Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulta puuttuisi rakkaus, OLISIN VAIN KUMISEVA VASKI TAI HELISEVÄ SYMBAALI.
Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, EN OLISI MITÄÄN.
3 Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, EN SILLÄ MITÄÄN VOITTAISI
Totta puhui pakanain APOSTOLI, rakas veljemme Paavali, ilman rakkautta ei meillä ole mitään.
Kiitos Paavali
18
422
Vastaukset
- sitten
Kerro omin sanoin MITEN tuo rakkaus käytännössä sinussa ilmenee?
ei mitään korulauseita vastaukseksi - Trubaduuri
Kristus itse valitsi vain kaksitoista apostolia
Jaakobin poikain luvun mukaan. Elikä. Apostoleja on raamatun mukaan vain kaksitoista yhteensä!
Heidät kaikki on nimi nimeltä lueteltu! Rakkaus valheeseen tekee ihmisestä pedon. Kuten jokainen
aito ja oikein uskova ihminen voi senkin huomata.
Kauniilla sanoilla ja olemattomilla teoilla nämä valheen orjat ja rakastajat yrittävät hurmata
alati, väsymättä myös valittuja. Mutta eivät voi onnistua tehtävässään, koska Jumala, Luojamme, taivaallinen Isä itse pitää meistä tiukasti kiinne ikuisesti.- Yksi ihminen
"Kristus itse valitsi vain kaksitoista apostolia
Jaakobin poikain luvun mukaan. "
Raamatun mukaan Jeesus valitsi tosiaan 12 Apostolia. Olisi kuitenkin hyvä ymmärtää keitä varten nämä 12 ensimmäistä apostolia valittiin.
Raamattu kyllä itse kertoo tämän:
"Ja nämä ovat niiden kahdentoista apostolin nimet: ensimmäinen oli Simon, jota kutsuttiin Pietariksi, ja Andreas, hänen veljensä, sitten Jaakob Sebedeuksen poika, ja Johannes, hänen veljensä,
3. Filippus ja Bartolomeus, Tuomas ja Matteus, publikaani, Jaakob, Alfeuksen poika, ja Lebbeus, lisänimeltä Taddeus,
4. Simon Kananeus ja Juudas Iskariot, sama, joka hänet kavalsi.
5. Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
6. vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö.
7. Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle.' " Matteus 10. luku.
-----------------------------------------------
"Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin, vaan menkää ennemmin ISRAELIN huoneen kadonneitten lammasten tykö. "
Nämä 12 ensimmäistä valittiin ISRAELIN Apostoleiksi.
Nyt tietenkin olisi hyvä muistaa, että Jumalan suunnitelmiin kuului myös pakanoiden pelastaminen. Miten pakanat voisi pelastaa, jos kerran noille 12 Apostolille oli annettu määräys olla menemättä pakanoiden luo?
Paavalille Raamatun mukaan Jeesus sanoi:
"Mene, sillä minä lähetän sinut kauas pakanain tykö" Apt. 22:21
Ja jokainen varmaan tietää, että apostoli tarkoittaa suomeksi käännettynä= lähetetty.
-------------------------------------------
Ja vielä lopuksi. Apostoleja on ollut paljon enemmänkin kuin vain nuo kolmetoista. Sillä eri paikkakunnilla olevissa Jumalan seurakunnissa oli myös apostolin virkoja.
"11. Ja hän antoi muutamat apostoleiksi, toiset profeetoiksi, toiset evankelistoiksi, toiset paimeniksi ja opettajiksi,
12. tehdäkseen pyhät täysin valmiiksi palveluksen työhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen, " Ef. 4. luku - Diana-ad-rem
Yksi ihminen kirjoitti:
Raamatun mukaan Jeesus valitsi tosiaan 12 Apostolia. Olisi kuitenkin hyvä ymmärtää keitä varten nämä 12 ensimmäistä apostolia valittiin.
"Ja nämä ovat niiden kahdentoista apostolin nimet: ensimmäinen oli Simon, jota kutsuttiin Pietariksi, ja Andreas, hänen veljensä, sitten Jaakob Sebedeuksen poika, ja Johannes, hänen veljensä,
3. Filippus ja Bartolomeus, Tuomas ja Matteus, publikaani, Jaakob, Alfeuksen poika, ja Lebbeus, lisänimeltä Taddeus,
5. Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
7. Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle.' " Matteus 10. luku.
"Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin, vaan menkää ennemmin ISRAELIN huoneen kadonneitten lammasten tykö. "
Nyt tietenkin olisi hyvä muistaa, että Jumalan suunnitelmiin kuului myös pakanoiden pelastaminen. Miten pakanat voisi pelastaa, jos kerran noille 12 Apostolille oli annettu määräys olla menemättä pakanoiden luo?
Ja jokainen varmaan tietää, että apostoli tarkoittaa suomeksi käännettynä= lähetetty.
Ja vielä lopuksi. Apostoleja on ollut paljon enemmänkin kuin vain nuo kolmetoista. Sillä eri paikkakunnilla olevissa Jumalan seurakunnissa oli myös apostolin virkoja.
"11. Ja hän antoi muutamat apostoleiksi, toiset profeetoiksi, toiset evankelistoiksi, toiset paimeniksi ja opettajiksi,
12. tehdäkseen pyhät täysin valmiiksi palveluksen työhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen, " Ef. 4. lukuon kautta aikain ollut epäonnen luku.
Kolmastoista päivä ja perjantai, pitkäperjantai.
Silloin tapahtuu aina jotain pahaa ja pakanallista.
Kristityt naulitsevat jeesuksen yhä uudelleen ja uudelleen ristille, sekä kokonntuvat ehtoolliselle nauttimaan hänen lihaansa ja vertansa.
Katsellen kuninkaansa kuvaa alttaritaulussa.
Siitä on Jumala kaukana. - Yksi ihminen
Diana-ad-rem kirjoitti:
on kautta aikain ollut epäonnen luku.
Kolmastoista päivä ja perjantai, pitkäperjantai.
Silloin tapahtuu aina jotain pahaa ja pakanallista.
Kristityt naulitsevat jeesuksen yhä uudelleen ja uudelleen ristille, sekä kokonntuvat ehtoolliselle nauttimaan hänen lihaansa ja vertansa.
Katsellen kuninkaansa kuvaa alttaritaulussa.
Siitä on Jumala kaukana.Taikausko taitaa olla ihan oma aiheensa enkä siihen puutu. Enkä minä tässä ole puolustelemassa "kristin uskoa" tai niitä, jotka väittävät olevansa kristittyjä vaikka eivät ole. Kristityt uskonnon harjoittajina ja lahkoina ovat saaneet ihan tarpeeksi pahaa aikaan historiansa aikana, ja hyvä että jotkut jaksavat muistuttaa heidän teoistaan.
"Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys. "
Ja tähän Jumala kutsuu kaikkia ihmisiä kaikkialla maailmassa. Siinä vaeltamaan ja pysymään, sillä itse Jumala on rakkaus. - toistele vaan valhetta
Yksi ihminen kirjoitti:
12. tehdäkseen pyhät täysin valmiiksi palveluksen työhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen, " Ef. 4. lukuKristus lähetti opetuslapsia matkaan eläessään.
Heidän tarkkaa lukumäärää ei tiedä yksikään ihminen. Kristus antoi näille ohjeet joidenka mukaan heidän piti toimia ilosanomaa julistamalla ja opettamalla ihmisiä talosta taloon ja kylästä kylään ja kaupungista kaupunkiin. He eivät saaneet ottaa matkalle mukaan muuta kuin sauvan, laukun ja vaatteensa ja sandaalinsa. Tuokin on kerrottu kyllä raamatusssa.
Eikä heidän joukossaan ollut pakanain apostolia. Koska sellaista ei ole olemassakaan muutoin kuin niissä valheissa joita jatkuvasti toistetaan justiinsa siten kuin roomalaiset ja myöhemmin katolinen kirkko halusi ja jonka ne itse laittoi
alulle. Nämä ko kaksitoista apostolia nimettiin kyllä ruhtinaiksi, kuninkaiksi Jaakobin heimolle
joka koostui kahdentoista pojan jälkeläisistä. Jaakobia kutsuttiin myös Israeliksi jolla ei ole nyky israelin, tuon valtion kanssa, mitään yhteistä. - Yksi ihminen
toistele vaan valhetta kirjoitti:
Kristus lähetti opetuslapsia matkaan eläessään.
Heidän tarkkaa lukumäärää ei tiedä yksikään ihminen. Kristus antoi näille ohjeet joidenka mukaan heidän piti toimia ilosanomaa julistamalla ja opettamalla ihmisiä talosta taloon ja kylästä kylään ja kaupungista kaupunkiin. He eivät saaneet ottaa matkalle mukaan muuta kuin sauvan, laukun ja vaatteensa ja sandaalinsa. Tuokin on kerrottu kyllä raamatusssa.
Eikä heidän joukossaan ollut pakanain apostolia. Koska sellaista ei ole olemassakaan muutoin kuin niissä valheissa joita jatkuvasti toistetaan justiinsa siten kuin roomalaiset ja myöhemmin katolinen kirkko halusi ja jonka ne itse laittoi
alulle. Nämä ko kaksitoista apostolia nimettiin kyllä ruhtinaiksi, kuninkaiksi Jaakobin heimolle
joka koostui kahdentoista pojan jälkeläisistä. Jaakobia kutsuttiin myös Israeliksi jolla ei ole nyky israelin, tuon valtion kanssa, mitään yhteistä.Jumalan ja Kristuksen tuntemisessa meillä kaikilla on varmasti varaa kasvaa joka päivä yhä enemmän. Kiitos muistutuksesta.
- Diana-ad-rem
Yksi ihminen kirjoitti:
Taikausko taitaa olla ihan oma aiheensa enkä siihen puutu. Enkä minä tässä ole puolustelemassa "kristin uskoa" tai niitä, jotka väittävät olevansa kristittyjä vaikka eivät ole. Kristityt uskonnon harjoittajina ja lahkoina ovat saaneet ihan tarpeeksi pahaa aikaan historiansa aikana, ja hyvä että jotkut jaksavat muistuttaa heidän teoistaan.
"Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys. "
Ja tähän Jumala kutsuu kaikkia ihmisiä kaikkialla maailmassa. Siinä vaeltamaan ja pysymään, sillä itse Jumala on rakkaus.sitä pitää noudattaa.
Pelkkä rakkaus ei tee sinusta oikeamielistä/ vanhurskasta, vaan siihen tarvitaan aivan järkevästi - Pikakirjoittaja
Yksi ihminen kirjoitti:
Taikausko taitaa olla ihan oma aiheensa enkä siihen puutu. Enkä minä tässä ole puolustelemassa "kristin uskoa" tai niitä, jotka väittävät olevansa kristittyjä vaikka eivät ole. Kristityt uskonnon harjoittajina ja lahkoina ovat saaneet ihan tarpeeksi pahaa aikaan historiansa aikana, ja hyvä että jotkut jaksavat muistuttaa heidän teoistaan.
Ja tähän Jumala kutsuu kaikkia ihmisiä kaikkialla maailmassa. Siinä vaeltamaan ja pysymään, sillä itse Jumala on rakkaus.Peruskristillisyys,niin.Ei muuta kuin heliseviä korulauseita,tyhjää,mitätöntä,arvotonta Jumalalle.Rakkaus ei tee mitään pahaa lähimmäiselleen.Niin,miettikää sitä.
Kaikki vääryys on syntiä.Vääryys kaikkia lähimmäisiä kohtaan.
Jumala ei onneksi erottele tässä kohden.
Kaikille kiusatuille on lohtu,Herra maksaa heidä kiusaajilleen kerran palkan kaikesta kiusaamisesta.
Se,mitä kiusatut,vainotut elämässään menettivät ihmisten ilkeyden tähden,kyyneleet ovat tallessa.
Paljot puheet rakkaudesta.Mitä sinä taidat sanoa siitä?Kutsuuko Jumala sinut puhumaan ja helisemään sanoja,vai tekoja,joilla osoitat inhimillisyyttä?Päivittäin,arjessa,niinkuin juhlassa.Aina? - Yksi ihminen
Diana-ad-rem kirjoitti:
sitä pitää noudattaa.
Pelkkä rakkaus ei tee sinusta oikeamielistä/ vanhurskasta, vaan siihen tarvitaan aivan järkevästi"Pelkkä rakkaus ei tee sinusta oikeamielistä/ vanhurskasta, vaan siihen tarvitaan aivan järkevästi
- Yksi ihminen
Pikakirjoittaja kirjoitti:
Peruskristillisyys,niin.Ei muuta kuin heliseviä korulauseita,tyhjää,mitätöntä,arvotonta Jumalalle.Rakkaus ei tee mitään pahaa lähimmäiselleen.Niin,miettikää sitä.
Kaikki vääryys on syntiä.Vääryys kaikkia lähimmäisiä kohtaan.
Jumala ei onneksi erottele tässä kohden.
Kaikille kiusatuille on lohtu,Herra maksaa heidä kiusaajilleen kerran palkan kaikesta kiusaamisesta.
Se,mitä kiusatut,vainotut elämässään menettivät ihmisten ilkeyden tähden,kyyneleet ovat tallessa.
Paljot puheet rakkaudesta.Mitä sinä taidat sanoa siitä?Kutsuuko Jumala sinut puhumaan ja helisemään sanoja,vai tekoja,joilla osoitat inhimillisyyttä?Päivittäin,arjessa,niinkuin juhlassa.Aina?"Kaikille kiusatuille on lohtu,Herra maksaa heidä kiusaajilleen kerran palkan kaikesta kiusaamisesta."
Kostoa tärkeämpää on varmaankin se, että Jumala tulee antamaan kiusatuille tulevassa elämässä yltäkylläisesti niin paljon hyvää, ettei menneitä enää muistella. Kiusaajatkin ovat kiusattuja, eivätkä he siksi tiedä mitä he tekevät.
Jumalan koko pelastus suunnitelma perustuu anteeksi antamiseen ja samoin myös meidän tulee antaa anteeksi. - Pikakirjoittaja
Yksi ihminen kirjoitti:
"Pelkkä rakkaus ei tee sinusta oikeamielistä/ vanhurskasta, vaan siihen tarvitaan aivan järkevästi
Sanoit:"Aivan.Ja siitä kasvaa ne oikeat teot,jotka ovat rakkautta täynnänsä kaikkia ihmisiä kohtaan."
Taas löytyi uusi "jeesus",oikein täynnä rakkautta kaikkia kohtaan.
Muistutan sinulle;vaikka "yritätkin",et rakasta silti,täydellisesti,kaikkia.Aivan turhaa vakuuttelua.Muista inhimillisyys ja rehellisyys,aitous.Ne enenevät vasta,kun ihminen jättää oman yrittämisensä,sekä oman minänsä korotuksen."Rakkaus ei kerskaa."
Olet hyvällä alulla,mutta muista,että jos olet rehellinen,et ikinä voi sanoa,että sinä olisit rakkautta täynnänsä kaikkia kohtaan. - Yksi ihminen
Sanoit:"Aivan.Ja siitä kasvaa ne oikeat teot,jotka ovat rakkautta täynnänsä kaikkia ihmisiä kohtaan."
Taas löytyi uusi "jeesus",oikein täynnä rakkautta kaikkia kohtaan.
Muistutan sinulle;vaikka "yritätkin",et rakasta silti,täydellisesti,kaikkia.Aivan turhaa vakuuttelua.Muista inhimillisyys ja rehellisyys,aitous.Ne enenevät vasta,kun ihminen jättää oman yrittämisensä,sekä oman minänsä korotuksen."Rakkaus ei kerskaa."
Olet hyvällä alulla,mutta muista,että jos olet rehellinen,et ikinä voi sanoa,että sinä olisit rakkautta täynnänsä kaikkia kohtaan.En ole sellaista väittänytkään, että olisin tullut täydelliseksi rakkaudessa. Mutta sen sanoin aiemmin, että meillä jokaisella on varmasti jokapäivä varaa kasvaa yhä enemmän Jumalan ja Kristuksen tuntemisessa. Niin minullakin.
"et ikinä voi sanoa,että sinä olisit rakkautta täynnänsä kaikkia kohtaan. "
Vain Jumalasta ja Kristuksesta voi noin sanoa. - Pikakirjoittaja
Yksi ihminen kirjoitti:
"Kaikille kiusatuille on lohtu,Herra maksaa heidä kiusaajilleen kerran palkan kaikesta kiusaamisesta."
Kostoa tärkeämpää on varmaankin se, että Jumala tulee antamaan kiusatuille tulevassa elämässä yltäkylläisesti niin paljon hyvää, ettei menneitä enää muistella. Kiusaajatkin ovat kiusattuja, eivätkä he siksi tiedä mitä he tekevät.
Jumalan koko pelastus suunnitelma perustuu anteeksi antamiseen ja samoin myös meidän tulee antaa anteeksi.Anteeksianto?Mitä se on,ja kuka pystyy siihen,jos on kiusatuksi joutunut?Vaatii Jeesuksen luonteen,ei muut siihen pysty.Kiusaajat ovat taas usein huonoja itsetunnoltaan,tavallista alempia älykkyysosamäärältään,siksi kateita,tuskin kiusattuja,mutta mitä useimmin laumasieluisia ilkeitä ihmisiä,jotka repivät ihmisen kiusaamisesta sairasta hupia itselleen.He kun katsovat,miten kiusattu reagoi,se tuottaa heille päivän tärkeimmän annin,muuta heillä ei ole.Tätä voi jatkua loputtomiin,vuodet ja joukkoon voi tulla uusia kiusaajia,kunnes jonkun ihmisen elämä on tuhottu miltei kokonaan.Siitä kertovat surulliset tapaukset tässäkin kristityssä maassa.
Totta,että Jumala hyvittää kiusatuille kaiken,mutta en ainakaan ymmärrä sitä,miksi täälläkin oikein siunataan ilkeys.Mielestäni ilkeyttä ei saa siunata,eikä kiusatun velvollisuus ole anta anteeksi,jos ei pysty.Jeesus ihmisessä vain voi antaa anteeksi,ei ihminen. - Pikakirjoittaja
Yksi ihminen kirjoitti:
En ole sellaista väittänytkään, että olisin tullut täydelliseksi rakkaudessa. Mutta sen sanoin aiemmin, että meillä jokaisella on varmasti jokapäivä varaa kasvaa yhä enemmän Jumalan ja Kristuksen tuntemisessa. Niin minullakin.
"et ikinä voi sanoa,että sinä olisit rakkautta täynnänsä kaikkia kohtaan. "
Vain Jumalasta ja Kristuksesta voi noin sanoa.siinähän se oli.
- Yksi ihminen
siinähän se oli.
Koetatko sinä kiusata minua vai mitä sinä oikein ajat takaa?
Rakkaudessa kasvamisesta minä olen koko ajan kirjoittanut. - Yksi ihminen
Anteeksianto?Mitä se on,ja kuka pystyy siihen,jos on kiusatuksi joutunut?Vaatii Jeesuksen luonteen,ei muut siihen pysty.Kiusaajat ovat taas usein huonoja itsetunnoltaan,tavallista alempia älykkyysosamäärältään,siksi kateita,tuskin kiusattuja,mutta mitä useimmin laumasieluisia ilkeitä ihmisiä,jotka repivät ihmisen kiusaamisesta sairasta hupia itselleen.He kun katsovat,miten kiusattu reagoi,se tuottaa heille päivän tärkeimmän annin,muuta heillä ei ole.Tätä voi jatkua loputtomiin,vuodet ja joukkoon voi tulla uusia kiusaajia,kunnes jonkun ihmisen elämä on tuhottu miltei kokonaan.Siitä kertovat surulliset tapaukset tässäkin kristityssä maassa.
Totta,että Jumala hyvittää kiusatuille kaiken,mutta en ainakaan ymmärrä sitä,miksi täälläkin oikein siunataan ilkeys.Mielestäni ilkeyttä ei saa siunata,eikä kiusatun velvollisuus ole anta anteeksi,jos ei pysty.Jeesus ihmisessä vain voi antaa anteeksi,ei ihminen."Anteeksianto?Mitä se on,ja kuka pystyy siihen,jos on kiusatuksi joutunut?"
Kristus meissä siihen kykenee. Hänhän itse on ollut kaikessa kiusattu, siksi hän voi auttaa ja lohduttaa. Meille on annettu toivo ja lohdutus. Uskotaan siihen lujasti. Tässä ajassa meillä on monenlaisia ahdistuksia, mutta kaikissa niissä Jumala voi meitä auttaa ja rohkaista menemään eteenpäin.
"Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden. Ja niin hän, vaikka oli Poika, oppi siitä, mitä hän kärsi, kuuliaisuuden, ja kun oli täydelliseksi tullut, tuli hän iankaikkisen autuuden aikaansaajaksi kaikille, jotka ovat hänelle kuuliaiset"
"Autuaita te, jotka nyt isoatte, sillä teidät ravitaan! Autuaita te, jotka nyt itkette, sillä te saatte nauraa! " - Trubaduuri
Yksi ihminen kirjoitti:
12. tehdäkseen pyhät täysin valmiiksi palveluksen työhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen, " Ef. 4. lukuJotta Kristus tuli kaikkia varten, mutta hänen tehtävänsä rajoittui vain tietylle alueelle.
Sen jälkeen kun hän opiskeli kaikkea uskontoihin liittyvää Egyptissä hän tuli pimeyden valtakuntaan
, tuo hetki on kuvattu tarkoin raamatussa.
Hän siis astui valkeudesta synkkään pimeyteen. Pimeys tarkoitti tuolloin ettei ne ihmiset jotka asuivat pimeyden laaksossa tietäneet muusta kuin itsestään. Elikä, lokaalin narsismin peruskuvio on kansa jolla on oma jumala ja lait jotka ovat ristiriidassa todellisuuden ja meidän Luojan, Taivaallisen Isän tahdon kanssa totuutta väheksyen. Tuo narsisimi tarttuu kaikkiin jotka alkavat ottamaan vaikutteita tuosta kansasta jonka jumala piirtelee sormellaan lakejaan kiveen ja joka haluaa haistella tapettujen eläinten käristettyjen ruumineiden hajuja.
Asiastakin muutamin sanoin.
Ei ole olemassa pakana kansoja, ei ole ollutkaan.
Israel vanhassa perinteisessä mielessä tarkoittaa vain miestä jonka nimi oli Jaakob ja jolla oli kaksitoista poikaa. Tuo Israelin/Jaakobin heimo katosi jo tuhansia vuosia sitten. Kristus esitti asiaa näin, hän oman sanansa mukaan, että hän tuli kyllä etsimään Israelin kadonneita lampaita, mutta ei löytänyt!
Taivaallisen Isän tahtoa on siis myös, jotta Hän lähetti Poikansa pelastamaan muita ihmisiä sekä
kansoja tuolta juutalaisten keksimiltä valheilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101199- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763