehuisi itteeni liikaa, ne on ainakin yhtä hyviä*
- Alien-8
Lettutaikina on jääkaapissa muhimassa huomiseen asti,ja sitten alkaa paistajaiset:)Luultavasti sitä vattuhilloa löytyy sitten illemmalla rinnuksiltakin;)
- Lumitaiga
mieleen, että muurinpohjaletut ne vasta hyviä onkin ja siis tavallisetkin on tosi hyviä, hieman kermavaahtoa ja hilloa päälle, nam..nyt tuli tuska, kukahan mulle sairaalle niitä paistaisi*
- Alien-8
Lumitaiga kirjoitti:
mieleen, että muurinpohjaletut ne vasta hyviä onkin ja siis tavallisetkin on tosi hyviä, hieman kermavaahtoa ja hilloa päälle, nam..nyt tuli tuska, kukahan mulle sairaalle niitä paistaisi*
Onko flunssapöpö iskenyt,vai jotain pahempaa:(?Jospa mä lähetän huomenna muutaman lettusen postissa tulemaan:))?
En ole muuten koskaan syönyt muurinpohjalettuja..eikä sellaisen tekokaan taida onnistua kuin aidossa uunissa..täällä kerrostalossa kun on vaan nämä sähköhellat.. - Lumitaiga
Alien-8 kirjoitti:
Onko flunssapöpö iskenyt,vai jotain pahempaa:(?Jospa mä lähetän huomenna muutaman lettusen postissa tulemaan:))?
En ole muuten koskaan syönyt muurinpohjalettuja..eikä sellaisen tekokaan taida onnistua kuin aidossa uunissa..täällä kerrostalossa kun on vaan nämä sähköhellat..ja sen mukana karsee yskä, saa pelätä että keuhkot tulee ulos.
Muurinpohjaletuista, mä paistan niitä kesällä grillin päällä muurinpohjapannulla. Niihin tehdään vähän laihempi taikina ja niistä tulee ohuita pitsimäisiä lettuja ja isoja kooltaan. Ovat tosi hyviä ja rapeita. - Alien-8
Lumitaiga kirjoitti:
ja sen mukana karsee yskä, saa pelätä että keuhkot tulee ulos.
Muurinpohjaletuista, mä paistan niitä kesällä grillin päällä muurinpohjapannulla. Niihin tehdään vähän laihempi taikina ja niistä tulee ohuita pitsimäisiä lettuja ja isoja kooltaan. Ovat tosi hyviä ja rapeita.Täytyykin ensikesänä palata asiaan:)
- Lumitaiga
Alien-8 kirjoitti:
Täytyykin ensikesänä palata asiaan:)
kokeilla kesällä*
Lumitaiga kirjoitti:
ja sen mukana karsee yskä, saa pelätä että keuhkot tulee ulos.
Muurinpohjaletuista, mä paistan niitä kesällä grillin päällä muurinpohjapannulla. Niihin tehdään vähän laihempi taikina ja niistä tulee ohuita pitsimäisiä lettuja ja isoja kooltaan. Ovat tosi hyviä ja rapeita.muurikkataikinaan lorauksen vissyä joukkoon, sitten vasta rapeita tulee ja pitsireunaisia.
- Lumitaiga
pirjeri kirjoitti:
muurikkataikinaan lorauksen vissyä joukkoon, sitten vasta rapeita tulee ja pitsireunaisia.
joskus, kun sain viime kesänä siitä vinkin*
- p_dude
siisti mies ku olen.ja koiralla karvanlähtö,jos ois naama tahmea niin muistuttasin hyvinkin pian mörköä,siis vielä enemmän kuin nyt :)
- Lumitaiga
tuleekohan koirille liian aikaisin kevät vai ennakoivatko ne karvanlähdöllä aikaiseen kevääseen?
- p_dude
Lumitaiga kirjoitti:
tuleekohan koirille liian aikaisin kevät vai ennakoivatko ne karvanlähdöllä aikaiseen kevääseen?
että meidän belgiltä kun lähtee karva nii tulee pakkaset,se on muutenkin vähän hassu koira
- Lumitaiga
p_dude kirjoitti:
että meidän belgiltä kun lähtee karva nii tulee pakkaset,se on muutenkin vähän hassu koira
rotu, paimenkoira? Mulla kultainennoutaja ja siitäkin jo hieman lähtee karvat, ei kylläkään vielä pahasti, mutta tarpeeksi*
- p_dude
Lumitaiga kirjoitti:
rotu, paimenkoira? Mulla kultainennoutaja ja siitäkin jo hieman lähtee karvat, ei kylläkään vielä pahasti, mutta tarpeeksi*
tervueren,ruskea-musta kaunotar,mun gallerias on jonkinlainen kuvakin siitä.
- Lumitaiga
p_dude kirjoitti:
kurkat, kun ehdin*
- Lumitaiga
p_dude kirjoitti:
onko ne kaikki sun?
- p_dude
Lumitaiga kirjoitti:
onko ne kaikki sun?
vaari ja tervu,musta belgi menehtyi viime keväänä,sit on vielä nöffi,siitä ei viel oo kuvaa
- Lumitaiga
p_dude kirjoitti:
vaari ja tervu,musta belgi menehtyi viime keväänä,sit on vielä nöffi,siitä ei viel oo kuvaa
musta oli niin komea, vaikka kai ne kaikki yhtä rakkaita ovat. Mulle ainakin kaikki eläimet on.
- p_dude
Lumitaiga kirjoitti:
musta oli niin komea, vaikka kai ne kaikki yhtä rakkaita ovat. Mulle ainakin kaikki eläimet on.
nämäkin on kaikki enemmän tai vähemmän pelastettu jostain,löytökoiria ja pentutehtaalta poies haettu,no se musta belgi oli ihan pentuna tullu,oikeen näyttelyt sun muut käytiin
- Lumitaiga
p_dude kirjoitti:
nämäkin on kaikki enemmän tai vähemmän pelastettu jostain,löytökoiria ja pentutehtaalta poies haettu,no se musta belgi oli ihan pentuna tullu,oikeen näyttelyt sun muut käytiin
koiran kanssa kävin kerran näyttelyssä ja hyvin menestyi, vaan teinhän mä töitä sen kanssa silloin. Nyttemmin olen pitänyt koiraa ja kissoja lähinnä lemmikkinä, seurana ja kodin turvana. Olen opettanut tuon koiran niin hyvin, ettei vieras pysty lähestymään mua ihan viereen, se alkaa murista ja haukkua, viisas koira*
- Minkä
p_dude kirjoitti:
Kokoinen, mikä on uroksen säkäkorkeus ?
- p_dude
Minkä kirjoitti:
lasketaan,katso tuolta lisää,koko vaihtelee kyllä nykyään aika paljon geeniperimän mukaan,mutta voin sanoa suoraan ettei kannata ottaa ensimmäiseksi koiraksi jos ei ole mitään kokemusta,on melko vaativa rotu
- p_dude
Minkä kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Belgianpaimenkoira
http://www.finbelge.fi/ - *Belgityttö*
p_dude kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Belgianpaimenkoira
http://www.finbelge.fi/Suomessakin 70cm säkä, tuolla kuvia ja viedeoita http://photobucket.com/images/tervueren/
- p_dude
*Belgityttö* kirjoitti:
Suomessakin 70cm säkä, tuolla kuvia ja viedeoita http://photobucket.com/images/tervueren/
tuntuu vaan että ovat pienenemään päin jalostuksen seurauksena,kokoahan näyttelyissäkin usein moititaan,liian "suuria" nykyään aika paljon
- *Belgityttö*
p_dude kirjoitti:
tuntuu vaan että ovat pienenemään päin jalostuksen seurauksena,kokoahan näyttelyissäkin usein moititaan,liian "suuria" nykyään aika paljon
Olisi nätti**- http://i132.photobucket.com/albums/q30/31848028/wolfwalk.gif?t=1233852900 sutta ei voi kylläkään ottaa kotiin, mutta sudennäköisiäkin on ?
- p_dude
*Belgityttö* kirjoitti:
Olisi nätti**- http://i132.photobucket.com/albums/q30/31848028/wolfwalk.gif?t=1233852900 sutta ei voi kylläkään ottaa kotiin, mutta sudennäköisiäkin on ?
väriskaalassa löytyy,mukavan näköisesti jolkottelee tuo laittamasi :)
niin saanko siitä palkinnoksi sinulta vielä yhden ruuuuneperin...?
- Lumitaiga
nyt yhden lupais, jos tunnustat*
Lumitaiga kirjoitti:
nyt yhden lupais, jos tunnustat*
ei oo leukani eikä nenänpäänikään vadelmahillossa...
Tunnustin, nyt se palkintoni, runebergintorttu, namnssss...- Lumitaiga
Silipa-Tuuli kirjoitti:
ei oo leukani eikä nenänpäänikään vadelmahillossa...
Tunnustin, nyt se palkintoni, runebergintorttu, namnssss...se hillo on nyt sun rinnuksilla, huudampa pojat paikalle..pojat!!!
Lumitaiga kirjoitti:
se hillo on nyt sun rinnuksilla, huudampa pojat paikalle..pojat!!!
tässä nyt poikia huudella kun miehiäkin luultavasti on paikalla, tosin...
oon niin perso makialle että nuolasin itse hillot rinnuksiltani...- Lumitaiga
Silipa-Tuuli kirjoitti:
tässä nyt poikia huudella kun miehiäkin luultavasti on paikalla, tosin...
oon niin perso makialle että nuolasin itse hillot rinnuksiltani...nuoria ja notkeita, vaan taipuuhan ne vanhemmatkin ja tekevät ehkä sen tyylillä, jaa-a ja ehdit nuolla, niimpä tietysti, vaan tuota pölysokerikuorrutusta näkyy olevan nyt sun otsassa*
Lumitaiga kirjoitti:
nuoria ja notkeita, vaan taipuuhan ne vanhemmatkin ja tekevät ehkä sen tyylillä, jaa-a ja ehdit nuolla, niimpä tietysti, vaan tuota pölysokerikuorrutusta näkyy olevan nyt sun otsassa*
pölysokerikuorrutusta, huhheijjaa... minä jo pelästyin, sillä luulin..., *no jaa olkoon, tätä palstaa lukee lapsetkin.*
- Lumitaiga
Silipa-Tuuli kirjoitti:
pölysokerikuorrutusta, huhheijjaa... minä jo pelästyin, sillä luulin..., *no jaa olkoon, tätä palstaa lukee lapsetkin.*
enhän mä voi tietää, enkä kyllä kädelläni sitä kokeile*, missä liet taas ollut?
Lumitaiga kirjoitti:
enhän mä voi tietää, enkä kyllä kädelläni sitä kokeile*, missä liet taas ollut?
Naapurissasi... .)
- Lumitaiga
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Naapurissasi... .)
minä sitä jo ihmettelinkin, että kun naapuria ei ole ulkona koko päivään näkynyt ja verhotkin ovat olleet kiinni koko päivän. Tulihan selvyys asialle.Yhden kerran naapuri vain yritti mulle soittaa ja luurista kuuluin vain, että "apua, ei enää", niin mihänän säikähdin ja löin luurin korvaan*
Lumitaiga kirjoitti:
minä sitä jo ihmettelinkin, että kun naapuria ei ole ulkona koko päivään näkynyt ja verhotkin ovat olleet kiinni koko päivän. Tulihan selvyys asialle.Yhden kerran naapuri vain yritti mulle soittaa ja luurista kuuluin vain, että "apua, ei enää", niin mihänän säikähdin ja löin luurin korvaan*
hän vain ois kysynyt oisko sulla hiushampoota...
Apua, ei enää pisaaraakaan shampoota jäljellä, niin jatkui tuo lauseeni...- Lumitaiga
Silipa-Tuuli kirjoitti:
hän vain ois kysynyt oisko sulla hiushampoota...
Apua, ei enää pisaaraakaan shampoota jäljellä, niin jatkui tuo lauseeni...samaako, jota sun otsalla on vieläkin? *.Mä lähden nyt viemään sitä shampoota tuonne naapuriin lainaksi, että sulla on sitten huomenna sitä käytössä. Sinne sä kuitenkin taas ilmestyt. Kerroin terveiset*
Lumitaiga kirjoitti:
samaako, jota sun otsalla on vieläkin? *.Mä lähden nyt viemään sitä shampoota tuonne naapuriin lainaksi, että sulla on sitten huomenna sitä käytössä. Sinne sä kuitenkin taas ilmestyt. Kerroin terveiset*
niin linna-shampoota kiitos, silmäni niin herkät...
- Lumitaiga
Silipa-Tuuli kirjoitti:
niin linna-shampoota kiitos, silmäni niin herkät...
linnaa ja bady dry. Nyt lähden sinne naapuriin, heips!*
- impi-lempi
Ei ole :) Se on nääs tämä vahva itsekurini, joka pitää minut kaidalla tiellä, tarkoituksena saattaa minustakin vielä kaidempi ;O))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076842
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915105Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113349Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333232Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska282391Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191746Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961391Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391332Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311246- 481014