Jesaja 55
Herran temppeli on avoin myös muukalaisille:
1 "Näin sanoo Herra: Noudattakaa oikeutta ja tehkää vanhurskaus, sillä minun autuuteni on lähellä ja minun vanhurskauteni ilmestyy.
2 Autuas se ihminen, joka tämän tekee, se ihmislapsi, joka tässä pysyy, joka pitää sapatin eikä sitä riko, joka varoo kätensä tekemästä mitään pahaa!
3 Älköön sanoko muukalainen, joka on liittynyt Herraan: "Herra erottaa minut peräti kansastansa", älköönkä kuohittu sanoko: "Minä olen kuiva puu".
4 Sillä näin sanoo Herra: Kuohituille, jotka pitävät minun sapattini ja valitsevat sen, mikä minulle otollista on, ja pysyvät minun liitossani,
5 heille minä annan huoneessani ja muurieni sisällä muistomerkin ja nimen, joka on poikia ja tyttäriä parempi; minä annan heille iankaikkisen nimen, joka ei häviä.
6 Ja muukalaiset, jotka ovat liittyneet Herraan, palvellakseen häntä ja rakastaakseen Herran nimeä, ollakseen hänen palvelijoitansa, kaikki, jotka pitävät sapatin eivätkä sitä riko ja pysyvät minun liitossani"
Taistelu JUMALAN LAISTA, onko se
6
128
Vastaukset
- liitossa
Muistakaa, että te olette muukalaisia.
6 Ja muukalaiset, jotka ovat liittyneet Herraan, palvellakseen häntä ja rakastaakseen Herran nimeä, ollakseen hänen palvelijoitansa, kaikki, jotka pitävät sapatin eivätkä sitä riko ja pysyvät minun liitossani"
Kyllä muukalainenkin saa viettää sapattia
23:12 Kuusi päivää tee työtäsi, mutta lepää seitsemäs päivä, että härkäsi ja aasisi saisivat hengähtää ja orjattaresi poika ynnä muukalainen saisivat virkistyä. - IDENEB
Etkö löytänyt mitään sapattiin viittaavaa Uuden
Testamentin puolelta. Vai luuletko että uusi
testamentti vain vahvistaa vanhan?
Mutta tässä sinulle pelastusrengas..
Laittomalle Benedi-IDENEBille
Milloinka alat lakia noudattaa edes siinä pikku
piirrossa, että laillistat nimesi??
Mutta rakkaus on ollut aina. Laki sai uinuvan
synnin virkoamaan ja tuomio tuli. Näin opettaa Sana.
Jotta jokainen käsittäisi erota laista ja liittyä
Kristukseen.
Room. 7:9
Minä elin ennen ilman lakia; mutta kun käskysana tuli, niin synti virkosi,
/// Turhaanko ravistelen alexia hereille??
Turhaanko tunnistamatonta Benedi-IDENEBiäkin?
Kristus tekisi "todellisesti vapaaksi". \\\
En väsy julistamatta totuutta salatuimpaan saakka..
Gal. 3:19
Mitä varten sitten on laki? Se on rikkomusten tähden jäljestäpäin lisätty olemaan siihen asti, kunnes oli tuleva se siemen, jolle lupaus oli annettu; ja se säädettiin enkelien kautta, välimiehen kädellä.
Room. 10:4
Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.
Luuk. 16:16 Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin.
Hallelujah! Uskon kautta, korkeimpaan armonistuimeen vedoten!! Hallelujah!
Riemusta ratkeamaisillaan
Ideneb- Benedi-IDENEB= siunattu
.." Vaan jotka, niinkuin ruuat ja juomat ja erilaiset pesot, ovat ainoastaan lihan sääntöjä, JOTKA OVAT VOIMASSA UUDEN JÄRJESTYKSEN AIKAAN ASTI" Heb 9: 10
" Sillä me tiedämme (ideneb ei), että laki on hengellinen, mutta minä lihallinen, myyty synnin
alaisuuteen" Room 7: 14
" Syntiä en olisi tullut tuntemaan, ellei Jumalan laki olisi kertonut mikä on syntiä"
" Sillä minä en tunne omakseni sitä mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen" jae 15
Jos ideneb vihaa Jumalan käskyjä, niin tekeekö hän niitten mukaan?
Jos taas ideneb tahtoo, rakkaudesta Jumalan pitää ja noudattaa käskyjä, mutta ei kuitenkaan toteuta niitä, vaan rikkoo ne...niin tunteeko hän omakseen sen ..että saa päivittäin rikkoa Jumalan käskyjä??
Eihän siihen voi vastata kuin hän, joka on vähässä väärä, sillä sellainen on paljossakin väärä, sillä 10-käskysanaa on paljon enemmän kuin ensimmäinen käskysana!! - lakia vastaan on
huoruutta Jumalaa vastaan. Paavali opetti näin:
1 Kor 7:19 "On yhdentekevää, onko ihminen ympärileikattu vai ei; tärkeää on JUMALAN KÄSKYJEN NOUDATTAMINEN."
siinä se, sapattikin. - arvasit?
lakia vastaan on kirjoitti:
huoruutta Jumalaa vastaan. Paavali opetti näin:
1 Kor 7:19 "On yhdentekevää, onko ihminen ympärileikattu vai ei; tärkeää on JUMALAN KÄSKYJEN NOUDATTAMINEN."
siinä se, sapattikin.Siinä sanotaan jumalan käskyjen noudattaminen, eikä mainita mitään erikseen sapatista.
Onko raamatussa sellainen maininta, että jumalan käskyt = jumalan laki = kymmenen käskyä = liiton ehdot
Onhan se hyvä, että sinäkin tiedät, että ei saa tappaa.
Tätäkin Paavali opetti
7:1 Mutta mitä siihen tulee, mistä kirjoititte, niin hyvä on miehelle olla naiseen ryhtymättä;
- on meneillään.
Adventistit pyrkivät muuttamaan ajan ja lain tuomalla esiin Ellenin lakia ja poistamalla vanhan kaksituhatvuotisen käytännön kristillisestä lepopäivän vietosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145