miks ette sano kuka teistä on vieny Pervon
ei sillä,en mää teille vihanen oo--joutihan tuo
tommone lellipentu---aina itkemässä
eipä ne naiset tunnusta---mut pidä sit kanssa hyvää huolta siittä----mikä sitäkin vaivaa ko tyyty töiseks parhaaseen---renrru koko mies
http://msp113.photobucket.com/albums/n236/jadeyladi_2006/cry.jpg
Pervokin oli niin blondien perään
35
762
Vastaukset
- Blondit
vapiskaa
- Viivi.
piilarit?
- Vilma.
eikä mun
- Viiivi.
Vilma. kirjoitti:
eikä mun
en ole koskaan kokeillut edes piilareita, mut nykyään on niin hienoja, että tekis mieli kokeilla.
- Vilma.
Viiivi. kirjoitti:
en ole koskaan kokeillut edes piilareita, mut nykyään on niin hienoja, että tekis mieli kokeilla.
pervon
- Viivi.
Vilma. kirjoitti:
pervon
Mitä se tommosista ymmärtää, kattoo varmaan ihan muita paikkoja naisessa.....
- pujottelija
palstalla joku pervo kirjoitteli,ei kyllä vissiin ollut dj
- Alempanakin
On yksi siihen sanaan viittava nimimerkki ?
- p_dude
tuolla se jahtaa jotain värjättyy blondii,hätistän ne sinnepäin nii kamppaa sä pervo ja pidä puhuttelu
http://images.inmagine.com/img/moodboard/mbb1494/mwi14940017.jpg- Vilma.
ja toiselta vedin lakanan pois niin----sinähän siellä alla olit------mitä sä oikeen meinaat?
- p_dude
Vilma. kirjoitti:
ja toiselta vedin lakanan pois niin----sinähän siellä alla olit------mitä sä oikeen meinaat?
aattelin ettet saa kiinni korkokenkä toises jalas,pyh,pieleen meni sekin pila,mut ei ois tarvinnu potkasta kuitenkaa
- Vilma.
p_dude kirjoitti:
aattelin ettet saa kiinni korkokenkä toises jalas,pyh,pieleen meni sekin pila,mut ei ois tarvinnu potkasta kuitenkaa
älä ny mulle ala kertoon satuja----ei mee läpi
noinhan soot aina tehny ko oot jahannu naisia
ettei ne näkis sun naamaa - p_dude
Vilma. kirjoitti:
älä ny mulle ala kertoon satuja----ei mee läpi
noinhan soot aina tehny ko oot jahannu naisia
ettei ne näkis sun naamaakun jos ne näkis mun lärvin,ni ne juoksis niin kovaa ettei muutkaa miehet sais niitä kii enää,sit työ naiset jäisitte ihan iliman,herrasmies kun olen nii aattelen kavereitanikin
- Vilma.
p_dude kirjoitti:
kun jos ne näkis mun lärvin,ni ne juoksis niin kovaa ettei muutkaa miehet sais niitä kii enää,sit työ naiset jäisitte ihan iliman,herrasmies kun olen nii aattelen kavereitanikin
naiset ei oo konkelia----pakoon ne juoksee vain näön vuoksi----leikkiivät vaikeesti tavoiteltavaa
usot sie minnuu - p_dude
Vilma. kirjoitti:
naiset ei oo konkelia----pakoon ne juoksee vain näön vuoksi----leikkiivät vaikeesti tavoiteltavaa
usot sie minnuulädyille ei passaa sanoa vastaan,lädyt on hianoja ystäviä
- Vilma.
p_dude kirjoitti:
lädyille ei passaa sanoa vastaan,lädyt on hianoja ystäviä
koska sinä opit---että mua on vaan yksi
ja kuka sulle on sanonu että sinä herrasmies oot
paskaa on puhunu----uso vaan minnuu - p_dude
Vilma. kirjoitti:
koska sinä opit---että mua on vaan yksi
ja kuka sulle on sanonu että sinä herrasmies oot
paskaa on puhunu----uso vaan minnuuja silipakin on lädy,ettäs tiät
- Vilma.
p_dude kirjoitti:
ja silipakin on lädy,ettäs tiät
silipa lädy-----joo mutta naisella on oikeus muuttaa mieltään----mulla oli sillon kuumetta ja nuha-----et oo herrasmies ei sulloo pukuakaan
ja puku tekee miehen----miehen ei tarvii olla kuin älykäs ja tyylikäs ja sää et oo niitä kumpaakaan-----ja pahasti sanoit---ei se silipa lady oo----uso sie vaan minnuu - Viivi.
Vilma. kirjoitti:
usot sie minnuuaattele toi mallinukkekin roikku yli kolme viikkoa mun jalassani kiinni ennen ku älysin ottaa housut pois! Joskus mä olen kyllä ollu vähemmän valikoiva ja heltynyt jo parissa tunnissa... mut ylipäänsä, mitä vanhemmaksi tulee sitä enemmän likoi, tai sitten muut tekevät niin. ;D
- Vilma.
Viivi. kirjoitti:
aattele toi mallinukkekin roikku yli kolme viikkoa mun jalassani kiinni ennen ku älysin ottaa housut pois! Joskus mä olen kyllä ollu vähemmän valikoiva ja heltynyt jo parissa tunnissa... mut ylipäänsä, mitä vanhemmaksi tulee sitä enemmän likoi, tai sitten muut tekevät niin. ;D
---------
- Vilma.
nii mää tarkotin vaan naisia----miehet on erikseen
- pujottelija
Vilma. kirjoitti:
eri mieltä,ei se ole hyvä asia
- Vilma.
pujottelija kirjoitti:
eri mieltä,ei se ole hyvä asia
kaikkien perään sääkin oot-----syksy vaan siirtyy
- Viivi.
Vilma. kirjoitti:
ei blondeissa miehissä mitään vikaa, turhaan jotkut niistä sävyttävät hiuksiaan tummemmiksi. Mut kyl tummatki on ihan kivoi ja kaljut ja torsot.
- pujottelija
Vilma. kirjoitti:
kaikkien perään sääkin oot-----syksy vaan siirtyy
sano ny edes yksi
- Vilma.
pujottelija kirjoitti:
sano ny edes yksi
ko on niin monta ettei itse muista
- Vilma.
Viivi. kirjoitti:
ei blondeissa miehissä mitään vikaa, turhaan jotkut niistä sävyttävät hiuksiaan tummemmiksi. Mut kyl tummatki on ihan kivoi ja kaljut ja torsot.
sitähän mä sanoin
- pujottelija
Vilma. kirjoitti:
ko on niin monta ettei itse muista
ei niitä ole kuin 3 1.ainoastaan yhdelle olen jotain ehdotellut
- Vilma.
pujottelija kirjoitti:
ei niitä ole kuin 3 1.ainoastaan yhdelle olen jotain ehdotellut
nääs utelias luonne mulla
- pujottelija
Vilma. kirjoitti:
nääs utelias luonne mulla
yhden muistan,hälle ehdotin kevättapaamista.nyt alkaa kyllä menemään liian lällyksi,menköön nyt tämän kerran
- Vilma.
pujottelija kirjoitti:
yhden muistan,hälle ehdotin kevättapaamista.nyt alkaa kyllä menemään liian lällyksi,menköön nyt tämän kerran
mm...mut se onkin erityinen----jos isken silmää
niin älä punastu - pujottelija
Vilma. kirjoitti:
mm...mut se onkin erityinen----jos isken silmää
niin älä punastuen sitten muuta sanokaan,ettei tulisi taas lällyä
- pekipoi
onhan ne blondit niin ihanii ja brunetit
- Vilma.
mm.....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811133- 498677
- 1375415
- 1443714
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572618
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak532190- 281826