Katainen on öykkärimäinen nousukas joka tuskin moista olisi vapaaehtoisesti tehnyt.
Antoiko mahtimiehet Kataiselle käskyn
14
272
Vastaukset
- Tomppak
Tää on just se mistä mä nautin, luultavasti Katainen on todellakin vain pelinappula.
Miehet tekee miesten päätöksiä, ei kuin vihreät piipertäjät. - Katainen ihan
En minä koe niin, että olisi öykkärimäinen nousukas. ? Mä koen, että hän on ihan aito ja ystävällinen ja kaikessa hyvää tarkoittava. Siis työssään tähtää kyllä hyvään. Minusta fiksu mies. Myös hyvä esiintyminen, ulosanti ja älykkyys.
Huom, minä joka tässä lausun ja kehun, niin olen itse 6-kymminen ei-kokoomuslainen ihminen. En oikein pidä siitä ainakaan, että jonkun nuoruutta kuin ylen katsottaisiin. - Aika näyttää. Vaikea on hommansakin, kaikkien Eduskunnassa olevien hommat ja yhteenkin kun vielä pitäisi työskennellä. Siis, en usko, että oli painostettu; hänhän ihan selkeästi vastasi Jutan kysymykseen ja väitteeseen, vastasi ihan spontaanisti, Eikö?!- eikös se ole
fakta että O-V.K perusti Suomen sosialidemokraattisen puolueen, jonka tavoite vielä 80-luvulla ihan puolueohjelmassakin oli sosialistinen suomi...?
- Huomaaja.
Puhtaalle pöydälle, kun ei ollut mitään vaikeuksia ja rattaat pyörivät. Nyt kun on vaikeuksia on poikaparalla rormi suussa ja toinen perseessä. Hyvähän se solvata ja möykätä anteeksi pyydellessa, kun pätkä-ukko ei muuta osaa.
- tommosista syis-
Huomaaja. kirjoitti:
Puhtaalle pöydälle, kun ei ollut mitään vaikeuksia ja rattaat pyörivät. Nyt kun on vaikeuksia on poikaparalla rormi suussa ja toinen perseessä. Hyvähän se solvata ja möykätä anteeksi pyydellessa, kun pätkä-ukko ei muuta osaa.
tä. Tommoisista syistä, kuin esim. ulkonäkö, on aika typerää haukkua ihmistä. Sivistystä, please, sitten mielipiteet ja keskustelukin varteenotettavampaa.
- hakusessa tekemiset
Huomaaja. kirjoitti:
ja on kun seilaisi ihan eksyksissä. Ja taas pantiin teollisuuspohatoille vähän tukiaisia firmoihin jotka kohta vaihtavat nimeä ja hups, fyrkat hävinneet. Mutta sehän on Kokoomuksen missio.
- hänen syynsä
Huomaaja. kirjoitti:
jos oli "puhdas pöytä" !
- Tietäjä.
hänen syynsä kirjoitti:
jos oli "puhdas pöytä" !
Koska entisen hallituksen Ministeri teki kaiken hyvän työn ja oleellisen Kataiselle valmiiksi.
- käskyjä on
jolkki mistään saannut ja aivan sama mitä nyt on sanonut, mutta pojasta jotenkin näkee sen että on hyvin terävä ja tarkka mutta ikävän itseriittoinen on myös.Tuollaisella tyylillä ja ylimielisellä itsekeskeisyydellä on myös nimi ja se on narsismi, pidemmän päälle paha juttu. Aika yleinen muuten nykyisessä vauhti maailmassa.
- nii paljo yli-
yrittää. Kataisen ei tarvitsis niin paljon yliyrittää, jos sellaista on, jos te arvon ulkonäköön ja nuoruuteen aliarvostavasti ja halveksuvasti puuttuvat ette kommentteinenne tulisi esille. Teillä oikeasti ei ole kunnon sanottavaa varsinaisesta asiasta. Kateellisiako olette eteenpäin päässeelle miehelle. Huom. eipäs 'pojitella'! Miten itse toimisitte Kataisen hommassa? - Sanoo 6-kymminen pesussuomalainen.
- arvostelin ulkonäköä?
nii paljo yli- kirjoitti:
yrittää. Kataisen ei tarvitsis niin paljon yliyrittää, jos sellaista on, jos te arvon ulkonäköön ja nuoruuteen aliarvostavasti ja halveksuvasti puuttuvat ette kommentteinenne tulisi esille. Teillä oikeasti ei ole kunnon sanottavaa varsinaisesta asiasta. Kateellisiako olette eteenpäin päässeelle miehelle. Huom. eipäs 'pojitella'! Miten itse toimisitte Kataisen hommassa? - Sanoo 6-kymminen pesussuomalainen.
Se että mies käyttäytyy kuin, ei ymmärtäisi mitään töppäilleensä ja silti pyytelee anteeksi on aika ristiriitainen tilanne? "Hei nythän minua moititaan, eikä kukaan taputa selkään HYVÄ sinä olet paras" vaikka on töppäillytkin, herättää kysymyksiä ja vie uskottavuutta.
- yhteen koko ketjua
arvostelin ulkonäköä? kirjoitti:
Se että mies käyttäytyy kuin, ei ymmärtäisi mitään töppäilleensä ja silti pyytelee anteeksi on aika ristiriitainen tilanne? "Hei nythän minua moititaan, eikä kukaan taputa selkään HYVÄ sinä olet paras" vaikka on töppäillytkin, herättää kysymyksiä ja vie uskottavuutta.
Koko ketjua taisin vetää yhteen kommentoidessani sinua. Okay. Kaipa sinä oikeinkin näet, hmmm? - Korjaan myös puheenvuoroni lopun '6-kymppinen perussuomalainen' (nainen). Se siitä.
- väärentää
asiakirjoja ja jos tarvitseekin niin terävät ja tarkat ymmärtävät tehdä sen niin että eivät jää kiinni.
- Ei olisi itse
ymmärtänyt, kun ei ymmärtänyt, mitä sanoi, eikä ymmärtänyt pitää suutaan kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse684490Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053749Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1113377Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.281931Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871185- 90939
- 55895
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125892Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817