Hellurei ja hellät tunteet!
Nyt on mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen seonnut lopullisesti. Suomi on vaipumassa syvään lamaan, mutta Suomi aikoo tukea talouskriisissä kurjistuneita Islantia ja Latviaa yhteensä vajaan 700 miljoonan euron lainoilla. Tätä varten Suomi joutuu itse ottamaan velkaa ulkomailta.
Lue siis uudelleen: Suomi joutuu ottamaan velkaa, että elvyttää Latviaa ja Islantia.
Kyllä nyt Va-Vanhaselta järjen valon viimeinenkin kajo himmennyt.
Vanhanen heittää 700 miljoonaa ulkomaille
4
219
Vastaukset
- näyttää tosiaankin siltä
että viimeinenkin järjen valo keskustapuolueessa on sammumassa.
- pääomavaje
Laina on osuus pohjoismaiden päministerikokouksessa sovitusta lainasta talousvaikeuksissa ponnistelevan Islannin auttamiseksi ja vain pieni osuus IMF:n sopimasta tukipaketista.
Islanti on edelleen osa pohjoismaita ja tulee pysymään myös osana pohjoismaita. - C.C.C.P.
Mitä tulee, jos risteyttää känän ja vaateliikkeen mallinuken?
- Ei tietoa, mutta kaupan valvontanauhoista on kuulemma tullut suuri hitti. - Johan Pomppas
Voi jumankauta!
Tästä voisi puhua vähän isommin kirjaimin.
Suomi on korviaan myöten kusessa ja Vanhanen ottaa valtiolle lisävelkaa 700 miljoonaa euroa ja heittää koko summan ulkomaille.
Moisee typeryyteen ei syyllistynyt edes Esko Aho.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.304602- 343346
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833144- 102208
- 271760
- 1601751
- 121748
- 1011267
- 1371097
Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa
Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.14954