Ostettiin ruokaryhmä marraskuussa, joka oli viallinen ja tammikuussa luvattiin uusi pöytä viallisen tilalle, mutta uutta pöytää ei ole kuulunut. tänään soitin että purkaisin kaupan mielellään heti ja haluan rahani takaisin niin kaupan purkuja hoitava henkilö on kuulemma juuri nyt 2 vk lomalla ja siis asiaa alettaisiin käsittelemään vasta sitten kun hän saapuu lomalta niin nyt lööppejä luettuani onko mahollista että minulla jää rahat saamatta?? että neuvokaas mua nyt jotenki et miten mun pitäis menetellä asiassa...APUJA PIKAISESTI KAIPAILLEN...
katso:
http://www.iltalehti.fi/talous/200902069037175_ta.shtml
KOTI-IDEA reklamointi/kaupan purku
8
2280
Vastaukset
- .itsekin
että sun pöytäs ei paljon tossa firmassa enää paina. Osta vaan vasara ja nauloja...
- on......
ole tyytyväinen että olet edes jotakin saanut. Ei muuta kuin naulaa ja napuja ja peppua taputa.
- kalustekaveri
laitatko kauppakirjan numeron viisi viimeistä numeroa tänne paikkakunnan mistä pöydän ostit. millainen vika pöydässä on? eiköhän homma sitten hoidu.
- kerron,
että ei ollut helppoa joulukuussakaan kyseinen asia ja nyt firma on haettu konkurssiin. En ihmettele.
Me ostettiin sänky, jossa ei ollut vain yksi vika, vaan neljä. Oli tulossa uusi sänky, mutta pystyneet ottamaan sitä enää vastaan. Sen verran paha vika oli tämä viimeinen, että meni luotto sekä sänkyyn että yritykseen.
Kaupan purkaminen oli todella hankalaa. Avomies laittoi kirjallisen reklamaation yrityksen neljälle pomolle ja liitteeksi 14 kuvaa sängyn vioista. Tämän jälkeen onnistuimme purkamaan kaupan.
Ota yhteyttä kuluttajaneuvontaan ja kysele sieltä, mitkä mahdollisuudet sinulla on. Reklamoi kirjallisesti (mustaa valkoisella tehokkaampi kuin puhe): muista päivämäärät (esim. kopio kuitista liitteenä) ja kaikki muut tärkeät tiedot. Laita kuvia liitteeksi. Vaadi vastausta. Säilytä kopio tekstistä itselläsi. Jos teillä on vielä viallinen tuote, älä palauta ennen kuin saatte vastauksen reklamaatioonne.
Toivotaan parasta.- sängyssä
Mikä sängyssänne oli vikana? Meilläkin on sängyt vaihdettu jo niin moneen kertaan, että en enää edes muista. Aina sama vika, reuna lerpahtaa kun vaahtomuovi tippuu puun päältä. Kyseessä siis Höyhensaari-Lux-joustinsängyt.
- kurssi,,,,,
http://www.iltalehti.fi/talous/200902099055058_ta.shtml
Konkurssi tuli. Nyt lakiteitse rahojasi perimään jos sieltä jokunen euro vielä irtoais.- jybis
voi apua.
me ostettiin sohva tammikuussa,piti tulla nyt helmikuun puolessavälissä (tai voi siis vielä tullakkin) mutta jos ei tule niin mitä teen?
sohvasta on maksettu käteisellä 200e.loput pistettiin luotolla,luottoa ollaan maksettu 300e.
jos toi pulju on tosissaan konkassa eikä se meidän sohva ole edes tulossa niin onhan meillä oikeus saada tuo 200e takasin,ja pankilta se 300e mitä ollaan sinne masterille maksettu jos kerran tuotettakaan ei ole?
- tyyppi88
Näin lehdessä Koti-idean mainoksen, jossa luki että toiminta jatkuu normaalisti Tervetuloa!
Mitäs tämä nyt on? Yritys menee konkurssiin ja toiminta jatkuu??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828