Täyttä paskaa nykyisin

Pettynyt

Olen katsonut kotikatua alusta lähtien. Nyt se on loppu. On nykyisin semmoista paskaa, että koko sarjan pitkä historia on totaalisesti pilattu.

On ihan salkkarimaista soopaa. Hyi helvetti!

14

1556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on Teemun

      rooli, jota Ville Keskilä näyttelee todella upeasti, niin oikeaa lihaa ja verta on hänen olemuksensa, todellinen mies joka ei oikein ymmärrä, mikä hänen vaimoaan vaivaa ...
      Jo Teemun takia sarjan seuraamista kannattaa jatkaa, jos sitä on tähänkin asti seurannut.

      • jösses

        Kyllä käy sääliksi näyttelijöitä (siis niitä oikeita, ei niitä ammattitaidottomia inisijöitä), että joutuvat tollasta postaskaa tekemään. Teemun osuus oli ainoa uskottava pätkä tänään. Muuten aivan käsittämätöntä p...aa.

        Olen katsonut sarjaa alusta asti. Kun tämä uudistus tuli, ajattelin seurata muutaman kuukauden, että löytyykö hommaan järkeä. Mutta olen tullut toisiin ajatuksiin. Tuollaista soopaa en viitsi seurata. Saattaa olla, että vilkaisen muutaman kuukauden kuluttua, saattaa olla että en. Todennäköisesti homma jää osaltani tähän. On sentään muutakin tekemistä.

        Eivät ne näyttelijät tätä lue, mutta sanon silti. Kiitos hienosti tehdystä työstä. Myötätuntoni on teidän puolella. Tuollaista sontaa en toivoisi teidän joutuvan tekemään.


      • pihalle
        jösses kirjoitti:

        Kyllä käy sääliksi näyttelijöitä (siis niitä oikeita, ei niitä ammattitaidottomia inisijöitä), että joutuvat tollasta postaskaa tekemään. Teemun osuus oli ainoa uskottava pätkä tänään. Muuten aivan käsittämätöntä p...aa.

        Olen katsonut sarjaa alusta asti. Kun tämä uudistus tuli, ajattelin seurata muutaman kuukauden, että löytyykö hommaan järkeä. Mutta olen tullut toisiin ajatuksiin. Tuollaista soopaa en viitsi seurata. Saattaa olla, että vilkaisen muutaman kuukauden kuluttua, saattaa olla että en. Todennäköisesti homma jää osaltani tähän. On sentään muutakin tekemistä.

        Eivät ne näyttelijät tätä lue, mutta sanon silti. Kiitos hienosti tehdystä työstä. Myötätuntoni on teidän puolella. Tuollaista sontaa en toivoisi teidän joutuvan tekemään.

        Jokos suntio ja Onni on hyllytetty?


    • vakikatsoja

      mukavasti alkanut perheohjelma,joka oli pakko ohjelmoida talteen jos oli muuta menoa tuohon aikaan.
      Nyt saa olla tallentimet rauhassa,koka kotikadun tie on päättynyt perheessämme.Olipa vielä Puotilallekkin järjestynyt äpärä ja aikuinen mies laittiin lässyttämään puhelimeen....voi helvetti miten typeräksi on Virtanen perheohjelman vääntänyt.

      • -Katsoja-

        Luulenpa, että näyttelijöitä virkistää, kun saavat välillä revitellä rooleissaan. Erityisesti anarkistisia mummoja esittävät näyttelijät ilmiselvästi nauttivat työstään.
        En minäkään kyllä pidä Niinan ja Roopen suhteesta. Se tuntuu niin väkisin keksityltä.


      • Montte Karlo

        Olen aivan kyllästynyt koska siinä pannaan halvalla vanhuksia (Maija) ja Pertin rooli alkaa olla todella typerä. Onnia ja Mauria oli aiemmin kiva katsoa ja juuri heidän takiaan olen ohjelmaa edelleen katsonut, mutta nyt Realle kirjoitettu rooli tekee Mauristakin idiootin. Sarjassa on huippu näyttelijöitä joiden roolit alkavat olla kirjoitettu älyttömiksi. Ketä Virtasta tarkoitat ja mikä hänen osuutensa käsiksessä on?

        Toivonkin, että sarja lopetetaan ja rahat laitetaan uuteen ja mukavaan uutishuoneeseen.


    • suomi

      ällöksi mennyt koko kotikatu, meidän perheessä käännetään jatkossa kanavaa.

    • minulle riitti

      Rupesin ärsyyntymään Kotikatuun jo kuukausia sitten, mutta vanhat telkkarinkatsomistavat istuivat lujassa. Nyt on kuitenkin kolme viimeistä jaksoa jäänyt katsomatta, enkä näköjään ole menettänyt mitään. Jää katsomatta vastakin.

      Tämä oli sitten viimeinen seuraamani Ylen ohjelma, joka ei ole uusinta. Heippa.

      • .Funtsailija.

        Kaikella on aikansa. Ehkä Kotikatu on vain tullut tiensä päähän. Jospa sen voisi saattohoitaa nätisti vähitellen pois ruudusta. Sitten voisi alkaa näyttää vanhoja jaksoja uusintana. Katsojia varmaan riittäisi. Meneväthän vanhat Metsolatkin vielä monelle ihan täydestä. Nyt voisi alkaa kehitellä uutta perhesarjaa, jossa olisi kiinnostavia henkilöitä ja juonenkäänteitä, mutta tietyt asiat voisi jättää rivin välistä luettaviksi (aikuinen ymmärtäisi, lapsen ei tarvitsiksikaan). Hyvän sarjan tekeminen ei tietysti ole helppoa, ja kaikkia ei voi koskaan miellyttää...


    • mieltä

      Kauniit ja rohkeat kuuluu samaan sarjaan, samoin kuin salkkarit. Kuka on kenenkin kaa. Täyttä paskaa. Olen seurannut sarjaa alusta saakka, mutta nyt tuli loppu, kun poliisikin pantiin pettäjäksi ja symppikset tulee petetyiksi.

      • pumpuliin..

        "kun poliisikin pantiin pettäjäksi ja symppikset tulee petetyiksi."

        Näinhän se menee oikeassakin elämässä..


    • auneonerva

      nykyisin kyllä kotikatu saa jäädä katsomatta. aivan sekoa touhua. ei muuta kun petetään ja sikaillaan. miltähän sarjan vanhoista näyttelijöistä tuntuu.

    • pettämistä ym.

      muistelkaapas Luotoloita,miten erosivat ja mäkimaan pertti sekoili ja eevakin sen veljen kanssa ja jannekin jonkun nuoren likan kanssa. ja taas luotola sen papin kaa. miräs maija touhuska? en nyt oikein muista oliskohan demetia.

      • lkölk

        vanhoja jaksoja oikein vhs:ltä ja täytyy sanoa, että oli ero kuin yöllä ja päivällä. miksi pitää väkisin jatkaa sarjan tekoa, kun jälki on tuollaista. oikeastaan jo pari vuotta on ollut nähtävissä tää uusi, paljon huonompaan mennyt tyyli


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      94
      1991
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      417
      1542
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1293
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1086
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1042
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      996
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      979
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      248
      924
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe