Vai ei hoitolaitoksista ongelmia tulevaiseuudessa...
Kirjoittanut: AlkoRaivonen 5.2.2009 klo 09.17
Just joo. Kerran elämässä käväissyt katkolla, ja nyt en sitten saa vauvalleni vakuutusta. "olette olleet hoidossa alkoholin/huumeiden takia...." Niin siis "pelkän" alkoholin takia kävin, ja syystä että kehotettiin. Kuivilla olen ollut jo vajaan vuoden. "Ei noista mitää merkintää tule" jne, pelkkää p*skapuhetta. Olisin kyllä selvinnyt ihan ilman katkoakin, mutta rauhoittaakseni muiden mieltä lähdin silloin. Tästä on siis jo 4 vuotta aikaa. Että ottaa päähän...
Jostain
Kirjoittanut: vuotaa pahasti 5.2.2009 klo 23.23
Itse hakeuduin psykoterapiaan aikoinani masennusoireiden vuoksi. En ole ollut koskaan mielisairaalahoidossa, pystyin käymään työssä hoidon aikana, terapia auttoi ja olen ollut vuosikausia taas se tavallinen elämään valoisasti suhtautuva itseni. Itsemurhaa en ole koskaan yrittänyt tms.
Kun jäin yksinhyuoltajaksi, hain henkivakuutusta että lasten tulevaisuus olisi turvatumpi. Vakuutuslaitos venkoili henkivakuutuksen myöntämisessä, samoin toinen, vasta kolmannesta sain henkivakuutuksen. Sanoivat kysyessäni aika suoraan, että pitivät minua jonkinlaisena riskitapauksena, josta voisi oikein joutua vakuutusrahoja joskus maksamaankin.
Tieto vuotaa jostain vakuutuslaitoksille. En hakeutunut psykoterapiaan terveyskeskuksen vaan yksityisen lääkäriaseman psykiatrin lähetteellä, KELA korvasi osan terapiasta, työkyvyn ylläpitäminen oli perusteena.
Tälleen.
http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97&conference=4000000000000036&posting=22000000041465788
Suomalaiset vailla tietosuojaa.
Jep juu.
0
144
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m844451Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513200
- 412741
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222362- 232076
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725