Viasat tuo National Geographicin uuden erikoiskanavan myös Suomeen

...

Ensimmäinen seikkailu villissä luonnossa 24. helmikuuta

Nat Geo Wild on arvostettu dokumenttikanava, joka keskittyy erityisesti villiin luontoon ja sen asukkien elämään. Dokumenttikanavalla katsoja pääsee alansa taitavimpien kuvausryhmien mukana niin savanneille kuin merien syvyyksiinkin. Kanavan audiovisuaalinen tarinankerronta on maailman huippua ja sen henkeäsalpaavat ohjelmat ovat nostaneet Nat Geo Wildin yhdeksi suosituimmista luontokanavista niin Aasiassa kuin vanhallakin mantereella.

Nat Geo Wild liittyy Viasatin satellittikanavapakettiin jo entuudestaan kuuluvien National Georgraphic Channelin ja National Geographic Channel HD -kanavien joukkoon. Kaapelipaketissa mukana on jatkossakin emokanava National Georgraphic Channel.

”Maksu-tv -asiakkaat haluavat elämyksiä ja tämä ainutlaatuinen luontodokumenttikanava on erinomainen lisä dokumenttikanavavalikoimaamme. Nat Geo Wild sopii niin sisällöltään kuin imagoltaan täydellisesti Viasatin valikoimaan”, kertoo Viasatin vt. toimitusjohtaja Petri Mannonen.

”Olemme tyytyväisiä, että juuri Viasat jakelee tämän uuden ja hämmästyttävän, villiä luontoa seuraavan kanavamme Pohjoismaissa. Nyt Viasatin asiakkaat voivat seurata National Geographicin koko kanavavalikoimaa myös Suomessa”, kertoo National Geographic Channel Scandinavian vastaava johtaja Charlotte Repholtz.

2

1690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lapin mies

Oliko tuo keskustelun aloitus keskustelun aloitus vai Viasatin itse tuottamaa mainospropagandaa?

Mitä lienee tarkoittanut lause: ”Maksu-tv -asiakkaat haluavat elämyksiä"

Jos oikeita elämyksiä haluaa, niitä saa elämästä eikä tv: n tuijottelusta esimerkiksi luonnossa kävelemisestä. Eikä se edes maksa mitään.

• Ei_jatkoon

National Georgraphic peruskanava suoltaa uusintoja tuutin täydestä. Kiitos ei!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      149
      4903
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      184
      3953
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      121
      3633
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      45
      2930
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      138
      1886
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      44
      1687
    7. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      63
      1394
    8. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      32
      1350
    9. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      26
      1309
    10. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      21
      1271
    Aihe